17 Mei staat met blokletters in de Agendaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
13 mei Coppa Italia en 20 mei UEFA cup.
En dan is er wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
17 Mei staat met blokletters in de Agenda
De amstel cup finalequote:
Op een zondag.quote:
eigenlijk wel, baal er ook erg van dat de finale van de champions league finale naar zaterdag gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op een zondag.Finales horen op woensdag.
CL finale en dan de stad in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
eigenlijk wel, baal er ook erg van dat de finale van de champions league finale naar zaterdag gaat.
dat fietst er altijd wel in hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik lust geen appelflappen.
Dat is makkelijk verdiend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef toma het volgende:
Een maat van me heeft vanavond op appelflappen getrakteerd omdat ie zo blij was dat van Basten is vertrokken.
Het waren verse appelflappen van de bakker zonder rozijntjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:44 schreef Aanvoerder het volgende:
IK hou niet van rozijnen, dat is eigenlijk het enige probleem.
Doe mij dan maar een doos.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:47 schreef toma het volgende:
[..]
Het waren verse appelflappen van de bakker zonder rozijntjes
Lekker voor Chelsea.quote:
Zo goed speelden ze niet tegen Chelsea. Maar aanvallend voetbal moet altijd winnen van verdedigend voetbal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef Grulez het volgende:
Wat een fantastische ploeg heeft Barcelona toch. Wervelend voetbal enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |