abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 00:45:23 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_69814451
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Bovendien las ik laatst dat alleen sterke vrouwen moeder van jongetjes worden, dus dat zegt wel wat over Mariska dan he

Je weet dat het geslacht door het zaad wordt bepaald? Niet door het eitje van de moeder?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 8 juni 2009 @ 10:00:24 #177
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69818392
quote:
Opnieuw dochter voor Pros en Jolanda
zaterdag 06 juni 2009 | 09:29 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 06 juni 2009 | 09:33

LAAGZUTHEM - Het gezin van Pros en Jolanda Veltman is sinds donderdagavond uitgebreid met opnieuw een dochter. Op de wereld kwam dochter Ruth die bij haar geboorte 4020 gram woog.

De bevalling werd in het ziekenhuis ingeleid in verband met langdurig gebroken vliezen. ,,Het was weer superheftig'', laten Pros en Jolanda weten. ,,Maar we zijn superblij en dankbaar met nog een gezonde dochter.'' Pros en Jolanda kregen nationale bekendheid dankzij het programma Boer Zoekt Vrouw. Hun trouwerij werd integraal uitgezonden en onlangs was er nog een reportage op tv over de doop van hun eerste dochter Tamar.
Bron: De Stentor
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:35:07 #178
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69867033
Een verse beeb in Lalaland
quote:
Gossip Girl-actrice bevallen van meisje
Kelly Rutherford, bekend van de dramaserie Gossip Girl, is bevallen van een meisje. Dat meldt de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online. Vader is de van oorsprong Duitse ondernemer Daniel Giersch, met wie Rutherford momenteel in een scheiding is verwikkeld.

Het kind werd maandag in Los Angeles geboren. Ze heeft een 2-jarig broertje, Hermès. Of de toekomstige ex van de actrice bij de bevalling aanwezig was, is onbekend. De 40-jarige Rutherford vroeg een rechter in Los Angeles vlak voor oud en nieuw een einde te maken aan haar huwelijk, nadat ze twee jaar daarvoor in het huwelijksbootje waren gestapt.

De echtscheiding en het gevecht om de voogdij tussen de twee is al meerdere keren in de media gekomen. Zo zou Rutherford een privédetective hebben ingehuurd om haar toekomstige ex drie dagen lang te filmen. Daaruit zou zijn gebleken dat hij zijn zwembad drie dagen lang niet afgedekt had gehouden, meldde het Amerikaanse tijdschrift People eerder. Hermès had er in kunnen vallen, waarschuwde Rutherford volgens het tijdschrift.

© [CopyRight 2009, Novum]

Laatst gewijzigd: dinsdag 09 juni 2009, 16:16
Bron: RTLBoulevard.nl
Fok!bejaarde
pi_69869602
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je weet dat het geslacht door het zaad wordt bepaald? Niet door het eitje van de moeder?
Ga me hier toch even mee bemoeien

een vrouw heeft wel degelijk invloed op het geslacht. Denk maar aan zuurtegraad e.d. Bij een wat minder gastvrije baarmoeder, zullen er vaker jongetjes geproduceerd worden, omdat die zaadcellen nu eenmaal sterker zijn...

nu weer ontopic
pi_69871528
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Moest je er erg lang over nadenken? We zijn bijna een maand verder!
Maarre...volgens mij heb ik helemaal niks over zaad en eitjes gezegd. Sterke vrouwen was meer een karakter-ding. Mak-ke-lijk af te doen als onzin dus. Of het is voor bepaalde vrouwen een hart onder de riem om te bedenken dat ze "dus" een sterke vrouw zijn. Whatever
Don't you love her madly?
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:17:06 #181
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69889383
He popped.. again!!
quote:
wo 10 jun 2009, 09:42 | 0 reacties 'Zwangere man' bevalt van tweede kind AMSTERDAM - De transseksuele Thomas Beatie, die wereldwijd bekend werd als de ‘zwangere man,’ is dinsdag bevallen van zijn tweede kind.

Het jongetje, dat nog geen naam heeft, maakt het goed, melden Amerikaanse media. Het kind werd op natuurlijke wijze geboren. Nancy, de vrouw van Beatie, is van plan het jongetje borstvoeding te geven. Dat deed ze ook bij hun eerste kind Susan.

Beatie (35), die vorig jaar al beviel van een dochter, werd als Tracy geboren. Ze liet haar borsten verwijderen, nam hormonen en veranderde haar wettelijke geslacht naar man. Wel hield de Amerikaan zijn vrouwelijke geslachtsorganen zodat hij nog zwanger kon worden. Vorig jaar ontstond een mediasensatie toen foto’s van hem met een baard en een zwangere buik gepubliceerd werden.
Fok!bejaarde
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:26:12 #182
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69891513
Geruchten gaan dat er een Playboy Baby op komst is
quote:
The second season of her well-watched new reality TV show is going to get extra exciting!

Sources close to her reveal exclusively to PerezHilton.com that Hugh Hefner's ex-girlfriend, Kendra Wilkinson, is pregnant.

Yay!!!!

The former Girl Next Door is engaged to football player Hank Baskett.

This is the first child for the buxom blonde.

Congrats to the happy couple on the wedding - they're getting married later this summer - and on the new addition to their family!

Bron: PerezHilton.com
Fok!bejaarde
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:27:12 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69891554
Een ex-Playboy baby dan toch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:32:42 #184
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69891758
Ik hoop eigenlijk dat dit niet waar is.. Engelands biggest trainwreck ziet er aardig bezwangerd uit..

Bericht bij foto
quote:
British nutjob Kerry Katona was spotted this weekend leaving her home in Cheshire, England. And she was looking HUGE!
The reality TV whore made headlines early this year when she showed off her slim new figure.
That didn't last very long!
So, could Katona be pregnant? She already has four kids. Two are from her past relationship, with singer Brian McFadden. The other two are with her douchebag of a husband, Mark Croft.
Could this be baby number five? Or has she just let herself go?
Doing cocaine while being pregnant is never a good combination. Let's hope she's just gained a lot of weight.

What do U think?
Fok!bejaarde
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:33:33 #185
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69891784
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Copycat het volgende:
Een ex-Playboy baby dan toch.
Eens een Playboy Bunny.. altijd een Playboy Bunny.
Fok!bejaarde
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:34:07 #186
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69931479
(ex) Playboy Baby is bevestigd! ETA is eerste Kerstdag!

Bron: people.com
Fok!bejaarde
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:04:05 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69932428
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef Anosmie het volgende:
He popped.. again!!
[..]
Dus als ik het goed begrijp is 'hij' bevallen en gaat 'zij' borstvoeding geven.
Maar ik begrijp niet helemaal hoe ze dat op wil wekken dan... die melk? Zij is toch niet zwanger geweest?
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 13:59:37 #188
43556 miss_dynastie
pi_69934713
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ik begrijp niet helemaal hoe ze dat op wil wekken dan... die melk? Zij is toch niet zwanger geweest?
Het gebeurt wel meer, bijv. bij adoptie, zie hier
pi_69935248
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik wou precies hetzelfde zeggen
vaag dat artikel hierboven me, je KAN dus misschien ook borstvoeding produceren terwijl je helemaal niet zwanger geweest bent?! Gek, daar had ik nog nooit van gehoord
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69935397
Volgens mij stond deze nog niet hier:
Telegraaf.nl

za 06 jun 2009, 10:10
Jetske van den Elsen is zwanger

van onze redactie
AMSTERDAM - Jetske van den Elsen, vooral bekend van kinderprogramma's als de BZT-show, Klokhuis en Willem Wever, is zwanger van haar tweede kindje.

Jetske is zestien weken zwanger, meldt RTL Boulevard. De blonde presentatrice moet nog even geduld hebben, want tijdens de twintig weken scan krijgt ze pas te horen of ze een jongen of een meisje krijgt. Jetske, die een zoontje van twee heeft, hoopt stiekem op een meisje.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:32:40 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69935945
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
Volgens mij stond deze nog niet hier:
Telegraaf.nl

za 06 jun 2009, 10:10
Jetske van den Elsen is zwanger

van onze redactie
AMSTERDAM - Jetske van den Elsen, vooral bekend van kinderprogramma's als de BZT-show, Klokhuis en Willem Wever, is zwanger van haar tweede kindje.

Jetske is zestien weken zwanger, meldt RTL Boulevard. De blonde presentatrice moet nog even geduld hebben, want tijdens de twintig weken scan krijgt ze pas te horen of ze een jongen of een meisje krijgt. Jetske, die een zoontje van twee heeft, hoopt stiekem op een meisje.
haha, en als het een jongen is dan kan ze hem aan de 'van ruilen komt huilen balk'' hangen

Vaag idd van die bv maar wel goed dat ze wel doen! En is dus bij de vorige baby ook gelukt.
pi_69939521
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

haha, en als het een jongen is dan kan ze hem aan de 'van ruilen komt huilen balk'' hangen

Of ze kan hem altijd nog meegeven aan 1 van de Adriaans
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:16:10 #193
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69942567
AMSTERDAM - Cas Jansen en zijn kersverse vrouw Annelieke zijn de trotse ouders geworden van een dochter.

Ze hebben het kleine meisje Joëlle genoemd. "Het is het mooiste meisje van de wereld", zo vertelt Cas aan RTL Boulevard.

Cas en Annelieke trouwden twee weken geleden in het geheim in Amsterdam. Hoewel ze eerder van plan waren om pas na de bevalling te trouwen, besloot het stel dat ze niet meer konden wachten.
pi_69942799
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - Cas Jansen en zijn kersverse vrouw Annelieke zijn de trotse ouders geworden van een dochter.

Ze hebben het kleine meisje Joëlle genoemd. "Het is het mooiste meisje van de wereld", zo vertelt Cas aan RTL Boulevard.

Cas en Annelieke trouwden twee weken geleden in het geheim in Amsterdam. Hoewel ze eerder van plan waren om pas na de bevalling te trouwen, besloot het stel dat ze niet meer konden wachten.

Leuk voor ze! Wel vind ik de naam vreselijk , maar het past volgens mij wel goed bij ze
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:55:01 #195
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69966143
Er is nog geen babybump te zien maar alle details rond de Playboy Baby zijn al openbaar gemaakt. .
quote:
Kendra Drops The Deets On Her Baby

Kendra Wilkinson is loving the attention a baby on board garners and she is milking it for all it's worth. In a new interview, she provides all the details about her pregnancy and then some.

For starters, the former Girl Next Door will be getting the ultimate Christmas present as her due date falls on December 25th! "The baby is going to be spoiled with a lot more gifts," she explains and even reveals the chosen names for the squirt.

If it's a boy, the baby will be named after his dad and be Hank Randall Baskett IV, and for a girl, they're still deciding between Arianna and Kianna.

She admits the morning sickness is "brutal", but the biggest change to her body thus far is something she once had Hef pay for: "And my boobs went from big to humongous."
And what about Hef? What will be his role in all this?
Kendra says: "Godfather! Hef will be The Godfather! "
Oh, lordy. This kid is going to have one weird upbringing!
Fok!bejaarde
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:57:12 #196
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69966211
Lil' Wayne verslijt 'em ook niet met pissen.
quote:
Lil Wayne To Be Father Again and Again!!!

Lil Wayne needs to keep it in his pants!!!!!
According to new reports, the rapper will be fathering two new sons by different women this year!
Gross!
Singer Nivea Hamilton and model Lauren London are said to be pregnant by the fool rapper.

Wayne is rumored to be marrying Nivea in the next few months but plans to participate in raising the baby with Lauren as well.
Lil' already has two kids from a previous relationship!!!!
Stop reproducing!!!!!!

What kind of hos have unprotected sex with Lil Wayne?!
The kind who want $$$$$!!!!!
Fok!bejaarde
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:25:55 #197
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_69968878
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
Lil' Wayne verslijt 'em ook niet met pissen.
[..]
Singer Nivea Hamilton and model Lauren London are said to be pregnant by the fool rapper.

Wat je toch allemaal niet kunt doen met Nivea...
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:45:21 #198
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69977834
Een briljante quote van mama-in-spe Kendra Wilkinson over de bevalling:
quote:
“That’s the one thing I’m nervous about the most. Everything else is so fun, but I have visions of my vagina tearing, and that sucks.”
Bron: E!magazine via celebrity-babyblog.com
Fok!bejaarde
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:55:19 #199
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_70003184
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:46 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ga me hier toch even mee bemoeien

een vrouw heeft wel degelijk invloed op het geslacht. Denk maar aan zuurtegraad e.d. Bij een wat minder gastvrije baarmoeder, zullen er vaker jongetjes geproduceerd worden, omdat die zaadcellen nu eenmaal sterker zijn...

nu weer ontopic
Ik ga weer offtopic door:
Toch blijft het zaad van de man ervoor zorgen of er een meisje of jongentje ontstaat (XX en YX, weet je nog?) Of de baarmoeder al dan niet beter voor zaadcellen met een X- of een Y-chromosoom zorgt staat daar los van. Als er een bevruchting ontstaat is het de man die het geslacht bepaalt.
*einde biologieles*
pi_70009028
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef Smirre het volgende:

[..]

Ik ga weer offtopic door:
Toch blijft het zaad van de man ervoor zorgen of er een meisje of jongentje ontstaat (XX en YX, weet je nog?) Of de baarmoeder al dan niet beter voor zaadcellen met een X- of een Y-chromosoom zorgt staat daar los van. Als er een bevruchting ontstaat is het de man die het geslacht bepaalt.
*einde biologieles*
ja maar de vrouw kan toch wel meebepalen welk zaadje het tot het eitje redt
wilde je de les niet lezen hoor, was gewoon een opmerking. niemand is te oud om te leren, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')