Slinger de slinger, here we go!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
http://fotbalzive.ct24.cz/article.asp?id=10302
Slavia - Slovacko (2) live!
Ik versta het meeste eigenlijk wel.quote:
Hebben ze ook matrozenpakjes dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Kopbal het volgende:
Wat een prachtige shirts heeft dat Slavia toch.
Doordeweekse werkdag. Is normaal dat het dan zo leeg is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef Kopbal het volgende:
Allemaal de handen omhoog als er een corner wordt genomen.
Wel veel publiek daar
Ik ga juist een dag eerder naar Praag om Slavia in de bekerfinale te zien, dus ik zeg: doen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
Hm, de verleiding is wel groot om een dag extra in Barcelona te blijven als Barça op de 27e de CL-finale zou spelen.
Dat boek van FOK! iets? Met dat meisje met die rode haren?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef toma het volgende:
Ik wil zondag voor m'n moeder een boek kopen omdat ze zo graag leest. Maar aangezien ik helemaal geen verstand heb van boeken weet ik niet welke ik zou moeten kopen. Ze houdt geloof ik wel van spannende boeken.
Iemand een suggestie?
Ja ik hoorde het. Is er al bekend wie de kanshebbers zijn om Van Basten op te volgen. Zijn assistent neemt het roer over voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
Wat een dagWaarom ben je eigenlijk nog fan?
Nee nog niet bekend, zal de komende weken wel veel gissen wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Is er al bekend wie de kanshebbers zijn om Van Basten op te volgen. Zijn assistent neemt het roer over voor de rest van het seizoen.
Maar dan is de volgende voor mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst al, maar toen heb ik niks gezegd.
Prima. Jojoortje kom er maar in.quote:
Ik vind het ook kut met peren. Hup Barça scoor nog een aantal keer nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht, Barca bakt er ook niks van. Wat een dramadag qua voetbal vandaag...
Ja maar die vond ik nog wat meer twijfelgeval dan de handsbal en de onterechte rode kaart.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
Messi werd in de slotfase ook gehaakt net buiten de zestien. Was gewoon een vrije trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |