Wat een naamquote:Cobie Smulders has met her daughter! The How I Met Your Mother actress and her fiancé, actor Taran Killam, are the proud parents of a baby girl, PEOPLE has learned. Shaelyn Cado Killam arrived on Saturday, May 16th.
While attending an event in January with her co-stars — including fellow pregnant pal Alyson Hannigan — Cobie joked that the pair’s topics of conversation were generally focused on baby! “You really can’t help it, because you have babies on the brain, and you can’t help but talk about it a lot,” she laughed. “From creams, doctors, birth methods, dilation … You talk about everything.”
Fortunately, she had Alyson — who welcomed daughter Satyana in March — to confide in, with the two often swapping stories on set. “It’s nice because we can just talk about babies all day long, and not be like, ‘Okay, this person has to be sick of this,’ because you know that she’s just as excited as I am,” noted Alyson.
Shaelyn is the first child for Cobie and Taran, who were engaged in January. The pregnancy was announced last November.
Otis als in de liften en roltrappen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef kvd het volgende:
De naam van Tobey Maguire's zoon is ook bekend na 8 weken: Otis Tobias
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Otis als in de liften en roltrappen?
Van nu.nlquote:Dochter voor prins Floris en prinses Aimée
Uitgegeven: 5 juli 2009 16:31
Laatst gewijzigd: 5 juli 2009 16:31
AMSTERDAM - Prinses Aimée, de vrouw van prins Floris, heeft zondag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter.
Het meisje, Eliane Sophia Carolina, werd om 14.50 uur geboren in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Eliane is het tiende kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Ze woog bij de geboorte 4050 gram.
''Wij zijn ontzettend dankbaar en intens gelukkig met de komst van ons dochtertje en zusje van Magali'', lieten de ouders weten.
Eliane, echt zo'n voorspelbare naam voor het koningshuis, maar 100000 keer beter dan Magali. (Kom op zeg, het lijkt wel Mowgliquote:
Nietes, Otis als in mijn toffe Antiliaanse katquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Otis als in de liften en roltrappen?
Volgens mij is Magali vernoemt naar de zus van Aimee. Alsnog een gare naam natuurlijk maar een iets minder aparte keuze.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eliane, echt zo'n voorspelbare naam voor het koningshuis, maar 100000 keer beter dan Magali. (Kom op zeg, het lijkt wel Mowgli)
Eliane, Ariane, Magali, Amalia, de klanken zitten wel vaak in dezelfde hoek![]()
Hoe vaak worden die kindjes van alle prinsen eigenlijk op Zondag geboren? Valt het mij nu op, of is het wel érg vaak Zondag?
(Zeker allemaal ingeleidt op Zondag)
Hoe bedoel je; doen ze niet meer? Ik denk dat als je lid bent van het koningshuis je echt niet te maken hebt met de reguliere gang van zaken hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij is Magali vernoemt naar de zus van Aimee. Alsnog een gare naam natuurlijk maar een iets minder aparte keuze.
En vwb het inleiden (of keizersnee), volgens mij doen ze dat niet meer. Mijn 4 koters zijn bijvoorbeeld állemaal op maandag geboren. Dus waarom kunnen er dan ook niet veel op zondag geboren worden?
Koninklijke geboortes worden niet (meer) perse via de keizerlijke weg of per inleiding gedaan.quote:
Nee maar als je er écht op staat...om welke reden dan ook, zou het dan echt niet meer mogen? Lijkt me héél sterk, zeker bij Maximaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Koninklijke geboortes worden niet (meer) perse via de keizerlijke weg of per inleiding gedaan.
Je moet wel heel zwaarwegende redenen hebben om een keizersnede te krijgen hoor, we zitten hier niet in Amerikaquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef June. het volgende:
Maar vrouwen mogen volgens mij sowieso altijd kiezen hoe ze willen bevallen, met een sectio of 'natuurlijk'. Natuurlijk niet bij een meerling of andere dingen in de voorgeschiedenis.
Hoe dat bij Maxima gaat weet ik niet, maar als er geen bijzonderheden zijn kan je er echt niet voor kiezen om je bevalling "gewoon maar" te laten inleiden of voor een keizersnee te kiezen hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar als je er écht op staat...om welke reden dan ook, zou het dan echt niet meer mogen? Lijkt me héél sterk, zeker bij Maxima
Is ook prinsjesdagquote:Op zondag 5 juli 2009 21:20 schreef J-net het volgende:
Amalia en Alexia zijn op zondag geboren. Maar Ariane op dinsdag.
Eloise op een dinsdag, Claus-Casimir op een zondag (dag na overlijden Juliana), Eleonore op zaterdag.
Luana op zaterdag, Zaria op zondag.
Het is best wel veel in het weekend ja. Ik heb nog niet de 10 kinderen van Margriet nagerekend
edit; nu ook gedaan:
Marilene: Anne op zondag, Lucas op zaterdag & Felicia op dinsdag
Annette Isabella op dinsdag, Samuel op dinsdag & Benjamin op woensdag
Anita: Emma op dinsdag en Pieter op woensdag
Aimee: Magali op dinsdag en Eliane op zondag.
Veel dinsdagen![]()
Ik moest even googlen wie het ook alweer wasquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
Claire van Ballengooy, die van De Gouden Kooi, is net bevallen van een dochter: Sophie!
Mooi das de enige juiste manier waarop je die naam schrijftquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
Claire van Ballengooy, die van De Gouden Kooi, is net bevallen van een dochter: Sophie!
ken ik niet, sterker nog, die moeder ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:25 schreef Vivi het volgende:
Als ze maar niet zo hard blért als d'r vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |