Ik moest ook meteen aan Catherine Zeta Jones denkenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef Walejya het volgende:
[..]
Ik vind haar nu voor het eerst mooi! Ze straalt en is veel meer vrouw. Ze heeft zo wel wat weg van C. Zeta-Jones.
quote:MythBusters’ Kari Byron Welcomes Daughter Stella Ruby
It’s a girl for Kari Byron! The co-host of Discovery Channel’s MythBusters and her husband Paul Urich became first-time parents when they welcomed a daughter at 11:35 p.m. on Sunday, June 28th, a rep for the network reveals to CBB. Daughter Stella Ruby weighed in at 8 lbs., 12 oz, and mama and baby are “doing well.”
Kari, in a humorous skit with her co-hosts, had confirmed the pregnancy in February. Last month, she told Pregnancy magazine that life on set had become a whole new learning experience. “I have weird little worries like how loud does a gunshot have to be for the baby to hear it,” the 34-year-old laughed.
quote:Barry Atsma weer vader
AMSTERDAM - Barry Atsma en zijn vriendin Izaira zijn de trotse ouders geworden van hun tweede kind.
Foto: BLAUW, AB
Hun driejarige dochtertje Zoë heeft er een zusje bij gekregen: Charlie.
Barry heeft laten weten "dolgelukkig" te zijn met de kleine, zo meldt Shownieuws. Ook vertelt de acteur dat zijn gezin met de komst van Charlie helemaal compleet voelt.
Jep:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef Smirre het volgende:
[..]
Maar de vriendin van Xander de B. ís toch zwanger?
Vlgs mij stond het in de krant van vandaag. (AD)
quote:'Kindermeisje zwanger van Rijkaard'
AMSTERDAM - Frank Rijkaard wordt naar verluidt weer vader. Amper een half jaar na zijn scheiding met Monique Olgers verwacht de voetbaltrainer een kindje bij zijn nieuwe geliefde Stefanie Rucker, het voormalige kindermeisje van de familie Rijkaard, meldt Story woensdag.
Ingewijden vertellen in het roddelblad dat Rijkaard uitzinnig van vreugde is over de aanstaande gezinsuitbreiding.
"Maar tegelijkertijd realiseert hij zich dat het een klap in het gezicht van Monique is", meldt een bron.
Oppas
In april werd bekend dat Rijkaard voor de charmes van de jonge Rucker was gevallen. Het meisje was drie jaar lang de oppas van Rijkaards zoon Mitchell. De trainer woonde in die tijd nog met zijn toenmalige vrouw Monique in Barcelona.
OMG ik wist niet ens dat hij gescheiden was... Vond het altijd zo'n enorm leuke kerel maar na dit verhaal... Wat zal dit k*t voelen voor zijn ex..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:22 schreef Anosmie het volgende:
En weer een lid voor Homewreckers Anonymous erbij.
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huurman_bevallen.xmlquote:Birgit Schuurman is maandagochtend van haar eerste kindje bevallen. Het is een zoontje en hij heet Chico. Chico was een vervroegd cadeautje voor haar verjaardag, Birgit is vandaag jarig.
Birgit laat RTL Boulevard via de sms weten: “Chico is zo lief en knap, hij is de mooiste, de liefste en de knapste. We maken het goed, we genieten van elkaar.”
Birgit trouwde in juli 2008 met haar Arne Toonen, Chico maakt hun geluk compleet.
I.p.v. Wééééééheeeeee (huilen dus) doet Chico: Waf waf, woef, woef (blaffen dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huurman_bevallen.xml
Chico
Een kampnaam is het niet hoor, het is een hondenaamquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kampnaamdie krijgt vast nog een broertje Delano en een zusje LaShaniq'ua.
Ik wou het net zeggen. Godsamme, als je iets Chico wilt noemen, haal dan een hond uit het asielquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
I.p.v. Wééééééheeeeee (huilen dus) doet Chico: Waf waf, woef, woef (blaffen dus)
Nou ja als zij de naam maar mooi vindt....
Ik had van Birgit ook geen andere verwachtingen dan dat het een vreselijke naam zou wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)huurman_bevallen.xml
Chico
Ik vrees dat de uitspraak ook lekker simpel op z'n Nederlands wordt; Chicoooooooooquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Godsamme, als je iets Chico wilt noemen, haal dan een hond uit het asiel
Chico Toonen, dat klinkt toch ook niet...
quote:HILVERSUM - Rapper Yes-R verwacht over drie maanden een kind. Zijn vriendin is inmiddels zes maanden zwanger, maakte Yes-R woensdag wereldkundig in de uitzending van RTL Boulevard. Het is een jongetje, verklapte hij al.
De 22-jarige Yes-R, wiens echte naam Yesser Roshdy luidt, begon op 13-jarige leeftijd met rappen. Hij werd daarbij geïnspireerd door zijn neef Ali B. In augustus 2005 kwam Yes-R's debuutalbum Mijn Pad uit.
Ook was hij te zien in de film Een Beetje Verliefd. Binnenkort speelt hij mee in de nieuwe misdaadcomedy Gangster Boys.
Z'n grote voorbeeld Ali B is ook recent papa geworden, dus nu moet hij ook natuurlijkquote:
Wat een naamquote:Cobie Smulders has met her daughter! The How I Met Your Mother actress and her fiancé, actor Taran Killam, are the proud parents of a baby girl, PEOPLE has learned. Shaelyn Cado Killam arrived on Saturday, May 16th.
While attending an event in January with her co-stars — including fellow pregnant pal Alyson Hannigan — Cobie joked that the pair’s topics of conversation were generally focused on baby! “You really can’t help it, because you have babies on the brain, and you can’t help but talk about it a lot,” she laughed. “From creams, doctors, birth methods, dilation … You talk about everything.”
Fortunately, she had Alyson — who welcomed daughter Satyana in March — to confide in, with the two often swapping stories on set. “It’s nice because we can just talk about babies all day long, and not be like, ‘Okay, this person has to be sick of this,’ because you know that she’s just as excited as I am,” noted Alyson.
Shaelyn is the first child for Cobie and Taran, who were engaged in January. The pregnancy was announced last November.
Otis als in de liften en roltrappen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef kvd het volgende:
De naam van Tobey Maguire's zoon is ook bekend na 8 weken: Otis Tobias
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Otis als in de liften en roltrappen?
Van nu.nlquote:Dochter voor prins Floris en prinses Aimée
Uitgegeven: 5 juli 2009 16:31
Laatst gewijzigd: 5 juli 2009 16:31
AMSTERDAM - Prinses Aimée, de vrouw van prins Floris, heeft zondag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter.
Het meisje, Eliane Sophia Carolina, werd om 14.50 uur geboren in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Eliane is het tiende kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Ze woog bij de geboorte 4050 gram.
''Wij zijn ontzettend dankbaar en intens gelukkig met de komst van ons dochtertje en zusje van Magali'', lieten de ouders weten.
Eliane, echt zo'n voorspelbare naam voor het koningshuis, maar 100000 keer beter dan Magali. (Kom op zeg, het lijkt wel Mowgliquote:
Nietes, Otis als in mijn toffe Antiliaanse katquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Otis als in de liften en roltrappen?
Volgens mij is Magali vernoemt naar de zus van Aimee. Alsnog een gare naam natuurlijk maar een iets minder aparte keuze.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eliane, echt zo'n voorspelbare naam voor het koningshuis, maar 100000 keer beter dan Magali. (Kom op zeg, het lijkt wel Mowgli)
Eliane, Ariane, Magali, Amalia, de klanken zitten wel vaak in dezelfde hoek![]()
Hoe vaak worden die kindjes van alle prinsen eigenlijk op Zondag geboren? Valt het mij nu op, of is het wel érg vaak Zondag?
(Zeker allemaal ingeleidt op Zondag)
Hoe bedoel je; doen ze niet meer? Ik denk dat als je lid bent van het koningshuis je echt niet te maken hebt met de reguliere gang van zaken hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij is Magali vernoemt naar de zus van Aimee. Alsnog een gare naam natuurlijk maar een iets minder aparte keuze.
En vwb het inleiden (of keizersnee), volgens mij doen ze dat niet meer. Mijn 4 koters zijn bijvoorbeeld állemaal op maandag geboren. Dus waarom kunnen er dan ook niet veel op zondag geboren worden?
Koninklijke geboortes worden niet (meer) perse via de keizerlijke weg of per inleiding gedaan.quote:
Nee maar als je er écht op staat...om welke reden dan ook, zou het dan echt niet meer mogen? Lijkt me héél sterk, zeker bij Maximaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Koninklijke geboortes worden niet (meer) perse via de keizerlijke weg of per inleiding gedaan.
Je moet wel heel zwaarwegende redenen hebben om een keizersnede te krijgen hoor, we zitten hier niet in Amerikaquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef June. het volgende:
Maar vrouwen mogen volgens mij sowieso altijd kiezen hoe ze willen bevallen, met een sectio of 'natuurlijk'. Natuurlijk niet bij een meerling of andere dingen in de voorgeschiedenis.
Hoe dat bij Maxima gaat weet ik niet, maar als er geen bijzonderheden zijn kan je er echt niet voor kiezen om je bevalling "gewoon maar" te laten inleiden of voor een keizersnee te kiezen hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar als je er écht op staat...om welke reden dan ook, zou het dan echt niet meer mogen? Lijkt me héél sterk, zeker bij Maxima
Is ook prinsjesdagquote:Op zondag 5 juli 2009 21:20 schreef J-net het volgende:
Amalia en Alexia zijn op zondag geboren. Maar Ariane op dinsdag.
Eloise op een dinsdag, Claus-Casimir op een zondag (dag na overlijden Juliana), Eleonore op zaterdag.
Luana op zaterdag, Zaria op zondag.
Het is best wel veel in het weekend ja. Ik heb nog niet de 10 kinderen van Margriet nagerekend
edit; nu ook gedaan:
Marilene: Anne op zondag, Lucas op zaterdag & Felicia op dinsdag
Annette Isabella op dinsdag, Samuel op dinsdag & Benjamin op woensdag
Anita: Emma op dinsdag en Pieter op woensdag
Aimee: Magali op dinsdag en Eliane op zondag.
Veel dinsdagen![]()
Ik moest even googlen wie het ook alweer wasquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
Claire van Ballengooy, die van De Gouden Kooi, is net bevallen van een dochter: Sophie!
Mooi das de enige juiste manier waarop je die naam schrijftquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
Claire van Ballengooy, die van De Gouden Kooi, is net bevallen van een dochter: Sophie!
ken ik niet, sterker nog, die moeder ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:25 schreef Vivi het volgende:
Als ze maar niet zo hard blért als d'r vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |