me tooquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben benieuwd naar de match van vanavond.
Ik zou een finale Manchester United - Barcelona nu ook wel het leukst vinden.quote:
Nee, beter Chelsea van Guus Geluk.quote:
quote:
Dank je, niet dat antivoetbal met G. G.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Silenus het volgende:
Het voetbal moet winnen vanavond, Barça dus.
Dat is natuurlijk wel een mooiere finale, maar toch...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Riro het volgende:
Manchester - Barça
Helemaal met je eens hoor. Maar als Chelsea vanavond wint heeft het voetbal niet verloren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die Guushype, dat hele blije 'ALLES WAT 'ONZE' GUUS AANRAAKT VERANDERT IN GOUD', man hou daar eens mee op. Daarbij is Chelsea best een vervelende club, hebben ze er een kutpot van gemaakt in de heenpartij en mag de finale niet wéér volledig Engelstalig worden.
Barcelona heeft afgelopen zaterdag bewezen groots te zijn, Barça - Man Utd. is de Traumfinale.
100% zeker?quote:
Ik ben het ook met jou eens Kopbal. Als Chelsea vanavond met 3-0 wint hebben zij het verdiend, en als ze leuk hebben gevoetbald vind ik het helemaal prima. Barça kan zaterdag nog zo leuk gespeeld hebben, als je vanavond niks laat zien verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. Maar als Chelsea vanavond wint heeft het voetbal niet verloren.
Ik ken het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Breach het volgende:
Ik heb het zó ontzettend gehad met Ajax op dit moment. Ik twijfel echt of ik zondag wel zal gaan
Ik hoop met je mee. Slechter dan gisteren kan het in ieder geval al niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop gewoon dat het niet zo'n vervelende wedstrijd wordt, en dat Chelsea 'dus' probeert te voetballen.
Nah ja, ondanks alle gezeik en nederlagen, had ik mn zinnen wel op zondag gezet. Gewoon lekker even alles proberen los te gooien in de laatste match van het seizoen. Maar dan krijg je eerst die oorwassing op Het Kasteel en dan nu dit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ken het.Eerst afgelopen zondag en nu dit weer. Ik ga wel heen, maar kijk lekker in het honk.
Vroege goal voor Barça zou goed voor de wedstrijd zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Slechter als gisteren kan het in ieder geval al niet.
Het mislopen van de CL vond ik van zondag nog niet eens het ergste, maar hoe ze die hele middag zich opgesteld hebben. Zo'n wedstrijd verliezen, dan de koppen naar beneden maar niet op komen dagen in het honk terwijl iedereen daar op zit te wachten. Van Basten die ons afkoopt en uiteindelijk alleen Blind en vd Aat die op komen dagen. Met de spelers ben ik voor dit seizoen even helemaal klaar. Wij zijn de club, en niet dat zooitje arrogante figuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ondanks alle gezeik en nederlagen, had ik mn zinnen wel op zondag gezet. Gewoon lekker even alles proberen los te gooien in de laatste match van het seizoen. Maar dan krijg je eerst die oorwassing op Het Kasteel en dan nu dit.
Maar ja, mezelf kennende zal ik er uiteindelijk gewoon weer staan
Krijg je dat net van die 28-jarigequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef Houniet het volgende:
i saw your pic onlibe (youre cute!)
anyhow maybe we could chat sometime on windows livemessenger my name there is paris20cutie@hotmail.com talk to you soon!
Nah ja, ik ben het volledig met je eens dat de schuld bij de spelers ligt. En dat de club voor het grootste deel van de supporters is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Het mislopen van de CL vond ik van zondag nog niet eens het ergste, maar hoe ze die hele middag zich opgesteld hebben. Zo'n wedstrijd verliezen, dan de koppen naar beneden maar niet op komen dagen in het honk terwijl iedereen daar op zit te wachten. Van Basten die ons afkoopt en uiteindelijk alleen Blind en vd Aat die op komen dagen. Met de spelers ben ik voor dit seizoen even helemaal klaar. Wij zijn de club, en niet dat zooitje arrogante figuren.
Maar goed, het lijkt hier wel over voetbal te gaan.
En dan ook nog over iets waar al 20 topics van open zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Maar goed, het lijkt hier wel over voetbal te gaan.
Tsja, bij de bus ging dat ook redelijk goed. En met Blind en vd Aat ging het ook prima. Ik had ze daar ook niet allemaal verwacht, maar iig wel de trainer en bijvoorbeeld aanvoerder.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik ben het volledig met je eens dat de schuld bij de spelers ligt. En dat de club voor het grootste deel van de supporters is.
Maar ik snap ook wel dat die spelers niet even gezellig het honk induiken om daar de nodige uitleg te komen verschaffen. Want alles wat daar staat is fanatieke aanhang en die gaan daar (en dan scheer ik nu even over één kam) niet heel rustig staan aanhoren. Dat worden scheldkannonades waar de honden geen brood van lusten. Zeker omdat het in the heat of the moment was.
Sorry!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:
Het ligt allemaal aan Sno, hij is de as van het kwaad.
Zo, en nu weer over bier, tieten en kermis.
is ie al een keer uit de kast gekomenquote:
Hij lijkt wel heel erg op de broer van Broer.quote:
quote:
quote:"Wentworth and Luke have been secretly dating for almost six months now," says a source close to the pair. "They've been very quiet about their relationship, obviously, as Wentworth is not out of the closet."
Ik geloof niet dat ik de broer van Broer ken. Hoewel ik wel een Broer op 't vak ken die met z'n broer daar komt en die ook een bijna kale kop heeft, maar die zat niet in Praag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij lijkt wel heel erg op de broer van Broer.
Geen idee.quote:
Nou, nu weet je hoe hij er ongeveer uitziet. Met dezelfde gevaarlijke blik in de ogen, haha.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de broer van Broer ken. Hoewel ik wel een Broer op 't vak ken die met z'n broer daar komt en die ook een bijna kale kop heeft, maar die zat niet in Praag.
Slinger de slinger, here we go!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
http://fotbalzive.ct24.cz/article.asp?id=10302
Slavia - Slovacko (2) live!
Ik versta het meeste eigenlijk wel.quote:
Hebben ze ook matrozenpakjes dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Kopbal het volgende:
Wat een prachtige shirts heeft dat Slavia toch.
Doordeweekse werkdag. Is normaal dat het dan zo leeg is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef Kopbal het volgende:
Allemaal de handen omhoog als er een corner wordt genomen.
Wel veel publiek daar
Ik ga juist een dag eerder naar Praag om Slavia in de bekerfinale te zien, dus ik zeg: doen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
Hm, de verleiding is wel groot om een dag extra in Barcelona te blijven als Barça op de 27e de CL-finale zou spelen.
Dat boek van FOK! iets? Met dat meisje met die rode haren?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef toma het volgende:
Ik wil zondag voor m'n moeder een boek kopen omdat ze zo graag leest. Maar aangezien ik helemaal geen verstand heb van boeken weet ik niet welke ik zou moeten kopen. Ze houdt geloof ik wel van spannende boeken.
Iemand een suggestie?
Ja ik hoorde het. Is er al bekend wie de kanshebbers zijn om Van Basten op te volgen. Zijn assistent neemt het roer over voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
Wat een dagWaarom ben je eigenlijk nog fan?
Nee nog niet bekend, zal de komende weken wel veel gissen wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Is er al bekend wie de kanshebbers zijn om Van Basten op te volgen. Zijn assistent neemt het roer over voor de rest van het seizoen.
Maar dan is de volgende voor mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst al, maar toen heb ik niks gezegd.
Prima. Jojoortje kom er maar in.quote:
Ik vind het ook kut met peren. Hup Barça scoor nog een aantal keer nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht, Barca bakt er ook niks van. Wat een dramadag qua voetbal vandaag...
Ja maar die vond ik nog wat meer twijfelgeval dan de handsbal en de onterechte rode kaart.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
Messi werd in de slotfase ook gehaakt net buiten de zestien. Was gewoon een vrije trap.
Mag ik mee in je koffer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef RayMania het volgende:
Ik maak er gewoon een week Barcelona van. De finale kijken ín Barcelona. Hoe vet
!
Ik had een beetje een PSV - AC Milan gevoel. De underdog zijn, toch beter spelen en in de laatste minuut het niet halen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef dndiek het volgende:
1 bal tussen de palen = 1 doelpunt
toch zuur voor Chelsea
Helaas liggen de tickets hier al, maar misschien kan ik nog wat regelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zou ik vanuit Barcelona via Rome terug gaan, Ray.
Als Barca wint welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef RayMania het volgende:
Ik maak er gewoon een week Barcelona van. De finale kijken ín Barcelona. Hoe vet
!
kan je het kaartje van DG ook nog eens overnemenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helaas liggen de tickets hier al, maar misschien kan ik nog wat regelen.
Faggin Disgrees!quote:
En een CL finale bijwonen is tofquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kan je het kaartje van DG ook nog eens overnemen!
quote:
Die ava en die foto bij elkaar.quote:
Alsof het een wilde gans is die z'n kuikens beschermt.quote:
13 mei Coppa Italia en 20 mei UEFA cup.quote:
Weer een historisch momentje.quote:
17 Mei staat met blokletters in de Agendaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
13 mei Coppa Italia en 20 mei UEFA cup.
En dan is er wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
17 Mei staat met blokletters in de Agenda
De amstel cup finalequote:
Op een zondag.quote:
eigenlijk wel, baal er ook erg van dat de finale van de champions league finale naar zaterdag gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op een zondag.Finales horen op woensdag.
CL finale en dan de stad in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
eigenlijk wel, baal er ook erg van dat de finale van de champions league finale naar zaterdag gaat.
dat fietst er altijd wel in hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik lust geen appelflappen.
Dat is makkelijk verdiend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef toma het volgende:
Een maat van me heeft vanavond op appelflappen getrakteerd omdat ie zo blij was dat van Basten is vertrokken.
Het waren verse appelflappen van de bakker zonder rozijntjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:44 schreef Aanvoerder het volgende:
IK hou niet van rozijnen, dat is eigenlijk het enige probleem.
Doe mij dan maar een doos.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:47 schreef toma het volgende:
[..]
Het waren verse appelflappen van de bakker zonder rozijntjes
Lekker voor Chelsea.quote:
Zo goed speelden ze niet tegen Chelsea. Maar aanvallend voetbal moet altijd winnen van verdedigend voetbal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef Grulez het volgende:
Wat een fantastische ploeg heeft Barcelona toch. Wervelend voetbal enzo.
Grulez was sarcastisch.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:18 schreef toma het volgende:
[..]
Zo goed speelden ze niet tegen Chelsea. Maar aanvallend voetbal moet altijd winnen van verdedigend voetbal.
Nee, morgen. Weet niet wat het is, ben al weken niet fit en veel moe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef toma het volgende:
[..]
klote man..
En je moet vandaag nog presenteren?
Beterschap.
als het maar geen mexicaanse griep is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, morgen. Weet niet wat het is, ben al weken niet fit en veel moe.
Misschien maar eens naar de dokter gaan, ofzo. Wie weet heb ik iets als Pfeiffer, weet ik veel.
Ik ook, denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef RayMania het volgende:
Wie weet heb ik iets als Pfeiffer, weet ik veel.
IK heb er al een paar dagen niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef toma het volgende:
[..]
als het maar geen mexicaanse griep is.
[ afbeelding ]
Comprendo?
maar goed ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
IK heb er al een paar dagen niets meer van gehoord.
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/1f9ff055_naamloos.PNG on this server.
Apache/2.2.9 (Fedora) Server at www.dumpert.nl Port 80
Geenstijl is een sito non grata bij mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pffft.
Surf dan maar even zelf naar Geen Stijl.
Hier ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geenstijl is een sito non grata bij mij.
Nee, van een rokende jongen op hyvesquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Whehe, is het die van RTL nieuws?
http://www.ad.nl/diagnose(...)nt_in_Nederland.htmlquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
IK heb er al een paar dagen niets meer van gehoord.
Me and my big mouth.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/diagnose(...)nt_in_Nederland.html
Ik maak er op dit moment een puinhoop van en ik weet ook dat ik dat doe. Dat is het ergste van alles mss nog wel.quote:
Van wat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik maak er op dit moment een puinhoop van en ik weet ook dat ik dat doe. Dat is het ergste van alles mss nog wel.
Van mn leven op dit momentquote:
Wil je iets kwijt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Van mn leven op dit momentIk snap ook eigenlijk niet waarom ik dit op een openbaar forum post, maar goed. Wordt wel erg R&P op deze manier.
Ja en nee. Het is allemaal zo fucked op. Maar ik weet precies wat ik wel en niet moet doen. Ik moet zelf de juiste keuzes maken, daar kan niemand me eigenlijk bij helpen. En ja, dit is een vaag verhaal. Maar laten we het er maar even op houden dat ik me niet bepaald prettig voel nuquote:
Zo erg dat ik na mijn P lekker iets anders ga doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou sjimz die opleiding begint al aardig zn vruchten af te werpen
Ik denk dat iedereen wel eens een periode meemaakt dat hij niet weet wat hij met zijn leven wil doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is allemaal zo fucked op. Maar ik weet precies wat ik wel en niet moet doen. Ik moet zelf de juiste keuzes maken, daar kan niemand me eigenlijk bij helpen. En ja, dit is een vaag verhaal. Maar laten we het er maar even op houden dat ik me niet bepaald prettig voel nu
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo erg dat ik na mijn P lekker iets anders ga doen.
Tja, had er beter ook niet over kunnen beginnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef toma het volgende:
Het wordt een beetje een vaag verhaal Breach
Een beetje een optelsom, van onder andere dat ook ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef RayMania het volgende:
Komt het omdat je geen werk kan vinden, Breach?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je na de zomer terug gaan zien!!!!
En herkenbaar, Breach.
Kut, ik bedacht me pas dat dat wel leuk was om ooit ook eens te organiseren. Nu issie dus al bezigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, de wielerdraft zoekt je ook nog he.
Ze zijn bijna klaar inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut, ik bedacht me pas dat dat wel leuk was om ooit ook eens te organiseren. Nu issie dus al bezig
Ik ben ook wielergekquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zijn bijna klaar inderdaad. Ben benieuwd hoe die wedstrijdvorm straks gaat en hoe ze gaan stemmen.
Wel leuk om al die verhalen erbij te lezen, fanatiek groepje.
Afschieten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn Duits leraar is teruggekomen van vakantie uit Mexico!!1!
Lijkt me een ideale combinatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn Duits leraar is teruggekomen van vakantie uit Mexico!!1!
Hehe hij is wel tof trouwens, misschien wel de relaxte leraar die ik heb.quote:
Mijn Duits leraar geloofde me niet toen we met school in Berlijn waren dat de security een sigaret op mijn ooglid uitduwde. Zo een aantal wimpers weggeschroeid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Mijn Duits leraar gooide ooit een zijn pennendop in mijn oog.
Die Denthemen heeft een slechte invloedquote:
Mijn Engelse leraar was echt geweldig. De eerste paar weken gooide hij iedereen bij het minste of geringste al uit het lokaal om zo een sfeer te creëren waar hij boven de klas stond. Toen hij merkte na een paar weken dat iedereen hem gehoorzaamde was ie iedere les aan t ouwe hoeren. Hij was namelijk rond de 60 en had lang als politie agent gewerkt. Soms zaten we van de 50 minuten drie kwartier te ouwehoeren met de hele klasquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hehe hij is wel tof trouwens, misschien wel de relaxte leraar die ik heb.
Ik keek er eerst wel eens naar. Puur omdat ik vaak om 7 uur niks te doen heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Die Denthemen heeft een slechte invloed
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn Duits leraar geloofde me niet toen we met school in Berlijn waren dat de security een sigaret op mijn ooglid uitduwde. Zo een aantal wimpers weggeschroeid.
Mijn Engels leraar was ook geweldig op een andere manier dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn Engelse leraar was echt geweldig. De eerste paar weken gooide hij iedereen bij het minste of geringste al uit het lokaal om zo een sfeer te creëren waar hij boven de klas stond. Toen hij merkte na een paar weken dat iedereen hem gehoorzaamde was ie iedere les aan t ouwe hoeren. Hij was namelijk rond de 60 en had lang als politie agent gewerkt. Soms zaten we van de 50 minuten drie kwartier te ouwehoeren met de hele klas
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wat had je geflikt dan die securitygast dat deed?
Wie is de chef!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik keek er eerst wel eens naar. Puur omdat ik vaak om 7 uur niks te doen heb.
Ik betrapte mezelf er vorige week op dat ik tussen het doornemen van de collegestof ONM ging kijken.
Sad.
Toen zag je het Licht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef koningdavid het volgende:
Mijn Engels lerares stootte tegen een plantenpot aan die van 2,5 meter hoogte net naast mij kapot viel. Ik schrok me de kolere. Ik dacht nog even dat ze het expres deed, aangezien ze mij toch al niet mocht (ze belde elke week met mijn ouders om te vertellen hoe ik mij gedroeg).
Ik was ook wel een pestventje toen. Ach, kleine jongens worden groot.
Wat een verhaal, zou zou een KLB-topic kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasen hij vroeg naar mijn ID, ik was al heul zat (wat wel grappig was in de tent zeg maar tot dat moment) en begon dus in het Duits terug te praten wat ik eigenlijk niet kan, dat mijn leraar mijn ID had (van iedereen) en ik dus niet kon laten zien en moest hij het maar vragen. Dat wou die dus niet doen dus koos ik er maar voor om mijn sigaret weg te gooien op een tafeltje wat voor die rokersruimte stond met allemaal kaarsen enzo, dus ik wil die in die kaars pleuren, schreeuwt hij opeens naar mij
dus ik weer naar hem toe gelopen en iets gezegd waarvan ik niet meer precies weet wat en toen zei hij weer wat en wou ik die op de grond gooien, pakt hij mijn hand en duwde hij zo mijn hand tegen mijn ooglid aan.
_! dus ik had zo van 'wtf?
![]()
' en liep aan omdat ik even niet doorhad wat er nou gebeurt was, dus ik dat tegen mijn beste vriend vertellen en hij echt zo van 'WTF WELKE MONGOOL DEED DAT!!??!!?!?1' dus wees ik naar die lompste security gast, liep hij naar de leraren toe en geloofden ze het niet.
totdat ze de volgende ochtend zagen dat ik een aantal wimpers kwijt was. Misschien schold ik hem wel uit in het Duits waar ik geen weet van had.
Maar mên wat een geweldige avond was dat.
Heeft er wel mee te maken waarom ik nu geen pestventje meer ben.quote:
Samenvatting? Wat een lange post man voor SC...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasen hij vroeg naar mijn ID, ik was al heul zat (wat wel grappig was in de tent zeg maar tot dat moment) en begon dus in het Duits terug te praten wat ik eigenlijk niet kan, dat mijn leraar mijn ID had (van iedereen) en ik dus niet kon laten zien en moest hij het maar vragen. Dat wou die dus niet doen dus koos ik er maar voor om mijn sigaret weg te gooien op een tafeltje wat voor die rokersruimte stond met allemaal kaarsen enzo, dus ik wil die in die kaars pleuren, schreeuwt hij opeens naar mij
dus ik weer naar hem toe gelopen en iets gezegd waarvan ik niet meer precies weet wat en toen zei hij weer wat en wou ik die op de grond gooien, pakt hij mijn hand en duwde hij zo mijn hand tegen mijn ooglid aan.
_! dus ik had zo van 'wtf?
![]()
' en liep aan omdat ik even niet doorhad wat er nou gebeurt was, dus ik dat tegen mijn beste vriend vertellen en hij echt zo van 'WTF WELKE MONGOOL DEED DAT!!??!!?!?1' dus wees ik naar die lompste security gast, liep hij naar de leraren toe en geloofden ze het niet.
totdat ze de volgende ochtend zagen dat ik een aantal wimpers kwijt was. Misschien schold ik hem wel uit in het Duits waar ik geen weet van had.
Maar mên wat een geweldige avond was dat.
Ik had er een topic over moeten openen ja!. Dan had ik alle andere gebeurtenissen er ook in kunnen zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een verhaal, zou zou een KLB-topic kunnen zijn.![]()
Schooluitjes naar Duitsland zijn sowieso altijd gewaagd. Wij kregen met onze klas een keer ruzie met een hele groep Duitse jongens... ging weer over de oorlog en voetbal enzo.
Samenvatting: peuk in mijn oog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een lange post man voor SC...
Van vi.nl. Beetje flauw, maar ik moest er wel om lachen..quote:Thomas Vermaelen: 'Spelers moeten ook in de spiegel kijken.'
Cristiano Ronaldo: 'Dat doe ik al jaren.'
Michael Ballack: 'Je voetbalt negentig minuten en uiteindelijk winnen de Spanjaarden.'
quote:
Geniaal...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
LOL! Die reply's op dit shirt.
[ afbeelding ]
Die admin ook.
Van te weinig eten ga jij trillenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vandaag denk ik, ik tril helemaal.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_godenzonen.html
Mooi
Dat betekent dat je alcohol tekort komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vandaag denk ik, ik tril helemaal.![]()
Ik wilde toen naar huis toequote:
Helemaal is overdreven ja maar ik merk wel dat mijn handen ein bisschen trillen en dat ik licht in mijn hoofd ben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Van te weinig eten ga jij trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever niet. 4 uur na het eten heb ik altijd al weer hongerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Palmboom eet jij trouwens eens van 7:30 tot 18:00 niks en kom dan terug. Oh en sport ook tussendoor enzo. Wedden dat je je niet helemaal 100% voelt?
Tsja, dan ben je toch ook gewoon debiel bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Palmboom eet jij trouwens eens van 7:30 tot 18:00 niks en kom dan terug. Oh en sport ook tussendoor enzo. Wedden dat je je niet helemaal 100% voelt?
Daar ga je van trillen ja. Niet eten zorgt voor een lage bloedsuiker, en daar ga je van trillenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Van te weinig eten ga jij trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog een aantal dingen afronden voor school, helemaal geen zin in man.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
Waarom heb jij geen zin in het weekend Hounietje?
Hier ook, portfolio Engels, Recht, project en nog wat dingetjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet nog een aantal dingen afronden voor school, helemaal geen zin in man.
hmmm glycogeen wordt dan gewoon weer omgezetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ga je van trillen ja. Niet eten zorgt voor een lage bloedsuiker, en daar ga je van trillen
Geloof mij nou maar, ik heb zelf diabetesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hmmm glycogeen wordt dan gewoon weer omgezet
Jooopie .quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Houniet het volgende:
Even Pauw & Witteman van gisteren bekijken.
Jah bij jou wel. Maar bij mensen zonder diabetes wordt glucose wat niet wordt gebruikt gewoon omgezet in glycogeen. En als je glucose nodig hebt wordt het weer omgezet naar glucose.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, ik heb zelf diabetes
Deels wel ja, maar dat gaat ook een keer ophouden.. Ook bij mensen zonder diabetesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah bij jou wel. Maar bij mensen zonder diabetes wordt glucose wat niet wordt gebruikt gewoon omgezet in glycogeen. En als je glucose nodig hebt wordt het weer omgezet naar glucose.
Goed idee, moet ik ook nog kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Houniet het volgende:
Even Pauw & Witteman van gisteren bekijken.
HIERquote:
Jazeker als het op is wordt gewoon vet verbrand.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Deels wel ja, maar dat gaat ook een keer ophouden.. Ook bij mensen zonder diabetes
Ik moet van mijn SLB'er 'vooral binnenkort SLB niet vergeten'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, portfolio Engels, Recht, project en nog wat dingetjes
Hij dikt zaken altijd wat aan, maar ik vind het wel een leuke vent om aan te horenquote:
Dat vergeet ik ook altijd manquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik moet van mijn SLB'er 'vooral binnenkort SLB niet vergeten'.
Ja, ik ook. Waarom denk je dat ze erover mailde?quote:
Zo erg is het bij mij nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Nutteloze onzin altijd. Ik weet zelf wel wat ik goed en fout doe. Daar heb ik geen SLB voor nodig. En als ik bij dat wijf op gesprek moet komen, moet ik me eerst altijd even voorstellen. Dan weet ze weer wie ik ben.
quote:
Lekker danquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
KUT. Ik doe net shift+delete en druk meteen op ja. Verwijder ik 12 GB aan bestanden, waaronder Lost
Wat is dit toch een heerlijke dag
Time Machine FTWquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
KUT. Ik doe net shift+delete en druk meteen op ja. Verwijder ik 12 GB aan bestanden, waaronder Lost
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Dus nu is alles Lost?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Ik kan ook weer, credits aan BS. Al weet ie dat zelf nietquote:
Staat allemaal op zijn servert zeker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan ook weer, credits aan BS. Al weet ie dat zelf niet
Geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je toch ook gewoon debiel bezig.
Klopt, zoethout en sterrenmunt zijn best lekker trouwens.quote:
Ik wil der hoofd zien, dat haar beloofd veel goeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |