Ik heb ook 3 zussenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, sneu he?
Ik heb het ook zitten lezen. Ook bepaald geen Frans-fan maar ik vind hem altijd wel grappig overkomen en zijn gezin ziet er liefdevol uit. Lijkt mij het belangrijkste.
Bovendien las ik laatst dat alleen sterke vrouwen moeder van jongetjes worden, dus dat zegt wel wat over Mariska dan he![]()
Ik vind het gaaf trouwens; meer dan 2 kinderen van hetzelfde geslacht! Zijn er meer celebs die dat hebben (om maar even wat meer on topic te blijven![]()
)?
quote:[info]
Nicole Richie and Joel Madden are already parents to Hollywood’s coolest baby girl and now it appears that come August they’ll be welcoming a baby boy to their brood.
“Joel bought water-based paint for the nursery and — surprise, surprise — it’s blue,” a pal of the couple tells In Touch Weekly, who adds that Nicole refers to the baby as “he.”
“Plus, she recently ordered some plush animals and infant toys from FAO Schwarz, and everything just happens to be blue,” adds the source.
Ziet er uit als een baby buikjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ook over Reese Witherspoon valt te speculeren... deze foto's zijn daags na elkaar genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, ze kan ook gewoon een buikje hebben.
Het scheelt dat Molly Ringwald nooit mooi is geweest. Het zou een wonder zijn als ze dat nu wel ineens werd.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef Turbomuis het volgende:
Niet iedereen wordt mooier van zwanger zijn...
Molly Ringwald
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Poppejans het volgende:
Vrouw Van Persie zwanger
Bouchra, de vrouw van Robin van Persie is weer zwanger, dat verklapt de voetbalvrouw zelf in het nieuwe tijdschrift Helden. De Arsenal-speler en zijn vrouw hebben al een zoontje van 2: Shaqueel.
In sportglossy Helden, die dinsdag gepresenteerd is, staat groot nieuws. In een mooi dubbelinterview met Robin en Bouchra van Persie vertelt Bouchra terloops: "Ik heb leuk nieuws, ik ben weer zwanger". Robin voegt daaraan toe: “We zijn zo blij.”
Helden is een nieuw tijdschrift van de hand van Frits en Barbera Barend.
bron:rtl.nl
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Poppejans het volgende:
Vrouw Van Persie zwanger
Bouchra, de vrouw van Robin van Persie is weer zwanger, dat verklapt de voetbalvrouw zelf in het nieuwe tijdschrift Helden. De Arsenal-speler en zijn vrouw hebben al een zoontje van 2: Shaqueel.
In sportglossy Helden, die dinsdag gepresenteerd is, staat groot nieuws. In een mooi dubbelinterview met Robin en Bouchra van Persie vertelt Bouchra terloops: "Ik heb leuk nieuws, ik ben weer zwanger". Robin voegt daaraan toe: “We zijn zo blij.”
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Smirre het volgende:
[..]
Het scheelt dat Molly Ringwald nooit mooi is geweest. Het zou een wonder zijn als ze dat nu wel ineens werd.
Speaking of which...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Poppejans het volgende:
quote:Well, here's the latest celeb pregnancy rumor...
A source tells Star Magazine that Ashlee Simpson is few weeks pregnant with her second child with hubby Pete Wentz! Apparently Ashlee is "beyond thrilled" with news, and "she loves Pete and wants to hang on to him. She believes this second baby will really clinch the deal."
However, Star reports that Pete isn't so thrilled. "He loves Ash and Bronx, but he also loves his freedom. He thinks a second kid could change things for the worse. He doesn't want to be tied down and stuck at home all the time."
Hmm, think Bronx is getting a brother or a sister, or is this a bunch of BS?
Vind ik altijd zo vreemd overkomen, hij heeft hem er tenslotte zelf ingehangenquote:
Misschien is haar vrouw zwanger? Ik zag Barbara nl. gister nog in DWDD en daar zag ik niks aan haar. Ze zat weliswaar achter een tafel, maar toch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Speaking of which...
mijn lief had het er laatst over dat hij Barbara op de radio hoorde en dat zij zwanger is. Sterker nog; als haast moest bevallen, juni of juli ofzo, en dat het een jongen is. Volgens mij ben ik het nog nergens tegengekomen. Dacht eerst nog dat hij met Barbara Karel in de war was, maar die is al bevallen natuurlijk, dus dat sloeg nergens op.
Dat kan natuurlijk! Ik kón me al niet voorstellen dat hij het goed hadquote:
quote:Freddie Prinze Jr. and Sarah Michelle Gellar will be welcoming the arrival of a baby girl later this year. The couple recently announced that they are expecting their first child together after seven years of marriage.
According to Star, 32-year-old Sarah, who is five months pregnant, has been overheard excitedly talking about her unborn daughter on the New York City set of her new HBO pilot, The Wonderful Mondays.
“She’s been letting little details slip here and there,” says a set source. “She’s been spending her free time planning the nursery in their TriBeca apartment,” according to gossips. “Sarah wants the room to look sophisticated, so nothing too frilly or princessy. She’s been shopping for earth tones to mix with plum or magenta accents.”
quote:Holy shiz!
Ultra Catholic Mel Gibson's social-climbing girlfriend Oksana Grigorieva is pregnant!!
There were some loud whisperings of Grigorieva with a bun in the oven earlier this month, but a source close to Gibson has now confirmed the pregnancy.
Oksana is reportedly in her second trimester, even though Gibson only divorced ex-wife Robyn in April.
What a scumbag!
Mel has told his ex-wife and his more than five kids of his new baby news.
…Congrats to the expecting parents?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |