Oja, gvdquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, we zijn al bij #51
[..]
precies, hoorde het net op radio
inderdaadquote:
donequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de OP staat als vorig deeltje nog 42, misschien ff aanpassen naar 50?!
wat jammer nou..quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, we zijn al bij #51
[..]
precies, hoorde het net op radio
nicequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Rikketik het volgende:
Mooi doel voor Twente: Ajax zo hard klop geven zondag dat Van 't Schip ook opstapt.
Ach bij Twente issie een geweldige speler, bij Ajax zouden ze hem vast op de bank zettenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef ElYefe het volgende:
Hoeft Perez zich in ieder niet meer druk te maken of die van Basten nu wel of niet een handje moet gaan geven..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Dos37 het volgende:
elk seizoen gaat het nog beter dan het vorige,
volgend jaar ....
Eens zullen we kampioenen zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Dos37 het volgende:
elk seizoen gaat het nog beter dan het vorige,
volgend jaar ....
Ssh! Straks lekt ons world domination plan uit.quote:
mis ik iets?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
3 jaar op rij een 2e plek is natuurlijk ook prachtig, maar met een beetje ambitie is niks mis
in 2007/2008 stonden we na de play-offs officieel 2e, in 2008/2009 dus echt als 2e geëindigd, volgend seizoen weer 2e zou dus 3 keer op rij zijnquote:
Bang voor zondagquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
van basten schijt ze broek volsnel ontslag nemen denkt ie
ooh ok, wist niet dat je bedoelt dat we volgend jaar dan ook 2e worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in 2007/2008 stonden we na de play-offs officieel 2e, in 2008/2009 dus echt als 2e geëindigd, volgend seizoen weer 2e zou dus 3 keer op rij zijn
Ik zal em ff toevoegen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef Robinhoo het volgende:
wie heeft dat plaatje gemaakt in de OP?
Boottie vroeg of hij er bij op mocht. Hij staat in vak 105.
quote:
Ben blij dat ze hem nu weglaten! Wat een graftak lied.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef Merson het volgende:
Heeft iemand toevallig 'Thunderpuss - Papa's got a brand new pigbag'? Dat nummer waar we 'lekker warm' van worden zo vlak voor de wedstrijd? Ik zou hem graag in mijn bezit krijgen.
Mooi nummer gekquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben blij dat ze hem nu weglaten! Wat een graftak lied.![]()
Heb zin an zondag!
Heerlijke uitzendingquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Stienn het volgende:
Joop Munsterman nu bij Pauw en Witteman!
Laatste 2/3 thuiswedstrijden toch al niet meer?quote:
Ja, wat lees ik nu: wil Ajax hem hebben?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
McClaren blijft verdoemmie van oens!
die gaat echt nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, wat lees ik nu: wil Ajax hem hebben?
waar lees je dan dat? http://www.sportweek.nl/v(...)opkandidaat_bij_Ajaxquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel ja.. if you can't beat them, buy themquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
waar komen die vandaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef MaxPower het volgende:
Nog 1500 kaarten voor de finale bij jullie. Hup naar de ticketbox!
quote:Finalekaarten beschikbaar
07-05-2009
Seizoen Clubcardhouders van FC Twente die niet in het bezit zijn van kaarten voor de KNVB-bekerfinale, hebben zaterdag 9 mei vanaf 09.00 uur nog een mogelijkheid toegangskaarten te kopen. Na een totale inventarisatie van FC Twente zijn ongeveer 1500 kaarten beschikbaar gekomen. De kaartverkoop loopt uitsluitend via de verkooppunten van de Ticketbox. Er zijn trein- en buscombi kaarten verkrijgbaar in twee prijsklassen.
Prijzen:
¤60,- (Korte zijde)
¤80,- (1e ring lange zijde)
De prijzen zijn inclusief vervoer (trein of bus) en FC Twente bekerfinale t-shirt.
De verkoop geldt uitsluitend voor SCC-houders die er vorige week niet in geslaagd zijn toegangskaarten te bemachtigen via Ticketbox of supportersverenigingen. Deze SCC-houders hebben de mogelijkheid om tot en met maandag 11 mei bij de Ticketbox kaarten te kopen. Indien er dan nog kaarten beschikbaar zijn, komen Clubcardhouders van FC Twente hier in aanmerking voor. Klik hier voor alle verkooppunten.
- De verkoop loopt uitsluitend via de Ticketbox. Klik hier voor de verkooppunten.
- Op vertoon van een Seizoen Clubcard kan er een toegangskaart worden gekocht.
De trein waarin ik zit (de eerste) vertrekt waarschijnlijk nog vóór het middaguur uit Heerenveen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Kopbal het volgende:
Het lijkt me trouwens verschrikkelijk om een bekerfinale mee te maken waar je met de combi heen moet, al is het natuurlijk ook wel weer te begrijpen.
Steve gaat niet naar Ajax, die blijft nog mooi jaartje in Twente en dan ben ik bang dat hij daarna misschien wel weer eens naar Engeland kan vertrekken..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
waar lees je dan dat? http://www.sportweek.nl/v(...)opkandidaat_bij_Ajax
Trouwens, mooi filmpje op fctwente.tv over Blaise Nkufo!
nicequote:
Whoehoe!! Deze keer heb ik iemand in Deventer die de kaartjes haalt. Nu moet het toch een keer lukken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef MaxPower het volgende:
Nog 1500 kaarten voor de finale bij jullie. Hup naar de ticketbox!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nice![]()
zondag is er toch de fok-meet in amsterdam ?of in de trein
Beide toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nice![]()
zondag is er toch de fok-meet in amsterdam ?of in de trein
Stap in de stoptrein naar Enschede en er zijn geheid mensen die met je meereizenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef Function... het volgende:
Heey,
Hier een poging dan maar!
Wie is er nog meer Twente fan en woont in Zwolle en bezoekt ook vanuit hier de wedstrijden? Wie o wie gaat er voortaan samen met mij ?
Ajuuuuus
dan zou ik er vannacht voor gaan slapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
Morgen om 9:00 start bij de ticketbox de verkoop voor CC-houders voor de bekerfinale. Ik heb weer hoop!
wat ik het laatste op fctwente.nl zag staan was dat dit pas na 11 mei voor de cc in de verkoop gaat!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
Morgen om 9:00 start bij de ticketbox de verkoop voor CC-houders voor de bekerfinale. Ik heb weer hoop!
Zelfde prijs als voor SCC's hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
wat ik het laatste op fctwente.nl zag staan was dat dit pas na 11 mei voor de cc in de verkoop gaat!
wel dure kaartjes, korte zijde € 60,- en langezijde € 80,-
El Presidente. In Joop we trustquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef sig000 het volgende:
Ik moet zeggen die clubbaas is nog beter dan die van AZ.
quote:Voor supporters van FC Twente die zondag 17 mei niet aanwezig zijn bij de KNVB-bekerfinale in De Kuip heeft FC Twente een uniek evenement opgezet in de eigen Grolsch Veste. In het stadion is op het grootste videoscherm van Nederland (120m2) de finale te beleven. In De Grolsch Veste gaat vanaf 15.00 uur het voorprogramma van start.
Bij binnenkomst ontvangt iedere bezoeker een kartonnen replica van de KNVB Beker. Een van de onderdelen van het uitgebreide voorprogramma is de FC Twente Quiz ‘beker omhoog, beker omlaag’ om 15.30 uur, waarbij er voor de reeds aanwezige supporters in De Grolsch Veste twee finaletickets te winnen zijn. De winnaars van deze tickets worden direct per helikopter naar De Kuip gevlogen om daar als VIP de finale mee te maken.
Het publiek in De Grolsch Veste zal worden vermaakt door onder meer DJ Franky Diekman en een uitgebreide voorbeschouwing op de wedstrijd, met medewerking van RTV Oost. Deze omroep zorgt er eveneens voor dat er een live verbinding wordt gelegd met De Kuip, waardoor in De Grolsch Veste te zien is hoe de FC Twente-supporters zich bij De Kuip vermaken. Op deze manier beleef je de finale optimaal!
Toegangskaarten zijn vanaf zaterdag 9 mei 11.00 uur te koop en kosten ¤5,- (zolang de voorraad strekt). Er is geen (seizoen)clubcard nodig om kaarten te kopen.
Geweldig, we hebben de Arena echt bijna voor onszelf de eerste helftquote:Ajacieden!
Wij zijn er altijd en overal. Voor Ajax, voor Amsterdam en voor onszelf. We reizen duizenden kilometers om onze club te steunen en de kleuren te verdedigen.
Maar we worden in de maling genomen. Door de mensen waar wij achter staan. Het Ajax gevoel is verdwenen. Het shirt kent geen trots die oprecht is. Waar men strijd voor moet leveren. Jonge jongens in ons shirt, die Ajax misbruiken.
Dit jaar hebben we weer verloren. In dorpen en steden waar Ajax niet hoort te verliezen. Het hele seizoen hebben wij achter de ploeg gestaan. Maar we treurden diep van binnen. En wat blijkt? Wij supporters zijn de enige die de trots en de eer kennen van het heilig wit-rood-wit.
Daarom zullen zondag de ringen op de Zuidtribune de gehele eerste helft leeg zijn. De ingangen Zuid H en Zuid J worden gebarricadeerd. De leegte zal te zien zijn wanneer de laatste ziel van club verdwenen is. Voor onze trots blijven wij buiten!
Iedereen zal zich verzamelen om 12 uur bij het supportershome. Om 12.30 uur wordt gezamenlijk richting de ingangen gelopen. Door tal van spandoeken buiten het stadion en aan de ringen van de Zuidtribune zal onze mening worden verwoord. Ondersteund door een open brief die de gehele eerst helft op VAK410 te zien zal zijn.
Na de rust worden de tribunes weer bevolkt. En zullen de liederen weer geheven worden. Uit volle borst zal de CLUB 45 minuten toegezongen worden ongeacht de stand…
Hopelijk klinkt Helemaal niets in Amsterdam keihard dan de eerste helft, misschien realiseren de Ajax-spelers zich dan hoe erg ze aan het prutsen zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Geweldig, we hebben de Arena echt bijna voor onszelf de eerste helft![]()
![]()
Stelletje kneuzen daar in A'dam. In goede en slechte tijden hoor je achter je club te staan, maar het is inderdaad weer typisch Ajax-publiek![]()
Komen jullie in het vervolg dan ook met een vol uitvak als jullie weer gewoon 6e staan of toch bij nader inzien maar alleen als jullie voorronde CL gaan halen of binnenhebben?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen daar in A'dam. In goede en slechte tijden hoor je achter je club te staan, maar het is inderdaad weer typisch Ajax-publiek![]()
Daar geef ik je gelijk in.. Uitsupport is matig, maar thuis zat het in ieder geval nog wel vol. Zelfs toen we 12e stondenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komen jullie in het vervolg dan ook met een vol uitvak als jullie weer gewoon 6e staan of toch bij nader inzien maar alleen als jullie voorronde CL gaan halen of binnenhebben?
Weet ik, ik heb ook respect voor het Twentepubliek. Het is alleen vermoeiend dat zo'n pikkie uit 1992 even loopt te blaten over 'dat typische Ajaxpubliek', want juist die gasten die protesteren staan er namelijk normaalgesproken wél altijd. Vandaar mijn 'hap'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.. Uitsupport is matig, maar thuis zat het in ieder geval nog wel vol. Zelfs toen we 12e stonden
die krijg je komende week ook bij een kratje Grolsch bij Sandersquote:
quote:
dan ga ik morgen ook naar de Primera met mijn CCquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
Gefrusteerd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb ook respect voor het Twentepubliek. Het is alleen vermoeiend dat zo'n pikkie uit 1992 even loopt te blaten over 'dat typische Ajaxpubliek', want juist die gasten die protesteren staan er namelijk normaalgesproken wél altijd. Vandaar mijn 'hap'.
Dan moet jij natuurlijk ook niet over kneuzen en typisch Ajax publiek beginnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Gefrusteerd?
Prima dat je kritiek op mijn reactie uit, maar hou die kinderachtige verwensingen even voor je verder. Dat ik toevallig uit 1992 stam, lijkt me verder niet echt van belang![]()
filmt die gast de hele wedstrijd ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:19 schreef Stienn het volgende:
http://www.vimeo.com/4535526
van tukkermaikel! die gast maakt altijd mooie filmpjes!
rest van zijn creaties staan http://www.vimeo.com/user758788/videos
Hij filmt inderdaad de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef 9christensen het volgende:
[..]
filmt die gast de hele wedstrijd ofzo
Dan stond ik vlak achter jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ook kaartjes, samen met 2 kameraden![]()
![]()
![]()
vanmorgen vanaf half 9 bij de Primera in Aalten gestaan, 10 mensen voor ons, 10 mensen achter ons (dus redelijk rustig) en om 09.15 hadden we kaartjes... bus 67, vak 67 rij 3 stoel 2 gaat het worden![]()
viel me wel op dat na 20 minuten nog steeds die 1.500 kaarten niet verkocht waren
hoe zie je er uit dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan stond ik vlak achter je
Alleen bus 70 en vak 70... Benieuwd welk vak dat dan moet zijn
Jep, het is mij ook geluktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
Iedereen die nog geen kaart had, heeft er dus nog wel een gekregen.
congratz! ook vanmorgen gehaald? en bus 224, dat is wel hoger dan de 67 van mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Jep, het is mij ook gelukt![]()
![]()
Bus 224, vak 224
ook nog redelijk laat dus... * ReMcOrE ziet nog niks op fctwente.nl staat, dus zouden er nog kaarten zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vanmorgen om kwart voor 10 bij Primera Slangenbeek in Hengelo. Stond een mannetje of 30 toen
Wij zullen er ook rond die tijd zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ben morgen trouwens bijtijds op Enschede CS, arriveer met de trein uit Hengelo om 10:45
preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach dit laatste duel maakte toch niks meer uit, boeiend dat we met 1-0 van Ajax hebben verloren. De bekerfinale is belangrijker
Wat stond er?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef Prosac het volgende:
Dat spandoek over de prijsverhoging van de seizoenskaarten.
Jewel wel geschorst voor bekerfinale.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Deze nederlaag doet me ook niet bijzonder veel...Al mag ik hopen dat er beter gespeeld wordt in de bekerfinale uiteraard.
En hoe zit dat nu met die schorsingen? McClaren haalde Douglas tegen het einde van de eerste helft naar de kant omdat hij al geel op zak had en hij geen risico's wilde nemen. Maar was Douglas bij een rode kaart ook geschorst geweest voor de finale? Nee toch?
Wat vreemd.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jewel wel geschorst voor bekerfinale.
Ik snap dat gedoe ook niet met al die schorsingen.
Ja bij direct rood krijg je een schorsing van de tuchtcommissie die geld voor elke wedstrijd binnen Nederlandquote:
Yeah, dan hoop je bijna dat de scheids gewoon 2x geel achter elkaar laat zienquote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mist Boschker toch bijna de finale met die bal in de 16.... Hij had hem makkelijk op de stip kunnen leggen met een rode kaart erbij.
En ik zit dan al met me kop bij het examen nederlands wat ik die middag hebquote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef jjstyle333 het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn alle tukkers nog aan het feesten na het behalen van de beker.
hehe zal er aan denken als ik een antwoord niet weetquote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef jjstyle333 het volgende:
nou lekker dan, dag na de bekerfinale meteen examen voor je neus.
moet je voor de gein invullen als antwoord: ole ole ole ole Champions League in Enschede![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En ik zit dan al met me kop bij het examen nederlands wat ik die middag heb
Ja en Nederlands is het enige vak waar ik een onvoldoende voor staquote:
Welk niveau dan? Ook Havo? M'n lerares zegt dat het best een makkelijk examen wordt, dus fuck die bekerfinale. Als je een beetje rustig aan doet met de drank komt dat wel goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en Nederlands is het enige vak waar ik een onvoldoende voor sta
lui in me klas helemaal verbaasd dat ik wel naar de bekerfinale ga.
Ik ga die bekerfinale niet missen, dat had ik gewoon vast staan.
Havo ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Welk niveau dan? Ook Havo? M'n lerares zegt dat het best een makkelijk examen wordt, dus fuck die bekerfinale. Als je een beetje rustig aan doet met de drank komt dat wel goed.
Hier even op letten en je haalt vast een voldoende.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en Nederlands is het enige vak waar ik een onvoldoende voor sta
lui in M'NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN klas helemaal verbaasd dat ik wel naar de bekerfinale ga.
Ik ga die bekerfinale niet missen, dat had ik gewoon vast staan.
Is ipv eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef Prosac het volgende:
Ik erger mij ook dood aan dat "ge-me" tegenwoordig.. ongelooflijk, ik kan met taalfouten leven, maar me en zoiezo zouden weer lijfstraffen voor ingevoerd moeten worden..
m'n, mijn en sowieso
/out
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:44 schreef Mojave het volgende:
Is dat zondag nou allemaal verpichte combi naar 010?
Dat is dan toch ook gewoon een (verplichte) combi?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:53 schreef poehej het volgende:
[..]
Nee er gaat 1 helikopter als het goed is..
nouja, je bent niet verplicht mee te gaan als je niet wilquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook gewoon een (verplichte) combi?
Leuk plaatjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
En Elia is vanavond te gast in Holland Sport, kijken dus!
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens afgelopen nacht droomde was ook geschift.
Bekerfinale in de Kuip, ik had op een of andere manier een kaartje gratis kunnen overnemen. De wedstrijd was na 30 min al in het voordeel van Heerenveen, want ze hadden al 5x gescoord en Twente nog maar 1x
Even later werd Twente steeds sterker en sterker, en na 90 min was de stand 5-5De eerste verlenging gebeurde er niks, de tweede eigenlijk ook niet, totdat Held Heubach aan een lange reis over het veld begon, 3 verdedigers omspeelde en de bal keurig in de hoek prikte
![]()
6-5 winst en iedereen werd gek
van dat voorproefje word ik niet veel wijzer, behalve dan dat het niet veel zal verschillen met de shirts van dit jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Stienn het volgende:
Nieuwe shirts worden morgen bekend gemaakt op Fctwente.nl, klein voorproefje
[ afbeelding ]
Van de Telegraafsitequote:PSV wil Cocu en Ten Hag
EINDHOVEN - PSV zou graag willen dat Phillip Cocu en Erik ten Hag, op dit moment assistent-trainer van Steve McLaren van FC Twente, volgend seizoen Fred Rutten gaan helpen bij de A-selectie van PSV. De Eindhovenaren gaan een nieuwe poging wagen bij Cocu. Halverwege het seizoen liet Cocu zich op verzoek van Huub Stevens regelmatig zien bij het eerste elftal van PSV en werd later onder interim-trainer Dwight Lodeweges assistent. De exinternational liet PSV eerder weten zich na de zomer volledig op zijn functie van assistent-bondscoach van Bert van Marwijk te richten in aanloop naar het WK 2010 in Zuid-Afrika.
Ten Hag wenst zich niet over zijn toekomst uit te laten voor de bekerfinale met FC Twente volgende week zondag tegen Heerenveen. Wel laat de tukker weten dat hij in principe voor alle opties openstaat. Als er tenminste aanbiedingen komen. „Ik sluit niets bij voorbaat uit.” Bij FC Twente willen ze Ten Hag op termijn aanstellen als hoofdcoach. Het is onduidelijk of de club ervoor openstaat dat Ten Hag eerst elders z’n horizon gaat verbreden alvorens eerste man te worden in de Grolsch Veste.
Ben iig benieuwd of de afbeelding van de Grolsch Veste er volgend jaar nog op staatquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van dat voorproefje word ik niet veel wijzer, behalve dan dat het niet veel zal verschillen met de shirts van dit jaar.
maar ben wel benieuwd natuurlijk
Hmm, denk het niet eigelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ben iig benieuwd of de afbeelding van de Grolsch Veste er volgend jaar nog op staat
gelukkig de telegraaf, ik schrok alquote:
Hmmz, naja heen maakt niet uit maar terug wil ik eigenlijk wel direkt naar Amsterdam... kan me niet meer herinneren hoe dat vorige keer na afloop ging?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Robinhoo het volgende:
Als je in de buurt van Rotterdam woont, en je had een kaartje gekocht voor Twente.
Kon je je id, scc en al je gegevens op sturen naar Twente, en kreeg je toestemming om met de auto te gaan.
Dit heb ik gelezen op fctwente.net dus ik heb het niet verzonnen.
Klopt, Twente had geen moment de intentie om vol aan te vallen, was ook niet nodig. Daardoor werd het wel een doodsaaie wedstrijd met als enige hoogtepuntje de vrije trap van Perez die uit de kruising werd getiktquote:Op maandag 11 mei 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
jammer van de nederlaag trouwens, zo uit de samenvatting op te maken was het geen beste wedstrijd van onze kant...
Ik denk roodquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Stienn het volgende:
Nieuwe shirts worden morgen bekend gemaakt op Fctwente.nl, klein voorproefje
[ afbeelding ]
Reker zei net bij EL dat hij al met Ten Hag gesproken heeft.quote:
Ik weet niet of je een pro bent, en of je er de tijd voor hebt, maar zoiets als dat van Ajax topic is geweldig.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Rikketik het volgende:
Ik had hem nog:
[ afbeelding ]
Hoewel ik toch eens een nieuwe banner ga proberen te maken, ik denk dat ik beter kan dan dit.
dat moest van steve, sparen voor de bekerfinalequote:
doe je bestquote:Op maandag 11 mei 2009 21:30 schreef Rikketik het volgende:
Die ziet er goed uit inderdaad, ik wil zoiets best proberen.
Kon vorige keer goed. Toen ben ik (noodgedwongen) met het reguliere vervoer terug gegaan (dag erna overigens ook examen, scheikunde). Beetje lang in het stadion wachten en/of gewoon andere kant op lopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:49 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hmmz, naja heen maakt niet uit maar terug wil ik eigenlijk wel direkt naar Amsterdam... kan me niet meer herinneren hoe dat vorige keer na afloop ging?
zeer zeer zeer netjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Een eerste poging:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Het kader met de foto van Kufo vind ik het tofst, want daar kun je ook nog andere foto's in proppen. Het wapen van Enschede dat aan beide kanten het logo van Twente flankeert leek me ook wel mooi. Het zwart/wit/rood doet me dan weer denken aan SC Enschede en de groene lijnen zijn uiteraard een eerbetoon aan de Boys.
Is het niet mooier een compilatiefoto in het kader te zetten? Of daarin een overzicht van de hoogtepunten met wat foto's?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Een eerste poging:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Het kader met de foto van Kufo vind ik het tofst, want daar kun je ook nog andere foto's in proppen. Het wapen van Enschede dat aan beide kanten het logo van Twente flankeert leek me ook wel mooi. Het zwart/wit/rood doet me dan weer denken aan SC Enschede en de groene lijnen zijn uiteraard een eerbetoon aan de Boys.
Dat kader zou wel mooi zijn.. met php kan vast wel iets gemaakt worden dat telkens het plaatje veranderd.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, je moet oppassen dat het geen clusterfuck wordt. Dus teveel info en beeld op een te kleine oppervlakte. Een compilatiefoto is geen slecht idee, maar hoogtepunten zet ik liever in tekst onder de banner. In het Ajax-topic hebben ze dat bijvoorbeeld goed aangepakt.
Deze foto van Kufo heb ik er even ingezet omdat het de enige high-res foto van Twente is die ik heb, dus als jullie nog scherpe, grote foto's hebben dan kun je ze me altijd PM'en of hier posten.
Stukje javascript is zat als het goed isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:09 schreef poehej het volgende:
[..]
Dat kader zou wel mooi zijn.. met php kan vast wel iets gemaakt worden dat telkens het plaatje veranderd.
Volgens mij werkt javascript niet op het forum..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:46 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Stukje javascript is zat als het goed is
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en geluktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
las net inderdaad dat er van die 1.500 nog steeds wat over gebleven zijn...
Is het nog steeds niet uitverkocht bij jullie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en gelukt
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet uitverkocht bij jullie?
Is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.
Heerenveen 185 bussen en 8 treinen
Nee het is nog steeds niet uitverkocht, maar wou even laten zien dat we paar duizend kaarten meer hebben gekregen dan verwacht. Dat was veel mensen nog niet duidelijk.quote:
ik las inderdaad ook dat er nog een paar honderd waren, weet zo niet meer waar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en gelukt
nice, ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef jjstyle333 het volgende:
Er gaan zondag in totaal 340 Bussen en 8 treinen.
Waarschijnlijk komt vandaag op twente.nl de vertrektijden te staan.
Wat vandaag wel op twente.nl komt te staan zijn de nieuwe shirtjes voor aankomend seizoen. Deze shirtjes zal twente zondag ook dragen tijdens de bekerfinale.
drie-honder-en-veertig bussen gek!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
eerste bussen en trein vertrekken om 10.01 uur als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Kopbal het volgende:
Hoeveel clusters zijn dat wel niet? En hoelaat is de eerste bus dan al bij de Kuip?
op fctwente.net zeggen ze dat de treinen vertrekken rond 10 uurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is de planning dat de bussen pas na 16.00 aankomen in Rotterdam...
Dan ben je dus rond 12 uur al bij de Kuip? Heb je nog zo'n 6 uur te gaan..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
eerste bussen en trein vertrekken om 10.01 uur als ik het goed heb.
heb het ff aangepastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
op fctwente.net zeggen ze dat de treinen vertrekken rond 10 uur
van Twente is nog niks officieel gecommuniceerd. Beetje slecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan ben je dus rond 12 uur al bij de Kuip? Heb je nog zo'n 6 uur te gaan..
toen ging mijn bus nog vanuit Haaksbergen, nu moet ik in Enschede opstappenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kan me herinneren van 2001 dat we om 12.00 uur weggingen. Maarja dat was 2001, toen kon alles nog.
Ja dan heb je nog 6uur zuivere pilstijd, wat loop je nou te zeiken manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan ben je dus rond 12 uur al bij de Kuip? Heb je nog zo'n 6 uur te gaan..
Niet dus, in en rondom de Kuip schenken ze geen echt bier. APV enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef ouwegokbaas het volgende:
[..]
Ja dan heb je nog 6uur zuivere pilstijd, wat loop je nou te zeiken man
Evenementenbier toch ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet dus, in en rondom de Kuip schenken ze geen echt bier. APV enzo.
Ja, en geloof me. Dat spul is écht niet te zuipen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Evenementenbier toch ?2,5 % alchohol.
Dus dubbel zoveel drinken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, en geloof me. Dat spul is écht niet te zuipen.
Amstel Light
Tip: Paar breakers (friesche vlag) kopen, uitspoelen met heet water. Strohrum erin. Flesje cola meenemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik hoop dat gewoon zelf in de bus goed wat te zuipen mógen meenemen. Dan komt het wel goed denk ik.
Thanks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tip: Paar breakers (friesche vlag) kopen, uitspoelen met heet water. Strohrum erin. Flesje cola meenemen.
Mixen maar.
Lees de voorwaarden van de KNVB eens. Geen alcohol in bus en trein.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Vanuit ons dorp ( 900 inwoners) gaat ook een bus
![]()
Ik hoop dat gewoon zelf in de bus goed wat te zuipen mógen meenemen. Dan komt het wel goed denk ik.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tip: Paar breakers (friesche vlag) kopen, uitspoelen met heet water. Strohrum erin. Flesje cola meenemen.
Mixen maar.
naar Rotterdam? of richting de trein/bus in Enschede?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Vanuit ons dorp ( 900 inwoners) gaat ook een bus
![]()
naar Rotterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
blikjes en flesjes mogen niet mee het stadion in, maar hoe zit dat met (zachte) pakjes?
[..]
naar Rotterdam? of richting de trein/bus in Enschede?
van vriendenkring-fctwente.nlquote:Vertrektijden finale
Aanstaande woensdag zullen de vertrektijden voor de finale bekend gemaakt worden. Alle informatie hierover zal wanneer alles bekend is te lezen zijn op www.fctwente.nl
ik dacht dat alle bussen uit Enschede vertrokkenquote:
Ik heb geen idee van al je vragen. Een man uit fleringen is een dikke sponsor van Twente dus die heeft dat allemaal geregeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat alle bussen uit Enschede vertrokkenwelk nummer heeft jouw bus dan? en bepaalde clusters vertrekken dus uit 1 plaats ofzo?
quote:Munsterman: Wij denken niet in onmogelijkheden
Uitgegeven: 12 mei 2009 11:17
Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 11:19
ENSCHEDE - Het onmogelijke mogelijk maken. Dat is sinds de komst van voorzitter Joop Munsterman het credo van FC Twente.
Zo werd in vier jaar tijd de begroting opgeschroefd naar 30 miljoen euro, biedt de Grolsch Veste plaats aan bijna 25.000 toeschouwers en heeft de club alleen nog maar topspelers. “Wij denken niet in onmogelijkheden”, zegt Munsterman, voorzitter van de raad van bestuur van krantenbedrijf Wegener. “Wel in mogelijkheden.”
Hij haalde Steve McClaren, voormalig bondscoach van Engeland. Goed voor het ego van Joop, zeiden de critici. Munsterman lacht er om. “Ik doe het allemaal maar voor één ding en dat is een standbeeld. Die verhalen ken ik. Het raakt me niet. We hadden redenen om Steve te halen. Die zijn terecht gebleken.”
Profielschets
Op de profielschets stond: Hij moet een jeugdplan hebben opgezet, ervaring hebben, met topspelers kunnen werken en innovatief zijn. Munsterman belde Jaap Stam en Boudewijn Zenden, die hem kenden. “Ze zeiden dat McClaren een fantastische trainer is.” Vervolgens belde Munsterman met McClaren. En wat zei die? Munsterman: “Ik zal er over denken.”
De bondscoach van Engeland naar FC Twente, om in een leuk appartementje in regio te gaan wonen. Onmogelijk, zou je denken. Munsterman: “De volgende dag heb ik weer gebeld. Ja, hij kende FC Twente, en hij zou er nog eens over denken. Ik ben blijven bellen, een week lang, iedere dag. Uiteindelijk ging hij door de bocht.”
Dienend leider
Munsterman ziet zich als een dienend leider. Hij doet dat bij de club net als in het bedrijfsleven. “Ik leid kranten. Daarbij gaat het ook om people-management. Om de mensen, net als in het voetbal.”
Eerder veranderde hij als directeur weekbladen van Wegener die categorie in drie jaar tijd van een verliesgevend (10 miljoen euro) tot een winstmakend (25 miljoen) bedrijf. “Door de mensen in hun bedrijf te laten geloven. Door ze te motiveren, ze het plezier terug te geven. Door ze trots te laten zijn op hun bedrijf.”
Emotie
Zo gaat dat bij FC Twente ook. Munsterman: “In het voetbal moet je alleen oppassen dat je niet ineens anders gaat functioneren. Vanwege de emotie. Gewoon eerst schuld aflossen, dan spelers kopen. Zo werken wij. Maar als de hele wereld roept dat je spelers moet kopen, kom je wel onder druk te staan.”
Toen Ajax Robbie Wielaert van FC Twente wilde kopen, leek Munsterman oprecht kwaad. “Dat waren wij ook! Wat wij proberen is het elftal bij elkaar te houden. Alleen onder zware druk van een speler geven we toe. Verder verzetten we ons tot het uiterste.”
Bovendien voelt hij er niets voor de ,,zogenaamd grote clubs” uit Nederland te spekken. Munsterman: “Gelukkig heeft Heerenveen die trend gebroken. Sulejmani ging voor een buitenlandse prijs naar Ajax. Dat is een belangrijke stap geweest. Qua ontwikkeling is Heerenveen ons grote voorbeeld.”
Elia
Waarom zou bijvoorbeeld Elia eerst naar Ajax of PSV gaan? Munsterman: “Gaat hij er dan zo op vooruit? Van Heerenveen hebben we geleerd dat de buitenlandse clubs bij jou moeten komen. Vorige week zaten Bayern München, Inter, Spurs en Liverpool bij óns op de tribune. Daar zijn we oprecht blij mee.”
De term provincieclubs is aan hem niet besteed. “Je hebt een club uit Twente en je hebt er ook één uit Amsterdam. Een complex hebben we niet en aan Calimero-gedrag doen we al evenmin. Ons zul je niet horen roepen dat Jack van Gelder te vaak bij Ajax zit. Mag hij alsjeblieft supporter zijn.”
Amsterdam
Het is ook niet zo dat de clubs uit “de provincie” worden achtergesteld. Munsterman: “Voor mijn werk zit ik vaak in Amsterdam. Daar word ik voortdurend aangesproken: Meneer Munsterman, wat hebt u toch een mooie club. Ook in de Randstad houdt men van FC Twente.”
(c)ANP
Dan zitten wij een stuk krapper dan jullie.. bij ons gaan ook gewoon 18.000 man heen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
haha snel veranderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan zitten wij een stuk krapper dan jullie.. bij ons gaan ook gewoon 18.000 man heen.
Volgens mij gaan er bij ons 16 treinen.
ah toch iemand die het zag..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha snel veranderen.ik dacht al. wij krapper in die 300 bussen
Wij betalen ook meer voor luxe touringcarsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan zitten wij een stuk krapper dan jullie.. bij ons gaan ook gewoon 18.000 man heen.
Volgens mij gaan er bij ons 16 treinen.
Ze gingen vanuit Heerenveen toch met oude stadsbussen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:13 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wij betalen ook meer voor luxe touringcars
Dat gerucht heb ik ook gehoord ja. Goddank ga ik met de trein.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ze gingen vanuit Heerenveen toch met oude stadsbussen?
wij met 90 man in een dubbeldekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en als er 50 in een bus gaan zit je al op 17.000
dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wij met 90 man in een dubbeldekker
dacht het wel jah, vandaar dat het ¤ 15 goedkoper is dan onsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ze gingen vanuit Heerenveen toch met oude stadsbussen?
mooi werkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:42 schreef Sieps het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/archief/index.php?item=8515
Nieuwe shirt, met streepjes
quote:
quote:Cruijff en co kronen Elia tot Talent v/h Jaar
Geschreven op dinsdag, 12 mei om 15:56
Eljera Elia mag zich een jaar lang officieel de meest getalenteerde speler van de Nederlandse Eredivisie noemen. De razendsnelle buitenspeler van FC Twente werd dinsdag door een jury, onder leiding van Johan Cruijff, op die eretitel getrakteerd. De 22-jarige Voorburger volgt daarmee Miralem Sulejmani op, die afgelopen jaar de eer ten beurt viel.
Elia zal op 31 augustus worden onderscheiden met de zogeheten Johan Cruijff Prijs, en mag daarnaast een Cruijff Court (oefenveldje) laten aanlegen op een door hem gekozen locatie. Die privileges verdiende de linksbuiten met zijn sensationele ontwikkeling bij FC Twente, dat mede dankzij zijn inbreng als tweede eindigde in de Eredivisie.
Elia schaart zich met het winnen van de trofee in een mooi rijtje. Eerder mochten Arjen Robben, Wesley Sneijder, Salomon Kalou, Klaas-Jan Huntelaar, Ibrahim Afellay en Sulejmani de onderscheiding in ontvangst nemen. Naast Cruijff maakten ook Mohamed Allach, Marco van Basten, Mario Been, Phillip Cocu, Willy Dullens, Ron Jans, Wim Jonk, Bert van Marwijk en John van ’t Schip deel uit van de jury.
heb je hem al gehaald?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:39 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind 'm een beetje vlakjes. Ben wel blij dat de pasvorm verbeterd is, zo lijkt het althans. Die van afgelopen seizoen waren wel érg wijd...
Ik zit er toch aan te denken om Munsterman eens te mailen, of Nike niet de kledingfabrikant van Twente kan worden.
oowja vergetenquote:
ja man!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
eigenlijk zouden ze met de rode stadsbussen van Twents moeten gaan
Wat is er mis met een paar pis- en rookpauzes onderweg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja man!!![]()
alleen zit daar dan weer geen toilet in
rookpauzes sowieso.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paar pis- en rookpauzes onderweg?
Altijd nodig jaquote:
in de trein mag het altijd welquote:
niks, helemaal niks... in 1 ruk door naar Rotterdam is ook niet watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paar pis- en rookpauzes onderweg?
echt ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dat dacht ik ook zondag... Totdat ik ineens een hand van een ME-er in mijn nek kreeg en mijn peuk + die van Timo (die op de plee zat) moest uitmaken en weggooien
nou laat de VI maar komen vandaag. Lijkt me een mooi stukquote:McClaren: 'Volgende stap? Meedoen om de titel'
12/05/2009 23:55
Steve McClaren presteert met FC Twente uitstekend. Een tweede plaats in de competitie en zondag wacht SC Heerenveen in de bekerfinale. In de nieuwe Voetbal International staat een uitgebreid interview met de Brit.
De oefenmeester van de Tukkers weet dat geen kampioen worden niet altijd een tegenvaller is. 'Soms is het onmogelijk om nummer één te worden. Als je coach bent van Middlesbrough weet je dat Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool boven je eindigen. Wij finishten één seizoen als zevende, voor ons voelde het alsof we kampioen werden. Zolang ik ergens overpresteer vind ik dat een succes. De tweede plaats met FC Twente is very, very good. En we hebben nog een bekerfinale te gaan.'
Na een moeizaam begin van het seizoen viel het opeens op zijn plaats bij FC Twente. Dit gebeurde tijdens de 6-0 overwinning op de ploeg die zondag de tegenstander is in de KNVB-beker finale. 'Tegen Heerenveen kwamen de backs Edson Braafheid en Ronnie Stam er wel over heen. Marko Arnautovic en Eljero Elia doken vanaf de vleugel wel áchter Blaise Nkufo op. En dan heb je met Kenneth Perez een speler die de ogen en de voeten heeft om de bal te steken.'
De angst voor een leegloop is bij een Nederlandse club altijd groot na een succesvol jaar. McClaren adviseerde zijn spelers al geen haast te maken met een vertrek naar grote competities. 'Wíj hebben nu Champions League-voetbal. Dat is één. De meeste spelers zijn jong, ook als ze nog een jaar in Enschede blijven, kunnen ze aan het einde van hun carrière voetbalmiljonair worden. Wat ik zei over hun ontwikkeling is de waarheid. Ze moeten nog veel leren. De volgende stap van deze spelers moet zijn: meedoen om de titel.'
In de nieuwe Voetbal International vertelt McClaren uitgebreid over zijn overgang van Engeland naar Nederland, de boeiende en leerzame ervaringen in Europa van FC Twente en het beheren van groepsprocessen. Klik hier voor de inhoud van VI 20.
NICEquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef poehej het volgende:
Zo shirtje is binnen. Voelt weer goed aan.
Op de rug ter hoogte van de kraag en dat plaatje zit links onder op de voorkant.. Persoonlijk vind ik dat plaatje een beetje zonde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NICE
waar staan die woorden "trots" ?
Ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef poehej het volgende:
op de rug ter hoogte van de kraag en dat plaatje zit links onder op de voorkant.. Persoonlijk vind ik dat plaatje een beetje zonde.
Een betere verwoording is onmogelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ook.
Zoals iemand het goed verwoordde op fctwente.net :
" Dat embleem op de borst staat al voor TROTS ".
daar ben ik het mee eens.
Waarom zou het te ver gegrepen zijn ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef Prosac het volgende:
Even de VI halen vanmiddag, McClaren heeft vast wel zinnige dingen te vertellen. Titel zal wat ver gegrepen zijn, maar hij heeft wel gelijk met het te vroeg overstappen van spelers.
dat zal niet lukken vermoed ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Waarom zou het te ver gegrepen zijn ?
Als het elftal nu ook goed voetbald na Europese wedstrijden en gewoon de punten pakt dan zie ik ons wel mee doen om de titel als we de groep bij elkaar kunnen houden.
Az is toch ook geen topclub ( mijn mening is dat dan) en de 'top 3' is ook niet meer wat het geweest is.
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef ElYefe het volgende:
Op twente.tv staat een mooie terugblik van 2001 om in de stemming te komen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toen
Nice!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef poehej het volgende:
Zo shirtje is binnen. Voelt weer goed aan.
Goeie update. Om te laten weten dat ze er vanmiddag opkomen. Zet ze er dan meteen bijquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
kleine update op fctwente.nl : http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8518
inclusief typefout--> wordt i.p.v. worden
Ik had ook Perez gekozenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Rikketik het volgende:
Zo, ik heb m'n shirt. Uiteraard met Perez als bedrukking.Moet alleen er nog wel een keer terug mee, want ze zijn vergeten het alarmpje er vanaf te halen.
Voor de rest nog een sjaal van Heerenveen - Twente als aandenken aan de finale, ondanks dat ik er zelf niet bij ben.
Wow ja, eigenlijk maar weinig van de wedstrijd gezien. Zat om half 8 s'morgens al in het café, en de wedstrijd begon om 6 uur s'avonds.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toen
"we zijn jaren geleden deze weg al ingeslagen" verwijst naar de bekerfinale van 2004 + 2001 gok ik... en je ziet ook een bordje met "bekerfinale", dus zeg maar 'de weg naar de bekerfinale'quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:53 schreef Rikketik het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
De clou ontgaat me een beetje, maar leuke karikaturen.Alleen Janssen herkende ik niet meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |