Tsja, dan ben je toch ook gewoon debiel bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Palmboom eet jij trouwens eens van 7:30 tot 18:00 niks en kom dan terug. Oh en sport ook tussendoor enzo. Wedden dat je je niet helemaal 100% voelt?
Daar ga je van trillen ja. Niet eten zorgt voor een lage bloedsuiker, en daar ga je van trillenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Van te weinig eten ga jij trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog een aantal dingen afronden voor school, helemaal geen zin in man.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
Waarom heb jij geen zin in het weekend Hounietje?
Hier ook, portfolio Engels, Recht, project en nog wat dingetjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet nog een aantal dingen afronden voor school, helemaal geen zin in man.
hmmm glycogeen wordt dan gewoon weer omgezetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ga je van trillen ja. Niet eten zorgt voor een lage bloedsuiker, en daar ga je van trillen
Geloof mij nou maar, ik heb zelf diabetesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hmmm glycogeen wordt dan gewoon weer omgezet
Jooopie .quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Houniet het volgende:
Even Pauw & Witteman van gisteren bekijken.
Jah bij jou wel. Maar bij mensen zonder diabetes wordt glucose wat niet wordt gebruikt gewoon omgezet in glycogeen. En als je glucose nodig hebt wordt het weer omgezet naar glucose.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, ik heb zelf diabetes
Deels wel ja, maar dat gaat ook een keer ophouden.. Ook bij mensen zonder diabetesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah bij jou wel. Maar bij mensen zonder diabetes wordt glucose wat niet wordt gebruikt gewoon omgezet in glycogeen. En als je glucose nodig hebt wordt het weer omgezet naar glucose.
Goed idee, moet ik ook nog kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Houniet het volgende:
Even Pauw & Witteman van gisteren bekijken.
HIERquote:
Jazeker als het op is wordt gewoon vet verbrand.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Deels wel ja, maar dat gaat ook een keer ophouden.. Ook bij mensen zonder diabetes
Ik moet van mijn SLB'er 'vooral binnenkort SLB niet vergeten'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, portfolio Engels, Recht, project en nog wat dingetjes
Hij dikt zaken altijd wat aan, maar ik vind het wel een leuke vent om aan te horenquote:
Dat vergeet ik ook altijd manquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik moet van mijn SLB'er 'vooral binnenkort SLB niet vergeten'.
Ja, ik ook. Waarom denk je dat ze erover mailde?quote:
Zo erg is het bij mij nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Nutteloze onzin altijd. Ik weet zelf wel wat ik goed en fout doe. Daar heb ik geen SLB voor nodig. En als ik bij dat wijf op gesprek moet komen, moet ik me eerst altijd even voorstellen. Dan weet ze weer wie ik ben.
quote:
Lekker danquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
KUT. Ik doe net shift+delete en druk meteen op ja. Verwijder ik 12 GB aan bestanden, waaronder Lost
Wat is dit toch een heerlijke dag
Time Machine FTWquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
KUT. Ik doe net shift+delete en druk meteen op ja. Verwijder ik 12 GB aan bestanden, waaronder Lost
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Dus nu is alles Lost?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Ik kan ook weer, credits aan BS. Al weet ie dat zelf nietquote:
Staat allemaal op zijn servert zeker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan ook weer, credits aan BS. Al weet ie dat zelf niet
Geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je toch ook gewoon debiel bezig.
Klopt, zoethout en sterrenmunt zijn best lekker trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |