me tooquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben benieuwd naar de match van vanavond.
Ik zou een finale Manchester United - Barcelona nu ook wel het leukst vinden.quote:
Nee, beter Chelsea van Guus Geluk.quote:
quote:
Dank je, niet dat antivoetbal met G. G.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Silenus het volgende:
Het voetbal moet winnen vanavond, Barça dus.
Dat is natuurlijk wel een mooiere finale, maar toch...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Riro het volgende:
Manchester - Barça
Helemaal met je eens hoor. Maar als Chelsea vanavond wint heeft het voetbal niet verloren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die Guushype, dat hele blije 'ALLES WAT 'ONZE' GUUS AANRAAKT VERANDERT IN GOUD', man hou daar eens mee op. Daarbij is Chelsea best een vervelende club, hebben ze er een kutpot van gemaakt in de heenpartij en mag de finale niet wéér volledig Engelstalig worden.
Barcelona heeft afgelopen zaterdag bewezen groots te zijn, Barça - Man Utd. is de Traumfinale.
100% zeker?quote:
Ik ben het ook met jou eens Kopbal. Als Chelsea vanavond met 3-0 wint hebben zij het verdiend, en als ze leuk hebben gevoetbald vind ik het helemaal prima. Barça kan zaterdag nog zo leuk gespeeld hebben, als je vanavond niks laat zien verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. Maar als Chelsea vanavond wint heeft het voetbal niet verloren.
Ik ken het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Breach het volgende:
Ik heb het zó ontzettend gehad met Ajax op dit moment. Ik twijfel echt of ik zondag wel zal gaan
Ik hoop met je mee. Slechter dan gisteren kan het in ieder geval al niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop gewoon dat het niet zo'n vervelende wedstrijd wordt, en dat Chelsea 'dus' probeert te voetballen.
Nah ja, ondanks alle gezeik en nederlagen, had ik mn zinnen wel op zondag gezet. Gewoon lekker even alles proberen los te gooien in de laatste match van het seizoen. Maar dan krijg je eerst die oorwassing op Het Kasteel en dan nu dit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ken het.Eerst afgelopen zondag en nu dit weer. Ik ga wel heen, maar kijk lekker in het honk.
Vroege goal voor Barça zou goed voor de wedstrijd zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Slechter als gisteren kan het in ieder geval al niet.
Het mislopen van de CL vond ik van zondag nog niet eens het ergste, maar hoe ze die hele middag zich opgesteld hebben. Zo'n wedstrijd verliezen, dan de koppen naar beneden maar niet op komen dagen in het honk terwijl iedereen daar op zit te wachten. Van Basten die ons afkoopt en uiteindelijk alleen Blind en vd Aat die op komen dagen. Met de spelers ben ik voor dit seizoen even helemaal klaar. Wij zijn de club, en niet dat zooitje arrogante figuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ondanks alle gezeik en nederlagen, had ik mn zinnen wel op zondag gezet. Gewoon lekker even alles proberen los te gooien in de laatste match van het seizoen. Maar dan krijg je eerst die oorwassing op Het Kasteel en dan nu dit.
Maar ja, mezelf kennende zal ik er uiteindelijk gewoon weer staan
Krijg je dat net van die 28-jarigequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef Houniet het volgende:
i saw your pic onlibe (youre cute!)
anyhow maybe we could chat sometime on windows livemessenger my name there is paris20cutie@hotmail.com talk to you soon!
Nah ja, ik ben het volledig met je eens dat de schuld bij de spelers ligt. En dat de club voor het grootste deel van de supporters is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Het mislopen van de CL vond ik van zondag nog niet eens het ergste, maar hoe ze die hele middag zich opgesteld hebben. Zo'n wedstrijd verliezen, dan de koppen naar beneden maar niet op komen dagen in het honk terwijl iedereen daar op zit te wachten. Van Basten die ons afkoopt en uiteindelijk alleen Blind en vd Aat die op komen dagen. Met de spelers ben ik voor dit seizoen even helemaal klaar. Wij zijn de club, en niet dat zooitje arrogante figuren.
Maar goed, het lijkt hier wel over voetbal te gaan.
En dan ook nog over iets waar al 20 topics van open zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Maar goed, het lijkt hier wel over voetbal te gaan.
Tsja, bij de bus ging dat ook redelijk goed. En met Blind en vd Aat ging het ook prima. Ik had ze daar ook niet allemaal verwacht, maar iig wel de trainer en bijvoorbeeld aanvoerder.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik ben het volledig met je eens dat de schuld bij de spelers ligt. En dat de club voor het grootste deel van de supporters is.
Maar ik snap ook wel dat die spelers niet even gezellig het honk induiken om daar de nodige uitleg te komen verschaffen. Want alles wat daar staat is fanatieke aanhang en die gaan daar (en dan scheer ik nu even over één kam) niet heel rustig staan aanhoren. Dat worden scheldkannonades waar de honden geen brood van lusten. Zeker omdat het in the heat of the moment was.
Sorry!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef Kopbal het volgende:
Het ligt allemaal aan Sno, hij is de as van het kwaad.
Zo, en nu weer over bier, tieten en kermis.
is ie al een keer uit de kast gekomenquote:
Hij lijkt wel heel erg op de broer van Broer.quote:
quote:
quote:"Wentworth and Luke have been secretly dating for almost six months now," says a source close to the pair. "They've been very quiet about their relationship, obviously, as Wentworth is not out of the closet."
Ik geloof niet dat ik de broer van Broer ken. Hoewel ik wel een Broer op 't vak ken die met z'n broer daar komt en die ook een bijna kale kop heeft, maar die zat niet in Praag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij lijkt wel heel erg op de broer van Broer.
Geen idee.quote:
Nou, nu weet je hoe hij er ongeveer uitziet. Met dezelfde gevaarlijke blik in de ogen, haha.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de broer van Broer ken. Hoewel ik wel een Broer op 't vak ken die met z'n broer daar komt en die ook een bijna kale kop heeft, maar die zat niet in Praag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |