Ja?quote:
Nee! Nou ja, áf en toe een slokje wijn en een lekker whoppert is toch niet erg, voor kinderen van bijna twee?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je ook het artikel gelezen over die vrouw die haar drieling van ik meen anderhalf junkfood en zo af en toe een slokje wijn geeft?!En dat dan een gebalanceerde maaltijd noemen en een goede band creeren met je kinderen.
Mooi werk, wordt het daar ook gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Coos het volgende:
Zo dat was weer even een halal dagje. Nu nog halal koken straks en ik kan zó naar het paradijs.
Nou ja, nat word je toch...quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef Manu82 het volgende:
Ohja en ik baal van dit kutweer, wil gvd zwemmen
Die heb ik nodig om mee op te warmen, dus sorry.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef Gert het volgende:
Hee Talitha!
Mijn naamgenootje is zeker al lang in een stoofpot verdwenen hè?![]()
Weerbericht: vanuit het zuidwesten opklaringen en zon. Cor-rect.
Waar is de jerrycan sangria?![]()
Sangria is voor in de Son! Kruidenbitter is voor in de Kou. Makkelijk Ge.. ezelsbruggetje hè!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die heb ik nodig om mee op te warmen, dus sorry.
Kruidebitter is nog ellendiger dan kou leiden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Sangria is voor in de Son! Kruidenbitter is voor in de Kou. Makkelijk Ge.. ezelsbruggetje hè!
Ja hè! Sta je nou naakt in de tuin te typen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kruidebitter is nog ellendiger dan kou leiden.Máár, kou leiden is wel goed voor de lijn.
Doe ik je daar een plezier mee?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè! Sta je nou naakt in de tuin te typen?
't Is wel een leuke mental image, zo in de regen, maar het is niet goed voor je laptop hoor!quote:
Domme vragen bestaan niet word mij altijd verteld...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Manu82 het volgende:
Vast weer een domme vraag, maar weet iemand wat het verschil is tussen compensatiedagen en vakantiedagen?
Hier schijnt de zon.quote:
Waar ga je dan zwemmen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Manu82 het volgende:
Zon schijnt hier nu ook, hoop vanmiddag ook nog, wil nu eindelijk zwemmen
Sanadomequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Oh. Dan ga je toch lekker binnen zwemmen en zulks?
Kan je daar zo van binnen naar buiten en weer terug zwemmen? Dat vind ik altijd leuk. En dan net doen alsof je de Man van Atlantis bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef Manu82 het volgende:
maar vind het buiten juist ook leuk in warm bejaardenwater
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan je daar zo van binnen naar buiten en weer terug zwemmen? Dat vind ik altijd leuk. En dan net doen alsof je de Man van Atlantis bent.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's dan toch geen zwemmen? dat is dobberen
Oh en goeiemorgen en zulks![]()
Boodschappen weer binnen. Want het is tenslotte donderdag.
IK wel, altijd op donderdag, en zaterdag denk ik, he is alles op,,ga ik weer vleeswaren , brood etc halenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]schijnt gezond te zijn ofzo en daarom moeten we er ook zo fucking veel voor betalen
![]()
Doe je altijd boodschappen voor heel de week?
Doe juist elke dag boodschappen, wat overigens wel tot gevolg heeft dat er nu een halve koelkast weggegooid kan wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
IK wel, altijd op donderdag, en zaterdag denk ik, he is alles op,,ga ik weer vleeswaren , brood etc halen
en dinsdag begin ik ook weer, pffffffff kutzooi die boodschappen.
ik zou de koelkast gewoon houden als ik jou wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe juist elke dag boodschappen, wat overigens wel tot gevolg heeft dat er nu een halve koelkast weggegooid kan worden
Yups. Werkt als een tierelier. En op=op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]schijnt gezond te zijn ofzo en daarom moeten we er ook zo fucking veel voor betalen
![]()
Doe je altijd boodschappen voor heel de week?
Nog een domme vraag, hoe doe je het precies...de volgorde.pleasequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Manu82 het volgende:
je kunt ook gewoon hele mappen slepen naar die kaart als hij in je pc zit!
Vragen zijn nooit dom zei iemand gisterquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nog een domme vraag, hoe doe je het precies...de volgorde.please
toppiequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vragen zijn nooit dom zei iemand gister![]()
Ok
1. Je stopt die sd card in je laptop/pc
2. Als het goed is hoor je dan een ping
3. Je gaat naar DEZE COMPUTER bij start en als het goed is staat hij dan bij verwisselbare mediums
4. Je klikt op het icoontje van die card
5. Card staat op de taakbalk
6. Elke map die je op de card wil hebben staan houd je met linkermuisknop vast en sleep je zo naar het icoontje van de card op de taakbalk en hij gaat kopieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |