heb je hem al gehaald?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:39 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind 'm een beetje vlakjes. Ben wel blij dat de pasvorm verbeterd is, zo lijkt het althans. Die van afgelopen seizoen waren wel érg wijd...
Ik zit er toch aan te denken om Munsterman eens te mailen, of Nike niet de kledingfabrikant van Twente kan worden.
oowja vergetenquote:
ja man!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
eigenlijk zouden ze met de rode stadsbussen van Twents moeten gaan
Wat is er mis met een paar pis- en rookpauzes onderweg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja man!!![]()
alleen zit daar dan weer geen toilet in
rookpauzes sowieso.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paar pis- en rookpauzes onderweg?
Altijd nodig jaquote:
in de trein mag het altijd welquote:
niks, helemaal niks... in 1 ruk door naar Rotterdam is ook niet watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paar pis- en rookpauzes onderweg?
echt ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dat dacht ik ook zondag... Totdat ik ineens een hand van een ME-er in mijn nek kreeg en mijn peuk + die van Timo (die op de plee zat) moest uitmaken en weggooien
nou laat de VI maar komen vandaag. Lijkt me een mooi stukquote:McClaren: 'Volgende stap? Meedoen om de titel'
12/05/2009 23:55
Steve McClaren presteert met FC Twente uitstekend. Een tweede plaats in de competitie en zondag wacht SC Heerenveen in de bekerfinale. In de nieuwe Voetbal International staat een uitgebreid interview met de Brit.
De oefenmeester van de Tukkers weet dat geen kampioen worden niet altijd een tegenvaller is. 'Soms is het onmogelijk om nummer één te worden. Als je coach bent van Middlesbrough weet je dat Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool boven je eindigen. Wij finishten één seizoen als zevende, voor ons voelde het alsof we kampioen werden. Zolang ik ergens overpresteer vind ik dat een succes. De tweede plaats met FC Twente is very, very good. En we hebben nog een bekerfinale te gaan.'
Na een moeizaam begin van het seizoen viel het opeens op zijn plaats bij FC Twente. Dit gebeurde tijdens de 6-0 overwinning op de ploeg die zondag de tegenstander is in de KNVB-beker finale. 'Tegen Heerenveen kwamen de backs Edson Braafheid en Ronnie Stam er wel over heen. Marko Arnautovic en Eljero Elia doken vanaf de vleugel wel áchter Blaise Nkufo op. En dan heb je met Kenneth Perez een speler die de ogen en de voeten heeft om de bal te steken.'
De angst voor een leegloop is bij een Nederlandse club altijd groot na een succesvol jaar. McClaren adviseerde zijn spelers al geen haast te maken met een vertrek naar grote competities. 'Wíj hebben nu Champions League-voetbal. Dat is één. De meeste spelers zijn jong, ook als ze nog een jaar in Enschede blijven, kunnen ze aan het einde van hun carrière voetbalmiljonair worden. Wat ik zei over hun ontwikkeling is de waarheid. Ze moeten nog veel leren. De volgende stap van deze spelers moet zijn: meedoen om de titel.'
In de nieuwe Voetbal International vertelt McClaren uitgebreid over zijn overgang van Engeland naar Nederland, de boeiende en leerzame ervaringen in Europa van FC Twente en het beheren van groepsprocessen. Klik hier voor de inhoud van VI 20.
NICEquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef poehej het volgende:
Zo shirtje is binnen. Voelt weer goed aan.
Op de rug ter hoogte van de kraag en dat plaatje zit links onder op de voorkant.. Persoonlijk vind ik dat plaatje een beetje zonde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NICE
waar staan die woorden "trots" ?
Ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef poehej het volgende:
op de rug ter hoogte van de kraag en dat plaatje zit links onder op de voorkant.. Persoonlijk vind ik dat plaatje een beetje zonde.
Een betere verwoording is onmogelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ook.
Zoals iemand het goed verwoordde op fctwente.net :
" Dat embleem op de borst staat al voor TROTS ".
daar ben ik het mee eens.
Waarom zou het te ver gegrepen zijn ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef Prosac het volgende:
Even de VI halen vanmiddag, McClaren heeft vast wel zinnige dingen te vertellen. Titel zal wat ver gegrepen zijn, maar hij heeft wel gelijk met het te vroeg overstappen van spelers.
dat zal niet lukken vermoed ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Waarom zou het te ver gegrepen zijn ?
Als het elftal nu ook goed voetbald na Europese wedstrijden en gewoon de punten pakt dan zie ik ons wel mee doen om de titel als we de groep bij elkaar kunnen houden.
Az is toch ook geen topclub ( mijn mening is dat dan) en de 'top 3' is ook niet meer wat het geweest is.
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef ElYefe het volgende:
Op twente.tv staat een mooie terugblik van 2001 om in de stemming te komen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toen
Nice!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef poehej het volgende:
Zo shirtje is binnen. Voelt weer goed aan.
Goeie update. Om te laten weten dat ze er vanmiddag opkomen. Zet ze er dan meteen bijquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
kleine update op fctwente.nl : http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8518
inclusief typefout--> wordt i.p.v. worden
Ik had ook Perez gekozenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Rikketik het volgende:
Zo, ik heb m'n shirt. Uiteraard met Perez als bedrukking.Moet alleen er nog wel een keer terug mee, want ze zijn vergeten het alarmpje er vanaf te halen.
Voor de rest nog een sjaal van Heerenveen - Twente als aandenken aan de finale, ondanks dat ik er zelf niet bij ben.
Wow ja, eigenlijk maar weinig van de wedstrijd gezien. Zat om half 8 s'morgens al in het café, en de wedstrijd begon om 6 uur s'avonds.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een gruwelijke Hemelvaartsdag was dat toen
"we zijn jaren geleden deze weg al ingeslagen" verwijst naar de bekerfinale van 2004 + 2001 gok ik... en je ziet ook een bordje met "bekerfinale", dus zeg maar 'de weg naar de bekerfinale'quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:53 schreef Rikketik het volgende:
Deze al gepost?
[ afbeelding ]
De clou ontgaat me een beetje, maar leuke karikaturen.Alleen Janssen herkende ik niet meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |