precies ook in het jaar dat er geen top 3 club kampioen is geworden..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zal niet vaak of misschien zelfs wel nooit zijn voorgekomen dat in één seizoen bij de traditionele top 3 drie nieuwe trainers beginnen en allen het seizoen niet afmaken
Die coaches hebben gewoon geen ballen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon door de spelersgroep dat ie opstapt.
Triest dat dit bij de hele traditionele top-3 gebeurd.
Da's wel een teken aan de wand over de mentaliteit van hedendaagse spelers jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon door de spelersgroep dat ie opstapt.
Triest dat dit bij de hele traditionele top-3 gebeurd.
Ja, terwijl iedereen weet dat Marco zelf ook te kort gekomen isquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het woord spelers is nu al dertig keer gevallen.
Je topic is gesloten, kom nou niet hier ouwehoerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
En al die Ajax-supporters zijn ook sneu (dat moet even gezegd worden). In meerdere opzichten.
Elke club heeft supporters die sneu zijn Feyenoord/PSV/AZ/Groningen dat blijf je gewoon houden bij voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
En al die Ajax-supporters zijn ook sneu (dat moet even gezegd worden). In meerdere opzichten.
Precies, zo triest om dan hier je gelijk proberen te halen met je kansloze "mening"quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je topic is gesloten, kom nou niet hier ouwehoeren
Ajax heeft als extra last dat het deel met wel een fatsoenlijke opleiding ook buitenaardse eisen stelt. Plus de journalistieke inteeltclub. Zo'n Frits Barend die vind dat Ajax nog steeds een Europese topclub moet zijn.... Tsja... dan zit je toch echt in verleden... het kan nog wel gebeuren in de toekomst maar dan moeten er serieuze systeemveranderingen plaatsvinden (a la het Bosman-arrest) en die heb je zelf niet in de hand.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Elke club heeft supporters die sneu zijn Feyenoord/PSV/AZ/Groningen dat blijf je gewoon houden bij voetbal
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Van Basten steekt de hand volledig in eigen boezem, dat siert hem wel.
Ik zie het verband niet met de normale Ajax supporters?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ajax heeft als extra last dat het deel met wel een fatsoenlijke opleiding ook buitenaardse eisen stelt. Plus de journalistieke inteeltclub. Zo'n Frits Barend die vind dat Ajax nog steeds een Europese topclub moet zijn.... Tsja... dan zit je toch echt in verleden... het kan nog wel gebeuren in de toekomst maar dan moeten er serieuze systeemveranderingen plaatsvinden (a la het Bosman-arrest) en die heb je zelf niet in de hand.
Doe niet zo etterlijk...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, zo triest om dan hier je gelijk proberen te halen met je kansloze "mening".
M.i. hebben niet alleen de randdebielen, die elke club idd wel heeft, maar ook het weldenkende deel meestal veel te hoge eisen. Over het algemeen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet met de normale Ajax supporters?
He? Volgens mij uit hij juist alleen maar zelfkritiek hoor..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef De_kromme het volgende:
Die van Basten joh: Het ligt aan de kwaliteiten van de spelers.
Had je toch anderen moeten halen he, knakker![]()
Hij vond de selectie ook niet goed genoeg, maar hij vond zichzelf hiervoor verantwoordelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
He? Volgens mij uit hij juist alleen maar zelfkritiek hoor..
He knakker hij heeft het helemaal niet over de spelers. Luisteren knakker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef De_kromme het volgende:
Die van Basten joh: Het ligt aan de kwaliteiten van de spelers.
Had je toch anderen moeten halen he, knakker![]()
Jij moet luisteren mongool. Hij zei ook dat hij de selectie niet goed genoeg vond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
He knakker hij heeft het helemaal niet over de spelers. Luisteren knakker.
Ja, jij kent ze allemaal?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
M.i. hebben niet alleen de randdebielen, die elke club idd wel heeft, maar ook het weldenkende deel meestal veel te hoge eisen. Over het algemeen.
Jawelquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:22 schreef Paar het volgende:
Maar hij is niet helemaal zelf opgestapt dus?
Oleguarquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Cheiron het volgende:
Deze selectie kan echt wel kampioen worden hoor, wat een onzin. Maar als een ploeg zich weigert op te peppen tegen lager geklasseerde ploegen schiet het niet op. 2 keer tegen Volendam, Willem 2 Sparta, Heracles. Elke keer weer.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij moet luisteren mongool. Hij zei ook dat hij de selectie niet goed genoeg vond.
Aangezien de CL-opzet dusdanig wordt aangepast is zelfs dat niet meer redelijkerwijs te eisen. Dan moet je elk jaar kampioen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, jij kent ze allemaal?
Gewoon meedoen om het kampioenschap (en dan ook soms die schaal winnen), af en toe een leuk resultaat in Europa, dat is het verwachtingspatroon ja. Uiteraard ligt dat anders dan bij Volendam.
Klopkoek, het is ondertussen duidelijk dat je anti Ajax bent. Dat maakt mij geen hol uit maar het voegt echt helemaal niets toe aan dit topic.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
OleguarSno
Cvitanich
Van der Wiel
Sulejmani
Bruno Silva
![]()
Ze zijn niet allemaal slecht maar er zitten wel vreemde verhalen achter.
Lul niet, dat zegt hij niet. Hij zegt dat het niet helpt. En dat vind ik helemaal niet gek.quote:
Hij zei het toch. Hij zei er wel bij dat hij er zelf voor verantwoordelijk was, maar hij heeft het gezegd.quote:
Maar zoiets als bij AC Milaan of in Engeland is ook niet goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lul niet, dat zegt hij niet. Hij zegt dat het niet helpt. En dat vind ik helemaal niet gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |