Klopt, nu ff niet meer, maar iedereen heeft de kans wel gehad (iig voor de rondleiding). Op dit moment beperken we ons even tot crew en users die we heel goed kennen. Het is lastig om uit naam van FOK! nieuwe users daarheen te sturen, je kan niet door posts heenkijken en weten wat de intenties zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pietje, ik zie er geen enkel topic over. Wél dat het mogelijk is om werk te verrichten, maar ook daar komt niemand meer op terug. Het is nu los zand waarbij alleen "de bekenden" naar willekeur en eigen inzicht daar gezellig gaan meeten, blowen en wodka zuipen.
Ik vind het confusing en ook storend. We hebben Fok! en we hebben de Bunker. Twee grootheden. Maar het lijkt nu echt te gaan mixen waarbij er sprake gaat worden van "stamcafé de Bunker" voor de "ons kent ons Fokkers" plus hun vriendjes en vriendinnetjes. Ik vind dat Fok! zo de schijn tegen zich krijgt. Roep er dan niet over en regel het via msn of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier ff verder.
[..]
Klopt, nu ff niet meer, maar iedereen heeft de kans wel gehad (iig voor de rondleiding). Op dit moment beperken we ons even tot crew en users die we heel goed kennen. Het is lastig om uit naam van FOK! nieuwe users daarheen te sturen, je kan niet door posts heenkijken en weten wat de intenties zijn.
De mensen van hier die ik op msn heb zijn op 1 hand te tellen. Je hebt gedeeltelijk gelijk aangezien we mensen aan 't werven zijn geweest en sommige moesten teleurstellen. Je steekt je kop boven water, deels loopt 't erg goed af en deels minder. Part of the jobquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het confusing en ook storend. We hebben Fok! en we hebben de Bunker. Twee grootheden. Maar het lijkt nu echt te gaan mixen waarbij er sprake gaat worden van "stamcafé de Bunker" voor de "ons kent ons Fokkers" plus hun vriendjes en vriendinnetjes. Ik vind dat Fok! zo de schijn tegen zich krijgt. Roep er dan niet over en regel het via msn of zo.
Tsja, die kans was er voor iedereen. Het is wat teveel werk om wekelijks zoiets te organiseren voor een paar mensen die precies dan kunnen.quote:Bovendien, lang niet iedereen heeft de kans gehad voor een rondleiding. Ik denk dat er nu best mensen zijn die het leuk zouden vinden om onder begeleiding daar ook eens te kijken. Het lijkt mij een kwestie van organiseren.
quote:En ik herhaal het hier ook nog maar eens, omdat het een van elders afgebroken discussie betreft, ik voel geen enkele behoefte om er zelf heen te gaan, dus ik spreek niet voor eigen kop. Daarnaast herhaal ik ook nog maar eens dat ik wat bovenstaande betreft een uitzondering maak voor Dementor en Cc, die zijn er vanaf het begin bij en voor hen is het logisch dat ze gaan wanneer ze tijd hebben.
Nee hoor, je kunt beter tegen iedereen aan zitten hijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
moet ik nu sorry zeggen dat ik in de bunker geweest ben? Daar pas ik voor. Iedereen had zich op kunnen geven in dat topic dacht ik,.
Zorg maar ff dat ie opschietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje morgenen geloof mij maar om 1 uur zijn wij ws nog niet wakker maar daarna is het 2 keer kijken en het staat
Ohw en ik zit op Remlofs minilaptop, dat typt ruk
lijkt me wel op z'n plaatsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
moet ik nu sorry zeggen dat ik in de bunker geweest ben?
Ohw en ik zit op Remlofs lap, dat typt ruk
hmmquote:Op zaterdag 9 mei 2009 06:18 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Ik ben al weg
PP dit is ongeveer onze bedtijdDie trein halen we niet denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |