Oja, gvdquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, we zijn al bij #51
[..]
precies, hoorde het net op radio
inderdaadquote:
donequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de OP staat als vorig deeltje nog 42, misschien ff aanpassen naar 50?!
wat jammer nou..quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, we zijn al bij #51
[..]
precies, hoorde het net op radio
nicequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Rikketik het volgende:
Mooi doel voor Twente: Ajax zo hard klop geven zondag dat Van 't Schip ook opstapt.
Ach bij Twente issie een geweldige speler, bij Ajax zouden ze hem vast op de bank zettenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef ElYefe het volgende:
Hoeft Perez zich in ieder niet meer druk te maken of die van Basten nu wel of niet een handje moet gaan geven..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Dos37 het volgende:
elk seizoen gaat het nog beter dan het vorige,
volgend jaar ....
Eens zullen we kampioenen zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef Dos37 het volgende:
elk seizoen gaat het nog beter dan het vorige,
volgend jaar ....
Ssh! Straks lekt ons world domination plan uit.quote:
mis ik iets?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
3 jaar op rij een 2e plek is natuurlijk ook prachtig, maar met een beetje ambitie is niks mis
in 2007/2008 stonden we na de play-offs officieel 2e, in 2008/2009 dus echt als 2e geëindigd, volgend seizoen weer 2e zou dus 3 keer op rij zijnquote:
Bang voor zondagquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
van basten schijt ze broek volsnel ontslag nemen denkt ie
ooh ok, wist niet dat je bedoelt dat we volgend jaar dan ook 2e worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in 2007/2008 stonden we na de play-offs officieel 2e, in 2008/2009 dus echt als 2e geëindigd, volgend seizoen weer 2e zou dus 3 keer op rij zijn
Ik zal em ff toevoegen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef Robinhoo het volgende:
wie heeft dat plaatje gemaakt in de OP?
Boottie vroeg of hij er bij op mocht. Hij staat in vak 105.
quote:
Ben blij dat ze hem nu weglaten! Wat een graftak lied.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef Merson het volgende:
Heeft iemand toevallig 'Thunderpuss - Papa's got a brand new pigbag'? Dat nummer waar we 'lekker warm' van worden zo vlak voor de wedstrijd? Ik zou hem graag in mijn bezit krijgen.
Mooi nummer gekquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben blij dat ze hem nu weglaten! Wat een graftak lied.![]()
Heb zin an zondag!
Heerlijke uitzendingquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Stienn het volgende:
Joop Munsterman nu bij Pauw en Witteman!
Laatste 2/3 thuiswedstrijden toch al niet meer?quote:
Ja, wat lees ik nu: wil Ajax hem hebben?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
McClaren blijft verdoemmie van oens!
die gaat echt nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, wat lees ik nu: wil Ajax hem hebben?
waar lees je dan dat? http://www.sportweek.nl/v(...)opkandidaat_bij_Ajaxquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel ja.. if you can't beat them, buy themquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
waar komen die vandaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef MaxPower het volgende:
Nog 1500 kaarten voor de finale bij jullie. Hup naar de ticketbox!
quote:Finalekaarten beschikbaar
07-05-2009
Seizoen Clubcardhouders van FC Twente die niet in het bezit zijn van kaarten voor de KNVB-bekerfinale, hebben zaterdag 9 mei vanaf 09.00 uur nog een mogelijkheid toegangskaarten te kopen. Na een totale inventarisatie van FC Twente zijn ongeveer 1500 kaarten beschikbaar gekomen. De kaartverkoop loopt uitsluitend via de verkooppunten van de Ticketbox. Er zijn trein- en buscombi kaarten verkrijgbaar in twee prijsklassen.
Prijzen:
¤60,- (Korte zijde)
¤80,- (1e ring lange zijde)
De prijzen zijn inclusief vervoer (trein of bus) en FC Twente bekerfinale t-shirt.
De verkoop geldt uitsluitend voor SCC-houders die er vorige week niet in geslaagd zijn toegangskaarten te bemachtigen via Ticketbox of supportersverenigingen. Deze SCC-houders hebben de mogelijkheid om tot en met maandag 11 mei bij de Ticketbox kaarten te kopen. Indien er dan nog kaarten beschikbaar zijn, komen Clubcardhouders van FC Twente hier in aanmerking voor. Klik hier voor alle verkooppunten.
- De verkoop loopt uitsluitend via de Ticketbox. Klik hier voor de verkooppunten.
- Op vertoon van een Seizoen Clubcard kan er een toegangskaart worden gekocht.
De trein waarin ik zit (de eerste) vertrekt waarschijnlijk nog vóór het middaguur uit Heerenveen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Kopbal het volgende:
Het lijkt me trouwens verschrikkelijk om een bekerfinale mee te maken waar je met de combi heen moet, al is het natuurlijk ook wel weer te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |