Nee ik ben net terug uit Eindhoven. Tot half zeven vanochtend zitten slempen met Huub, en dat mag ik hier gewoon zeggen!quote:
Haha nee!quote:
Ja was gezellig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Gert heb je met Huub lopen zuipen? Tof!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja was gezellig.![]()
Maar pas ná werktijd hè.Daarom was het ook zo fokking laát.
Nou ééntje nog dan? Fucking bloody last one? En dat maal zes.
Hee jij veel plezier bij de inteeltcrewmeet vanavond! Toch een eer, als ordinaire kut-usert.![]()
Ik ga effe legge.
O bij deze: Adriaanse naar AZ: Huub fles tequila. Adriaanse naar 020: Gert fles tequila.![]()
Dat het maar genoteerd staat. Arme hersens.![]()
Und viel Spass in Bulgarien!quote:
Vandaag komt PietjePuk langs. Maar morgen maandag, dus ik hou me verre van vodka vandaag. En a blow a day, keeps the doctor at bayquote:Op zondag 10 mei 2009 07:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zitten er vandaag nog Fokkers in Fok!'s stamcafé "De Bunker" wodka te lebberen en te blowen?
Ha, was jij dat op die naaldhakken vanmorgen vroegquote:Op zondag 10 mei 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaag komt PietjePuk langs. Maar morgen maandag, dus ik hou me verre van vodka vandaag. En a blow a day, keeps the doctor at bay.
Nee. Ik ben vannacht gewoon naar huis gegaan en kom net uit mijn eigen bed rollen. Op blote voeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ha, was jij dat op die naaldhakken vanmorgen vroeg
Je snapt iets niet maar je geeft zelf het antwoord alquote:Op zondag 10 mei 2009 11:20 schreef JakeHeke het volgende:
Ik snap niet dat er antistemmen gegeven worden aan een persoon die je niet mag. Het effect hiervan is dat de bewuste persoon in totaal meer stemmen krijgt en dus interessanter wordt voor de redactie om erin te houden.
Als je een favoriet hebt, kun je die dus het beste al je stemmen geven.
Lekker belangrijk Pietjequote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, brakjes van de crewmeet
. Het was zeker tof
.
Een zeven geef ik het. Het is leuk om te volgen, ondanks wat beginnersfoutjes. De volgende aflevering moet wél beter vind ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:47 schreef teamlead het volgende:
is het nog wat die bunker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |