Niet comazuipen he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
IK BEKIJK NU WEER DIE MEETFOTO'S EN IK WEET WEER NIET WIE HYMAN EN WIE SJOERD IS![]()
![]()
!!!
Ik had een grijs vest aan met zwarte streepjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
IK BEKIJK NU WEER DIE MEETFOTO'S EN IK WEET WEER NIET WIE HYMAN EN WIE SJOERD IS![]()
![]()
!!!
Aww dat is minderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua, ik vond het vrij tegenvallen. Had beter in mijn bed kunnen blijven liggen ofzo.
Tja, niks aan te doen. De acts waren ook niet bepaald geweldigquote:
Mjah, kun je van te voren ook niet wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen. De acts waren ook niet bepaald geweldig
Daarom ook lekker op tijd naar huis. Om nou langer daar te gaan zitten is dan ook weer wat. Maar straks nog even naar Paul toequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mjah, kun je van te voren ook niet weten
Idd, als iets niet bevalt heb je d'r niks te zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom ook lekker op tijd naar huis. Om nou langer daar te gaan zitten is dan ook weer wat. Maar straks nog even naar Paul toe
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:17 schreef Probinski het volgende:
[..]
Idd, als iets niet bevalt heb je d'r niks te zoeken
Maar weer van fok af
Oh en en en, veel plezier bij Paul straksquote:
Thanks mateyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Probinski het volgende:
[..]
Oh en en en, veel plezier bij Paul straks
Ja.quote:
Jij hebt genoeg om over te schrijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil weer eens een poging doen tot een songtekst schrijven... Inspiratieloos
Probeer je gedachten maar eens op papier te krijgenquote:
Ik zie het alweerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had een grijs vest aan met zwarte streepjes... En een zwart Metallicashirt
Ik ben de leukerdquote:
Ik schrijf sowieso geen songteksten, omdat ik helaas niet zo'n geweldige zanger benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Probeer je gedachten maar eens op papier te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |