Ik ook.quote:
Daar is een ander topic voor snap dat nou!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd. Wie zie jij graag verschijnen nu? Behalve vrouwen met grote premmen dan.
is een topic overquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:23 schreef s0k het volgende:
iemand de http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/LinkspotenQuiz.htm al af?
hup Chelseaquote:
ah, merci. moet er nog 1quote:
quote:
Aaah, dat is nieuws. Hij gaat tekenen. Bel het ANP.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Ole het volgende:
Ik zat bij Johan Cruijff in het vliegtuig
Weinig veranderd, sowieso moest Barcelona scoren.quote:
Geluksvogelquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Ole het volgende:
Ik zat bij Johan Cruijff in het vliegtuig
Bij Aax zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Aaah, dat is nieuws. Hij gaat tekenen. Bel het ANP.
Jammer genoeg nietquote:
Guus was de enige bij Chelsea die ik het gegund had. De rest van die huilebalken absoluut niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Againzender het volgende:
En zo na de wedstrijd zien we nog even de ware aard van Chelsea, kutteam
Wel jammer voor Guus eigenlijk.
Ik erger me rot aan al dat soort gelul. Wat een agressie. Waarom zijn dat nou weer huilebalken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Guus was de enige bij Chelsea die ik het gegund had. De rest van die huilebalken absoluut niet.
wat voor belangrijks had je te doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat ik voetbal gemist heb vanavond....
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Hoe Lampard, Ballack en Drogba zich gedragen was echt triest hoor.
Wohooo.
Gaat natuurlijk niet om niks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.
Gewonnen met monoply ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat ik voetbal gemist heb vanavond....
Mooi juist. Tand om tandquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.
Die topics heb ik wel gezien eigenlijk. Niks beters dan alleen de wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een bekertje idd. En het zijn buitenlandse clubs. Maar ik heb me vermaakt in die topics hoor.
Heerenveen suporter heeft het over het buitenlandquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een bekertje idd. En het zijn buitenlandse clubs. Maar ik heb me vermaakt in die topics hoor.
precies het eventuele puinruimen als mod, komt later wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die topics heb ik wel gezien eigenlijk. Niks beters dan alleen de wedstrijd kijken.
Dat ze dan ook maar alsnog twee pingels toekennen aan Chelseaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef Bjoro het volgende:
tis toch wel te hopen dat de uefa die rode kaart kwijtscheldt voor Abidal !
waar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef Ole het volgende:
Ze schreven 'pannekoek' in plaats van 'pannenkoek'
ondertitels bij fragment van de supporter die dat naar Van Basten riep.quote:
dat kan helaas niet...mijn suggestie (volgens mij) wel !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat ze dan ook maar alsnog twee pingels toekennen aan Chelsea
dat riep hij toch ook ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Ole het volgende:
[..]
ondertitels bij fragment van de supporter die dat naar Van Basten riep.
O ja, het was Amsterdams!quote:
Volgens mij kan de Uefa inderdaad een rode kaart kwijtschelden in bepaalde gevallen. Maar of ze het hier ook doen, is de vraag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat kan helaas niet...mijn suggestie (volgens mij) wel !
toch ?
Morgen bel ik mijn IT-vriend Bosquote:
We hadden visite.... en ik had verwacht dat die wat eerder weg gingenquote:
Koud? Dit zijn normale temperaturen voor de tijd van het jaar hoorquote:
zit jij in Nederlandquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef Ole het volgende:
Gister was het al ruim 20 graden en volop zon om deze tijd
gek hè als je 2 pingels ontnomen wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Hoe Lampard, Ballack en Drogba zich gedragen was echt triest hoor.
Wohooo.
Als Lampard niet zo dom balverlies leidt in de laatste minuut (en gewoon opent naar links), winnen ze gewoon.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek hè als je 2 pingels ontnomen wordenlucky Barca. Chelsea had het allang afgemaakt moeten hebben. Als iedereen bij Chelsea gewoon netjes bij zn man blijft valt die 1-1 niet eens. Zo jammer
En oja die rode kaart was ook niet terecht.
Nope, om een vriendin een plezier te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef RayMania het volgende:
Daar ga je ook niet voor je plezier heen volgens mij.
Lebbis is leukquote:
dat doet me denken aan het balverlies van Jan Heintzequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als Lampard niet zo dom balverlies leidt in de laatste minuut (en gewoon opent naar links), winnen ze gewoon.
Laat dat eigenelijk maar weg...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lebbis is leukveel leuker dan Dolf Jansen, die is eigenelijk niet eens leuk.
het staat bij GS, dus ik denk aan een creatieve edit, maar het is wel voor een groot deel de waarheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_godenzonen.html
wahahah geweldig
Eigenlijk vind ik hem wel redelijk geniaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
het staat bij GS, dus ik denk aan een creatieve edit, maar het is wel voor een groot deel de waarheid.
Leuk filmpje
Kan mij het schelen, ik ben gewoon blijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek hè als je 2 pingels ontnomen wordenlucky Barca. Chelsea had het allang afgemaakt moeten hebben. Als iedereen bij Chelsea gewoon netjes bij zn man blijft valt die 1-1 niet eens. Zo jammer
En oja die rode kaart was ook niet terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |