Ik ook.quote:
Daar is een ander topic voor snap dat nou!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd. Wie zie jij graag verschijnen nu? Behalve vrouwen met grote premmen dan.
is een topic overquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:23 schreef s0k het volgende:
iemand de http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/LinkspotenQuiz.htm al af?
hup Chelseaquote:
ah, merci. moet er nog 1quote:
quote:
Aaah, dat is nieuws. Hij gaat tekenen. Bel het ANP.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Ole het volgende:
Ik zat bij Johan Cruijff in het vliegtuig
Weinig veranderd, sowieso moest Barcelona scoren.quote:
Geluksvogelquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Ole het volgende:
Ik zat bij Johan Cruijff in het vliegtuig
Bij Aax zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Aaah, dat is nieuws. Hij gaat tekenen. Bel het ANP.
Jammer genoeg nietquote:
Guus was de enige bij Chelsea die ik het gegund had. De rest van die huilebalken absoluut niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Againzender het volgende:
En zo na de wedstrijd zien we nog even de ware aard van Chelsea, kutteam
Wel jammer voor Guus eigenlijk.
Ik erger me rot aan al dat soort gelul. Wat een agressie. Waarom zijn dat nou weer huilebalken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Guus was de enige bij Chelsea die ik het gegund had. De rest van die huilebalken absoluut niet.
wat voor belangrijks had je te doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat ik voetbal gemist heb vanavond....
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Hoe Lampard, Ballack en Drogba zich gedragen was echt triest hoor.
Wohooo.
Gaat natuurlijk niet om niks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.
Gewonnen met monoply ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat ik voetbal gemist heb vanavond....
Mooi juist. Tand om tandquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.
Die topics heb ik wel gezien eigenlijk. Niks beters dan alleen de wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een bekertje idd. En het zijn buitenlandse clubs. Maar ik heb me vermaakt in die topics hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |