Dat kunnen we jou niet laten doenquote:
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso geen songteksten, omdat ik helaas niet zo'n geweldige zanger ben
Dat was zacht uitgedrukt, ik zing echt waaaardeloosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om te doen
Ik vind dat ik zelf ook een waardeloze zanger ben, maar je kan best schrijven zonder te zingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was zacht uitgedrukt, ik zing echt waaaardeloos
Gewoon poëzie dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zelf ook een waardeloze zanger ben, maar je kan best schrijven zonder te zingen
Soort van, maar dan wel zorgen dat het zingbaar isquote:
Ik zit er zelf ook over te denken om dat te gaan doen, lijkt me echt enorm leuk en ik ben echt compleet gek van muziekteksten. Ik spam iedereen altijd onder met teksten en ik onthoud de tekst van ieder nummer na één keer luisteren, bovendien krijg ik zelf vaak ook gewoon ingevingen dat ik denk van, damn dat klinkt misschien wel goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Soort van, maar dan wel zorgen dat het zingbaar is.. Oftewel de intentie om er een nummer van te maken.
Serieus? WAAROM meld je je dan niet?quote:
Ik heb die ingevingen dus juist amperquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook over te denken om dat te gaan doen, lijkt me echt enorm leuk en ik ben echt compleet gek van muziekteksten. Ik spam iedereen altijd onder met teksten en ik onthoud de tekst van ieder nummer na één keer luisteren, bovendien krijg ik zelf vaak ook gewoon ingevingen dat ik denk van, damn dat klinkt misschien wel goed.
Fiets heeft zich dus wel vermaaktquote:
Jaquote:
Good for youquote:
We hebben een M, we hebben een S, we hebben een T en we hebben een R, gooi MSTRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We hebben een M, we hebben een S, we hebben een T en we hebben een R, gooi MSTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
jij vond het minder?quote:
Jup..quote:
Toch leuk om te zien lijkt mequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zijn oude, ik krijg ze van Nijn.
En Do, jij staat weer nergens op hè.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij was er niet eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
IK TRAPTE ERIN !quote:
nja de muziek was tien keer ruk maar Heimenquote:
quote:
en we kwamen sjoegerd nog ene paar keer tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja de muziek was tien keer ruk maar Heimen, desu
en RenRen-
![]()
![]()
![]()
![]()
En mij heul even gespotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja de muziek was tien keer ruk maar Heimen, desu
en RenRen-
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is oo kde grap schatquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
en we kwamen sjoegerd nog ene paar keer tegen