Tieten posten, wij gaan je er niet zomaar inzetten hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zeggeh, wordt het niet eens tijd dat ik in de OP terecht kom?
Kijk, dat was terecht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Keihard. Soort van vreemdgaan eigenlijk, gelukkig faalde ze hard
Dan moet je dat doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ze zoekt het maar uitquote:
Ik doe alleen Mark een plezier nu. (:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Veel anders zit er nu niet voor je op qua neuken.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe alleen Mark een plezier nu. (:
Nou. Zeg Ja. En dan .. uitlachen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zoekt het maar uit
Maar ik kreeg wel stiekem de hint dat ik misschien mee mag naar haar gala, als 2e keus
Als jij iets over mij in de OP zet, doe ik dat met jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alle tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die staat wel ergens in US, moment
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef nijnja het volgende:
[..]Wie is u, vertel eens wat, dan reageert de rest vanzelf
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als jij iets over mij in de OP zet, doe ik dat met jouDat is nog eens een dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Je moet meeposten, anders werkt het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopen
Wie diegene van msn gesprekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zoekt het maar uit
Maar ik kreeg wel stiekem de hint dat ik misschien mee mag naar haar gala, als 2e keus
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik doe het nog steeds met mijn ex... Ze achtervolgt me elke dag, en weet precies wat ik wilEx?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt iemand gevonden die het voor je doet?
Of ben je van hand geswitched?![]()
SCen zit m in de snelheidquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef iBolt het volgende:
[..]
ik -> allround poster -> 19 -> normaal postuur -> student -> over 1 jaartje afgestudeerd -> kijk hier af en toe maar kan er maar geen touw aan vast knopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |