Zal niet vaak of misschien zelfs wel nooit zijn voorgekomen dat in één seizoen bij de traditionele top 3 drie nieuwe trainers beginnen en allen het seizoen niet afmakenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef StarGazer het volgende:
In één seizoen alledrie de trainers weg van de traditionele top 3.
Dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
Aan de ene kant is het denk ik wel goed dat hij vertrekt, maar ergens vind ik het jammer.
Ik vind het niet jammer. Die faalhaas Marco moet zijn afstandelijke gedrag eens afleren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
Aan de ene kant is het denk ik wel goed dat hij vertrekt, maar ergens vind ik het jammer.
Hoezo? Was deze keer gewoon de laatste in het vorige topicquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef Dos37 het volgende:
je kickt wel op het openen van topics of niet
ik baal trouwens best.
Klopt wel ja, het blijft San Marco.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
Ik baal als een stekker. Bassie was de perfecte man voor de job: van Ajax een stabiele subtopper maken.
Ik had hem nog wel een seizoen gegund. Nu moeten we weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Rumille het volgende:
Dat hadden we met hem ook gemoeten, of had je op dezelfde voet verder willen gaan? MvB had ook gewoon alles moeten schrappen van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel een seizoen gegund. Nu moeten we weer opnieuw beginnen.
Ik vind het een beetje dubbel. Van mij had die iig nog niet weg gemoeten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hadden we met hem ook gemoeten, of had je op dezelfde voet verder willen gaan? MvB had ook gewoon alles moeten schrappen van afgelopen seizoen.
Van mij had ie nooit aangesteld moeten worden. Maar zeker nu hij zelf vindt dat hij het volgend seizoen niet beter gaat doen is het de beste beslissing.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Van mij had die iig nog niet weg gemoeten.
Gewoon RTL Nieuws stream, komt ie ook op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het echt nog steeds fuckin kut.
Even een stream voor at5 zoeken.
quote:Reageren op het vertrek van Van Basten? Gebruik Twitter: alle Tweets met #at5 komen tijdens de LIVE uitzending terecht in de ticker tape op televisie. Per SMS kan ook. Stuur graits een bericht dat begint met AT5 naar 4411.
RTL7/Z geloof ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Komt het op TV? (geen AT5)
Journaal24, als je digitale tv hebt dan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Komt het op TV? (geen AT5)
Waarom zou van Gaal in hemelsnaam naar Ajax komen iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt wel ja, het blijft San Marco.
Hopen op Rijkaard of Van Gaal. Al lijken ze beiden onhaalbaar.
We rijpen alweer sinds 2002 volgens mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme echt een kut actie, laat je club maar in de steek! Beginnen we weer opnieuw, jaar rijpen enzo!!
precies ook in het jaar dat er geen top 3 club kampioen is geworden..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zal niet vaak of misschien zelfs wel nooit zijn voorgekomen dat in één seizoen bij de traditionele top 3 drie nieuwe trainers beginnen en allen het seizoen niet afmaken
Die coaches hebben gewoon geen ballen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon door de spelersgroep dat ie opstapt.
Triest dat dit bij de hele traditionele top-3 gebeurd.
Da's wel een teken aan de wand over de mentaliteit van hedendaagse spelers jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon door de spelersgroep dat ie opstapt.
Triest dat dit bij de hele traditionele top-3 gebeurd.
Ja, terwijl iedereen weet dat Marco zelf ook te kort gekomen isquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het woord spelers is nu al dertig keer gevallen.
Je topic is gesloten, kom nou niet hier ouwehoerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
En al die Ajax-supporters zijn ook sneu (dat moet even gezegd worden). In meerdere opzichten.
Elke club heeft supporters die sneu zijn Feyenoord/PSV/AZ/Groningen dat blijf je gewoon houden bij voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
En al die Ajax-supporters zijn ook sneu (dat moet even gezegd worden). In meerdere opzichten.
Precies, zo triest om dan hier je gelijk proberen te halen met je kansloze "mening"quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je topic is gesloten, kom nou niet hier ouwehoeren
Ajax heeft als extra last dat het deel met wel een fatsoenlijke opleiding ook buitenaardse eisen stelt. Plus de journalistieke inteeltclub. Zo'n Frits Barend die vind dat Ajax nog steeds een Europese topclub moet zijn.... Tsja... dan zit je toch echt in verleden... het kan nog wel gebeuren in de toekomst maar dan moeten er serieuze systeemveranderingen plaatsvinden (a la het Bosman-arrest) en die heb je zelf niet in de hand.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Elke club heeft supporters die sneu zijn Feyenoord/PSV/AZ/Groningen dat blijf je gewoon houden bij voetbal
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Van Basten steekt de hand volledig in eigen boezem, dat siert hem wel.
Ik zie het verband niet met de normale Ajax supporters?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ajax heeft als extra last dat het deel met wel een fatsoenlijke opleiding ook buitenaardse eisen stelt. Plus de journalistieke inteeltclub. Zo'n Frits Barend die vind dat Ajax nog steeds een Europese topclub moet zijn.... Tsja... dan zit je toch echt in verleden... het kan nog wel gebeuren in de toekomst maar dan moeten er serieuze systeemveranderingen plaatsvinden (a la het Bosman-arrest) en die heb je zelf niet in de hand.
Doe niet zo etterlijk...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, zo triest om dan hier je gelijk proberen te halen met je kansloze "mening".
M.i. hebben niet alleen de randdebielen, die elke club idd wel heeft, maar ook het weldenkende deel meestal veel te hoge eisen. Over het algemeen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet met de normale Ajax supporters?
He? Volgens mij uit hij juist alleen maar zelfkritiek hoor..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef De_kromme het volgende:
Die van Basten joh: Het ligt aan de kwaliteiten van de spelers.
Had je toch anderen moeten halen he, knakker![]()
Hij vond de selectie ook niet goed genoeg, maar hij vond zichzelf hiervoor verantwoordelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
He? Volgens mij uit hij juist alleen maar zelfkritiek hoor..
He knakker hij heeft het helemaal niet over de spelers. Luisteren knakker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef De_kromme het volgende:
Die van Basten joh: Het ligt aan de kwaliteiten van de spelers.
Had je toch anderen moeten halen he, knakker![]()
Jij moet luisteren mongool. Hij zei ook dat hij de selectie niet goed genoeg vond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
He knakker hij heeft het helemaal niet over de spelers. Luisteren knakker.
Ja, jij kent ze allemaal?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
M.i. hebben niet alleen de randdebielen, die elke club idd wel heeft, maar ook het weldenkende deel meestal veel te hoge eisen. Over het algemeen.
Jawelquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:22 schreef Paar het volgende:
Maar hij is niet helemaal zelf opgestapt dus?
Oleguarquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Cheiron het volgende:
Deze selectie kan echt wel kampioen worden hoor, wat een onzin. Maar als een ploeg zich weigert op te peppen tegen lager geklasseerde ploegen schiet het niet op. 2 keer tegen Volendam, Willem 2 Sparta, Heracles. Elke keer weer.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij moet luisteren mongool. Hij zei ook dat hij de selectie niet goed genoeg vond.
Aangezien de CL-opzet dusdanig wordt aangepast is zelfs dat niet meer redelijkerwijs te eisen. Dan moet je elk jaar kampioen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, jij kent ze allemaal?
Gewoon meedoen om het kampioenschap (en dan ook soms die schaal winnen), af en toe een leuk resultaat in Europa, dat is het verwachtingspatroon ja. Uiteraard ligt dat anders dan bij Volendam.
Klopkoek, het is ondertussen duidelijk dat je anti Ajax bent. Dat maakt mij geen hol uit maar het voegt echt helemaal niets toe aan dit topic.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
OleguarSno
Cvitanich
Van der Wiel
Sulejmani
Bruno Silva
![]()
Ze zijn niet allemaal slecht maar er zitten wel vreemde verhalen achter.
Lul niet, dat zegt hij niet. Hij zegt dat het niet helpt. En dat vind ik helemaal niet gek.quote:
Hij zei het toch. Hij zei er wel bij dat hij er zelf voor verantwoordelijk was, maar hij heeft het gezegd.quote:
Maar zoiets als bij AC Milaan of in Engeland is ook niet goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lul niet, dat zegt hij niet. Hij zegt dat het niet helpt. En dat vind ik helemaal niet gek.
Rot toch op wereldvreemde mafkees. Je hebt geen enkel verstand van voetbal en komt hier alleen maar om te jennen. Hup; oprotten. Ga maar weer lekker in WGR zeiken over die graaiende aandeelhoudersquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
OleguarSno
Cvitanich
Van der Wiel
Sulejmani
Bruno Silva
![]()
Ze zijn niet allemaal slecht maar er zitten wel vreemde verhalen achter.
Ik vind leuk meedoen in de Uefa Cup of hoe die ook gaat heten, ook al leuk. Die wedstrijden tegen Fiorentina, HSV en Marseille waren dit jaar toch erg leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Aangezien de CL-opzet dusdanig wordt aangepast is zelfs dat niet meer redelijkerwijs te eisen. Dan moet je elk jaar kampioen worden.
Ah, als ik aangeef dat er miljoenen zijn gespendeerd aan Bruno Silva en niet wordt opgesteld en Sulejmani geen pepernoot meer raakt dan ben ik anti-Ajax?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Klopkoek, het is ondertussen duidelijk dat je anti Ajax bent. Dat maakt mij geen hol uit maar het voegt echt helemaal niets toe aan dit topic.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind leuk meedoen in de Uefa Cup of hoe die ook gaat heten, ook al leuk. Die wedstrijden tegen Fiorentina, HSV en Marseille waren dit jaar toch erg leuk.
En ik kan het ook wel begrijpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef rubbereend het volgende:nogal een duidelijke mening van Van Basten over het supportershome en de bewoners ervan
en dat het pal naast het trainingsveld ligt
Dat is dus totaal iets anders dan zeggen dat de selectie niet genoeg kwaliteiten heeft, wat je net dus zei.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij zei het toch. Hij zei er wel bij dat hij er zelf voor verantwoordelijk was, maar hij heeft het gezegd.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Dan pleuren z ehet ergens anders neer waar de spelers er geen last van hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef rubbereend het volgende:nogal een duidelijke mening van Van Basten over het supportershome en de bewoners ervan
Op de manier hoe hij het uitlegt kan ik niks anders zeggen dat ik respect voor hem hebquote:
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:28 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat is dus totaal iets anders dan zeggen dat de selectie niet genoeg kwaliteiten heeft, wat je net dus zei.
Hij neemt overal de verantwoordelijkheid voor. Dus ook voor het feit dat de selectie niet goed genoeg was om kampioen te worden. Jij hoort gewoon wat je wil horen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij moet luisteren mongool. Hij zei ook dat hij de selectie niet goed genoeg vond.
De problemen zitten veel dieper natuurlijk, de selectie is voor een groot gedeelte gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze doen alsof ze weten wat er mis is, maar volgens mij zijn ze behoorlijk clueless. stemt allemaal niet hoopgevend.
Wat heeft tie daarover gezegt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef rubbereend het volgende:nogal een duidelijke mening van Van Basten over het supportershome en de bewoners ervan
Hoe kun je dat beter krijgen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De problemen zitten veel dieper natuurlijk, de selectie is voor een groot gedeelte gewoon niet goed genoeg.
Nee dat is onzin. Van Basten neemt inderdaad overal verantwoordelijkheid voor. Maar hij zegt alsnog dat de selectie niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij neemt overal de verantwoordelijkheid voor. Dus ook voor het feit dat de selectie niet goed genoeg was om kampioen te worden. Jij hoort gewoon wat je wil horen.
Met je hypotheekquote:
ik meende dat ik het niet goed hoorde maar tochquote:
Dat ze nooit een echte rustige training kunnnen hebben.quote:
Echt.. reporter van de Libelle ofzo?quote:
Sowieso een trainer die meer uit spelers weet te halen, en gewoon snijden in de selectie. Maar veel spelers raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:
dat dat enorm veel energie kost van de spelers en alle geledingen binnen de club. Dat dat eigenlijk geen wenselijke situatie is. Dat het niet prettig werkt om verwensingen via megafoon enzo te krijgen vanaf daar. En dat die supporters daar ook maar eens over na moeten denken.quote:
Het wordt helaas steeds moeilijker. Het doet pijn om te zien dat zelfs Duitse middenmoters vaak een twee tot drie keer zo hoge begroting hebben als Ajax of PSV.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso een trainer die meer uit spelers weet te halen, en gewoon snijden in de selectie. Maar veel spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt
Waarom ben je gestopt als trainer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Noshiba het volgende:
Wat vroeg die engelsman?
"why do you quit at Ajax?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Noshiba het volgende:
Wat vroeg die engelsman?
Aan de andere kant wilde Cruijff destijds perse Van Basten aan het roer bij Ajax, dat is de reden waarom niet voor een tweede termijn van Van Gaal werd gekozen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:34 schreef mcyodogg het volgende:
Van Gaal gaat weg vanwege Koeman. Even later is Koeman weg.
Cruijff gaat weg vanwege Van Basten. Even later is Van Basten weg.
Leek geen engelsman, maargoed.quote:
Nou die megafoon mag je wel weglaten hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dat enorm veel energie kost van de spelers en alle geledingen binnen de club. Dat dat eigenlijk geen wenselijke situatie is. Dat het niet prettig werkt om verwensingen via megafoon enzo te krijgen vanaf daar. En dat die supporters daar ook maar eens over na moeten denken.
zoiets. Ik hoop dat ik het redelijk samenvat
En dan met Milan wel de CL winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef noxious het volgende:
Milan heeft gewoon allang met van Basten contact opgenomen, en door nu de handdoek in de ring te gooien na een teleurstellend seizoen word zijn contract netjes ontbonden ipv dat Milan aan een zittende trainer moet gaat trekken.
Toch een slimme pannekoek
Vond ik niet, hij is gewoon bezweken onder de druk als hij echt zoveel zelfreflectie had, had hij ook moeten oprotten als bondscoach...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima persconferentie, duidelijke woorden van Marco.
Daar waren de resultaten gewoon goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond ik niet, hij is gewoon bezweken onder de druk als hij echt zoveel zelfreflectie had, had hij ook moeten oprotten als bondscoach...
Tot het EK was het voetbal niet om aan te zien......quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar waren de resultaten gewoon goed.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond ik niet, hij is gewoon bezweken onder de druk als hij echt zoveel zelfreflectie had, had hij ook moeten oprotten als bondscoach...
Vond hem zeer sterk. Hij gaat niet schoppen naar anderen, maar geeft gewoon eerlijk toe dat hij het niet goed gedaan heeft en dat hij op dit moment als trainer ook gewoon niet goed genoeg is. Hij verlaat met redelijk opgeheven hoofd de poort dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Er is een heel topic overquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Niemand die een naam als opvolger kon noemen?!
Vind ik erg netjes. Want met de instelling van deze spelertjes zou niemand kampioen kunnen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
ow dat topic waarin ik ook al heb lopen posten en mogelijke trainers werden genoemd als.quote:
Dat van jullie held Hiddink was in 88 ook niet om aan te zien. Het resultaat is bekend...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tot het EK was het voetbal niet om aan te zien......
Yay.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
en in '08 was het voetbal in de eerste ronde fenomenaal
Joepiedepoepie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Italië, Frankrijk en Roemenië weggespeeld.
Weinig op het conto van Marco van Basten, naar mijn mening. En daarbij een flinke portie geluk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De resultaten van Marco als bondscoach waren prima. Hij heeft zich twee keer zeer gemakkelijk voor de eindronde geplaatst en in '08 was het voetbal in de eerste ronde fenomenaal
Ja, dat is inderdaad erg makkelijk. Als het goed gaat, dan is het geluk. Als het slecht gaat, ligt het aan Marco.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weinig op het conto van Marco van Basten, naar mijn mening. En daarbij een flinke portie geluk.
Ja toch. Voetbal telt om resultaat, zoals Bassie vandaag eindelijk heeft ingezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee goede inhoudelijke reactie's.
Vond Van Basten erg sterk op het EK. Behalve de wedstrijd tegen Rusland. Maar van Hiddink is het geen schande te verliezen. Maar als het slecht is dan is het de schuld van Van Basten dus als het goed gaat ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weinig op het conto van Marco van Basten, naar mijn mening. En daarbij een flinke portie geluk.
En dat haalde hij toch ook in de kwalificatieronden? Geen enkele reden dus om hem te ontslaan als bondscoach.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja toch. Voetbal telt om resultaat, zoals Bassie vandaag eindelijk heeft ingezien.
Daar ben ik het niet mee eens. Het lag allemaal aan Marco, maar op basis van zijn kwaliteiten? Neuh.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad erg makkelijk. Als het goed gaat, dan is het geluk. Als het slecht gaat, ligt het aan Marco.
Ja, want Hiddink is een afgod. Hou op schei uit, Nederland had gewoon van Rusland kunnen en moeten winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar van Hiddink is het geen schande te verliezen.
Bondscoaches reken ik af op hun eindtoernooi. Jij duidelijk niet, dat kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat haalde hij toch ook in de kwalificatieronden? Geen enkele reden dus om hem te ontslaan als bondscoach.
Dus Van Basten had wereldkampioen moeten worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bondscoaches reken ik af op hun eindtoernooi. Jij duidelijk niet, dat kan.
Nee, maar een halve finale had er zeker ingezeten. Helemaal als je Rusland loot in de kwartfinale.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus Van Basten had wereldkampioen moeten worden?
das wel erg kansloos om zo te redeneren idd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad erg makkelijk. Als het goed gaat, dan is het geluk. Als het slecht gaat, ligt het aan Marco.
er is geen enkele knock out wedstrijd gewonnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus Van Basten had wereldkampioen moeten worden?
EK was prima, Hiddink had zijn team gewoon beter staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, maar een halve finale had er zeker ingezeten. Helemaal als je Rusland loot in de kwartfinale.
Maargoed, een beetje een oude koeien verhaal dit.
In mijn ogen heeft Van Basten 2 keer gefaald, 1 keer bij Ajax en 1 keer in de kwartfinale van het EK.
Ik had het over het WK. Die wedstrijd tegen Portugal dus. Lijkt me geen schande om van Portugal te verliezen. Dat was immers onder Van Gaal (toch een fantastische trainer volgens iedereen) en onder Advocaat (die het nu geweldig doet bij Zenit) ook gebeurd. Leek me dus geen reden om Marco te ontslaan. Tegen Rusland was het slecht inderdaad, maar wat voor nut had het gehad om Marco daarna te ontslaan? Hij zou toch al vertrekken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, maar een halve finale had er zeker ingezeten. Helemaal als je Rusland loot in de kwartfinale.
In mijn ogen heeft Van Basten 2 keer gefaald, 1 keer bij Ajax en 1 keer in de kwartfinale van het EK.
EK was niet prima...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
EK was prima, Hiddink had zijn team gewoon beter staan.
Verder niets meer en niets minder...
Dan verschillen we daarin duidelijk van mening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
EK was prima, Hiddink had zijn team gewoon beter staan.
Verder niets meer en niets minder...
De manier waarop was heel treurig en toen zag je voor t eerst dat Marco gewoon niet ingrijpt. Zoveel rode kaartenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over het WK. Die wedstrijd tegen Portugal dus. Lijkt me geen schande om van Portugal te verliezen. Dat was immers onder Van Gaal (toch een fantastische trainer volgens iedereen) en onder Advocaat (die het nu geweldig doet bij Zenit) ook gebeurd. Leek me dus geen reden om Marco te ontslaan. Tegen Rusland was het slecht inderdaad, maar wat voor nut had het gehad om Marco daarna te ontslaan? Hij zou toch al vertrekken.
En Portugal waar hij de wedstrijd niet kon omdraaien, waar je gedurende een groot deel van de wedstrijd een man meer had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tegen Rusland was een debacle ja. Dat je van Portugal verliest, kan toch gewoon gebeuren? Nogmaals, had Marco ontslagen moeten worden, een paar weken voor zijn contract af zou lopen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is geen enkele knock out wedstrijd gewonnenda's gewoon niet best.
Ik had helemaal niet door dat je het over het WK had. Dat vond ik inderdaad ook totaal geen schande om van dat Portugal te verliezen. Ik had het puur over de wedstrijd tegen Rusland waarin Van Basten tactisch enorm heeft gefaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over het WK. Die wedstrijd tegen Portugal dus. Lijkt me geen schande om van Portugal te verliezen. Dat was immers onder Van Gaal (toch een fantastische trainer volgens iedereen) en onder Advocaat (die het nu geweldig doet bij Zenit) ook gebeurd. Leek me dus geen reden om Marco te ontslaan. Tegen Rusland was het slecht inderdaad, maar wat voor nut had het gehad om Marco daarna te ontslaan? Hij zou toch al vertrekken.
Kan gebeuren, no offencequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat je het over het WK had. Dat vond ik inderdaad ook totaal geen schande om van dat Portugal te verliezen. Ik had het puur over de wedstrijd tegen Rusland waarin Van Basten tactisch enorm heeft gefaald.
-edit- wel dom trouwens, je hebt het overduidelijk over een wereldkampioenschap
Van Basten heeft het die wedstrijd in ieder geval niet echt best gedaan. Als je ziet dat zijn wissels Heitinga voor Boulahrouz, Van Persie voor Kuijt en Afellay voor Engelaar waren, hebben geen van die wisselspelers iets positiefs kunnen betekenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan gebeuren, no offence
Toch blijven we een verschil van mening hebben wat betreft de wedstrijd tegen Rusland. Ik vind niet dat Marco heeft gefaald. Het team hád het die wedstrijd niet. Ik neem hem dat niet kwalijk. We hadden ook de pech dat Arshavin waarschijnlijk zijn beste wedstrijd ooit speelde.
De selectie IS ook niet goed genoeg gebleken, maar daar is ie inderdaad ook zelf deels verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Rik van den Boog wil zo snel mogelijk een opvolger voor de woensdag vertrokken hoofdtrainer Marco van Basten presenteren. "Maar aan de andere kant moeten we natuurlijk ook geen overhaaste beslissingen nemen", stelde de algemeen directeur in de Amsterdam ArenA. "Daarbij staan er nog trainers bij clubs onder contract." Van Basten is na Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse, Ronald Koeman, Danny Blind en Henk ten Cate alweer de zevende trainer die Ajax in ruim elf jaar door de achterdeur verlaat. Interim-trainers Hans Westerhof, Ruud Krol en Adrie Koster vierden tussendoor ook geen successen met de 29-voudig landskampioen.
"Het is weer echt onze bedoeling om een coach voor de lange termijn aan te stellen", benadrukte Van den Boog. "Iemand die Ajax goed kent en hier lang wil blijven." Het bestuurslid wilde niet op mogelijke kandidaten reageren. Frank Rijkaard, Co Adriaanse en Ronald Koeman hebben nog geen club voor het volgende seizoen.
Dick Advocaat wil niet heel lang meer in Sint-Petersburg blijven. Johan Neeskens, bondscoach van Nederland B, werkte in het verleden evenals Henk ten Cate al succesvol samen met Rijkaard. Het is ook niet bekend of John van ‘t Schip bij Ajax wil blijven. De assistent van Van Basten zit zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente op de bank. Technisch manager Danny Blind was ook al eens hoofdtrainer van Ajax.
Bron Voetbalzone
Goed nieuws he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Barca het volgende:
Jippie! Bassie weg!
Zo ... meteen nu een open sollicitatie van Koeman in Studio Sport.
Voorlopig wel. Afwachten wie de opvolger is, en welke selectie hij gaat vormen.quote:
Lekker makkelijk lullen achterafquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Van Basten heeft het die wedstrijd in ieder geval niet echt best gedaan. Als je ziet dat zijn wissels Heitinga voor Boulahrouz, Van Persie voor Kuijt en Afellay voor Engelaar waren, hebben geen van die wisselspelers iets positiefs kunnen betekenen.
De selectie moet het eigenlijk wel mee lukken hoor. Wat dat betreft heeft bassie het goed gedaan, paar elementen weg (types Luque, Rommedahl, Kennedy) en spelers met potentie gekocht. Nu aan een andere coach om dat potentieel om te zetten in daden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Afwachten wie de opvolger is, en welke selectie hij gaat vormen.
Silva, Gabri en Suarez ... al zou het kunnen dat die onder Rijkaard wel teamspelers zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef thettes het volgende:
[..]
De selectie moet het eigenlijk wel mee lukken hoor. Wat dat betreft heeft bassie het goed gedaan, paar elementen weg (types Luque, Rommedahl, Kennedy) en spelers met potentie gekocht. Nu aan een andere coach om dat potentieel om te zetten in daden.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Ole het volgende:
Ik zat bij Johan Cruijff in het vliegtuig
Ja! Ik riep wel dat ik dacht dat Bassie tot zijn dood coach zou blijven maar in de huidige voetballerij is het niet realistisch om te denken dat coaches dergelijke tegenslagen aankunnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat Van Basten weg zou gaan?
Je hebt hier voortdurend geroepen dat Van Basten aan zou blijven tot zn dood en nooit zou opstappen, maar toch heb je aanzien komen dat hij nu op zou stappen. Dat is knap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja! Ik riep wel dat ik dacht dat Bassie tot zijn dood coach zou blijven maar in de huidige voetballerij is het niet realistisch om te denken dat coaches dergelijke tegenslagen aankunnen.
In ieder geval vind ik het niet verrassend.
Heldhaftig zo'n persconferentie. Respect. En het is de juiste zet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Net pas de persconferentie gezien. Goede woorden van Marco. Ik ben het ook met hem eens, hij heeft gefaald.
Mijn top 5:
1. Guus Hiddink (niet realistisch)
2. Frank Rijkaard
3. Louis van Gaal (ook niet realistisch)
4. Co Adriaanse
5. Ronald Koeman
Hopen op Frenk dan maar.
bronquote:Milan Vice-President Adriano Galliani believes Marco Van Basten has what it takes to train the Rossoneri.
Van Basten recently left Ajax after emphatically failing to lead them to their first Eredivisie title in five years.
Milan are believed to be looking for a new Coach if reports linking Carlo Ancelotti with Chelsea are true.
Ancelotti was in London yesterday to watch Arsenal play Manchester United, but some reports suggested he was signing for Chelsea.
“Van Basten has the right pedigree to train Milan,” Galliani told Sky Italia. “But, for now, Ancelotti is here and he's very good.”
Van Basten is a Milan legend. He scored 90 goals in 147 appearances for the Rossoneri between 1987 and 1993.
His previous experience as a trainer includes a four-year stint with Holland, who he led to the Euro 2008 Quarter-Finals.
Milan have hired former players in the past, the most notable examples being Nils Liedholm, Fabio Capello and Ancelotti.
Ik ben niet knap. Melissa is knap. Halen die Mendes da Silva.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je hebt hier voortdurend geroepen dat Van Basten aan zou blijven tot zn dood en nooit zou opstappen, maar toch heb je aanzien komen dat hij nu op zou stappen. Dat is knap.
Wtf lul je nou? Geef eens antwoord dan op wat ik zeg. Je zegt eerst dat Van Basten altijd blijft en nooit op zou stappen. En als Van Basten dan opstapt ben je niet verrast. Leg maar eens uit hoe dat kan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ben niet knap. Melissa is knap. Halen die Mendes da Silva.
Volgens mij heb je niet goed gelezen of niet goed doorgedacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wtf lul je nou? Geef eens antwoord dan op wat ik zeg. Je zegt eerst dat Van Basten altijd blijft en nooit op zou stappen. En als Van Basten dan opstapt ben je niet verrast. Leg maar eens uit hoe dat kan.
Misschien dat deze mannen toekomst zien in Ajax? Een aantal van hen lijkt op weinig minuten te kunnen rekenen bij hun huidige club. Voor anderen gelden misschien sentimenten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Maar je hebt wel een mooie opstelling gemaakt op je website Barca. Huntelaar, Van der Vaart, Elia, Clarence Seedorf, Heitinga, Boulahrouz, toe maar.
quote:Hoe hoog zou Marco van Basten scoren op de schaal van Calvijn? Of de scheidende Ajax-trainer zichzelf aan de C-factor-test heeft gewaagd weet ik niet, maar op het onderdeel schuldbewust zijn en gedwee het lot ondergaan, is hij wellicht onverslaanbaar.
Bij de persconferentie, waarin hij zijn afscheid aankondigde, verraste hij vriend en vijand met een partijtje hand in eigen boezem steken dat, zeker voor een voetbaltrainer, zijn weerga niet kent. Marco oogstte vooral bewondering voor de manier waarop hij zijn tekortkomingen ronduit toegaf. Hij was niet goed genoeg, zei hij. Vrij vertaald: hij is een brekebeen met een verkeerde visie voor wie het vak te hoog gegrepen is. Maar ook een goudeerlijke man. In Nederland zijn we verzot op verliezers die in staat zijn publiekelijk hun ziel uit hun borstkast te rukken en die rauw voor de leeuwen te werpen. Dat vervolgens diezelfde leeuwen hun eetlust verliezen is logisch, zou Marco’s mentor Johan hieraan toe kunnen voegen. Nu wil ik niet de rol van dissident roofdier gaan spelen maar de man die als bondscoach de grootste blunder uit de geschiedenis van Oranje maakte, mag toch niet zomaar wegkomen. Bij Ajax hadden ze gewaarschuwd moeten zijn. En alle sportjournalisten die nu een traantje wegpinken, kunnen zich het feit aanrekenen dat ze Van Basten, toen hij vorig jaar bondscoach af was en zich voor zijn Ajax-klus klaarmaakte, niet op zijn aandeel in het Euro-debacle hebben aangesproken. Het is hetzelfde fatalisme en defaitisme, dat op de laatste persconferentie van Marco heerste en dat verantwoordelijk was voor de uitschakeling van een sensationeel voetballende Oranje bij Euro 2008.
Zelden in de voetbalhistorie heeft een Nederlands nationaal elftaal zo goed en efficiënt gespeeld als toen in de groepsfase. Vooral de twee laatste wedstrijden tegen wereldkampioen Italië (3-0) en WK-finalist Frankrijk (4-1) deden heel Europa kwijlen van bewondering. Toen begon het menselijk drama Boulahrouz. De zwangere vrouw van de briljante verdediger verloor haar vijf manden oude vrucht en belandde in een ziekenhuis in Lausanne. De ploeg was aangeslagen en toonde solidariteit met Boula. Terecht en hartverwarmend, maar de steunbetuiging liep over in een collectief trauma van formaat. Krachteloos liet de fatalist Van Basten het gebeuren. Sommige spelers leken toen meer tijd in het Zwitserse ziekenhuis te willen doorbrengen dan op de trainingsvelden. ’We hebben geprobeerd met z’n allen zijn leed te delen’, verklaarde Van Basten. Maar in feite had het gehele elftal het leed en de rouw van Boula volledig overgenomen. Van Basten liet dit allemaal gebeuren. Erger nog, de coach stemde toe toen iemand met het idee kwam om met een zwarte rouwband te spelen. Tegen Rusland (1-3) speelde de ploeg, die goud in handen had, plotseling met lood in de schoenen. Oranje was onherkenbaar en werd tot verbijstering van de voetbalwereld uitgeschakeld. Vanaf die dag wist ik dat Marco ’niet goed genoeg was voor zijn vak’. Toch werd hij hier niet op afgerekend. Voor mij, teleurgestelde tifosi van de beste Nederlandse ploeg ooit, blijft Van Basten de grootste blunderaar uit de geschiedenis van het Nederlandse elftal
Mooie collumn.. nou. Iedereen die nu nog over de Bhoularouz situatie tijdens het EK zuert mag van mij langdurig ondergedompeld worden in de Noordzee. Over een hoop dingen kun je achteraf betweterig doen, maar iets als dit... Ik zou mn ogen uit mn kop schamen.quote:
Ik neem hem al jaren niet serieus als trainer, maar dat moest je eens zeggen tegen de gemiddelde Ajaciedquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef BoNi het volgende:
Mocht van Basten inderdaad aan de slag gaan bij Milan kunnen we van Basten ook al helemaal niet meer serieus nemen.
Zijn 'realistische' en 'zelfkritische' verklaring blijkt dan echt alleen maar een dooddoenertje voor de lieve kijkbuiskinderen en de lulletjes van de media te zijn.
Vind het ook niet echt mooi. Het zou me niets verbazen als dezelfde columnist die nu schreeef dat we goud in handen hadden VOOR het toernooi nog schreef dat Oranje kansloos was tegen machtige tegenstanders als Frankrijk en Italië. Alsof het volkomen logisch was dat Oranje wel even die titel zou pakken ALS het team gewoon had gedaan alsof er niets aan de hand wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mooie collumn.. nou. Iedereen die nu nog over de Bhoularouz situatie tijdens het EK zuert mag van mij langdurig ondergedompeld worden in de Noordzee. Over een hoop dingen kun je achteraf betweterig doen, maar iets als dit... Ik zou mn ogen uit mn kop schamen.
Dick Advocaat wil niet in Nederland trainen stond vandaag in een artikel in de Pers. Dus daar hoef je je niet druk over te maken. Het is alleen de vraag wie Ajax in godsnaam moet gaan binnenhalen. Ik zou me niet alleen richten op Nederlandse kandidaten, want die liggen of vast of zijn niet haalbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef Nozomi het volgende:
En het allerergste is nog dat Ajax Dick Advocaat al gepolst heeft... neeeeeeeeeeeee, ze leren het ook nooit, zucht!
Beweer je nu dat Advocaat een slechte coach is?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef Nozomi het volgende:
En het allerergste is nog dat Ajax Dick Advocaat al gepolst heeft... neeeeeeeeeeeee, ze leren het ook nooit, zucht!
quote:Pannekoek zegt het profvoetbal vaarwel
Marcel Pannekoek heeft een punt gezet achter zijn loopbaan als profvoetballer. De spits van FC Emmen heeft besloten om zich op een maatschappelijke carrière te richten en vertrekt naar de amateurs van PKC’83, dat in de hoofdklasse C uitkomt. De 23-jarige Pannekoek had een aflopend contract bij Emmen en kreeg in mei te horen dat de eerstedivisionist niet van plan was om de samenwerking voort te zetten. Omdat de interesse van andere clubs niet concreet werd besloot de spits om er eind aan te breien. Pannekoek keert terug naar de amateurs.
Bij de Groninger zaterdaghoofdklasser volgt de spits Cuneyt Karakaya op, die onlangs vertrok bij PKC. Pannekoek speelde in totaal vier jaar in het profvoetbal: twee jaar voor FC Groningen en twee voor Emmen. Voor laatstgenoemde vereniging maakte hij negen doelpunten in 56 competitiewedstrijden.
Ik mis 'm niet. Hoop wel dat Bertje snel optieft!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis Marco wel een beetje. Bert is zo'n saaie lul met zijn voorspelbare opstellingen. Met Marco wist je het nooit en hij zorgde altijd voor opmerkelijke debutanten.
Wat is er nu weer mis met van Marwijk? Hij stelt de beste spelers op op elke positie, let ook nog op het inbouwen van verdedigende degelijkheid, dus ik weet niet wat er weer anders zou moeten.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik mis 'm niet. Hoop wel dat Bertje snel optieft!
Speltip 1: Negeer Barcaquote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met van Marwijk? Hij stelt de beste spelers op op elke positie, let ook nog op het inbouwen van verdedigende degelijkheid, dus ik weet niet wat er weer anders zou moeten.
1. Niet de beste spelersquote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met van Marwijk? Hij stelt de beste spelers op op elke positie, let ook nog op het inbouwen van verdedigende degelijkheid, dus ik weet niet wat er weer anders zou moeten.
De ploeg waarmee we spelen.quote:
Te aanvallend.quote:
Juist, die 2 baren me zorgen. Op een eindtoernooi redden we het niet met deze ploeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want we krijgen teveel goals tegen? We winnen te makkelijk? Ons doelsaldo is 14-2.
Ik denk ook niet dat we wereldkampioen worden. Maar ik denk niet dat er iemand is die meer uit deze groep kan halen dan Van Marwijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist, die 2 baren me zorgen. Op een eindtoernooi redden we het niet met deze ploeg.
Wat is jouw favoriete opstelling dan in een 4231 systeem?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist, die 2 baren me zorgen. Op een eindtoernooi redden we het niet met deze ploeg.
Sar (maar okay, dat zal niet gebeuren dus: Stekelenburg);quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete opstelling dan in een 4231 systeem?
Dat is Oranje Bquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Sar (maar okay, dat zal niet gebeuren dus: Stekelenburg);
Van der Wiel, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga, De Jong;
De Zeeuw, Van Bommel, Schaars;
Kuyt
Blij dat jij de opstelling niet maakt. Als Nederland kiest voor zo degelijk mogelijk winnen ze nooit een toernooi. Op degelijkheid leggen we het af tegen landen die daar beter materiaal voor hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Sar (maar okay, dat zal niet gebeuren dus: Stekelenburg);
Van der Wiel, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga, De Jong;
De Zeeuw, Van Bommel, Schaars;
Kuyt
Ja, omdat die aanvallers aanvallend niet datgene brengen (in de knock-outfase) wat ze aanvallend moeten brengen. Ze worden compleet overlopen, kunnen defensief logischerwijs geen rol van betekenis spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef thettes het volgende:
Dus jij ziet liever drie verdedigend ingestelde middenvelders achter de spits?
Dan is het maar goed dat Bert er is.
oh jA?quote:
Met aanvallend voetbal zijn we inderdaad erg succesvol!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Blij dat jij de opstelling niet maakt. Als Nederland kiest voor zo degelijk mogelijk winnen ze nooit een toernooi. Op degelijkheid leggen we het af tegen landen die daar beter materiaal voor hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, omdat die aanvallers aanvallend niet datgene brengen (in de knock-outfase) wat ze aanvallend moeten brengen. Ze worden compleet overlopen, kunnen defensief logischerwijs geen rol van betekenis spelen.
[..]
oh jA?
[..]
Met aanvallend voetbal zijn we inderdaad erg succesvol!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, omdat die aanvallers aanvallend niet datgene brengen (in de knock-outfase) wat ze aanvallend moeten brengen. Ze worden compleet overlopen, kunnen defensief logischerwijs geen rol van betekenis spelen.
[..]
oh jA?
[..]
Met aanvallend voetbal zijn we inderdaad erg succesvol!
Ik neem mijzelf nooit.quote:
Moet je een pilletje meneer Star Wars?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Blij dat jij de opstelling niet maakt. Als Nederland kiest voor zo degelijk mogelijk winnen ze nooit een toernooi. Op degelijkheid leggen we het af tegen landen die daar beter materiaal voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |