dat zal niet lukken vermoed ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Waarom zou het te ver gegrepen zijn ?
Als het elftal nu ook goed voetbald na Europese wedstrijden en gewoon de punten pakt dan zie ik ons wel mee doen om de titel als we de groep bij elkaar kunnen houden.
Az is toch ook geen topclub ( mijn mening is dat dan) en de 'top 3' is ook niet meer wat het geweest is.
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef ElYefe het volgende:
Op twente.tv staat een mooie terugblik van 2001 om in de stemming te komen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toen
Nice!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef poehej het volgende:
Zo shirtje is binnen. Voelt weer goed aan.
Goeie update. Om te laten weten dat ze er vanmiddag opkomen. Zet ze er dan meteen bijquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
kleine update op fctwente.nl : http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8518
inclusief typefout--> wordt i.p.v. worden
Ik had ook Perez gekozenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Rikketik het volgende:
Zo, ik heb m'n shirt. Uiteraard met Perez als bedrukking.Moet alleen er nog wel een keer terug mee, want ze zijn vergeten het alarmpje er vanaf te halen.
Voor de rest nog een sjaal van Heerenveen - Twente als aandenken aan de finale, ondanks dat ik er zelf niet bij ben.
Wow ja, eigenlijk maar weinig van de wedstrijd gezien. Zat om half 8 s'morgens al in het café, en de wedstrijd begon om 6 uur s'avonds.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toen
"we zijn jaren geleden deze weg al ingeslagen" verwijst naar de bekerfinale van 2004 + 2001 gok ik... en je ziet ook een bordje met "bekerfinale", dus zeg maar 'de weg naar de bekerfinale'quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:53 schreef Rikketik het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
De clou ontgaat me een beetje, maar leuke karikaturen.Alleen Janssen herkende ik niet meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |