Nee, morgen. Weet niet wat het is, ben al weken niet fit en veel moe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef toma het volgende:
[..]
klote man..
En je moet vandaag nog presenteren?
Beterschap.
als het maar geen mexicaanse griep is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, morgen. Weet niet wat het is, ben al weken niet fit en veel moe.
Misschien maar eens naar de dokter gaan, ofzo. Wie weet heb ik iets als Pfeiffer, weet ik veel.
Ik ook, denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef RayMania het volgende:
Wie weet heb ik iets als Pfeiffer, weet ik veel.
IK heb er al een paar dagen niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef toma het volgende:
[..]
als het maar geen mexicaanse griep is.
[ afbeelding ]
Comprendo?
maar goed ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
IK heb er al een paar dagen niets meer van gehoord.
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/1f9ff055_naamloos.PNG on this server.
Apache/2.2.9 (Fedora) Server at www.dumpert.nl Port 80
Geenstijl is een sito non grata bij mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pffft.
Surf dan maar even zelf naar Geen Stijl.
Hier ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geenstijl is een sito non grata bij mij.
Nee, van een rokende jongen op hyvesquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Whehe, is het die van RTL nieuws?
http://www.ad.nl/diagnose(...)nt_in_Nederland.htmlquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
IK heb er al een paar dagen niets meer van gehoord.
Me and my big mouth.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/diagnose(...)nt_in_Nederland.html
Ik maak er op dit moment een puinhoop van en ik weet ook dat ik dat doe. Dat is het ergste van alles mss nog wel.quote:
Van wat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik maak er op dit moment een puinhoop van en ik weet ook dat ik dat doe. Dat is het ergste van alles mss nog wel.
Van mn leven op dit momentquote:
Wil je iets kwijt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Van mn leven op dit momentIk snap ook eigenlijk niet waarom ik dit op een openbaar forum post, maar goed. Wordt wel erg R&P op deze manier.
Ja en nee. Het is allemaal zo fucked op. Maar ik weet precies wat ik wel en niet moet doen. Ik moet zelf de juiste keuzes maken, daar kan niemand me eigenlijk bij helpen. En ja, dit is een vaag verhaal. Maar laten we het er maar even op houden dat ik me niet bepaald prettig voel nuquote:
Zo erg dat ik na mijn P lekker iets anders ga doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou sjimz die opleiding begint al aardig zn vruchten af te werpen
Ik denk dat iedereen wel eens een periode meemaakt dat hij niet weet wat hij met zijn leven wil doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is allemaal zo fucked op. Maar ik weet precies wat ik wel en niet moet doen. Ik moet zelf de juiste keuzes maken, daar kan niemand me eigenlijk bij helpen. En ja, dit is een vaag verhaal. Maar laten we het er maar even op houden dat ik me niet bepaald prettig voel nu
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo erg dat ik na mijn P lekker iets anders ga doen.
Tja, had er beter ook niet over kunnen beginnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef toma het volgende:
Het wordt een beetje een vaag verhaal Breach
Een beetje een optelsom, van onder andere dat ook ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef RayMania het volgende:
Komt het omdat je geen werk kan vinden, Breach?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je na de zomer terug gaan zien!!!!
En herkenbaar, Breach.
Kut, ik bedacht me pas dat dat wel leuk was om ooit ook eens te organiseren. Nu issie dus al bezigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, de wielerdraft zoekt je ook nog he.
Ze zijn bijna klaar inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Kut, ik bedacht me pas dat dat wel leuk was om ooit ook eens te organiseren. Nu issie dus al bezig
Ik ben ook wielergekquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zijn bijna klaar inderdaad. Ben benieuwd hoe die wedstrijdvorm straks gaat en hoe ze gaan stemmen.
Wel leuk om al die verhalen erbij te lezen, fanatiek groepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |