Ik zou haar vol voor haar bek slaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Chai het volgende:
Zeg 'perongeluk' iets te hard zodat hij het net hoort: 'Ik ben zó ontzettend geil'' en kijk dan heeel toevallig zijn kant uit.![]()
Probeer het zelf maar eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAR?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik laat altijd mijn tas vallen voor die jongen en ga dan uitgebreid bukken. Dan maar hopen dat die jongen me checkt, weet je wel...
Dus open je gelijk NU een topic, inclusief pics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jotcha het volgende:
Hoe een meisje het net probeerde: ze stuurde "per ongeluk" bikinipics via msn, die voor haar vriendin bedoeld waren. Helaas droop de nepheid van dat "per ongeluk" af
Oh, en ik zou vooral duidelijk zijn
Worked for me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef MarkM het volgende:
Geen kleding aandoen helpt meestal, mits lekker lichaam.
Jouw tekenskills zijn l33t, mits het eigen werk is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef MarkM het volgende:
Geen kleding aandoen helpt meestal, mits lekker lichaam.
Nee, geen eigen werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jouw tekenskills zijn l33t, mits het eigen werk is.
Jalalalal bier en tietuuh Jaalallalaaaaaaquote:
Dat vooral jaquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef 49R het volgende:
[..]
Dat vooral ja
In mijn jonge jaren had een meid met gespreide benen vóór me kunnen gaan liggen. Terwijl ze dan mijn kloppend lid hard wreef had ik me nóg af gevraagd of ze wellicht wat van me wilde
Ah, jij wilt geen intellectueel gesprek, maar je wilt gewoon flink gepaald worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik laat altijd mijn tas vallen voor die jongen en ga dan uitgebreid bukken. Dan maar hopen dat die jongen me checkt, weet je wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |