Koud? Dit zijn normale temperaturen voor de tijd van het jaar hoorquote:
zit jij in Nederlandquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef Ole het volgende:
Gister was het al ruim 20 graden en volop zon om deze tijd
gek hè als je 2 pingels ontnomen wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Hoe Lampard, Ballack en Drogba zich gedragen was echt triest hoor.
Wohooo.
Als Lampard niet zo dom balverlies leidt in de laatste minuut (en gewoon opent naar links), winnen ze gewoon.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek hè als je 2 pingels ontnomen wordenlucky Barca. Chelsea had het allang afgemaakt moeten hebben. Als iedereen bij Chelsea gewoon netjes bij zn man blijft valt die 1-1 niet eens. Zo jammer
En oja die rode kaart was ook niet terecht.
Nope, om een vriendin een plezier te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef RayMania het volgende:
Daar ga je ook niet voor je plezier heen volgens mij.
Lebbis is leukquote:
dat doet me denken aan het balverlies van Jan Heintzequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als Lampard niet zo dom balverlies leidt in de laatste minuut (en gewoon opent naar links), winnen ze gewoon.
Laat dat eigenelijk maar weg...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lebbis is leukveel leuker dan Dolf Jansen, die is eigenelijk niet eens leuk.
het staat bij GS, dus ik denk aan een creatieve edit, maar het is wel voor een groot deel de waarheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_godenzonen.html
wahahah geweldig
Eigenlijk vind ik hem wel redelijk geniaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
het staat bij GS, dus ik denk aan een creatieve edit, maar het is wel voor een groot deel de waarheid.
Leuk filmpje
Kan mij het schelen, ik ben gewoon blijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek hè als je 2 pingels ontnomen wordenlucky Barca. Chelsea had het allang afgemaakt moeten hebben. Als iedereen bij Chelsea gewoon netjes bij zn man blijft valt die 1-1 niet eens. Zo jammer
En oja die rode kaart was ook niet terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |