Heir is het ook altijd 'Trossen los', dus aan touwen heb je al helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik doe het nog steeds met mijn ex... Ze achtervolgt me elke dag, en weet precies wat ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb keihard gezegd dat ik het uitmaakte... Ik kreeg alleen een "Talk to the hand" terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ex?
Dus je hebt iemand gevonden die het voor je doet?
Of ben je van hand geswitched?
Wel joh. En dan aankomen met een andere chick.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik net zo fijn.
[..]
Nee joh, gewoon niet komen opdagen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb keihard gezegd dat ik het uitmaakte... Ik kreeg alleen een "Talk to the hand" terug![]()
gefeliciteerd, elektrotechniek (:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heir is het ook altijd 'Trossen los', dus aan touwen heb je al helemaal niets
Verder, waarvoor afgestudeerd?
Post lekker mee
Ik ben vanaf vandaag 20
Er valt hier ook geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopen
Ze had me gedumpt voor een ander, zei die neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd fijn om iemand hard op der bek te zien gaan, als ze het verdient.
Dat is zeer pijnlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze had me gedumpt voor een ander, zei die nee![]()
Dat lukt niemand, het gaat nu ook snelle;r dan de gemiddelde dagquote:
Als tweede keus voor Kelly?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zoekt het maar uit
Maar ik kreeg wel stiekem de hint dat ik misschien mee mag naar haar gala, als 2e keus
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi.
Dan faal je wel hard ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sterk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet Do zijn gala.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wel joh. En dan aankomen met een andere chick.
Okequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er valt hier ook geen touw aan vast te knopen.
Geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |