quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Boh, de vellen hangen erbij, zo erg ben ik verbrand
Ging het goed?quote:
Zo mooi weer gehad danquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Boh, de vellen hangen erbij, zo erg ben ik verbrand
Hmm. das minderquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:15 schreef Susi het volgende:
Die van vandaag ging slechter dan die van maandag, en die van maandag blijk ik dus niet gehaald te hebben.
En ondanks dat ik weet dat ik het voor mijzelf verknal, heb ik momenteel zoiets van: 'moet ik dit wel afmaken'Vooral omdat ik al ruim een jaar tegen deze studie op zit te hikken, en ik door ben gegaan omdat ik naar het buitenland ging en dacht dat het daar wel beter zou worden.
In welk jaar zit je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:15 schreef Susi het volgende:
Die van vandaag ging slechter dan die van maandag, en die van maandag blijk ik dus niet gehaald te hebben.
En ondanks dat ik weet dat ik het voor mijzelf verknal, heb ik momenteel zoiets van: 'moet ik dit wel afmaken'Vooral omdat ik al ruim een jaar tegen deze studie op zit te hikken, en ik door ben gegaan omdat ik naar het buitenland ging en dacht dat het daar wel beter zou worden.
Mja, >22 graden en volle zonquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm. das minderMaar je bent nu bijna klaar of niet? En wat wil je anders gaan doen?
Laatste jaar van m'n bachelor dus. En ik hoef an sich na dit jaar in theorie alleen nog maar m'n scriptie te schrijven en m'n minor te halen, maar ik weet niet of ze de punten die ik hier niet haal in Groningen kunnen compenseren. Ik ben er van uit gegaan van wel (immers: je móét niet op uitwisseling), maar ik zit in het laatste jaar van het oude systeem en er zijn een aantal vakken van m'n major uitgegaan. Als het goed is heb ik een speling van vijf punten, maar ik heb geen idee hoeveel punten ik nu meeneem vanuit Finland.quote:
Best ingewikkeld dusquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, >22 graden en volle zonAlleen gister in de bus regen, voor de rest alleen maar zon gehad
Maar goed dat ik maar 2 dagen van de zon heb kunnen genieten, anders was ik nu negerbruin geweest ofzo
En uni'squote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Best ingewikkeld dusMaar als je al zover bent gewoon afmaken toch
En wat punten betreft zijn Hogescholen nog wel redelijk creatief, tenminste, Hogeschool Zeeland wel
![]()
Ik heb niet geslapen hoor in de bus; we reden van 11-23quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef Susi het volgende:
[..]echt waar ? Heerlijk zeg, had gisteren m'n vader aan de telefoon en die zei dat het regende in Nederland. Maargoed, beter regen in de bus. Kan je altijd heerlijk slapen
Je bent naast in Göteborg, toch ook in Kopenhagen (:@) geweest ? Kan je daar nou zo goed winkelen ? Dat zegt iedereen altijd namelijk.
Oh jaquote:
Mja, heb ik ook hoor, met deze opleiding. Wist niet wat ik wilde, dus maar BE gaan doenquote:Jawel, maak 't ook wel af, maar ben al twee jaar zonder inspiratie en zin, en dat merk je bijv. aan m'n Fins, want die is gigantisch brak. Hopelijk is dat bij de volgende opleiding niet. Wil eigenlijk stiekem nog voor dierenartsassistente er naast doen, maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |