preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach dit laatste duel maakte toch niks meer uit, boeiend dat we met 1-0 van Ajax hebben verloren. De bekerfinale is belangrijker
Wat stond er?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef Prosac het volgende:
Dat spandoek over de prijsverhoging van de seizoenskaarten.
Jewel wel geschorst voor bekerfinale.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Deze nederlaag doet me ook niet bijzonder veel...Al mag ik hopen dat er beter gespeeld wordt in de bekerfinale uiteraard.
En hoe zit dat nu met die schorsingen? McClaren haalde Douglas tegen het einde van de eerste helft naar de kant omdat hij al geel op zak had en hij geen risico's wilde nemen. Maar was Douglas bij een rode kaart ook geschorst geweest voor de finale? Nee toch?
Wat vreemd.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jewel wel geschorst voor bekerfinale.
Ik snap dat gedoe ook niet met al die schorsingen.
Ja bij direct rood krijg je een schorsing van de tuchtcommissie die geld voor elke wedstrijd binnen Nederlandquote:
Yeah, dan hoop je bijna dat de scheids gewoon 2x geel achter elkaar laat zienquote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mist Boschker toch bijna de finale met die bal in de 16.... Hij had hem makkelijk op de stip kunnen leggen met een rode kaart erbij.
En ik zit dan al met me kop bij het examen nederlands wat ik die middag hebquote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef jjstyle333 het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn alle tukkers nog aan het feesten na het behalen van de beker.
hehe zal er aan denken als ik een antwoord niet weetquote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef jjstyle333 het volgende:
nou lekker dan, dag na de bekerfinale meteen examen voor je neus.
moet je voor de gein invullen als antwoord: ole ole ole ole Champions League in Enschede![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En ik zit dan al met me kop bij het examen nederlands wat ik die middag heb
Ja en Nederlands is het enige vak waar ik een onvoldoende voor staquote:
Welk niveau dan? Ook Havo? M'n lerares zegt dat het best een makkelijk examen wordt, dus fuck die bekerfinale. Als je een beetje rustig aan doet met de drank komt dat wel goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en Nederlands is het enige vak waar ik een onvoldoende voor sta
lui in me klas helemaal verbaasd dat ik wel naar de bekerfinale ga.
Ik ga die bekerfinale niet missen, dat had ik gewoon vast staan.
Havo ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Welk niveau dan? Ook Havo? M'n lerares zegt dat het best een makkelijk examen wordt, dus fuck die bekerfinale. Als je een beetje rustig aan doet met de drank komt dat wel goed.
Hier even op letten en je haalt vast een voldoende.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en Nederlands is het enige vak waar ik een onvoldoende voor sta
lui in M'NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN klas helemaal verbaasd dat ik wel naar de bekerfinale ga.
Ik ga die bekerfinale niet missen, dat had ik gewoon vast staan.
Is ipv eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef Prosac het volgende:
Ik erger mij ook dood aan dat "ge-me" tegenwoordig.. ongelooflijk, ik kan met taalfouten leven, maar me en zoiezo zouden weer lijfstraffen voor ingevoerd moeten worden..
m'n, mijn en sowieso
/out
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:44 schreef Mojave het volgende:
Is dat zondag nou allemaal verpichte combi naar 010?
Dat is dan toch ook gewoon een (verplichte) combi?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:53 schreef poehej het volgende:
[..]
Nee er gaat 1 helikopter als het goed is..
nouja, je bent niet verplicht mee te gaan als je niet wilquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook gewoon een (verplichte) combi?
Leuk plaatjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
En Elia is vanavond te gast in Holland Sport, kijken dus!
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens afgelopen nacht droomde was ook geschift.
Bekerfinale in de Kuip, ik had op een of andere manier een kaartje gratis kunnen overnemen. De wedstrijd was na 30 min al in het voordeel van Heerenveen, want ze hadden al 5x gescoord en Twente nog maar 1x
Even later werd Twente steeds sterker en sterker, en na 90 min was de stand 5-5De eerste verlenging gebeurde er niks, de tweede eigenlijk ook niet, totdat Held Heubach aan een lange reis over het veld begon, 3 verdedigers omspeelde en de bal keurig in de hoek prikte
![]()
6-5 winst en iedereen werd gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |