Lijkt desu serieus op een auto?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja de muziek was tien keer ruk maar Heimen, desu
en RenRen-
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niet, doe je vakerquote:
quote:
Neequote:
Geeft niets schatquote:
quote:
Echt nietquote:
Alles goed welquote:
Hij is wel stilquote:
Markermeerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef MarkM het volgende:
Hoipo!
Dat is mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is wel stilMaar geen oto
![]()
We hebben het toch zeker gezellig gehad met z'n vieren
Dat welquote:
Haiquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Nijn, jij hebt vast wel verstand van zuivel. Ik heb net een halve liter Yoki drink opgedronken met datum 03-05. Kan vast geen kwaad he?
Jij gaat zo hard doodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Nijn, jij hebt vast wel verstand van zuivel. Ik heb net een halve liter Yoki drink opgedronken met datum 03-05. Kan vast geen kwaad he?
De 22ste?quote:
Zal weinig kwaad kunnen, meeste zuivelproducten zijn nog tot 3 dagen na de houdbaarheidsdatum goed, en Yoki is sowieso al bacterie, dus jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
voel je niets vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan best.
TEN MINSTE HOUDBAAR staat er heel vaak op.
Ja tohquote:
Denk dat we heerlijk zullen slapen straksquote:
Eindelijk!quote:
Dat zal eerder aan de heoveelheid liggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja klopt... Van die pudding met de datum van een week ervoor kreeg ik wel buikpijn, maar dat was een hele frambozenpudding
Ik bedoel maarquote:
Jupquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan best.
TEN MINSTE HOUDBAAR staat er heel vaak op.
Hoe was het vandaag?quote:
Pak stond voor het weekend al open in de koelkastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als het nog dicht zat, maakt het verder niet uit.
[..]
Hoe was het vandaag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |