Is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.
Heerenveen 185 bussen en 8 treinen
Nee het is nog steeds niet uitverkocht, maar wou even laten zien dat we paar duizend kaarten meer hebben gekregen dan verwacht. Dat was veel mensen nog niet duidelijk.quote:
ik las inderdaad ook dat er nog een paar honderd waren, weet zo niet meer waar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik ging er ook al vanuit dat het was uitverkocht ja, maar zag niks op twente.nl staan. Dus vanochtend geprobeerd en gelukt
nice, ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef jjstyle333 het volgende:
Er gaan zondag in totaal 340 Bussen en 8 treinen.
Waarschijnlijk komt vandaag op twente.nl de vertrektijden te staan.
Wat vandaag wel op twente.nl komt te staan zijn de nieuwe shirtjes voor aankomend seizoen. Deze shirtjes zal twente zondag ook dragen tijdens de bekerfinale.
drie-honder-en-veertig bussen gek!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wij hebben 340 bussen en 8 treinen.
Heerenveen 185 bussen en 8 treinen
eerste bussen en trein vertrekken om 10.01 uur als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Kopbal het volgende:
Hoeveel clusters zijn dat wel niet? En hoelaat is de eerste bus dan al bij de Kuip?
op fctwente.net zeggen ze dat de treinen vertrekken rond 10 uurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is de planning dat de bussen pas na 16.00 aankomen in Rotterdam...
Dan ben je dus rond 12 uur al bij de Kuip? Heb je nog zo'n 6 uur te gaan..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
eerste bussen en trein vertrekken om 10.01 uur als ik het goed heb.
heb het ff aangepastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
op fctwente.net zeggen ze dat de treinen vertrekken rond 10 uur
van Twente is nog niks officieel gecommuniceerd. Beetje slecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan ben je dus rond 12 uur al bij de Kuip? Heb je nog zo'n 6 uur te gaan..
toen ging mijn bus nog vanuit Haaksbergen, nu moet ik in Enschede opstappenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
Ik kan me herinneren van 2001 dat we om 12.00 uur weggingen. Maarja dat was 2001, toen kon alles nog.
Ja dan heb je nog 6uur zuivere pilstijd, wat loop je nou te zeiken manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan ben je dus rond 12 uur al bij de Kuip? Heb je nog zo'n 6 uur te gaan..
Niet dus, in en rondom de Kuip schenken ze geen echt bier. APV enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef ouwegokbaas het volgende:
[..]
Ja dan heb je nog 6uur zuivere pilstijd, wat loop je nou te zeiken man
Evenementenbier toch ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet dus, in en rondom de Kuip schenken ze geen echt bier. APV enzo.
Ja, en geloof me. Dat spul is écht niet te zuipen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Evenementenbier toch ?2,5 % alchohol.
Dus dubbel zoveel drinken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, en geloof me. Dat spul is écht niet te zuipen.
Amstel Light
Tip: Paar breakers (friesche vlag) kopen, uitspoelen met heet water. Strohrum erin. Flesje cola meenemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik hoop dat gewoon zelf in de bus goed wat te zuipen mógen meenemen. Dan komt het wel goed denk ik.
Thanks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tip: Paar breakers (friesche vlag) kopen, uitspoelen met heet water. Strohrum erin. Flesje cola meenemen.
Mixen maar.
Lees de voorwaarden van de KNVB eens. Geen alcohol in bus en trein.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Vanuit ons dorp ( 900 inwoners) gaat ook een bus
![]()
Ik hoop dat gewoon zelf in de bus goed wat te zuipen mógen meenemen. Dan komt het wel goed denk ik.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tip: Paar breakers (friesche vlag) kopen, uitspoelen met heet water. Strohrum erin. Flesje cola meenemen.
Mixen maar.
naar Rotterdam? of richting de trein/bus in Enschede?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Vanuit ons dorp ( 900 inwoners) gaat ook een bus
![]()
naar Rotterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
blikjes en flesjes mogen niet mee het stadion in, maar hoe zit dat met (zachte) pakjes?
[..]
naar Rotterdam? of richting de trein/bus in Enschede?
van vriendenkring-fctwente.nlquote:Vertrektijden finale
Aanstaande woensdag zullen de vertrektijden voor de finale bekend gemaakt worden. Alle informatie hierover zal wanneer alles bekend is te lezen zijn op www.fctwente.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |