quote:Stellan Skarsgard, one of the stars of the hit film Mamma Mia!, has just welcomed his first baby boy with wife Megan Everett.
Megan and Skarsgard got hitched this past January. Their child, Ossian, was born on April 26th.
The kid's not alone, though.
He's actually the SEVENTH child for Skarsgard. His other six kids are from a previous marriage.
The 57-year-old Swedish actor was married for 32 years to his ex-wife, before divorcing back in 2007.
Congrats to the current happy couple
quote:AMSTERDAM - Mary Borsato wordt dit jaar voor de zesde keer oma.
Armando, de jongste zoon van Mary, en zijn partner Vanessa zijn in verwachting van hun eerste kindje. De baby wordt begin oktober verwacht, zo meldt Shownieuws.
Mary heeft al vijf kleinkinderen. Zoon Marco heeft drie kinderen en zijn zus Sylvana heeft er twee.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 23:57 schreef Anosmie het volgende:
Die OP is echt heeeeeeeeel oud.. Heb je de laatste versie uit de wiki gehaald??
En daar tvp ik op verder met het bericht dat ze een jongen krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef kvd het volgende:
Een TVP met een plaatje van Tommy Hilfiger en zijn zwangere vrouw
[ afbeelding ]
quote:“I wore the baby blue because it’s a boy. So I wanted to wear baby blue. We obviously have to make it an empire dress, [because] it’s very limiting, what you can wear when pregnant.”
Ik wist niet eens dat ze zwanger was!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Tharalom het volgende:
Ik zou het super voor de Bauers vinden als het een meisje wordt...........
Nou en hoe!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze zwanger was!
Is dat nou die voormalige Starmaker Bouchra?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Jenn11 het volgende:
De vrouw van Robin van Persie, Bouchra, is opnieuw zwanger!
Nee, dat is niet die Starmakerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is dat nou die voormalige Starmaker Bouchra?
Hierbij nog een foto, de ondertitel met bevestiging...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Jenn11 het volgende:
De vrouw van Robin van Persie, Bouchra, is opnieuw zwanger!
quote:Howie Dorough Welcomes Son James Hoke
It’s a boy for Backstreet Boy Howie Dorough and wife Leigh! James Hoke Dorough wasn’t due until June, but arrived at 2:30 p.m. on Wednesday, May 6th. Weighing in at 4.5 lbs. and 16 ¼″ inches long, James’ middle name is in honor of Howie’s father Hoke, who passed away last year after a battle with brain and lung cancer.
According to a statement on the Backstreet Boys’ site,
“Both Mommy and baby are doing great and Howie D is an ecstatic new daddy. They’d like to thank everyone for their well wishes!!”
The couple announced the pregnancy in January. Although the couple chose a delivery surprise, Howie’s family was open about their wish for a boy, since there wasn’t a male to carry on the family name. “I think everybody would love a boy,” Howie said at the time. “We’re just hoping for a healthy baby.”
quote:vr 08 mei 2009, 13:47
'Vierde zoon voor Frans Bauer'
AMSTERDAM - Frans Bauer zou vrijdag weer vader zijn geworden.
Volgens de wesite buurtlink.nl is Mariska bevallen van een zoon. Het jongetje zou luisteren naar de naam Lucas.
Frans en zijn vrouw hebben al drie zoons Christiaan, Jan en Frans jr. Het tweetal is zaterdag precies één jaar getrouwd.
Ja dus! Wel snelle berichtgeving, het kind is net 2 uur oudquote:AMSTERDAM - Frans Bauer en zijn vrouw Mariska hebben een vierde zoon. Gerardus Johannes Maria Bauer, roepnaam Lucas, is vrijdag geboren.
Dat heeft het management van de zanger vrijdag bekendgemaakt.
Het paar, dat zaterdag precies een jaar getrouwd is, zegt ''dolgelukkig'' te zijn. Ook de grote broers Christiaan, Jan en Frans Junior zijn erg blij met hun broertje.
Volgens het management is de bevalling goed verlopen. Lucas zag het licht om 12.29 uur in het Franciscus Ziekenhuis in Roosendaal. Hij woog bij zijn geboorte 3320 gram.
Ja ik hoorde zojuist op de radio..Echt wel snel deze berichtgeving.. Maar wel leuk voor de Bauers een vierde zoonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef rena het volgende:
[..]
Ja dus! Wel snelle berichtgeving, het kind is net 2 uur oud![]()
Als dat echt hun beweegredenen zouden zijn, dan kunnen ze misschien wel door blijven fokken tot ze een ons wegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij wilde toch graag een meid
Misschien nummertje 5 dan
quote:Wishes come true for Heidi Klum.
Today, on Oprah, guest Seal confirms that he and his supermodel wife are expecting a girl!
This will be the Project Runway host's fourth child and third with husband, Seal, with whom she has two boys.
Much congrats!
Oh leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 19:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Heidi Klum en Seal krijgen een dochter:
[..]
Was al bekendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Heidi Klum en Seal krijgen een dochter:
[..]
quote:AMSTERDAM - Mel Gibsons Russische stoeipoes Oksana Grigorieva (39) zou drie maanden zwanger zijn...
Volgens tabloid National Enquirer heeft een vriend van Mel (53) het blijde nieuws aan de grote klok gehangen.
"In april heeft hij zijn kinderen verteld dat Oksana zwanger is. Hij verwacht van ze dat ze de baby met open armen zullen verwelkomen. Maar ze zijn heel erg overstuur. Mel zei tegen ze dat de zwangerschap ongepland is, maar ze zijn laaiend op hem. Ze hebben al een advocaat ingeschakeld om hun erfenis veilig te stellen."
quote:LOS ANGELES - Acteur Tobey Maguire (Spider-Man) en zijn vrouw Jennifer Meyer hebben een tweede kind gekregen. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift US Magazine zaterdag.
''De Maguires hebben er een gezinslid bij, een jongen, en de familie is gelukkig en in goede gezondheid'', aldus de woordvoerder van de acteur.
Er is nog geen naam bekend van de nieuwe telg. Het echtpaar zag twee jaar geleden dochter Ruby Sweetheart ter wereld komen.
Nee hoor. Niet in dit topic.quote:
Huh? Dus alle zwangerschappen die in deel 23 worden genoemd en hier nog niet staan kunnen we hier weer postenquote:
Mariska lijkt wel gemaakt om te baren dus waarom nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Als dat echt hun beweegredenen zouden zijn, dan kunnen ze misschien wel door blijven fokken tot ze een ons wegen.
Het gaat toch niet over het feit dat ze zwanger is? Het gaat over het feit dat ze het geslacht weten, dat stond er in het vorige topic toch nog niet of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh? Dus alle zwangerschappen die in deel 23 worden genoemd en hier nog niet staan kunnen we hier weer posten
yeah rightquote:Huilend in de finale...
X Factor's Rachel zwanger?
AMSTERDAM - De geruchten over een eventuele zwangerschap van X Factor-finaliste Rachel zwellen opnieuw aan: de blondine barstte tijdens haar vertolking van het lied I will always love you in tranen uit én stond met haar hand op de buik te zingen...
Rachel droeg het lied na afloop op aan haar vriend op de tribune. 'Op dat moment voelde ik het lied, ik voelde de blijdschap, het geluk, de emotie...', sprak ze met tranen in de ogen. Ook later in de show zat de zangeres met haar hand onder haar buik op de grond te zingen.
Al eerder werd gespeculeerd over een zwangerschap van Rachel. Maar vorige week ontkende de zangeres, die vroeger deel uitmaakte van K-Otic, ten stelligste.
Flauw van die kinderen. Het is toch een ongeplande zwangerschap - dus wat kan Mel er verder aan doen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:11 schreef Lovechild het volgende:
AMSTERDAM - Mel Gibsons Russische stoeipoes Oksana Grigorieva (39) zou drie maanden zwanger zijn...
"In april heeft hij zijn kinderen verteld dat Oksana zwanger is. Hij verwacht van ze dat ze de baby met open armen zullen verwelkomen. Maar ze zijn heel erg overstuur. Mel zei tegen ze dat de zwangerschap ongepland is, maar ze zijn laaiend op hem. Ze hebben al een advocaat ingeschakeld om hun erfenis veilig te stellen."
Ja, jij bent gekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef rena het volgende:
[..]
Het gaat toch niet over het feit dat ze zwanger is? Het gaat over het feit dat ze het geslacht weten, dat stond er in het vorige topic toch nog niet of ben ik nou gek?
Kelis. Een of ander r&b zangeresje.quote:
Op zich is het niet per se een buikje dat doet vermoeden dat iemand zwanger is, wel de vorm van het buikje..en bij Jessica is het echt een zwangerschapsbuikje op het eerste gezicht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:47 schreef kvd het volgende:
ook uit onflatteus en om de geruchten te ondersteunen, Jessica heeft toch wel een mooi rond buikje (maar ja, die heb ik ook en ik ben toch echt niet zwanger)
[ afbeelding ]
Mooi geknutseld!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien een leuke nieuwe voor de OP?
[ afbeelding ]
In het vorige topic stond alleen dat Heidi had gezegd dat ze op een meisje hoopte. Was nog niks zeker of bekendgemaakt verder over het geslacht.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, jij bent gek![]()
Ik heb het daar gepost. Nog ge-omdat ik ook 2 jongens en 2 meiden heb, alleen in een iets andere volgorde.
Oké, oké, Mea Culpaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In het vorige topic stond alleen dat Heidi had gezegd dat ze op een meisje hoopte. Was nog niks zeker of bekendgemaakt verder over het geslacht.
Check
Appelflap voor mod.quote:
quote:Wilfred Genee wordt vader
Wilfred Genee en zijn vrouw Lili zijn in verwachting van hun eerste kindje. Lili is momenteel zo'n twintig weken zwanger. Dat vertelt Wilfred tegen RTL Boulevard.
De televisiepresentator is totaal in de wolken met zijn aankomende vaderschap. "Het is heel onwerkelijk. Je ziet die buik groeien en je denkt 'wat gebeurt hier?'"
"Het is ook ons eerste kindje dus super spannend en super leuk. En naarmate ik er meer over ga praten, merk ik dat ik steeds enthousiaster ga worden."
In tegenstelling tot sommige ouders, is Wilfred erg benieuwd of hij een jongetje of een meisje krijgt. "Ik hoor dat veel mensen het geslacht van de baby niet bekend willen maken maar wij zij gewoon ontzettend benieuwd. Het maakt niet uit of het een voetballertje of een balletdanseres wordt. Als het maar goed gaat."
Bijzondere namen toch weer..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Redster het volgende:
AMSTERDAM - Chyler Leigh (27) is, precies een week na de laatste opnames van Grey's Anatomy, bevallen van een dochter.
De kleine Anniston Kae is het derde kind voor de actrice en haar echtgenoot Nathan West (30). Zij hebben al een zoon en een dochter, Noah Wilde (5) en Taelyn Leigh (2).
"Moeder en kind zijn gezond", zo laat een woordvoerder van de actrice weten aan People.com.
Chyler speelt in Grey's Anatomy de rol van Lexi Grey.
Bron: telegraaf
quote:Awww how cute!
90210's Jason Priestly announced that he is expecting his second child with his wife at the Silver Spoon Dog & Baby Buffet in Los Angeles this weekend.
It's going to be a boy!
Congrats!
quote:di 12 mei 2009, 06:00
Plien van Bennekom weer zwanger
AMSTERDAM - Plien van Bennekom, bekend van haar imitaties in Koefnoen en optredens met Bianca Krijgsman, is zwanger van haar tweede kindje.
De 38-jarige cabaretière en Jeroen Wassmer, met wie ze vorig zomer trouwde, verwachten de kleine begin oktober. „Bianca is 3 oktober jarig. Dus wie weet, heb ik een mooi cadeautje voor haar.”
Inmiddels zijn de eerste drie cruciale maanden dus voorbij. Plien, al moeder van de tweejarige Mees, vertelt opgelucht: „Ik ben deze week al op de helft.”
Het eerste was al een poosje bekend (hij staat zelfs al in de OP) Het tweede (dat het ene jongen wordt) is wel nieuw nieuwsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Jason Priestly (van Beverly Hills 90210) wordt voor de 2e keer vader.
[..]
Ja, sneu he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef rena het volgende:
Wat een sneue reacties op die foto's zeg.. Ik ben geen fan van Frans, maar om nou te beweren dat hij lui is en het doet voor de kinderbijslag (ja echt, die zag ik daar ergens voorbij komen).
Robert ten Brink heeft 5 dochters..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf trouwens; meer dan 2 kinderen van hetzelfde geslacht! Zijn er meer celebs die dat hebben (om maar even wat meer on topic te blijven![]()
)?
Ik heb ook 3 zussenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, sneu he?
Ik heb het ook zitten lezen. Ook bepaald geen Frans-fan maar ik vind hem altijd wel grappig overkomen en zijn gezin ziet er liefdevol uit. Lijkt mij het belangrijkste.
Bovendien las ik laatst dat alleen sterke vrouwen moeder van jongetjes worden, dus dat zegt wel wat over Mariska dan he![]()
Ik vind het gaaf trouwens; meer dan 2 kinderen van hetzelfde geslacht! Zijn er meer celebs die dat hebben (om maar even wat meer on topic te blijven![]()
)?
quote:[info]
Nicole Richie and Joel Madden are already parents to Hollywood’s coolest baby girl and now it appears that come August they’ll be welcoming a baby boy to their brood.
“Joel bought water-based paint for the nursery and — surprise, surprise — it’s blue,” a pal of the couple tells In Touch Weekly, who adds that Nicole refers to the baby as “he.”
“Plus, she recently ordered some plush animals and infant toys from FAO Schwarz, and everything just happens to be blue,” adds the source.
Ziet er uit als een baby buikjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ook over Reese Witherspoon valt te speculeren... deze foto's zijn daags na elkaar genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, ze kan ook gewoon een buikje hebben.
Het scheelt dat Molly Ringwald nooit mooi is geweest. Het zou een wonder zijn als ze dat nu wel ineens werd.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef Turbomuis het volgende:
Niet iedereen wordt mooier van zwanger zijn...
Molly Ringwald
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Poppejans het volgende:
Vrouw Van Persie zwanger
Bouchra, de vrouw van Robin van Persie is weer zwanger, dat verklapt de voetbalvrouw zelf in het nieuwe tijdschrift Helden. De Arsenal-speler en zijn vrouw hebben al een zoontje van 2: Shaqueel.
In sportglossy Helden, die dinsdag gepresenteerd is, staat groot nieuws. In een mooi dubbelinterview met Robin en Bouchra van Persie vertelt Bouchra terloops: "Ik heb leuk nieuws, ik ben weer zwanger". Robin voegt daaraan toe: “We zijn zo blij.”
Helden is een nieuw tijdschrift van de hand van Frits en Barbera Barend.
bron:rtl.nl
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Poppejans het volgende:
Vrouw Van Persie zwanger
Bouchra, de vrouw van Robin van Persie is weer zwanger, dat verklapt de voetbalvrouw zelf in het nieuwe tijdschrift Helden. De Arsenal-speler en zijn vrouw hebben al een zoontje van 2: Shaqueel.
In sportglossy Helden, die dinsdag gepresenteerd is, staat groot nieuws. In een mooi dubbelinterview met Robin en Bouchra van Persie vertelt Bouchra terloops: "Ik heb leuk nieuws, ik ben weer zwanger". Robin voegt daaraan toe: “We zijn zo blij.”
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Smirre het volgende:
[..]
Het scheelt dat Molly Ringwald nooit mooi is geweest. Het zou een wonder zijn als ze dat nu wel ineens werd.
Speaking of which...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Poppejans het volgende:
quote:Well, here's the latest celeb pregnancy rumor...
A source tells Star Magazine that Ashlee Simpson is few weeks pregnant with her second child with hubby Pete Wentz! Apparently Ashlee is "beyond thrilled" with news, and "she loves Pete and wants to hang on to him. She believes this second baby will really clinch the deal."
However, Star reports that Pete isn't so thrilled. "He loves Ash and Bronx, but he also loves his freedom. He thinks a second kid could change things for the worse. He doesn't want to be tied down and stuck at home all the time."
Hmm, think Bronx is getting a brother or a sister, or is this a bunch of BS?
Vind ik altijd zo vreemd overkomen, hij heeft hem er tenslotte zelf ingehangenquote:
Misschien is haar vrouw zwanger? Ik zag Barbara nl. gister nog in DWDD en daar zag ik niks aan haar. Ze zat weliswaar achter een tafel, maar toch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Speaking of which...
mijn lief had het er laatst over dat hij Barbara op de radio hoorde en dat zij zwanger is. Sterker nog; als haast moest bevallen, juni of juli ofzo, en dat het een jongen is. Volgens mij ben ik het nog nergens tegengekomen. Dacht eerst nog dat hij met Barbara Karel in de war was, maar die is al bevallen natuurlijk, dus dat sloeg nergens op.
Dat kan natuurlijk! Ik kón me al niet voorstellen dat hij het goed hadquote:
quote:Freddie Prinze Jr. and Sarah Michelle Gellar will be welcoming the arrival of a baby girl later this year. The couple recently announced that they are expecting their first child together after seven years of marriage.
According to Star, 32-year-old Sarah, who is five months pregnant, has been overheard excitedly talking about her unborn daughter on the New York City set of her new HBO pilot, The Wonderful Mondays.
“She’s been letting little details slip here and there,” says a set source. “She’s been spending her free time planning the nursery in their TriBeca apartment,” according to gossips. “Sarah wants the room to look sophisticated, so nothing too frilly or princessy. She’s been shopping for earth tones to mix with plum or magenta accents.”
quote:Holy shiz!
Ultra Catholic Mel Gibson's social-climbing girlfriend Oksana Grigorieva is pregnant!!
There were some loud whisperings of Grigorieva with a bun in the oven earlier this month, but a source close to Gibson has now confirmed the pregnancy.
Oksana is reportedly in her second trimester, even though Gibson only divorced ex-wife Robyn in April.
What a scumbag!
Mel has told his ex-wife and his more than five kids of his new baby news.
…Congrats to the expecting parents?
quote:Sarah Jessica Parker Speaks Out About Surrogate
Tags: Fertility issues, Moms-to-be, Top News
Bruce Glikas/FilmMagic
Sarah Jessica Parker says the surrogate mom carrying the actress’ twins is a strong woman who made “an incredibly generous and gracious choice.” But Sarah Jessica now worries that this strength is being put to too much of a test from the media attention following the announcement that the Sex and the City star and husband Matthew Broderick are expecting twin girls in July.
“On a daily basis, on an hourly basis, I am greatly concerned for her health and safety and the safe delivery of our children,” Sarah Jessica, 44, tells Access Hollywood in an interview that aired Tuesday. “I am incredibly outraged by the sort of extraordinary and unprecedented invasion of her privacy. She’s [okay] today, but she’s had a bad week in the very recent past… You understand what stress, worry and fear and being scared can do. She’s quite far along in this pregnancy and she’s carrying two children…. There’s simply no excuse for doing this to somebody. It’s not acceptable.”
The actress alleges that the surrogate, along with her friends and family, have been subjected to threats and harassment by the tabloid media. “Obviously there are those that don’t care about her, or her health, or safety, or my children’s health and safety, and that they should go to term and not go into an early labor and, God forbid, suffer all the things that can happen — that is a real possibility,” she says. “Every single allegation that I know has been suggested about her is absolutely slander and libel … it’s really incredibly upsetting to think of her so far away and me not being able to do something, beyond what I’m legally allowed to do.”
All this comes at what should be one of the happiest times in the lives of the couple, who turned to a surrogate out of necessity. “We have been trying to expand our family for a number of years and we actually have explored a variety of ways of doing so,” Sarah Jessica reveals. “I couldn’t pretend otherwise. It would have been odd to have made this choice if I was able to have had successful pregnancies since my son’s birth.”
The couple have also explained some of the surrogacy process to James Wilkie, 6 ½. “I’ve been pretty candid with him,” she explains. “I kind of chartered my own course with him because we wanted to keep this quiet and so I wanted to be very careful about telling him so he wasn’t burdened with a secret. On the other hand, I wanted him to have time to adjust to the idea of sharing his mama and his papa. My son is of an age now where he really will be helpful. He’s really excited. He’s very much ready to be an older brother. I think it gives him a great sense of pride. It’s wonderful and I just hope for their safe arrival.”
The actress has high praise for the surrogate. “I’m really comfortable with her. She’s made a really big choice to be part of our lives and I think she’s an honorable person,” says Sarah Jessica. “You can’t express enough how much you think about decisions like this … She’s strong, bright, independent, thoughtful, caring, gracious and generous.”
quote:Maurice de Hond is weer vader geworden
Van dochter Daphne
Maurice de hond en zijn vrouw Mari zijn is donderdagochtend ouders geworden van een dochter: Daphne Marianne de Hond. Mari is in het ziekenhuis bevallen.
Donderdagmorgen om half acht is Daphne in het ziekenhuis geboren. De bevalling duurde uiteindelijk meer dan 24 uur, maar met moeder en kind gaat alles prima.
Maurice laat weten dat een geboorte niet alleen een ongelooflijk, maar ook een emotioneel moment is. “Het wonder op zichzelf, het historische element, maar ook een soort opvolging van generaties.”
Mari heeft een grote familie in Santiago de Cuba, zelfs haar betovergrootmoeder leeft nog. Daphne is geboren op de verjaardag van haar overgrootmoeder.
Al een paar uur na de geboorte waren Mari, Maurice en Daphne alweer thuis. Daphne krijgt het gezellig thuis, ze vier halfbroers en zusjes.
quote:Another Brady baby may be coming into the world and we have a feeling he or she will be GORGEOUS!
According to reports, Tom Brady is expecting his second child and his new wife, Gisele Bundchen, gets to ruin her supermodel figure for it.
The couple have reportedly shared the news with a few close friends, which now means everyone.
If it's true, then congrats on passing on your fabulous genes to a tiny tyke!
En nog 1!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
En we hebben er gewoon een gemist! (Robbie Keane dus)
http://www.dailymail.co.u(...)kin-tight-dress.html
Niet gemist, maar ik vond hem niet bekend/boeiend genoeg om te plaatsenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En nog 1!
AMSTERDAM - Chad Lowe is zaterdag vader geworden. Een woordvoerder van de acteur bevestigt tegenover het Amerikaanse tijdschrift People dat Lowe's vriendin bevallen is van een dochter. Het is het eerste kind voor het stel.
Lowe en zijn vriendin, producent Kim Painter, hebben het meisje Mabel gedoopt. Volgens de woordvoerder is iedereen gezond en gelukkig. Het stel maakte in januari bekend een kindje te verwachten.
"Ze werd wakker met een grote grijns op haar gezicht en ik wist precies wat dat betekende", zei de 41-jarige acteur destijds.
De acteur won in 1993 een Emmy Award voor zijn rol in de televisieserie 'Life goes on'. Hij was acht jaar getrouwd met actrice Hilary Swank.
De twee besloten in januari 2006 uit elkaar te gaan. Een jaar later kwam hij Painter tegen.
Dat is ook een optie natuurlijk. Maar goed, het beebietje heeft, zeker naar Hollywoodbegrippen, een gewone naam, en dat is dan wel weer het vermelden waardquote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[..]
Niet gemist, maar ik vond hem niet bekend/boeiend genoeg om te plaatsen
Is dat die jongen die die besmet was met HIV? Of haal ik nou verschillende series door elkaar?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[..]
Niet gemist, maar ik vond hem niet bekend/boeiend genoeg om te plaatsen
Ja, in Life goes on speelde hij idd het met HIV besmette vriendje van de zus van Corky.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
Is dat die jongen die die besmet was met HIV? Of haal ik nou verschillende series door elkaar?
Ah kijk, dat zijn van die dingen uit je jeugd die je dan nog weetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, in Life goes on speelde hij idd het met HIV besmette vriendje van de zus van Corky.
quote:According to a "well-placed source," Adriana Lima is pregnant, the New York Daily News is reporting.
The Victoria's Secret model is supposedly 3 months along following her elopement with NBA player Marko Jaric on Valentine's Day, although a rep for Lima could not be reached for comment.
At the time of the wedding, Lima denied that she was pregnant.
Adriana also famously proclaimed in the past that she was going to remain a virgin until marriage.
Liar!
quote:What a belly! Model Laetitia Casta makes it abundantly clear that another baby is on the way on Saturday at the 62nd Annual Cannes Film Festival. Held at the Palais des Festivals, Laetitia, 31, posed at the Face photocall.
Laetitia is already mom to son Orlando, 2 ½, with partner Stefano Accorsi, an Italian actor, and daughter Sahteene, 7 ½, with ex Stéphane Sednaoui.
The due date of the baby is unknown, although we’ll guess the new arrival will be here by fall!
Ze schijnt niet alleen zwanger te zijn, ze is het ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Adriana Lima schijnt zwanger te zijn
[..]
quote:Adriana Lima wordt moeder
Uitgegeven: 27 mei 2009 08:23
Laatst gewijzigd: 27 mei 2009 08:26
LOS ANGELES - Het Braziliaanse topmodel Adriana Lima is zwanger van basketbalspeler Marko Jaric. Dat verklaarden woordvoerders van het stel dinsdag (lokale tijd) aan showbizzmagazine People.
Als alles goed gaat, zal de 27-jarige Lima deze winter bevallen. ,,Adriana en Marko zijn dolblij met het nieuws dat ze hun eerste kind verwachten en samen een gezin zullen stichten'', aldus een verklaring.
Het supermodel trouwde op Valentijnsdag van dit jaar met de 29-jarige Serviër die in de Amerikaanse NBA basketbal speelt bij de Memphis Grizzlies. Het stel leerde elkaar kennen in 2006.
goh. dat staat ook al niet 2x op deze paginaquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef fashionveer het volgende:
Adriana is ook zwanger!!
Werd vandaag bekend gemaakt
Lees meer:
forum.fok.nl
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
"Gisteren zijn ik en mijn vriendin bevallen"![]()
Hij wel
quote:Bend It Like Beckham and ER alum, Parminder Nagra gave birth to baby boy Kai David Singh Stenson last week.
Nagra and her husband, photographer James Stenson, "are thrilled and overjoyed at the prospect of becoming first time parents."
Congrats!
We wish them the best of luck!!
Bron: PerezHilton.comquote:My Chemical Romance baby
MCR lead singer Gerard Way and his musician wife, Lindsey, welcomed their first child into the world.
It's a baby girl named Bandit Lee Way.
Much congrats on the rugrat!
Volgens mij zou Heidi met een vierling en 40 kg extra door de zwangerschap nóg mooi zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heidi Klum
al very zwanger, bij de finale Germany's next top model
Wat een idiootquote:
idd! zij is echt mooi zwangerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zou Heidi met een vierling en 40 kg extra door de zwangerschap nóg mooi zijn
Max en Bo, wat een hondennamenquote:AMSTERDAM - Model en presentatrice Anouk Smulders is vrijdagnacht bevallen van haar tweede kindje.
Het meisje heet Bo Lily Josslyn. Volgens RTL Boulevard moeten moeder en dochter nog even in het ziekenhuis blijven.
Anouk is getrouwd met paparazzo Edwin Smulders. Ze hebben samen al een zoontje van drie: Max
quote:Kimora Lee Simmons Tweets Through Labor
Filed under: Baby Blabber > Kimora Lee Simmons > Twitter
Kimora Lee Simmons is so hooked on Twitter, she can't help but tweet her way through her third childbirth!
Simmons is currently in the hospital about to give birth to her child with husband Djimon Hounsou and is taking followers of the official Baby Phat Twitter along for the ride.
Says Kimora:
"It's time !! No turning back! At hospital in labor right now!!"
"Having contractions now! Ooo- wee! It's like WHOA!"
Let's hope she doesn't go into too much more detail!
We're not ready to hear the dirty deets of her entire childbirth!
P.S. CLICK HERE to "follow" Perez on Twitter!
quote:Kimora Lee Simmons & Djimon Hounsou Welcome Son
Kimora Lee Simmons and actor Djimon Hounsou are the proud parents of a baby boy!
“Kimora and Djimon’s son was born Saturday morning, May 30th” their rep tells E!.
The 33-year-old designer for Baby Phat tweeted right before giving birth: “It’s time !! No turning back! At hospital in labor right now!! Love & Light, KLS… Having contractions now! Ooo- wee! It’s like WHOA! Love & Light, KLS.”
Kimora has two daughters, Ming Lee, 8, and Aoki Lee, 6, with hip-hop entrepreneur Russell Simmons, whom she divorced in 2008 after nearly 10 years of marriage.
Congrats to the happy family!
New York Post:quote:Rumors are swirling that Nicole Kidman is pregnant with her second child.
When asked about the new "rumors", the actress' publicist simply said, "Not to my knowledge."
Smooth answer!
Kidman has discussed her difficulty getting pregnant in the past and her urge to have more children.
Only time will tell!!!!
quote:HAS lightning struck twice for Nicole Kidman ? Word in Hollywood is that Kidman -- who recently dyed her hair back to her natural color, red, and has been sporting a poochy stomach -- is pregnant again. Kidman and husband Keith Urban have one child, Sunday Rose, but Kidman's talked about her trouble getting pregnant in the past -- and how she'd like more children. A rep for Kidman said, "Not to my knowledge," but we say, good luck!
quote:Mijn broer Armando zit al weken op een knalroze wolk want Armando en zijn Vanessa verwachten begin oktober hun eerste kindje! Vanessa straalt als nooit tevoren en ook Armando praat bijna nergens anders meer over, ze zijn echt heel erg gelukkig!
Dat Armando een hele lieve papa gaat worden staat voor mij als een paal boven water. Als iemand een geboren vader is, dan is hij het wel. Als ik zie hoe hij met zijn nichtjes en neefjes om gaat, dat is echt geweldig. Altijd in voor een geintje, lekker stoeien maar ook met vragen kunnen ze bij Oom Armando terecht. Dat hij nu vader gaat worden vind ik dan ook meer dan fantastisch!
Het huis wordt al helemaal ingericht voor de baby en Armando is inmiddels een ware expert als het aankomt op babyartikelen. Armando is naast mijn broer ook mijn beste vriend, dus je begrijpt dat ik ontzettend blij en heel erg trots ben.
Natuurlijk is de gezondheid van je kindje altijd het enige wat telt als het er op aan komt. Maar je ontkomt bijna niet aan fantasietjes over hoe het is om juist een zoon of juist een dochter te hebben. Ook Armando droomde geregeld weg als hij aan hun kindje dacht en hij voelt zich dan ook de koning te rijk dat Vanessa een meisje draagt! Armando draagt meer roze overhemden dan ooit en zit letterlijk en figuurlijk op een roze wolk, zo blij als hij is!
Wij zijn allemaal samen met hen blij en verheugen ons enorm op de nieuwe Borsato-aanwinst!
Groetjes,
Oom Marco
quote:di 02 jun 2009, 19:11
Renzo en Mara in blijde verwachting. Hans Kazàn wordt opa
AMSTERDAM - Een vurige wens gaat in vervulling voor Hans Kazàn. De 56-jarige goochelaar wordt opa.
v.l.n.r. Renzo, Mara en Oscar
„Renzo en Mara verwachten begin december hun eerste kindje”, vertelt Hans trots vanuit Spanje, waar hij permanent woont. „Mijn vrouw Wendy en ik zijn in de wolken.”
Omdat Mara als assistente optreedt in de shows van Magic Unlimited, dat zij met Renzo en Hans’ andere zoon Oscar vormt, moest Hans spoorslags op zoek naar een vervangster. „Er staan al veel optredens gepland in onder andere Frankrijk, Nederland, België en Spanje. Gelukkig hebben we onze dochter Lara bereid gevonden om tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof van Mara in te vallen”, zegt hij. „Sinds een paar maanden is Lara al aan het repeteren. Vanaf eind augustus neemt ze het stokje bij Magic Unlimited volledig over.”
Mara voelt zich fantastisch, vertelt de aanstaande opa. „En nu is het afwachten totdat het buikje gaat groeien”, glimt hij trots. „Voorlopig zal er dan ook niet worden getrouwd. Renzo gaan nu een nog diepere verbintenis met elkaar aan. En daar is de hele familie Kazàn hartstikke trots op!”
Of Gerard....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind die naamcombinatie van Vanessa en Armando wel hilarisch. Ik voel een Shirley of Priscilla aankomen
O jaaa! Dat was het.. het had in elk geval met Marco B. te makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef AnnaStesia het volgende:
Nee,Gerard was het vriendje van Wino die getrouwd(?) is met de zus van Marco
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:30 schreef Vicky het volgende:
Nigel de Jong is vandaag vader geworden van een zoon.
kan alleen het nieuwsbericht niet plaatsen, kan niet quoten met mobiel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:30 schreef Vicky het volgende:
Nigel de Jong is vandaag vader geworden van een zoon.
kan alleen het nieuwsbericht niet plaatsen, kan niet quoten met mobiel
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=79275quote:Leuk nieuws voor Nigel de Jong. De international van Manchester City is vader geworden. Zijn vrouw is vandaag bevallen van een gezonde zoon. Shownieuws kon al als eerste melden dat Nigel een zoontje erbij zou krijgen. De kersverse vader ontbrak daarom ook op de training van het Nederlands elftal. “Ik vind dat een vader bij de geboorte van zijn kind moet zijn, zei bondscoach Bert van Marwijk.
De volgende training is de voetballer er gewoon weer bij. Zijn voorbereiding op de interland met IJsland, zaterdag in Reykjavic, komt dan ook niet in gevaar.
dankuquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=79275
Weer zo'n vroege. Eva Luna werd ook al zo vroeg geboren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef muisje1986 het volgende:
Alive and kicking!
Twee weken geleden deed hij al een poging, maar op maandagochtend 1 Juni is het hem gelukt en is Sharon bevallen van Robin Aiden Westerholt.
Zijn roepnaam is Aiden.
Aiden is een kerngezond ventje van 2360 gram en 46 cm en werd geboren met 32 weken en 6 dagen.
Alles gaat goed met moeder en zoon.
bron: website Within Temptation
quote:Naam zoon Kimora Lee Simmons bekend
Uitgegeven: 3 juni 2009 21:12
Laatst gewijzigd: 3 juni 2009 21:12
AMSTERDAM - Het zoontje van Kimora Lee Simmons en haar vriend Djimon Hounsou hebben gekregen, heeft de naam Kenzo Lee Hounsou gekregen. Dat heeft het hoofd van modehuis Baby Phat via Twitter bekendgemaakt.
De 34-jarige Baby Phat-baas, die al dochters Ming Lee (9) en Aoki Lee (6) uit een eerder huwelijk met platenbons Russel Simmons heeft, werd zaterdagochtend moeder van het jongetje.
Zij had ook dit blijde nieuws al via Twitter bekendgemaakt. Onder welke naam het kereltje door het leven zou gaan, had ze echter voor zich gehouden.
In het Twitterbericht van woensdag schrijft de ex van Russel Simmons dat het jochie bij zijn geboorte 3,63 kilogram woog en iets meer dan vijftig centimeter lang was.
En met fotootjequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef muisje1986 het volgende:
Alive and kicking!
Twee weken geleden deed hij al een poging, maar op maandagochtend 1 Juni is het hem gelukt en is Sharon bevallen van Robin Aiden Westerholt.
Zijn roepnaam is Aiden.
Aiden is een kerngezond ventje van 2360 gram en 46 cm en werd geboren met 32 weken en 6 dagen.
Alles gaat goed met moeder en zoon.
bron: website Within Temptation
Wat een helder koppie heeft hij al voor zo'n prematuurtjequote:
quote:Deadbeat Dad Bobby Brown Makes Awful Announcement
Filed under: Bobby Brown > Whitney Houston
Bobby Brown knows his prerogative: To try and upstage ex-wife Whitney Houston.
The R&B diva just announced the official release date of her new album. Not to be outdone, Bobby Brown took to the stage at the Rok nightclub in Las Vegas to announce he has more offspring.
"I just had a baby, Four days ago—my son Cassius!," he announced.
This child he shares with manager-girlfriend, Alicia Etheridge and adds him to the list of the four other kids he already has, all with different women.
Don't understand how this guy gets around so much!
Congrats on the baby Bobby, but it's Whitney's creations we can't wait to see!
quote:Arrested Development's Jeffrey Tambor is not so arrested after all!
On The Late Show with Craig Ferguson, 64-year-old Tambor announced that his 41-year-old wife is pregnant. With twin boys.
The twins will be joining four-year-old Gabriel.
Don't worry, if Tambor passes away while the boys are still minors, Tambor's 34-year-old daughter from a previous marriage can always take care of them.
quote:Holly Marie Combs Welcomes Son Kelley James
It’s a third son for Holly Marie Combs! The former Charmed actress stayed mum about the pregnancy, as it was high-risk, but is now pleased to announce the arrival of Kelley James Donoho on Tuesday, May 26th.
Delivered by emergency c-section at 35 weeks, “we didn’t feel comfortable making any announcements until everyone was home healthy,” Holly, 35, tells CBB. “We are and now it is time to celebrate. I, now a mother of three boys, will be going to take a nap!”
Kelley joins big brothers Riley Edward, 2 ½, and Finley Arthur, 5, Holly’s children with husband David Donoho.
Oh wat leuk voor Hollyquote:
Er staat ook dat ze het geheim wist te houden voor de persquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor Holly, ik wist niet eens dat ze weer zwanger was.
Je weet dat het geslacht door het zaad wordt bepaald? Niet door het eitje van de moeder?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bovendien las ik laatst dat alleen sterke vrouwen moeder van jongetjes worden, dus dat zegt wel wat over Mariska dan he![]()
Bron: De Stentorquote:Opnieuw dochter voor Pros en Jolanda
zaterdag 06 juni 2009 | 09:29 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 06 juni 2009 | 09:33
LAAGZUTHEM - Het gezin van Pros en Jolanda Veltman is sinds donderdagavond uitgebreid met opnieuw een dochter. Op de wereld kwam dochter Ruth die bij haar geboorte 4020 gram woog.
De bevalling werd in het ziekenhuis ingeleid in verband met langdurig gebroken vliezen. ,,Het was weer superheftig'', laten Pros en Jolanda weten. ,,Maar we zijn superblij en dankbaar met nog een gezonde dochter.'' Pros en Jolanda kregen nationale bekendheid dankzij het programma Boer Zoekt Vrouw. Hun trouwerij werd integraal uitgezonden en onlangs was er nog een reportage op tv over de doop van hun eerste dochter Tamar.
Bron: RTLBoulevard.nlquote:Gossip Girl-actrice bevallen van meisje
Kelly Rutherford, bekend van de dramaserie Gossip Girl, is bevallen van een meisje. Dat meldt de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online. Vader is de van oorsprong Duitse ondernemer Daniel Giersch, met wie Rutherford momenteel in een scheiding is verwikkeld.
Het kind werd maandag in Los Angeles geboren. Ze heeft een 2-jarig broertje, Hermès. Of de toekomstige ex van de actrice bij de bevalling aanwezig was, is onbekend. De 40-jarige Rutherford vroeg een rechter in Los Angeles vlak voor oud en nieuw een einde te maken aan haar huwelijk, nadat ze twee jaar daarvoor in het huwelijksbootje waren gestapt.
De echtscheiding en het gevecht om de voogdij tussen de twee is al meerdere keren in de media gekomen. Zo zou Rutherford een privédetective hebben ingehuurd om haar toekomstige ex drie dagen lang te filmen. Daaruit zou zijn gebleken dat hij zijn zwembad drie dagen lang niet afgedekt had gehouden, meldde het Amerikaanse tijdschrift People eerder. Hermès had er in kunnen vallen, waarschuwde Rutherford volgens het tijdschrift.
© [CopyRight 2009, Novum]
Laatst gewijzigd: dinsdag 09 juni 2009, 16:16
Ga me hier toch even mee bemoeienquote:Op maandag 8 juni 2009 00:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je weet dat het geslacht door het zaad wordt bepaald? Niet door het eitje van de moeder?
Moest je er erg lang over nadenken? We zijn bijna een maand verder!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je weet dat het geslacht door het zaad wordt bepaald? Niet door het eitje van de moeder?
quote:wo 10 jun 2009, 09:42 | 0 reacties 'Zwangere man' bevalt van tweede kind AMSTERDAM - De transseksuele Thomas Beatie, die wereldwijd bekend werd als de ‘zwangere man,’ is dinsdag bevallen van zijn tweede kind.
Het jongetje, dat nog geen naam heeft, maakt het goed, melden Amerikaanse media. Het kind werd op natuurlijke wijze geboren. Nancy, de vrouw van Beatie, is van plan het jongetje borstvoeding te geven. Dat deed ze ook bij hun eerste kind Susan.
Beatie (35), die vorig jaar al beviel van een dochter, werd als Tracy geboren. Ze liet haar borsten verwijderen, nam hormonen en veranderde haar wettelijke geslacht naar man. Wel hield de Amerikaan zijn vrouwelijke geslachtsorganen zodat hij nog zwanger kon worden. Vorig jaar ontstond een mediasensatie toen foto’s van hem met een baard en een zwangere buik gepubliceerd werden.
quote:The second season of her well-watched new reality TV show is going to get extra exciting!
Sources close to her reveal exclusively to PerezHilton.com that Hugh Hefner's ex-girlfriend, Kendra Wilkinson, is pregnant.
Yay!!!!
The former Girl Next Door is engaged to football player Hank Baskett.
This is the first child for the buxom blonde.
Congrats to the happy couple on the wedding - they're getting married later this summer - and on the new addition to their family!
Bron: PerezHilton.comquote:British nutjob Kerry Katona was spotted this weekend leaving her home in Cheshire, England. And she was looking HUGE!
The reality TV whore made headlines early this year when she showed off her slim new figure.
That didn't last very long!
So, could Katona be pregnant? She already has four kids. Two are from her past relationship, with singer Brian McFadden. The other two are with her douchebag of a husband, Mark Croft.
Could this be baby number five? Or has she just let herself go?
Doing cocaine while being pregnant is never a good combination. Let's hope she's just gained a lot of weight.
What do U think?
Dus als ik het goed begrijp is 'hij' bevallen en gaat 'zij' borstvoeding geven.quote:
Het gebeurt wel meer, bijv. bij adoptie, zie hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is 'hij' bevallen en gaat 'zij' borstvoeding geven.
Maar ik begrijp niet helemaal hoe ze dat op wil wekken dan... die melk? Zij is toch niet zwanger geweest?
Ik wou precies hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is 'hij' bevallen en gaat 'zij' borstvoeding geven.
Maar ik begrijp niet helemaal hoe ze dat op wil wekken dan... die melk? Zij is toch niet zwanger geweest?
haha, en als het een jongen is dan kan ze hem aan de 'van ruilen komt huilen balk'' hangenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
Volgens mij stond deze nog niet hier:
Telegraaf.nl
za 06 jun 2009, 10:10
Jetske van den Elsen is zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Jetske van den Elsen, vooral bekend van kinderprogramma's als de BZT-show, Klokhuis en Willem Wever, is zwanger van haar tweede kindje.
Jetske is zestien weken zwanger, meldt RTL Boulevard. De blonde presentatrice moet nog even geduld hebben, want tijdens de twintig weken scan krijgt ze pas te horen of ze een jongen of een meisje krijgt. Jetske, die een zoontje van twee heeft, hoopt stiekem op een meisje.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, en als het een jongen is dan kan ze hem aan de 'van ruilen komt huilen balk'' hangen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - Cas Jansen en zijn kersverse vrouw Annelieke zijn de trotse ouders geworden van een dochter.
Ze hebben het kleine meisje Joëlle genoemd. "Het is het mooiste meisje van de wereld", zo vertelt Cas aan RTL Boulevard.
Cas en Annelieke trouwden twee weken geleden in het geheim in Amsterdam. Hoewel ze eerder van plan waren om pas na de bevalling te trouwen, besloot het stel dat ze niet meer konden wachten.
Bron: PerezHilton.comquote:Kendra Drops The Deets On Her Baby
Kendra Wilkinson is loving the attention a baby on board garners and she is milking it for all it's worth. In a new interview, she provides all the details about her pregnancy and then some.
For starters, the former Girl Next Door will be getting the ultimate Christmas present as her due date falls on December 25th! "The baby is going to be spoiled with a lot more gifts," she explains and even reveals the chosen names for the squirt.
If it's a boy, the baby will be named after his dad and be Hank Randall Baskett IV, and for a girl, they're still deciding between Arianna and Kianna.
She admits the morning sickness is "brutal", but the biggest change to her body thus far is something she once had Hef pay for: "And my boobs went from big to humongous."
And what about Hef? What will be his role in all this?
Kendra says: "Godfather! Hef will be The Godfather! "
Oh, lordy. This kid is going to have one weird upbringing!
Bron: PerezHilton.comquote:Lil Wayne To Be Father Again and Again!!!
Lil Wayne needs to keep it in his pants!!!!!
According to new reports, the rapper will be fathering two new sons by different women this year!
Gross!
Singer Nivea Hamilton and model Lauren London are said to be pregnant by the fool rapper.
Wayne is rumored to be marrying Nivea in the next few months but plans to participate in raising the baby with Lauren as well.
Lil' already has two kids from a previous relationship!!!!
Stop reproducing!!!!!!
What kind of hos have unprotected sex with Lil Wayne?!
The kind who want $$$$$!!!!!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
Lil' Wayne verslijt 'em ook niet met pissen.![]()
[..]
Singer Nivea Hamilton and model Lauren London are said to be pregnant by the fool rapper.
Bron: PerezHilton.com
Bron: E!magazine via celebrity-babyblog.comquote:“That’s the one thing I’m nervous about the most. Everything else is so fun, but I have visions of my vagina tearing, and that sucks.”
Ik ga weer offtopic door:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ga me hier toch even mee bemoeien
een vrouw heeft wel degelijk invloed op het geslacht. Denk maar aan zuurtegraad e.d. Bij een wat minder gastvrije baarmoeder, zullen er vaker jongetjes geproduceerd worden, omdat die zaadcellen nu eenmaal sterker zijn...
nu weer ontopic
ja maar de vrouw kan toch wel meebepalen welk zaadje het tot het eitje redtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef Smirre het volgende:
[..]
Ik ga weer offtopic door:
Toch blijft het zaad van de man ervoor zorgen of er een meisje of jongentje ontstaat (XX en YX, weet je nog?) Of de baarmoeder al dan niet beter voor zaadcellen met een X- of een Y-chromosoom zorgt staat daar los van. Als er een bevruchting ontstaat is het de man die het geslacht bepaalt.
*einde biologieles*
Wat een slet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
Lil' Wayne verslijt 'em ook niet met pissen.![]()
[..]
Bron: PerezHilton.com
Ja zo dus!quote:
Mooie foto inderdaad! Wie is die andere? Haar zus? Ze lijkt er namelijk wel opquote:
Stadium zeug?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog eentje dan van Heidi Klum. Ze heeft een mooi buikje maar haar boobiez zijn wel in staidum zeug beland.
[ afbeelding ]
Ja, dat aanzicht heeft iedereen met zo'n tas erdoorheen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar boobies wel normaalziet er alleen raar uit door die tas die er doorheen snijdt
quote:Today's Top Story
Gisele Bündchen Is Pregnant
Fame News/Abaca
Gisele Bündchen is expecting and “ecstatic,” sources tell PEOPLE. She is due early next year.
Speculation has grown since pictures showing the supermodel in Brazil this week surfaced showing what seems to be a perceptible bump. Gisele and New England Patriots quarterback husband Tom Brady were married twice this spring – first in a ceremony in Los Angeles Feb. 26, then exchanging vows before friends in early April at Gisele’s Costa Rica home.
This is her first child; Tom has a son, 21-month-old John Edward Thomas, with ex-girlfriend Bridget Moynahan.
quote:World Turns’ Maura West Welcomes Daughter Birdie
Tags: Births, Dads
Mathew Imaging/FilmMagic
Actress Maura West’s world has been turned pink! The As The World Turns star and her husband, actor Scott DeFreitas welcomed their fourth child together — and Maura’s fifth overall — on Tuesday, June 16th, a rep for CBS confirms to CBB. Daughter Birdie West DeFreitas came into the world at 5:33 p.m., weighing 7 lbs., 13 oz and measuring 20 inches long.
Baby girl joins Benjamin Crawford, 13, Maura’s son with ex-husband Jonathan Knight, Joseph Peter, 9, Katherine Marie, 7, and Basil John, 2.
The pregnancy was announced in January, with Maura’s co-star sharing that the expectant mama was “over the moon.”
Tuurlijkquote:Op zondag 14 juni 2009 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja maar de vrouw kan toch wel meebepalen welk zaadje het tot het eitje redt
wilde je de les niet lezen hoor, was gewoon een opmerking. niemand is te oud om te leren, toch?
Tsja, wat wil je, over een maand uitgerekend, in scheiding met je man, die man wil je geen cent geven en ondertussen een bestedingspatroon hebben waarbij je meer uitgeeft per maand dan dat je verdient (en dan heb ik het niet over een paar tientjes, maar +/- $ 60000)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Smirre het volgende:
[..]
TuurlijkHoe je aan die wijsheid komt?
![]()
Ontopic: Kelis kijkt ook niet bepaald als een proud-mom-to-be, eigenlijk tamelijk ongelukkig.
Zou het? zou het?quote:
quote:OS ANGELES - De Amerikaanse acteur Matthew McConaughey en zijn vriendin Camila Alves verwachten een tweede kind. Dat liet de filmster weten op zijn website. Het koppel heeft al een zoontje, Levi, van elf maanden oud.
''Het is mijn eerste vaderdag'', schreef McConaughey zondag op zijn site.
''De eerste elf maanden met Levi en Camila waren een erg mooie tijd voor mij, maar vaderdag volgend jaar wordt dubbel zo leuk. Levi wordt een grote broer. We zijn opnieuw getuige van het grootste mirakel in de wereld: Camila en ik verwachten een tweede kind.''
De 39-jarige McConaughey speelde onder meer in de romantische komedies The wedding planner en How to lose a guy in 10 days. Camila Alves is een Braziliaans model.
quote:Now it’s “brother and sisters” for the kids of actress Rachel Griffiths and husband Andrew Taylor.
A rep for the Australian television and film actress — and star of the ABC show Brothers and Sisters — confirms exclusively to PEOPLE that a new daughter has been added to the mix that already includes daughter Adelaide Rose, 4 this week, and son Banjo Patrick, 5 ½.
A name, birthdate and details were not released. Rachel and Andrew announced the pregnancy in January, sharing that they’d be awaiting a delivery surprise. Rachel had been due in early July.
Source: PEOPLE
Bron: Telegraaf.nlquote:ma 22 jun 2009, 10:00 Bløf-zanger Paskal Jakobsen wordt papa van onze redactie
AMSTERDAM - Paskal Jakobsen en zijn vrouw Doortje verwachten hun eerste kindje.
"Je wilt toch wachten met het delen van het nieuws totdat je weet dat alles oké is", zo vertelt Paskal in het radioprogramma Evers Staat Op. "En dat is nu zo. Afgelopen vrijdag hadden we een echo."
"Je ziet na drie maanden een heel mensje", zo vertelt Paskal verder. "Met hoofd, handen, benen, ruggengraat. De dokter liet zelfs de twee hersenhelften zien! Echt bizar joh, het is echt een mensje."
Paskal's vrouw Doortje is op 1 januari 2010 uitgerekend.
Wat leukquote:Judy Reyes, who stars as the sassy nurse Carla on TV's Scrubs, is expecting her first child with her boyfriend, director George Valencia, her rep tells PEOPLE exclusively.
The Alma Award-winning Reyes, 41, who appeared on HBO's Oz, recently starred in the Lifetime movie Little Girl Lost: The Delimar Vera Story. She also appeared in Glow Ropes: The Rise and Fall of a Bar Mitvah Emcee, a Los Angeles Latino Film Festival award winner written and co-directed by Valencia.
quote:Sir Michael Gambon, who plays headmaster Albus Dumbledore, has become a father again at the age of 68, The Sun reports. This is the second child for the Harry Potter actor and mistress Philippa Hart, 43, who also have 2-year-old son, Michael.
Sir Michael also has a 44-year-old son with his wife of 45 years, Lady Anne. His second family with Philippa, a set designer, is in the open and his wife “accepts the second relationship,” says a friend of the family, “though there have been rows in the past.”
Michael shares a house in Gravesend, Kent with his wife and visits Phillipa in Chiswick, South West London, “a few times a week” and has been described by friends as being “delightful” though having a “very short temper.”
Michael joined the Harry Potter series in the third film, The Prisoner of Azkaban, after Richard Harris, the original Dumbledore, passed away.
Namen nog niet bekend gemaakt.quote:Report: Sarah Jessica Parker and Matthew Broderick Welcome Twins!
By Stephen M. Silverman
Originally posted Tuesday June 23, 2009 12:20 PM EDT
Sarah Jessica Parker and Matthew Broderick Photo by: PAUL SCHMULBACH / GLOBE PHOTOSReport: Sarah Jessica Parker & Matthew Broderick Welcome Twins! | Matthew Broderick, Sarah Jessica Parker
It's double the joy for Sarah Jessica Parker and Matthew Broderick, who have welcomed twin girls, according to several local news outlets in Ohio
Lijkt me wel, anders wordt het erg lastig om het kind af te staan als 'draag'moeder dan hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Betekent een draagmoeder eigenlijk automatisch dat zij zwanger wordt van het eitje en de spermacel van het paar dat het kind zal gaan krijgen?
Lijkt me niet, anders was Jessica zelf wel zwanger geworden. Volgens mij hebben ze voor een draagmoeder gekozen, vanwege Jessica haar leeftijd en de complicaties voor een eventuele zwangerschap.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders wordt het erg lastig om het kind af te staan als 'draag'moeder dan heJe zorgt alleen voor die 9 maanden voor het kindje, genetisch is het van hen maar jij hebt het in je oventje gehouden
![]()
Nee, ze hebben het meerdere keren geprobeerd, maar het lukte niet meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:17 schreef June. het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders was Jessica zelf wel zwanger geworden. Volgens mij hebben ze voor een draagmoeder gekozen, vanwege Jessica haar leeftijd en de complicaties voor een eventuele zwangerschap.
quote:All this comes at what should be one of the happiest times in the lives of the couple, who turned to a surrogate out of necessity. “We have been trying to expand our family for a number of years and we actually have explored a variety of ways of doing so,” Sarah Jessica reveals. “I couldn’t pretend otherwise. It would have been odd to have made this choice if I was able to have had successful pregnancies since my son’s birth.”
Bronquote:Singer and actress Jennifer Hudson — who is reportedly eight months along with her first child — stepped out for a bite to eat at a Chipotle restaurant in Florida on Monday.
Wearing an orange minidress, Jennifer, 27, grabbed a burrito with fiancé David Otunga and the two enjoyed their meal outside.
quote:
There’s a baby on the way for soap stars Kyle Lowder and Arianne Zucker! The couple have announced that they are expecting their first child in December. The pregnancy will not be written into Arianne’s storyline at Days of Our Lives, according to the show’s executive producer Ken Corday.
Kyle, 28, and Arianne, 35, met on the set of Days of Our Lives in 2000 and were married in 2002. Kyle currently stars on The Bold and The Beautiful in the role of Rick Forrester.
Source: Soap Opera Digest
quote:wo 24 jun 2009, 11:03 | 28 reacties. Bron: Telegraaf.nl
Tweede kindje voor Xander de Buisonjé?
AMSTERDAM - Sophie, de aanstaande bruid van zanger Xander de Buisonjé, zou op dit moment zeven weken zwanger zijn.
Dit schrijft het weekblad Privé. De artiest zou het nieuws nog niet naar buiten hebben gebracht, omdat de zwangerschap nog pril is.
Xander en Sophie stappen op 17 september in het huwelijksbootje. Eerder werd een huwelijk tussen de zanger en Wendy van Dijk, met wie hij zoontje Sem heeft, afgeblazen toen hij opbiechtte dat hij vreemdging.
Ik zag die foto ook en herken haar er ook totáál niet inquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nou gek dat ik Adriana Lima er totaal niet in herken?![]()
![]()
Komt zeker door die hele uitbundige lach en het feit dat het een "gewone" (geen modellenpic met veel make-up/licht) foto is...
Wow, das een achteruitgang qua looksquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:31 schreef Anosmie het volgende:
Voor de B&Bfans:
Kyle currently stars on The Bold and The Beautiful in the role of Rick Forrester.
Maar de vriendin van Xander de B. ís toch zwanger?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Xander verbaasd het me ook niet als z'n vriendin al zwanger is, vreemdgenoeg had ik al zo'n idee, terwijl ik normaal nooit iets vooruit zie denk qua roddels ofzo...
Maar zal je zien dat het helemaal niet waar is
[..]
Wow, das een achteruitgang qua looks
quote:Ana Ortiz Welcomes a Daughter
Amanda Schwab/Startraks
Ugly Betty star Ana Oritz and her husband, musician Noah Lebenzon, have welcomed their first child, a daughter, on Saturday, June 27th, PEOPLE has learned exclusively.
The baby girl was born at 4:25 p.m. in New York City and weighed 7 lbs., 10 oz.
“She is elated and completely glowing,” said Ana’s rep. “She is surrounded by her friends and family and so happy to be a mom. She is just really enjoying the moment. The baby is absolutely beautiful.”
The proud parents have yet to choose a name but are working from a short list of five choices, and taking the time to get to know her before picking one that fits. “We haven’t decided on a name yet,” Ana tells PEOPLE from the hospital. “But we are getting close.”
Ana, 38, had been due this past Thursday.
quote:ma 29 jun 2009, 10:15, telegraaf.nl
Dochter voor Lindsay Davenport
LONDEN - De Amerikaanse tennisster Lindsay Davenport is voor de tweede keer moeder geworden. Haar manager heeft dit bekendgemaakt.
Lindsay Davenport en haar zoontje Jagger. Foto: EPA
De voormalige nummer een van de wereld en haar man Jon Leach hebben zaterdag een dochter gekregen. Haar naam is Lauren Andrus Davenport Leach.
Davenport kreeg in juni 2007 al een zoon, Jagger. Drie maanden na zijn geboorte maakte ze haar rentree op de tennisbaan. Ze speelde vorig jaar bij de US Open haar laatste toernooi. Het is nog onduidelijk of ze na haar tweede kind ook weer terugkeert.
Ja inderdaad, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind de vriend/man van Adrianna Lima zooooooooo gruwelijk lelijk!
Ik vind haar nu voor het eerst mooi! Ze straalt en is veel meer vrouw. Ze heeft zo wel wat weg van C. Zeta-Jones.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek dat ik Adriana Lima er totaal niet in herken?![]()
![]()
Komt zeker door die hele uitbundige lach en het feit dat het een "gewone" (geen modellenpic met veel make-up/licht) foto is...
Ik moest ook meteen aan Catherine Zeta Jones denkenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef Walejya het volgende:
[..]
Ik vind haar nu voor het eerst mooi! Ze straalt en is veel meer vrouw. Ze heeft zo wel wat weg van C. Zeta-Jones.
quote:MythBusters’ Kari Byron Welcomes Daughter Stella Ruby
It’s a girl for Kari Byron! The co-host of Discovery Channel’s MythBusters and her husband Paul Urich became first-time parents when they welcomed a daughter at 11:35 p.m. on Sunday, June 28th, a rep for the network reveals to CBB. Daughter Stella Ruby weighed in at 8 lbs., 12 oz, and mama and baby are “doing well.”
Kari, in a humorous skit with her co-hosts, had confirmed the pregnancy in February. Last month, she told Pregnancy magazine that life on set had become a whole new learning experience. “I have weird little worries like how loud does a gunshot have to be for the baby to hear it,” the 34-year-old laughed.
quote:Barry Atsma weer vader
AMSTERDAM - Barry Atsma en zijn vriendin Izaira zijn de trotse ouders geworden van hun tweede kind.
Foto: BLAUW, AB
Hun driejarige dochtertje Zoë heeft er een zusje bij gekregen: Charlie.
Barry heeft laten weten "dolgelukkig" te zijn met de kleine, zo meldt Shownieuws. Ook vertelt de acteur dat zijn gezin met de komst van Charlie helemaal compleet voelt.
Jep:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Smirre het volgende:
[..]
Maar de vriendin van Xander de B. ís toch zwanger?
Vlgs mij stond het in de krant van vandaag. (AD)
quote:'Kindermeisje zwanger van Rijkaard'
AMSTERDAM - Frank Rijkaard wordt naar verluidt weer vader. Amper een half jaar na zijn scheiding met Monique Olgers verwacht de voetbaltrainer een kindje bij zijn nieuwe geliefde Stefanie Rucker, het voormalige kindermeisje van de familie Rijkaard, meldt Story woensdag.
Ingewijden vertellen in het roddelblad dat Rijkaard uitzinnig van vreugde is over de aanstaande gezinsuitbreiding.
"Maar tegelijkertijd realiseert hij zich dat het een klap in het gezicht van Monique is", meldt een bron.
Oppas
In april werd bekend dat Rijkaard voor de charmes van de jonge Rucker was gevallen. Het meisje was drie jaar lang de oppas van Rijkaards zoon Mitchell. De trainer woonde in die tijd nog met zijn toenmalige vrouw Monique in Barcelona.
OMG ik wist niet ens dat hij gescheiden was... Vond het altijd zo'n enorm leuke kerel maar na dit verhaal... Wat zal dit k*t voelen voor zijn ex..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:22 schreef Anosmie het volgende:
En weer een lid voor Homewreckers Anonymous erbij.
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huurman_bevallen.xmlquote:Birgit Schuurman is maandagochtend van haar eerste kindje bevallen. Het is een zoontje en hij heet Chico. Chico was een vervroegd cadeautje voor haar verjaardag, Birgit is vandaag jarig.
Birgit laat RTL Boulevard via de sms weten: “Chico is zo lief en knap, hij is de mooiste, de liefste en de knapste. We maken het goed, we genieten van elkaar.”
Birgit trouwde in juli 2008 met haar Arne Toonen, Chico maakt hun geluk compleet.
I.p.v. Wééééééheeeeee (huilen dus) doet Chico: Waf waf, woef, woef (blaffen dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huurman_bevallen.xml
Chico
Een kampnaam is het niet hoor, het is een hondenaamquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kampnaamdie krijgt vast nog een broertje Delano en een zusje LaShaniq'ua.
Ik wou het net zeggen. Godsamme, als je iets Chico wilt noemen, haal dan een hond uit het asielquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
I.p.v. Wééééééheeeeee (huilen dus) doet Chico: Waf waf, woef, woef (blaffen dus)
Nou ja als zij de naam maar mooi vindt....
Ik had van Birgit ook geen andere verwachtingen dan dat het een vreselijke naam zou wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huurman_bevallen.xml
Chico
Ik vrees dat de uitspraak ook lekker simpel op z'n Nederlands wordt; Chicoooooooooquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Godsamme, als je iets Chico wilt noemen, haal dan een hond uit het asiel
Chico Toonen, dat klinkt toch ook niet...
quote:HILVERSUM - Rapper Yes-R verwacht over drie maanden een kind. Zijn vriendin is inmiddels zes maanden zwanger, maakte Yes-R woensdag wereldkundig in de uitzending van RTL Boulevard. Het is een jongetje, verklapte hij al.
De 22-jarige Yes-R, wiens echte naam Yesser Roshdy luidt, begon op 13-jarige leeftijd met rappen. Hij werd daarbij geïnspireerd door zijn neef Ali B. In augustus 2005 kwam Yes-R's debuutalbum Mijn Pad uit.
Ook was hij te zien in de film Een Beetje Verliefd. Binnenkort speelt hij mee in de nieuwe misdaadcomedy Gangster Boys.
Z'n grote voorbeeld Ali B is ook recent papa geworden, dus nu moet hij ook natuurlijkquote:
Wat een naamquote:Cobie Smulders has met her daughter! The How I Met Your Mother actress and her fiancé, actor Taran Killam, are the proud parents of a baby girl, PEOPLE has learned. Shaelyn Cado Killam arrived on Saturday, May 16th.
While attending an event in January with her co-stars — including fellow pregnant pal Alyson Hannigan — Cobie joked that the pair’s topics of conversation were generally focused on baby! “You really can’t help it, because you have babies on the brain, and you can’t help but talk about it a lot,” she laughed. “From creams, doctors, birth methods, dilation … You talk about everything.”
Fortunately, she had Alyson — who welcomed daughter Satyana in March — to confide in, with the two often swapping stories on set. “It’s nice because we can just talk about babies all day long, and not be like, ‘Okay, this person has to be sick of this,’ because you know that she’s just as excited as I am,” noted Alyson.
Shaelyn is the first child for Cobie and Taran, who were engaged in January. The pregnancy was announced last November.
Otis als in de liften en roltrappen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef kvd het volgende:
De naam van Tobey Maguire's zoon is ook bekend na 8 weken: Otis Tobias
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Otis als in de liften en roltrappen?
Van nu.nlquote:Dochter voor prins Floris en prinses Aimée
Uitgegeven: 5 juli 2009 16:31
Laatst gewijzigd: 5 juli 2009 16:31
AMSTERDAM - Prinses Aimée, de vrouw van prins Floris, heeft zondag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter.
Het meisje, Eliane Sophia Carolina, werd om 14.50 uur geboren in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Eliane is het tiende kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Ze woog bij de geboorte 4050 gram.
''Wij zijn ontzettend dankbaar en intens gelukkig met de komst van ons dochtertje en zusje van Magali'', lieten de ouders weten.
Eliane, echt zo'n voorspelbare naam voor het koningshuis, maar 100000 keer beter dan Magali. (Kom op zeg, het lijkt wel Mowgliquote:
Nietes, Otis als in mijn toffe Antiliaanse katquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Otis als in de liften en roltrappen?
Volgens mij is Magali vernoemt naar de zus van Aimee. Alsnog een gare naam natuurlijk maar een iets minder aparte keuze.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eliane, echt zo'n voorspelbare naam voor het koningshuis, maar 100000 keer beter dan Magali. (Kom op zeg, het lijkt wel Mowgli)
Eliane, Ariane, Magali, Amalia, de klanken zitten wel vaak in dezelfde hoek![]()
Hoe vaak worden die kindjes van alle prinsen eigenlijk op Zondag geboren? Valt het mij nu op, of is het wel érg vaak Zondag?
(Zeker allemaal ingeleidt op Zondag)
Hoe bedoel je; doen ze niet meer? Ik denk dat als je lid bent van het koningshuis je echt niet te maken hebt met de reguliere gang van zaken hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij is Magali vernoemt naar de zus van Aimee. Alsnog een gare naam natuurlijk maar een iets minder aparte keuze.
En vwb het inleiden (of keizersnee), volgens mij doen ze dat niet meer. Mijn 4 koters zijn bijvoorbeeld állemaal op maandag geboren. Dus waarom kunnen er dan ook niet veel op zondag geboren worden?
Koninklijke geboortes worden niet (meer) perse via de keizerlijke weg of per inleiding gedaan.quote:
Nee maar als je er écht op staat...om welke reden dan ook, zou het dan echt niet meer mogen? Lijkt me héél sterk, zeker bij Maximaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Koninklijke geboortes worden niet (meer) perse via de keizerlijke weg of per inleiding gedaan.
Je moet wel heel zwaarwegende redenen hebben om een keizersnede te krijgen hoor, we zitten hier niet in Amerikaquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef June. het volgende:
Maar vrouwen mogen volgens mij sowieso altijd kiezen hoe ze willen bevallen, met een sectio of 'natuurlijk'. Natuurlijk niet bij een meerling of andere dingen in de voorgeschiedenis.
Hoe dat bij Maxima gaat weet ik niet, maar als er geen bijzonderheden zijn kan je er echt niet voor kiezen om je bevalling "gewoon maar" te laten inleiden of voor een keizersnee te kiezen hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar als je er écht op staat...om welke reden dan ook, zou het dan echt niet meer mogen? Lijkt me héél sterk, zeker bij Maxima
Is ook prinsjesdagquote:Op zondag 5 juli 2009 21:20 schreef J-net het volgende:
Amalia en Alexia zijn op zondag geboren. Maar Ariane op dinsdag.
Eloise op een dinsdag, Claus-Casimir op een zondag (dag na overlijden Juliana), Eleonore op zaterdag.
Luana op zaterdag, Zaria op zondag.
Het is best wel veel in het weekend ja. Ik heb nog niet de 10 kinderen van Margriet nagerekend
edit; nu ook gedaan:
Marilene: Anne op zondag, Lucas op zaterdag & Felicia op dinsdag
Annette Isabella op dinsdag, Samuel op dinsdag & Benjamin op woensdag
Anita: Emma op dinsdag en Pieter op woensdag
Aimee: Magali op dinsdag en Eliane op zondag.
Veel dinsdagen![]()
Ik moest even googlen wie het ook alweer wasquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
Claire van Ballengooy, die van De Gouden Kooi, is net bevallen van een dochter: Sophie!
Mooi das de enige juiste manier waarop je die naam schrijftquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
Claire van Ballengooy, die van De Gouden Kooi, is net bevallen van een dochter: Sophie!
ken ik niet, sterker nog, die moeder ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:25 schreef Vivi het volgende:
Als ze maar niet zo hard blért als d'r vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |