Kut, ik bedacht me pas dat dat wel leuk was om ooit ook eens te organiseren. Nu issie dus al bezigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, de wielerdraft zoekt je ook nog he.
Ze zijn bijna klaar inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut, ik bedacht me pas dat dat wel leuk was om ooit ook eens te organiseren. Nu issie dus al bezig
Ik ben ook wielergekquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zijn bijna klaar inderdaad. Ben benieuwd hoe die wedstrijdvorm straks gaat en hoe ze gaan stemmen.
Wel leuk om al die verhalen erbij te lezen, fanatiek groepje.
Afschieten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn Duits leraar is teruggekomen van vakantie uit Mexico!!1!
Lijkt me een ideale combinatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn Duits leraar is teruggekomen van vakantie uit Mexico!!1!
Hehe hij is wel tof trouwens, misschien wel de relaxte leraar die ik heb.quote:
Mijn Duits leraar geloofde me niet toen we met school in Berlijn waren dat de security een sigaret op mijn ooglid uitduwde. Zo een aantal wimpers weggeschroeid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Mijn Duits leraar gooide ooit een zijn pennendop in mijn oog.
Die Denthemen heeft een slechte invloedquote:
Mijn Engelse leraar was echt geweldig. De eerste paar weken gooide hij iedereen bij het minste of geringste al uit het lokaal om zo een sfeer te creëren waar hij boven de klas stond. Toen hij merkte na een paar weken dat iedereen hem gehoorzaamde was ie iedere les aan t ouwe hoeren. Hij was namelijk rond de 60 en had lang als politie agent gewerkt. Soms zaten we van de 50 minuten drie kwartier te ouwehoeren met de hele klasquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hehe hij is wel tof trouwens, misschien wel de relaxte leraar die ik heb.
Ik keek er eerst wel eens naar. Puur omdat ik vaak om 7 uur niks te doen heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Die Denthemen heeft een slechte invloed
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn Duits leraar geloofde me niet toen we met school in Berlijn waren dat de security een sigaret op mijn ooglid uitduwde. Zo een aantal wimpers weggeschroeid.
Mijn Engels leraar was ook geweldig op een andere manier dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn Engelse leraar was echt geweldig. De eerste paar weken gooide hij iedereen bij het minste of geringste al uit het lokaal om zo een sfeer te creëren waar hij boven de klas stond. Toen hij merkte na een paar weken dat iedereen hem gehoorzaamde was ie iedere les aan t ouwe hoeren. Hij was namelijk rond de 60 en had lang als politie agent gewerkt. Soms zaten we van de 50 minuten drie kwartier te ouwehoeren met de hele klas
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wat had je geflikt dan die securitygast dat deed?
Wie is de chef!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik keek er eerst wel eens naar. Puur omdat ik vaak om 7 uur niks te doen heb.
Ik betrapte mezelf er vorige week op dat ik tussen het doornemen van de collegestof ONM ging kijken.
Sad.
Toen zag je het Licht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef koningdavid het volgende:
Mijn Engels lerares stootte tegen een plantenpot aan die van 2,5 meter hoogte net naast mij kapot viel. Ik schrok me de kolere. Ik dacht nog even dat ze het expres deed, aangezien ze mij toch al niet mocht (ze belde elke week met mijn ouders om te vertellen hoe ik mij gedroeg).
Ik was ook wel een pestventje toen. Ach, kleine jongens worden groot.
Wat een verhaal, zou zou een KLB-topic kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasen hij vroeg naar mijn ID, ik was al heul zat (wat wel grappig was in de tent zeg maar tot dat moment) en begon dus in het Duits terug te praten wat ik eigenlijk niet kan, dat mijn leraar mijn ID had (van iedereen) en ik dus niet kon laten zien en moest hij het maar vragen. Dat wou die dus niet doen dus koos ik er maar voor om mijn sigaret weg te gooien op een tafeltje wat voor die rokersruimte stond met allemaal kaarsen enzo, dus ik wil die in die kaars pleuren, schreeuwt hij opeens naar mij
dus ik weer naar hem toe gelopen en iets gezegd waarvan ik niet meer precies weet wat en toen zei hij weer wat en wou ik die op de grond gooien, pakt hij mijn hand en duwde hij zo mijn hand tegen mijn ooglid aan.
_! dus ik had zo van 'wtf?
![]()
' en liep aan omdat ik even niet doorhad wat er nou gebeurt was, dus ik dat tegen mijn beste vriend vertellen en hij echt zo van 'WTF WELKE MONGOOL DEED DAT!!??!!?!?1' dus wees ik naar die lompste security gast, liep hij naar de leraren toe en geloofden ze het niet.
totdat ze de volgende ochtend zagen dat ik een aantal wimpers kwijt was. Misschien schold ik hem wel uit in het Duits waar ik geen weet van had.
Maar mên wat een geweldige avond was dat.
Heeft er wel mee te maken waarom ik nu geen pestventje meer ben.quote:
Samenvatting? Wat een lange post man voor SC...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasen hij vroeg naar mijn ID, ik was al heul zat (wat wel grappig was in de tent zeg maar tot dat moment) en begon dus in het Duits terug te praten wat ik eigenlijk niet kan, dat mijn leraar mijn ID had (van iedereen) en ik dus niet kon laten zien en moest hij het maar vragen. Dat wou die dus niet doen dus koos ik er maar voor om mijn sigaret weg te gooien op een tafeltje wat voor die rokersruimte stond met allemaal kaarsen enzo, dus ik wil die in die kaars pleuren, schreeuwt hij opeens naar mij
dus ik weer naar hem toe gelopen en iets gezegd waarvan ik niet meer precies weet wat en toen zei hij weer wat en wou ik die op de grond gooien, pakt hij mijn hand en duwde hij zo mijn hand tegen mijn ooglid aan.
_! dus ik had zo van 'wtf?
![]()
' en liep aan omdat ik even niet doorhad wat er nou gebeurt was, dus ik dat tegen mijn beste vriend vertellen en hij echt zo van 'WTF WELKE MONGOOL DEED DAT!!??!!?!?1' dus wees ik naar die lompste security gast, liep hij naar de leraren toe en geloofden ze het niet.
totdat ze de volgende ochtend zagen dat ik een aantal wimpers kwijt was. Misschien schold ik hem wel uit in het Duits waar ik geen weet van had.
Maar mên wat een geweldige avond was dat.
Ik had er een topic over moeten openen ja!. Dan had ik alle andere gebeurtenissen er ook in kunnen zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een verhaal, zou zou een KLB-topic kunnen zijn.![]()
Schooluitjes naar Duitsland zijn sowieso altijd gewaagd. Wij kregen met onze klas een keer ruzie met een hele groep Duitse jongens... ging weer over de oorlog en voetbal enzo.
Samenvatting: peuk in mijn oog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een lange post man voor SC...
Van vi.nl. Beetje flauw, maar ik moest er wel om lachen..quote:Thomas Vermaelen: 'Spelers moeten ook in de spiegel kijken.'
Cristiano Ronaldo: 'Dat doe ik al jaren.'
Michael Ballack: 'Je voetbalt negentig minuten en uiteindelijk winnen de Spanjaarden.'
quote:
Geniaal...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
LOL! Die reply's op dit shirt.
[ afbeelding ]
Die admin ook.
Van te weinig eten ga jij trillenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vandaag denk ik, ik tril helemaal.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_godenzonen.html
Mooi
Dat betekent dat je alcohol tekort komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vandaag denk ik, ik tril helemaal.![]()
Ik wilde toen naar huis toequote:
Helemaal is overdreven ja maar ik merk wel dat mijn handen ein bisschen trillen en dat ik licht in mijn hoofd ben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Van te weinig eten ga jij trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever niet. 4 uur na het eten heb ik altijd al weer hongerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Palmboom eet jij trouwens eens van 7:30 tot 18:00 niks en kom dan terug. Oh en sport ook tussendoor enzo. Wedden dat je je niet helemaal 100% voelt?
Tsja, dan ben je toch ook gewoon debiel bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Palmboom eet jij trouwens eens van 7:30 tot 18:00 niks en kom dan terug. Oh en sport ook tussendoor enzo. Wedden dat je je niet helemaal 100% voelt?
Daar ga je van trillen ja. Niet eten zorgt voor een lage bloedsuiker, en daar ga je van trillenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Van te weinig eten ga jij trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog een aantal dingen afronden voor school, helemaal geen zin in man.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
Waarom heb jij geen zin in het weekend Hounietje?
Hier ook, portfolio Engels, Recht, project en nog wat dingetjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet nog een aantal dingen afronden voor school, helemaal geen zin in man.
hmmm glycogeen wordt dan gewoon weer omgezetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ga je van trillen ja. Niet eten zorgt voor een lage bloedsuiker, en daar ga je van trillen
Geloof mij nou maar, ik heb zelf diabetesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hmmm glycogeen wordt dan gewoon weer omgezet
Jooopie .quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Houniet het volgende:
Even Pauw & Witteman van gisteren bekijken.
Jah bij jou wel. Maar bij mensen zonder diabetes wordt glucose wat niet wordt gebruikt gewoon omgezet in glycogeen. En als je glucose nodig hebt wordt het weer omgezet naar glucose.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, ik heb zelf diabetes
Deels wel ja, maar dat gaat ook een keer ophouden.. Ook bij mensen zonder diabetesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah bij jou wel. Maar bij mensen zonder diabetes wordt glucose wat niet wordt gebruikt gewoon omgezet in glycogeen. En als je glucose nodig hebt wordt het weer omgezet naar glucose.
Goed idee, moet ik ook nog kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Houniet het volgende:
Even Pauw & Witteman van gisteren bekijken.
HIERquote:
Jazeker als het op is wordt gewoon vet verbrand.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Deels wel ja, maar dat gaat ook een keer ophouden.. Ook bij mensen zonder diabetes
Ik moet van mijn SLB'er 'vooral binnenkort SLB niet vergeten'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, portfolio Engels, Recht, project en nog wat dingetjes
Hij dikt zaken altijd wat aan, maar ik vind het wel een leuke vent om aan te horenquote:
Dat vergeet ik ook altijd manquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik moet van mijn SLB'er 'vooral binnenkort SLB niet vergeten'.
Ja, ik ook. Waarom denk je dat ze erover mailde?quote:
Zo erg is het bij mij nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Nutteloze onzin altijd. Ik weet zelf wel wat ik goed en fout doe. Daar heb ik geen SLB voor nodig. En als ik bij dat wijf op gesprek moet komen, moet ik me eerst altijd even voorstellen. Dan weet ze weer wie ik ben.
quote:
Lekker danquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
KUT. Ik doe net shift+delete en druk meteen op ja. Verwijder ik 12 GB aan bestanden, waaronder Lost
Wat is dit toch een heerlijke dag
Time Machine FTWquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
KUT. Ik doe net shift+delete en druk meteen op ja. Verwijder ik 12 GB aan bestanden, waaronder Lost
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Dus nu is alles Lost?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Ik kan ook weer, credits aan BS. Al weet ie dat zelf nietquote:
Staat allemaal op zijn servert zeker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan ook weer, credits aan BS. Al weet ie dat zelf niet
Geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je toch ook gewoon debiel bezig.
Klopt, zoethout en sterrenmunt zijn best lekker trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |