van dat voorproefje word ik niet veel wijzer, behalve dan dat het niet veel zal verschillen met de shirts van dit jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Stienn het volgende:
Nieuwe shirts worden morgen bekend gemaakt op Fctwente.nl, klein voorproefje
[ afbeelding ]
Van de Telegraafsitequote:PSV wil Cocu en Ten Hag
EINDHOVEN - PSV zou graag willen dat Phillip Cocu en Erik ten Hag, op dit moment assistent-trainer van Steve McLaren van FC Twente, volgend seizoen Fred Rutten gaan helpen bij de A-selectie van PSV. De Eindhovenaren gaan een nieuwe poging wagen bij Cocu. Halverwege het seizoen liet Cocu zich op verzoek van Huub Stevens regelmatig zien bij het eerste elftal van PSV en werd later onder interim-trainer Dwight Lodeweges assistent. De exinternational liet PSV eerder weten zich na de zomer volledig op zijn functie van assistent-bondscoach van Bert van Marwijk te richten in aanloop naar het WK 2010 in Zuid-Afrika.
Ten Hag wenst zich niet over zijn toekomst uit te laten voor de bekerfinale met FC Twente volgende week zondag tegen Heerenveen. Wel laat de tukker weten dat hij in principe voor alle opties openstaat. Als er tenminste aanbiedingen komen. „Ik sluit niets bij voorbaat uit.” Bij FC Twente willen ze Ten Hag op termijn aanstellen als hoofdcoach. Het is onduidelijk of de club ervoor openstaat dat Ten Hag eerst elders z’n horizon gaat verbreden alvorens eerste man te worden in de Grolsch Veste.
Ben iig benieuwd of de afbeelding van de Grolsch Veste er volgend jaar nog op staatquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van dat voorproefje word ik niet veel wijzer, behalve dan dat het niet veel zal verschillen met de shirts van dit jaar.
maar ben wel benieuwd natuurlijk
Hmm, denk het niet eigelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ben iig benieuwd of de afbeelding van de Grolsch Veste er volgend jaar nog op staat
gelukkig de telegraaf, ik schrok alquote:
Hmmz, naja heen maakt niet uit maar terug wil ik eigenlijk wel direkt naar Amsterdam... kan me niet meer herinneren hoe dat vorige keer na afloop ging?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Robinhoo het volgende:
Als je in de buurt van Rotterdam woont, en je had een kaartje gekocht voor Twente.
Kon je je id, scc en al je gegevens op sturen naar Twente, en kreeg je toestemming om met de auto te gaan.
Dit heb ik gelezen op fctwente.net dus ik heb het niet verzonnen.
Klopt, Twente had geen moment de intentie om vol aan te vallen, was ook niet nodig. Daardoor werd het wel een doodsaaie wedstrijd met als enige hoogtepuntje de vrije trap van Perez die uit de kruising werd getiktquote:Op maandag 11 mei 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
jammer van de nederlaag trouwens, zo uit de samenvatting op te maken was het geen beste wedstrijd van onze kant...
Ik denk roodquote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Stienn het volgende:
Nieuwe shirts worden morgen bekend gemaakt op Fctwente.nl, klein voorproefje
[ afbeelding ]
Reker zei net bij EL dat hij al met Ten Hag gesproken heeft.quote:
Ik weet niet of je een pro bent, en of je er de tijd voor hebt, maar zoiets als dat van Ajax topic is geweldig.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Rikketik het volgende:
Ik had hem nog:
[ afbeelding ]
Hoewel ik toch eens een nieuwe banner ga proberen te maken, ik denk dat ik beter kan dan dit.
dat moest van steve, sparen voor de bekerfinalequote:
doe je bestquote:Op maandag 11 mei 2009 21:30 schreef Rikketik het volgende:
Die ziet er goed uit inderdaad, ik wil zoiets best proberen.
Kon vorige keer goed. Toen ben ik (noodgedwongen) met het reguliere vervoer terug gegaan (dag erna overigens ook examen, scheikunde). Beetje lang in het stadion wachten en/of gewoon andere kant op lopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:49 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hmmz, naja heen maakt niet uit maar terug wil ik eigenlijk wel direkt naar Amsterdam... kan me niet meer herinneren hoe dat vorige keer na afloop ging?
zeer zeer zeer netjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Een eerste poging:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Het kader met de foto van Kufo vind ik het tofst, want daar kun je ook nog andere foto's in proppen. Het wapen van Enschede dat aan beide kanten het logo van Twente flankeert leek me ook wel mooi. Het zwart/wit/rood doet me dan weer denken aan SC Enschede en de groene lijnen zijn uiteraard een eerbetoon aan de Boys.
Is het niet mooier een compilatiefoto in het kader te zetten? Of daarin een overzicht van de hoogtepunten met wat foto's?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Een eerste poging:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Het kader met de foto van Kufo vind ik het tofst, want daar kun je ook nog andere foto's in proppen. Het wapen van Enschede dat aan beide kanten het logo van Twente flankeert leek me ook wel mooi. Het zwart/wit/rood doet me dan weer denken aan SC Enschede en de groene lijnen zijn uiteraard een eerbetoon aan de Boys.
Dat kader zou wel mooi zijn.. met php kan vast wel iets gemaakt worden dat telkens het plaatje veranderd.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, je moet oppassen dat het geen clusterfuck wordt. Dus teveel info en beeld op een te kleine oppervlakte. Een compilatiefoto is geen slecht idee, maar hoogtepunten zet ik liever in tekst onder de banner. In het Ajax-topic hebben ze dat bijvoorbeeld goed aangepakt.
Deze foto van Kufo heb ik er even ingezet omdat het de enige high-res foto van Twente is die ik heb, dus als jullie nog scherpe, grote foto's hebben dan kun je ze me altijd PM'en of hier posten.
Stukje javascript is zat als het goed isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:09 schreef poehej het volgende:
[..]
Dat kader zou wel mooi zijn.. met php kan vast wel iets gemaakt worden dat telkens het plaatje veranderd.
Volgens mij werkt javascript niet op het forum..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:46 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Stukje javascript is zat als het goed is
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en geluktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
las net inderdaad dat er van die 1.500 nog steeds wat over gebleven zijn...
Is het nog steeds niet uitverkocht bij jullie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en gelukt
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet uitverkocht bij jullie?
Is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.
Heerenveen 185 bussen en 8 treinen
Nee het is nog steeds niet uitverkocht, maar wou even laten zien dat we paar duizend kaarten meer hebben gekregen dan verwacht. Dat was veel mensen nog niet duidelijk.quote:
ik las inderdaad ook dat er nog een paar honderd waren, weet zo niet meer waar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en gelukt
nice, ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef jjstyle333 het volgende:
Er gaan zondag in totaal 340 Bussen en 8 treinen.
Waarschijnlijk komt vandaag op twente.nl de vertrektijden te staan.
Wat vandaag wel op twente.nl komt te staan zijn de nieuwe shirtjes voor aankomend seizoen. Deze shirtjes zal twente zondag ook dragen tijdens de bekerfinale.
drie-honder-en-veertig bussen gek!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.
Heerenveen 185 bussen en 8 treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |