Weet ik, ik heb ook respect voor het Twentepubliek. Het is alleen vermoeiend dat zo'n pikkie uit 1992 even loopt te blaten over 'dat typische Ajaxpubliek', want juist die gasten die protesteren staan er namelijk normaalgesproken wél altijd. Vandaar mijn 'hap'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.. Uitsupport is matig, maar thuis zat het in ieder geval nog wel vol. Zelfs toen we 12e stonden
die krijg je komende week ook bij een kratje Grolsch bij Sandersquote:
quote:
dan ga ik morgen ook naar de Primera met mijn CCquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
Morgen om 9:00 start bij de ticketbox de verkoop voor CC-houders voor de bekerfinale. Ik heb weer hoop!
Gefrusteerd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb ook respect voor het Twentepubliek. Het is alleen vermoeiend dat zo'n pikkie uit 1992 even loopt te blaten over 'dat typische Ajaxpubliek', want juist die gasten die protesteren staan er namelijk normaalgesproken wél altijd. Vandaar mijn 'hap'.
Dan moet jij natuurlijk ook niet over kneuzen en typisch Ajax publiek beginnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Gefrusteerd?
Prima dat je kritiek op mijn reactie uit, maar hou die kinderachtige verwensingen even voor je verder. Dat ik toevallig uit 1992 stam, lijkt me verder niet echt van belang![]()
filmt die gast de hele wedstrijd ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:19 schreef Stienn het volgende:
http://www.vimeo.com/4535526
van tukkermaikel! die gast maakt altijd mooie filmpjes!
rest van zijn creaties staan http://www.vimeo.com/user758788/videos
Hij filmt inderdaad de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef 9christensen het volgende:
[..]
filmt die gast de hele wedstrijd ofzo
Dan stond ik vlak achter jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ook kaartjes, samen met 2 kameraden![]()
![]()
![]()
vanmorgen vanaf half 9 bij de Primera in Aalten gestaan, 10 mensen voor ons, 10 mensen achter ons (dus redelijk rustig) en om 09.15 hadden we kaartjes... bus 67, vak 67 rij 3 stoel 2 gaat het worden![]()
viel me wel op dat na 20 minuten nog steeds die 1.500 kaarten niet verkocht waren
hoe zie je er uit dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan stond ik vlak achter je
Alleen bus 70 en vak 70... Benieuwd welk vak dat dan moet zijn
Jep, het is mij ook geluktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
Iedereen die nog geen kaart had, heeft er dus nog wel een gekregen.
congratz! ook vanmorgen gehaald? en bus 224, dat is wel hoger dan de 67 van mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Jep, het is mij ook gelukt![]()
![]()
Bus 224, vak 224
ook nog redelijk laat dus... * ReMcOrE ziet nog niks op fctwente.nl staat, dus zouden er nog kaarten zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vanmorgen om kwart voor 10 bij Primera Slangenbeek in Hengelo. Stond een mannetje of 30 toen
Wij zullen er ook rond die tijd zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ben morgen trouwens bijtijds op Enschede CS, arriveer met de trein uit Hengelo om 10:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |