wat voor belangrijks had je te doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat ik voetbal gemist heb vanavond....
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
Hoe Lampard, Ballack en Drogba zich gedragen was echt triest hoor.
Wohooo.
Gaat natuurlijk niet om niks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.
Gewonnen met monoply ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat ik voetbal gemist heb vanavond....
Mooi juist. Tand om tandquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, maar die agressie richting beide ploegen was er al tijdens de wedstrijd. Dat snap ik niet.
Die topics heb ik wel gezien eigenlijk. Niks beters dan alleen de wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een bekertje idd. En het zijn buitenlandse clubs. Maar ik heb me vermaakt in die topics hoor.
Heerenveen suporter heeft het over het buitenlandquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Een bekertje idd. En het zijn buitenlandse clubs. Maar ik heb me vermaakt in die topics hoor.
precies het eventuele puinruimen als mod, komt later wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die topics heb ik wel gezien eigenlijk. Niks beters dan alleen de wedstrijd kijken.
Dat ze dan ook maar alsnog twee pingels toekennen aan Chelseaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef Bjoro het volgende:
tis toch wel te hopen dat de uefa die rode kaart kwijtscheldt voor Abidal !
waar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef Ole het volgende:
Ze schreven 'pannekoek' in plaats van 'pannenkoek'
ondertitels bij fragment van de supporter die dat naar Van Basten riep.quote:
dat kan helaas niet...mijn suggestie (volgens mij) wel !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat ze dan ook maar alsnog twee pingels toekennen aan Chelsea
dat riep hij toch ook ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Ole het volgende:
[..]
ondertitels bij fragment van de supporter die dat naar Van Basten riep.
O ja, het was Amsterdams!quote:
Volgens mij kan de Uefa inderdaad een rode kaart kwijtschelden in bepaalde gevallen. Maar of ze het hier ook doen, is de vraag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat kan helaas niet...mijn suggestie (volgens mij) wel !
toch ?
Morgen bel ik mijn IT-vriend Bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |