Samenvatting? Wat een lange post man voor SC...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stond binnen in die tent zeg maar te roken en werd toen naar het rokersgedeelte gestuurd. Je moest daar 18 zijn om het rokersgedeelte in te kunnen en ik werd die nacht (donderdag op vrijdag) 17, dus ik probeerde gewoon naar binnen te lopen. Ik werd dus tegengehouden omdat ik ook de grootste niet wasen hij vroeg naar mijn ID, ik was al heul zat (wat wel grappig was in de tent zeg maar tot dat moment) en begon dus in het Duits terug te praten wat ik eigenlijk niet kan, dat mijn leraar mijn ID had (van iedereen) en ik dus niet kon laten zien en moest hij het maar vragen. Dat wou die dus niet doen dus koos ik er maar voor om mijn sigaret weg te gooien op een tafeltje wat voor die rokersruimte stond met allemaal kaarsen enzo, dus ik wil die in die kaars pleuren, schreeuwt hij opeens naar mij
dus ik weer naar hem toe gelopen en iets gezegd waarvan ik niet meer precies weet wat en toen zei hij weer wat en wou ik die op de grond gooien, pakt hij mijn hand en duwde hij zo mijn hand tegen mijn ooglid aan.
_! dus ik had zo van 'wtf?
![]()
' en liep aan omdat ik even niet doorhad wat er nou gebeurt was, dus ik dat tegen mijn beste vriend vertellen en hij echt zo van 'WTF WELKE MONGOOL DEED DAT!!??!!?!?1' dus wees ik naar die lompste security gast, liep hij naar de leraren toe en geloofden ze het niet.
totdat ze de volgende ochtend zagen dat ik een aantal wimpers kwijt was. Misschien schold ik hem wel uit in het Duits waar ik geen weet van had.
Maar mên wat een geweldige avond was dat.
Ik had er een topic over moeten openen ja!. Dan had ik alle andere gebeurtenissen er ook in kunnen zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een verhaal, zou zou een KLB-topic kunnen zijn.![]()
Schooluitjes naar Duitsland zijn sowieso altijd gewaagd. Wij kregen met onze klas een keer ruzie met een hele groep Duitse jongens... ging weer over de oorlog en voetbal enzo.
Samenvatting: peuk in mijn oog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een lange post man voor SC...
Van vi.nl. Beetje flauw, maar ik moest er wel om lachen..quote:Thomas Vermaelen: 'Spelers moeten ook in de spiegel kijken.'
Cristiano Ronaldo: 'Dat doe ik al jaren.'
Michael Ballack: 'Je voetbalt negentig minuten en uiteindelijk winnen de Spanjaarden.'
quote:
Geniaal...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
LOL! Die reply's op dit shirt.
[ afbeelding ]
Die admin ook.
Van te weinig eten ga jij trillenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vandaag denk ik, ik tril helemaal.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_de_godenzonen.html
Mooi
Dat betekent dat je alcohol tekort komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb te weinig gegeten vandaag denk ik, ik tril helemaal.![]()
Ik wilde toen naar huis toequote:
Helemaal is overdreven ja maar ik merk wel dat mijn handen ein bisschen trillen en dat ik licht in mijn hoofd ben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Van te weinig eten ga jij trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever niet. 4 uur na het eten heb ik altijd al weer hongerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Palmboom eet jij trouwens eens van 7:30 tot 18:00 niks en kom dan terug. Oh en sport ook tussendoor enzo. Wedden dat je je niet helemaal 100% voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |