Die shoarma is koud als je er bent hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stap binnen 10min de auto in, ff swarma halen en dan richting Eindhoven. Tot zo Cc
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die shoarma is koud als je er bent hoor
en waar was jij toen we afscheid widen nemen gisteren?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en waar was jij toen we afscheid widen nemen gisteren?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, ik weet wel dat remlof spek en ik in Rotterdam wakkerwerden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef teamlead het volgende:heatwave moet niet zeuren, die had het gisteren best naar zijn zin. Daar mag hij best een sandwich en wat bier voor opofferen
nee, niet meer. Douchen hielpquote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was leuk!Staat mijn bloemetje nog op je hoofd?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, niet meer. Douchen hielp. Staan bij jou de handtekeningen nog?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:53 schreef Gert het volgende:
Hey Liesje, leuke avond gehad zo te lezen! Nog op tafels gedanst? Of anderen? Of hebben jullie vooral veel appelsap en thee gedronken, ja zeker weer hè?
ja, verdomme, heb ik een post in TBOquote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef teamlead het volgende:
heatwave moet niet zeuren, die had het gisteren best naar zijn zin. Daar mag hij best een sandwich en wat bier voor opofferen
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, verdomme, heb ik een post in TBO.
En ik mag best zeuren, ik zat zo lekker, biertje, broodje, muziekje.......
Vrijdag al in stamcafé The Bunker.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jij kent mij te goed!!
En waar was jij dan? Dan had ik zeker op tafels gedanst.
Terecht, al had die blondine me best even mogen troosten nadat ik dr chocolade gegeven hadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar de gezelligheid die je ervoor terugkreeg!![]()
Volgens mij hadden andere pasagiers gewoon echt medelijden met je.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijdag al in stamcafé The Bunker.
Gisteren rustig bij vrienden eten, ik was zelfs Bob.![]()
Maar die table dance hou ik dan nog te goed!
( Op zo'n krakkemikkig tuintafeltje tijdens de BBQ of zo)
Nog stiekem gerookt in de nachttrein?
Chocolade, heel vaag staat me daar iets van bij, ik heb ook nog een hapje gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, al had die blondine me best even mogen troosten nadat ik dr chocolade gegeven had.
Oh well, het was ook wel gezellig hoor, maar ik was echt lekker aan het chillen toen jullie binnen "liepen".
ja, zo ben ikquote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Chocolade, heel vaag staat me daar iets van bij, ik heb ook nog een hapje gehad
"liepen" idd, ik denk dat geen van drieën nog echt in staat was gewoon te lopen, was ik even blij dat ik niet met de trein hoefdequote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, al had die blondine me best even mogen troosten nadat ik dr chocolade gegeven had.
Oh well, het was ook wel gezellig hoor, maar ik was echt lekker aan het chillen toen jullie binnen "liepen".
idd, zat ik daar, totaal nuchterquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
"liepen" idd, ik denk dat geen van drieën nog echt in staat was gewoon te lopen, was ik even blij dat ik niet met de trein hoefde
quote:
Heeft ie ook gezegd dat het mocht of heb je t gewoon gedaan en aangenomen dat t mocht?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Je bent lief, ik mocht namelijk wel meedrinken van je halve liter
Maar serieus, dat hoofd van je toen we binnen kwamen strompelen, priceless!
Ik mocht dat, remlof en sp3c was een ander verhaal, maar misschien kwam dat door het broodje wat sp3c binnen 2 seconden op de grond had liggenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heeft ie ook gezegd dat het mocht of heb je t gewoon gedaan en aangenomen dat t mocht?
das ook wel zonde, die broodjes zijn teringduurquote:Op zondag 10 mei 2009 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mocht dat, remlof en sp3c was een ander verhaal, maar misschien kwam dat door het broodje wat sp3c binnen 2 seconden op de grond had liggen
Zoiets vertelde je nog ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, het was in alle opzichten weer een hele bijzondere avond.
EN met 10 min ga ik alweer de deur uit, metalconcert, lekker voor de koppijnquote:
ik hoop het ook iddquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat sp3c veilig thuis is gekomen
Geef de NS maar weer de schuldquote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef remlof het volgende:
Kut NS, ze maken je niet eens wakker als je op het goeie station bent
Paar biertjes verder ben je die koppijn alweer vergeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN met 10 min ga ik alweer de deur uit, metalconcert, lekker voor de koppijn.
Ja, dat is zo, maar voorlopig zit ik aan een halve liter theequote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Paar biertjes verder ben je die koppijn alweer vergeten.
Hier geen centje pijn maar ik was ook iets later begonnen met de alcohol natuurlijk.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN met 10 min ga ik alweer de deur uit, metalconcert, lekker voor de koppijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
HW, weet jij toevallig ook hoe laat we de trein vanaf Utrecht hadden? We werden om half 6 namelijk wakker en we vroegen ons af hoe lang die trein toen al stilstond in Rotterdam!![]()
Wat MM zegt :quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
HW, weet jij toevallig ook hoe laat we de trein vanaf Utrecht hadden? We werden om half 6 namelijk wakker en we vroegen ons af hoe lang die trein toen al stilstond in Rotterdam!![]()
Ok iig bedanktquote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Op een gegeven moment uurtje of 3/iets daarvoor denk ik werd sp3c eruit gezet toen ging jij nog verhaal halen buiten, toen kwamen remlof en jij weer binnen na een tijdje en gingen peukje pakken en jullie spullen en zijn toen naar buiten gegaan, en zouden niet meer terug komen, we zagen jullie nog een tijdje buiten staan. Later zijn hw en ik richting cs gelopen en jullie niet tegen gekomen dus wat er in de tijd tussen stairway> cs gebeurd is kan ik jullie ook niet vertellen
Ik geloof niet dat ik dingen heb uitgetrokken, dus nee, niet van mij. En remlof mist ook geen kleding. Hoezo heb je er 1 gevonden dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en iemand is ook een trui/vest vergeten/ kwijt geraakt
Dat durf ik echt niet te zeggen, maar anders horen we het vanzelf welquote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
er hing een zwarte hoodie op een kruk waar wij zaten, noch HW noch ik wisten van wie die was en hebben m dus ook laten hangen. Dan zal die wel niet van een van onze groep zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |