Dat kunnen we jou niet laten doenquote:
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso geen songteksten, omdat ik helaas niet zo'n geweldige zanger ben
Dat was zacht uitgedrukt, ik zing echt waaaardeloosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om te doen
Ik vind dat ik zelf ook een waardeloze zanger ben, maar je kan best schrijven zonder te zingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was zacht uitgedrukt, ik zing echt waaaardeloos
Gewoon poëzie dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zelf ook een waardeloze zanger ben, maar je kan best schrijven zonder te zingen
Soort van, maar dan wel zorgen dat het zingbaar isquote:
Ik zit er zelf ook over te denken om dat te gaan doen, lijkt me echt enorm leuk en ik ben echt compleet gek van muziekteksten. Ik spam iedereen altijd onder met teksten en ik onthoud de tekst van ieder nummer na één keer luisteren, bovendien krijg ik zelf vaak ook gewoon ingevingen dat ik denk van, damn dat klinkt misschien wel goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Soort van, maar dan wel zorgen dat het zingbaar is.. Oftewel de intentie om er een nummer van te maken.
Serieus? WAAROM meld je je dan niet?quote:
Ik heb die ingevingen dus juist amperquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook over te denken om dat te gaan doen, lijkt me echt enorm leuk en ik ben echt compleet gek van muziekteksten. Ik spam iedereen altijd onder met teksten en ik onthoud de tekst van ieder nummer na één keer luisteren, bovendien krijg ik zelf vaak ook gewoon ingevingen dat ik denk van, damn dat klinkt misschien wel goed.
Fiets heeft zich dus wel vermaaktquote:
Jaquote:
Good for youquote:
We hebben een M, we hebben een S, we hebben een T en we hebben een R, gooi MSTRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We hebben een M, we hebben een S, we hebben een T en we hebben een R, gooi MSTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
jij vond het minder?quote:
Jup..quote:
Toch leuk om te zien lijkt mequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zijn oude, ik krijg ze van Nijn.
En Do, jij staat weer nergens op hè.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij was er niet eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
IK TRAPTE ERIN !quote:
nja de muziek was tien keer ruk maar Heimenquote:
quote:
en we kwamen sjoegerd nog ene paar keer tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja de muziek was tien keer ruk maar Heimen, desu
en RenRen-
![]()
![]()
![]()
![]()
En mij heul even gespotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en RenRen-
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is oo kde grap schatquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
en we kwamen sjoegerd nog ene paar keer tegen
Ohw ik heb de grap verpestquote:
Lijkt desu serieus op een auto?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en RenRen-
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niet, doe je vakerquote:
quote:
Neequote:
Geeft niets schatquote:
quote:
Echt nietquote:
Alles goed welquote:
Hij is wel stilquote:
Markermeerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef MarkM het volgende:
Hoipo!
Dat is mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is wel stilMaar geen oto
![]()
We hebben het toch zeker gezellig gehad met z'n vieren
Dat welquote:
Haiquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Nijn, jij hebt vast wel verstand van zuivel. Ik heb net een halve liter Yoki drink opgedronken met datum 03-05. Kan vast geen kwaad he?
Jij gaat zo hard doodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Nijn, jij hebt vast wel verstand van zuivel. Ik heb net een halve liter Yoki drink opgedronken met datum 03-05. Kan vast geen kwaad he?
De 22ste?quote:
Zal weinig kwaad kunnen, meeste zuivelproducten zijn nog tot 3 dagen na de houdbaarheidsdatum goed, en Yoki is sowieso al bacterie, dus jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
voel je niets vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan best.
TEN MINSTE HOUDBAAR staat er heel vaak op.
Ja tohquote:
Denk dat we heerlijk zullen slapen straksquote:
Eindelijk!quote:
Dat zal eerder aan de heoveelheid liggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja klopt... Van die pudding met de datum van een week ervoor kreeg ik wel buikpijn, maar dat was een hele frambozenpudding
Ik bedoel maarquote:
Jupquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan best.
TEN MINSTE HOUDBAAR staat er heel vaak op.
Hoe was het vandaag?quote:
Pak stond voor het weekend al open in de koelkastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als het nog dicht zat, maakt het verder niet uit.
[..]
Hoe was het vandaag?
quote:
En had al buikpijn, maar die pudding stond te knipogen vanuit het hoekje van de koelkastquote:
Ja regel maar alvast een mooie kist.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pak stond voor het weekend al open in de koelkast
Oh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pak stond voor het weekend al open in de koelkast
AANWEZIGEN [8]quote:
Oh oh ohquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En had al buikpijn, maar die pudding stond te knipogen vanuit het hoekje van de koelkast
Kunnen ze me niet in papier wikkelen ofzoquote:
Ook leuk. Familie uitje naar de WC.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef Jotcha het volgende:
Bedorven vleesDe dag erna met het hele gezin alles onderkotsen
Alles kan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kunnen ze me niet in papier wikkelen ofzo
Is dat kartmeet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
AANWEZIGEN [8]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
Hij staat ertussen!
Ik ga zo, ik ben zó moe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk dat we heerlijk zullen slapen straks
Leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 22:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als het nog dicht zat, maakt het verder niet uit.
[..]
Hoe was het vandaag?
Nee.quote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga zo, ik ben zó moe.
[..]
LeukHEel vermoeiend. Maar heel leuk
Daar? Leuke dag gehad?
Niet het lijstje van "Ja, ik ga" Maar gewoon of je interesse hebtquote:
Wat niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Pauls ouders vinden het toch geen goed idee
Ja doen dan gewoon het topic linken en niet heel dat rijtje hiernaar toe. Want dat schiet niet op he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet het lijstje van "Ja, ik ga" Maar gewoon of je interesse hebt
Wel: [16]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Jotcha
4. BurnaBoy
5. MarkM
6. KermitKikker
7. Dramatic_Chipmunk
8. Heroinjunk
9. Swarmahoer
10. Mstr
11. Nijnja
12. Andyy
13. Oshiro
14. Blaxje
15. Seam
16. Noortje,
Niet: [7]
1. RenRen-
2. Juicyhil
3. Surveillance-Fiets
4. Sjoegerd
5. Bravebart
6. Darkestrah
7. Remsjo
En mannen op onbereikbare vrouwen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef Fidelity het volgende:
Waarom vallen wij vrouwen altijd op de verkeerde mannen
Ik ben geen verkeerde man hoor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef Fidelity het volgende:
Denk je dat het andersom niet zo is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef Fidelity het volgende:
Dat ik straks nog even langskomquote:
Oh leuk, veel gekocht, of niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goed zo!
Ja, ik was shoppen met mama.
Omdat spannend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 23:02 schreef Fidelity het volgende:
Paul van FOK!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ik straks nog even langskom.. Sunt, want ik wilde m wel weer graag zien..
Het is een gave vloekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef Fidelity het volgende:
Ja inderdaadquote:
Ik ga met je meequote:
quote:
Oh, zo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet het lijstje van "Ja, ik ga" Maar gewoon of je interesse hebt
Wel: [16]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Jotcha
4. BurnaBoy
5. MarkM
6. KermitKikker
7. Dramatic_Chipmunk
8. Heroinjunk
9. Swarmahoer
10. Mstr
11. Nijnja
12. Andyy
13. Oshiro
14. Blaxje
15. Seam
16. Noortje,
Niet: [7]
1. RenRen-
2. Juicyhil
3. Surveillance-Fiets
4. Sjoegerd
5. Bravebart
6. Darkestrah
7. Remsjo
Dat trekt aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef Fidelity het volgende:
Dus jij valt op Nielsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh leuk, veel gekocht, of niet?
[..]
Omdat spannend.
Neequote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze zien niks in ons, of ze zijn al bezet
Valt ook nog meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je er logisch over nadenkt is het eigenlijk zo dom he. Ik voel me nu domquote:Dat trekt aan.
Nouja, mij niet.
Juustem..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Foute mannen hebben iets spannends, dat trekt jullie aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Als je er logisch over nadenkt is het eigenlijk zo dom he. Ik voel me nu dom
Ik hoop iig eens het tegendeel te bewijzenquote:
Nee joh. Dat is logisch. Foute mannen zijn spannend. Ik had het eerst ook. Maar nu heb ik gewoon een geweldig persoon gevonden. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hoezo zou je nou weer dom zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
My badquote:
Maar dat helpt nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Dus René was veel spannender?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is logisch. Foute mannen zijn spannend. Ik had het eerst ook. Maar nu heb ik gewoon een geweldig persoon gevonden. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad.
Ik geef je toe, ze zijn niet allemaal leuk, maar de meeste dames hier in de pub vind ik toch best wel aardig hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
En ik val ook op verkeerde vrouwen, achteraf gezien.
Ik overtref je daar zeker inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
Whehehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik geef je toe, ze zijn niet allemaal leuk, maar de meeste dames hier in de pub vind ik toch best wel aardig hoor
Ken je niet, komt hier bijna nooit, ik vertelde hem dat ik naar een meet ging, toen ging hij 2 weken 'actief' posten, tot de meet, toen ging iedereen hem uitlachen ofzoquote:
Ik kan d'r geen opnoemen die ik niet aardig vindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik geef je toe, ze zijn niet allemaal leuk, maar de meeste dames hier in de pub vind ik toch best wel aardig hoor
Niet dom voelen, sowieso gewoon niet doen. Iedereen maakt fouten, niet toch? Je moet ervan lerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Gevalletje PWNT dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ken je niet, komt hier bijna nooit, ik vertelde hem dat ik naar een meet ging, toen ging hij 2 weken 'actief' posten, tot de meet, toen ging iedereen hem uitlachen ofzo
En toen kwam hij niet meer
Dat ik zo voor iemand kan vallen die eigenlijk een eikel isquote:
Fvifvifding?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ken je niet, komt hier bijna nooit, ik vertelde hem dat ik naar een meet ging, toen ging hij 2 weken 'actief' posten, tot de meet, toen ging iedereen hem uitlachen ofzo
En toen kwam hij niet meer
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef MarkM het volgende:
PUB / Het Puber- en Tiener [Userfoto] Topic #31
Ik bedoe lmaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan d'r geen opnoemen die ik niet aardig vind
Niet qua aantallen, dat niet neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Betwijfel ik, je moest eens weten wat ik allemaal al meegemaakt heb.
Nee. anderequote:
Nee joh! Dat is helemaal niet dom. Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Dat ik zo voor iemand kan vallen die eigenlijk een eikel isIk vind dat dom
Ongeveer jaquote:
Whehe, mongoolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef MarkM het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef MarkM het volgende:
Slaap lekkerquote:
Nee, waar ik nu gezeik mee heb is lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet, dan zou jij er 0 hebbenMan wat een breezer was dat
Oh jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een zeker persoon met een riante plank voor zijn of haar hoofd.
Do. Tell.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, waar ik nu gezeik mee heb is lekker.
Gossiemeine.
Vanmiddag weer een hele GTST-aflevering meegemaakt
Je kiest er zelf voor om telkens weer met haar om te gaan enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Gossiemeine.
Ik snap dan ook niet waarom je nog steeds met d'r omgaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Gossiemeine.
Douche en pitzequote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om telkens weer met haar om te gaan enzo
Ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom je nog steeds met d'r omgaat.
Iemand uit de dood opgestaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Gossiemeine.
DAT LIEG JE!quote:
Reageer op mensen, gewoon doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef iBolt het volgende:
hoe kan ik nou ooit zo fatsoenlijk intergreren
Jekkersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een zaadwedstrijd.
Gewoon meelullen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef iBolt het volgende:
hoe kan ik nou ooit zo fatsoenlijk intergreren
Jaquote:
Wat een riante plank.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Ze zegt zo: Misschien zou ik je uit mijn leven moeten bannen..
Ik: Dan doe je dat, maar zeg het wel dan, dan weet ik meteen waar ik aan toe ben..
En puntje bij paaltje..
quote:
Eerst een foto postenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zeggeh, wordt het niet eens tijd dat ik in de OP terecht kom?
Eerst tieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Tieten posten, wij gaan je er niet zomaar inzetten hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Kijk, dat was terecht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Keihard. Soort van vreemdgaan eigenlijk, gelukkig faalde ze hard
Dan moet je dat doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ze zoekt het maar uitquote:
Ik doe alleen Mark een plezier nu. (:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Veel anders zit er nu niet voor je op qua neuken.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe alleen Mark een plezier nu. (:
Nou. Zeg Ja. En dan .. uitlachen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zoekt het maar uit
Maar ik kreeg wel stiekem de hint dat ik misschien mee mag naar haar gala, als 2e keus
Als jij iets over mij in de OP zet, doe ik dat met jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alle tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die staat wel ergens in US, moment
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef nijnja het volgende:
[..]Wie is u, vertel eens wat, dan reageert de rest vanzelf
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als jij iets over mij in de OP zet, doe ik dat met jouDat is nog eens een dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Je moet meeposten, anders werkt het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopen
Wie diegene van msn gesprekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zoekt het maar uit
Maar ik kreeg wel stiekem de hint dat ik misschien mee mag naar haar gala, als 2e keus
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik doe het nog steeds met mijn ex... Ze achtervolgt me elke dag, en weet precies wat ik wilEx?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt iemand gevonden die het voor je doet?
Of ben je van hand geswitched?![]()
SCen zit m in de snelheidquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopen
Heir is het ook altijd 'Trossen los', dus aan touwen heb je al helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik doe het nog steeds met mijn ex... Ze achtervolgt me elke dag, en weet precies wat ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb keihard gezegd dat ik het uitmaakte... Ik kreeg alleen een "Talk to the hand" terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ex?
Dus je hebt iemand gevonden die het voor je doet?
Of ben je van hand geswitched?
Wel joh. En dan aankomen met een andere chick.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik net zo fijn.
[..]
Nee joh, gewoon niet komen opdagen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb keihard gezegd dat ik het uitmaakte... Ik kreeg alleen een "Talk to the hand" terug![]()
gefeliciteerd, elektrotechniek (:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heir is het ook altijd 'Trossen los', dus aan touwen heb je al helemaal niets
Verder, waarvoor afgestudeerd?
Post lekker mee
Ik ben vanaf vandaag 20
Er valt hier ook geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ze had me gedumpt voor een ander, zei die neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd fijn om iemand hard op der bek te zien gaan, als ze het verdient.
Dat is zeer pijnlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze had me gedumpt voor een ander, zei die nee![]()
Dat lukt niemand, het gaat nu ook snelle;r dan de gemiddelde dagquote:
Als tweede keus voor Kelly?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zoekt het maar uit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi.
Dan faal je wel hard ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sterk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet Do zijn gala.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wel joh. En dan aankomen met een andere chick.
Okequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er valt hier ook geen touw aan vast te knopen.
Geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |