Joepiedepoepie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Italië, Frankrijk en Roemenië weggespeeld.
Weinig op het conto van Marco van Basten, naar mijn mening. En daarbij een flinke portie geluk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De resultaten van Marco als bondscoach waren prima. Hij heeft zich twee keer zeer gemakkelijk voor de eindronde geplaatst en in '08 was het voetbal in de eerste ronde fenomenaal
Ja, dat is inderdaad erg makkelijk. Als het goed gaat, dan is het geluk. Als het slecht gaat, ligt het aan Marco.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weinig op het conto van Marco van Basten, naar mijn mening. En daarbij een flinke portie geluk.
Ja toch. Voetbal telt om resultaat, zoals Bassie vandaag eindelijk heeft ingezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee goede inhoudelijke reactie's.
Vond Van Basten erg sterk op het EK. Behalve de wedstrijd tegen Rusland. Maar van Hiddink is het geen schande te verliezen. Maar als het slecht is dan is het de schuld van Van Basten dus als het goed gaat ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weinig op het conto van Marco van Basten, naar mijn mening. En daarbij een flinke portie geluk.
En dat haalde hij toch ook in de kwalificatieronden? Geen enkele reden dus om hem te ontslaan als bondscoach.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja toch. Voetbal telt om resultaat, zoals Bassie vandaag eindelijk heeft ingezien.
Daar ben ik het niet mee eens. Het lag allemaal aan Marco, maar op basis van zijn kwaliteiten? Neuh.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad erg makkelijk. Als het goed gaat, dan is het geluk. Als het slecht gaat, ligt het aan Marco.
Ja, want Hiddink is een afgod. Hou op schei uit, Nederland had gewoon van Rusland kunnen en moeten winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar van Hiddink is het geen schande te verliezen.
Bondscoaches reken ik af op hun eindtoernooi. Jij duidelijk niet, dat kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat haalde hij toch ook in de kwalificatieronden? Geen enkele reden dus om hem te ontslaan als bondscoach.
Dus Van Basten had wereldkampioen moeten worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bondscoaches reken ik af op hun eindtoernooi. Jij duidelijk niet, dat kan.
Nee, maar een halve finale had er zeker ingezeten. Helemaal als je Rusland loot in de kwartfinale.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus Van Basten had wereldkampioen moeten worden?
das wel erg kansloos om zo te redeneren idd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad erg makkelijk. Als het goed gaat, dan is het geluk. Als het slecht gaat, ligt het aan Marco.
er is geen enkele knock out wedstrijd gewonnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus Van Basten had wereldkampioen moeten worden?
EK was prima, Hiddink had zijn team gewoon beter staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, maar een halve finale had er zeker ingezeten. Helemaal als je Rusland loot in de kwartfinale.
Maargoed, een beetje een oude koeien verhaal dit.
In mijn ogen heeft Van Basten 2 keer gefaald, 1 keer bij Ajax en 1 keer in de kwartfinale van het EK.
Ik had het over het WK. Die wedstrijd tegen Portugal dus. Lijkt me geen schande om van Portugal te verliezen. Dat was immers onder Van Gaal (toch een fantastische trainer volgens iedereen) en onder Advocaat (die het nu geweldig doet bij Zenit) ook gebeurd. Leek me dus geen reden om Marco te ontslaan. Tegen Rusland was het slecht inderdaad, maar wat voor nut had het gehad om Marco daarna te ontslaan? Hij zou toch al vertrekken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, maar een halve finale had er zeker ingezeten. Helemaal als je Rusland loot in de kwartfinale.
Maargoed, een beetje een oude koeien verhaal dit.
In mijn ogen heeft Van Basten 2 keer gefaald, 1 keer bij Ajax en 1 keer in de kwartfinale van het EK.
EK was niet prima...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
EK was prima, Hiddink had zijn team gewoon beter staan.
Verder niets meer en niets minder...
Dan verschillen we daarin duidelijk van mening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
EK was prima, Hiddink had zijn team gewoon beter staan.
Verder niets meer en niets minder...
De manier waarop was heel treurig en toen zag je voor t eerst dat Marco gewoon niet ingrijpt. Zoveel rode kaartenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over het WK. Die wedstrijd tegen Portugal dus. Lijkt me geen schande om van Portugal te verliezen. Dat was immers onder Van Gaal (toch een fantastische trainer volgens iedereen) en onder Advocaat (die het nu geweldig doet bij Zenit) ook gebeurd. Leek me dus geen reden om Marco te ontslaan. Tegen Rusland was het slecht inderdaad, maar wat voor nut had het gehad om Marco daarna te ontslaan? Hij zou toch al vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |