1. Niet de beste spelersquote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met van Marwijk? Hij stelt de beste spelers op op elke positie, let ook nog op het inbouwen van verdedigende degelijkheid, dus ik weet niet wat er weer anders zou moeten.
De ploeg waarmee we spelen.quote:
Te aanvallend.quote:
Juist, die 2 baren me zorgen. Op een eindtoernooi redden we het niet met deze ploeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want we krijgen teveel goals tegen? We winnen te makkelijk? Ons doelsaldo is 14-2.
Ik denk ook niet dat we wereldkampioen worden. Maar ik denk niet dat er iemand is die meer uit deze groep kan halen dan Van Marwijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist, die 2 baren me zorgen. Op een eindtoernooi redden we het niet met deze ploeg.
Wat is jouw favoriete opstelling dan in een 4231 systeem?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist, die 2 baren me zorgen. Op een eindtoernooi redden we het niet met deze ploeg.
Sar (maar okay, dat zal niet gebeuren dus: Stekelenburg);quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete opstelling dan in een 4231 systeem?
Dat is Oranje Bquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Sar (maar okay, dat zal niet gebeuren dus: Stekelenburg);
Van der Wiel, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga, De Jong;
De Zeeuw, Van Bommel, Schaars;
Kuyt
Blij dat jij de opstelling niet maakt. Als Nederland kiest voor zo degelijk mogelijk winnen ze nooit een toernooi. Op degelijkheid leggen we het af tegen landen die daar beter materiaal voor hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Sar (maar okay, dat zal niet gebeuren dus: Stekelenburg);
Van der Wiel, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga, De Jong;
De Zeeuw, Van Bommel, Schaars;
Kuyt
Ja, omdat die aanvallers aanvallend niet datgene brengen (in de knock-outfase) wat ze aanvallend moeten brengen. Ze worden compleet overlopen, kunnen defensief logischerwijs geen rol van betekenis spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef thettes het volgende:
Dus jij ziet liever drie verdedigend ingestelde middenvelders achter de spits?
Dan is het maar goed dat Bert er is.
oh jA?quote:
Met aanvallend voetbal zijn we inderdaad erg succesvol!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Blij dat jij de opstelling niet maakt. Als Nederland kiest voor zo degelijk mogelijk winnen ze nooit een toernooi. Op degelijkheid leggen we het af tegen landen die daar beter materiaal voor hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, omdat die aanvallers aanvallend niet datgene brengen (in de knock-outfase) wat ze aanvallend moeten brengen. Ze worden compleet overlopen, kunnen defensief logischerwijs geen rol van betekenis spelen.
[..]
oh jA?
[..]
Met aanvallend voetbal zijn we inderdaad erg succesvol!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, omdat die aanvallers aanvallend niet datgene brengen (in de knock-outfase) wat ze aanvallend moeten brengen. Ze worden compleet overlopen, kunnen defensief logischerwijs geen rol van betekenis spelen.
[..]
oh jA?
[..]
Met aanvallend voetbal zijn we inderdaad erg succesvol!
Ik neem mijzelf nooit.quote:
Moet je een pilletje meneer Star Wars?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Blij dat jij de opstelling niet maakt. Als Nederland kiest voor zo degelijk mogelijk winnen ze nooit een toernooi. Op degelijkheid leggen we het af tegen landen die daar beter materiaal voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |