das luxquote:
Het is geen shoarmaquote:
Welke opmerking reageer je nou op?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Tessio het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar inmiddels, wat gaat er gebeuren vanavond?
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik krijg stiekem toch wel medelijden met Eline en Jeroen... Zo'n gehaktbal ruikt natuurlijk suuuuuperlekker
Wie weet, deze ontberingen scheppen een bandquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef Pek het volgende:
De relatie Eline-Jeroen wordt wel sterker door dit afzien, zou het nog batsen worden voor er een uitvliegt?
Oh sorry, hahaha, dat hoorde ik ze net op de stream zeggen.............quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welke opmerking reageer je nou op?![]()
Waneer krijgen ze nou die aanstekers?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Dementor het volgende:
Op basis van de boodschappenlijst is dit lekkere maaltje samengesteld.
Ze moeten nu wel weer even op krachten komen.
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet, deze ontberingen scheppen een band
Ja, Amber wrijft het er wel in, dat is best een pestkopje.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.
Amber huilt, Amber lacht.................totdat ze weer een opdracht krijgen en mevr weer naar boven moet om opgepept te worden.
Minstens het grote bed!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerk
Militairenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft nog niet echt een windje gelaten in de bunker, maar wel een beetje
Meisjes laten geen windjes, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft nog niet echt een windje gelaten in de bunker, maar wel een beetje
OMGquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
Toen ik in dienst zat hebben we zo'n ventje verteld dat je sambal op je eikel moet smeren om het langer vol te houden, die stond 's nachts gillend bij de ziekenboeg
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes
wiki
oh die is te erg dat hij daar intraptquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
Toen ik in dienst zat hebben we zo'n ventje verteld dat je sambal op je eikel moet smeren om het langer vol te houden, die stond 's nachts gillend bij de ziekenboeg
iddquote:
O wat vreselijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
maw, roken is al duur genoegquote:Op maandag 4 mei 2009 18:57 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: "ik rook de peuken het liefst tot en met de filter"
Jeroen: "lekker he"
en anders ruiken ze naar bloemetjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meisjes laten geen windjes, dat weet je toch wel?
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
vanaf het begin al ja ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Hij had het over '45 dus ik denk dat ie beide bedoeld.quote:
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikkenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef snetje het volgende:
Eline doet het goed hoor .... wat nu als Amber of Marilien deze opdracht hadden ...
Amber zou om het half uur naar boven rennen en Marilien zou om het kwartier zeggen "ik heb maar 2 potjes "....
maar ja dit is dag 1 ... eens kijken hoe Eline het morgen doet ...
Ah so........ze kan zo in dat programma van Keith Bakker, je weet wel met die verslaafde kinders, en Jeroenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.
Niet met 'm eens. Bovendien gaat het tegenwoordig niet meer per se om de overledenen in de Tweede Wereldoorlog, maar ook bijv. over de mensen die momenteel op missie zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef snetje het volgende:
[..]
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...
ik heb liever dat Peter straks 2 minuten stilstaat .... dat gewiebel steeds van hem
O wauw, mevrouw heeft weinig keus lijkt me, ze wil het lieverdje van de groep blijven en snapt ook wel dat ze er niet mee weg komt als ze het verpest. Het blijft eenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
O ja die hebben we ook nogquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
Waarom zou ik? Ze klinkt nog steeds als Calimero en ligt de halve dag op tafel. Dat bonengedoe is een battle, ze zal wel moeten. De eerste battle gaf ze bij aanvang al op.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
Valt meequote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Joey mag de bunker niet in...
Er staat nu een nieuwe poll online:
Drill instructeur
Ja, vanavond en afmatten maar
Nee, kalm aan
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Drill instructeur
Nee, kalm aan
Avondje Pimmen weer danquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar wees wel een beetje lief voor Eline & Jeroen, die hebben het al zwaar
Mooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Joey mag de bunker niet in...
Er staat nu een nieuwe poll online:
Drill instructeur
Nee, kalm aan
Ik kan het gewoon niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m maandag 4 meiquote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het gewoon niet vinden![]()
Er zijn ook zoveel topics
Dan doet Dennis niet meequote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Tessio het volgende:
Mannen in een jurk, hakken aan, make-up op en 24 uur zo rondlopen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef snetje het volgende:
Peter gaat zich absoluut niet verkleden ...al helemaal geen jurk aan of een rokje ... dan sta je voor je rest voor lul op internet is zijn antwoord ....
nou doe dat sjaaltje dan ook maar af
Ik kan dus gewoon niet zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m maandag 4 mei
heb ze vanochtend nog gelezen maar zie ze nu ook niet staanquote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet vinden![]()
Er zijn ook zoveel topics
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:33 schreef snetje het volgende:
slimme opmerking van Eline : maar je zit wel in je onderbroekje stripezelen te spelen ...
Reizenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef beequeen het volgende:
Guttegut, Peter wil ook al niet meedoen aan een gimmick als verkleden als vrouw. Wat wil die gast eik wel?
Dus dat. Afvoeren die hap.quote:
Want?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Welke Fokker met een grote bek wil voor 24 uur de bunker in?
Waar is de officele oproep?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Is daar een poll voor dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Ikquote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat aantal max. meenemen als ze worden opgesloten heb ik begrepenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef Disana het volgende:
Ik snap die 'Sigaretten in dagduel' poll niet. Kunnen ze die verdienen of kwijtraken?
Ooohhhh, dankjewelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat aantal max. meenemen als ze worden opgesloten heb ik begrepen
Ik denk dat Dries Roelvink nog wel een gooi doet naar TB2quote:
Sticky gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
heb ze vanochtend nog gelezen maar zie ze nu ook niet staan
Ik ga voor Stefan/Sunchaserquote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
dat lijkt mij sterk... in het begin stemde ik ook nooit op polls en kreeg gewoon nieuwe iig.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier moet posten , maar doe het toch maar.
Is het zo dat, als je niet stemt op een poll op de homepage of control panel, je geen nieuwe polls te zien krijgt?
Iedereen ziet dezelfde pollsquote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Is het zo dat, als je niet stemt op een poll op de homepage of control panel, je geen nieuwe polls te zien krijgt?
Kweenie, ik heb de drill- en de peukenpoll en heb al dagen niet gestemd.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Juist wel met Pim, dan voelen de anderen zich lekker lullig omdat ze niet aan hem kunnen tippenquote:
Nee, daarmee weten ze dat WIJ weten dat ze niet aan hem kunnen tippenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist wel met Pim, dan voelen de anderen zich lekker lullig omdat ze niet aan hem kunnen tippen
Owkeeeejjjjj, thanx.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Iedereen ziet dezelfde polls
Dus je krijgt vanzelf een nieuwe te zien
Mooi juist, tochquote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, daarmee weten ze dat WIJ weten dat ze niet aan hem kunnen tippen
Misschien dat je de uitslag kunt posten voor de mensen die niet (kunnen)stemmenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeejjjjj, thanx.
On Topic: Iedereen moet poepen maar er is nog steeds geen toiletpapier.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeejjjjj, thanx.
On Topic: Iedereen moet poepen maar er is nog steeds geen toiletpapier.
Er staat gewoon een E teveel en hij heeft een T vergeten. Een soort Walk of Fame maar dan op de tafel van TB.quote:
Een soorte van krasfoutjequote:Op maandag 4 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat gewoon een E teveel en hij heeft een T vergeten. Een soort Walk of Fame maar dan op de tafel van TB.
Zeker, streams uitquote:
Ik ben voor drillen, dan hebben wij hier ook weer iets te klagen omdat zij zo lopen te klagenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:53 schreef Disana het volgende:
Moeilijke poll... ik vind drillen niet leuk om naar te kijken, de fitness in DGK vond ik ook nooit wat. Aan de andere kant is het verder ondermijnen van de moraal wel weer leuk.
Dat kan ook nog.quote:
oh, dat dacht ik altijd. om 20 uur zet ik de radio altijd op 10quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou mensen... jullie hoeven niet TOT 8 uur stil te zijn hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, dat dacht ik altijd. om 20 uur zet ik de radio altijd op 10
Nogquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
ze hadden de audio uit gezet... netjes
er staat didin , zo heet zijn vriendinquote:Op maandag 4 mei 2009 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn dat de kinderen van Jeroen, die op dat briefje staan? en lees ik het goed staat daar Dion?
Lekker rustigquote:
Staat gewoon aan hoor, je bent gewoon niet gewend dat ze zo stil zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
ze hadden de audio uit gezet... netjes
Nu weer wel ja. Maar de audio stond net echtwel uit. Ik hoorde geen zuchtje meer, zelfs de afzuiging hield ermee opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Staat gewoon aan hoor, je bent gewoon niet gewend dat ze zo stil zijn
Tsja, sjit happensquote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden dan beter minuut eerder kunnen beginnen ook want door streamvertraging waren hun nog te horen toen rest van land stil was.
Het gaat om het gebaar en de gedachtequote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden dan beter minuut eerder kunnen beginnen ook want door streamvertraging waren hun nog te horen toen rest van land stil was.
Joh. Ik bedoelde alleen van; als je ze dan toch 5 min stil laat zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar en de gedachte.
Dat bovenal, daarom vind ik die 2 minuten om 20:00u eigenlijk ook overbodigquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar en de gedachte.
Het is voorbestemdquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Pek het volgende:
Amber, Saffier, Onyx....sick fucks, die ouders
En dan Silver als achternaam, hoog pr0n-gehalte.
maar op een gegeven moment denk je toch heeeeee en tel je ff, dit duurde echt minuuuuten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zitten aftellen, je staat stil bij de doden
Dat dacht ik gelijk toen ik dat voor de eerste keer lasquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Pek het volgende:
Amber, Saffier, Onyx....sick fucks, die ouders
En dan Silver als achternaam, hoog pr0n-gehalte.
Ik mag aannemen dat het bij sommige na 3 minuten toch wel begon te dagen, en dan wachten ze nog maar voor de zekerheid, je wil tenslotte de stilte niet voortijdig verbrekenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op een gegeven moment denk je toch heeeeee en tel je ff, dit duurde echt minuuuuten.
Ze wouden wc papierquote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:
Ze willen meer wcpapier.
Marielin: krijgen we weer fanmails dat we te veel zeuren
Met een rol boterhamzakjes moet dan toch prima gaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Tessio het volgende:
Ze vinden het te ver gaan dat ze geen wc papier krijgen.
Overleven is overlevenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Tessio het volgende:
Ze vinden het te ver gaan dat ze geen wc papier krijgen.
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vondquote:
Het oude brood.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
Renate had ook niet gezeurd, die had wel een theedoek gepakt ofzo
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
Het was dan ook met name Calimero die piepte dat het te ver ging.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
En hoeveel vrouwen ben je tegengekomen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vond
Precies, niet lullen maar poetsen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met een rol boterhamzakjes moet dan toch prima gaan?
Mooi he.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
Peter spreekt Jeroen aan op zijn humor: wat jij doet is zoooo kansloos, dat gaat dagen zo door
Jeroen: we moeten het er maar mee doen he
Bij 40 ben ik de tel kwijt geraaktquote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen ben je tegengekomen?
Aaah ja, mijn verwekkingstijd zo'n beetje. Hoi Papquote:Op maandag 4 mei 2009 20:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Bij 40 ben ik de tel kwijt geraakt![]()
Geen grap, het was de 70/80's, aids bestond nog niet
Daar zit wat inquote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vond
Bouwt wat weerstand op bij ze.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:
Waarom drogen ze daar af? Opdrogen is schoner. Die theedoeken zijn zo goor, daar heef Amber haar ogen mee schoongemaakt en Eline haar oksels.
Peter wordt lastigquote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
iemand vraagt hoe het zit met het wcpapier
Marielin: dat zou ie overleggen
Peter: overleggen???
Daar kan ik zo van genieten hequote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
Peter spreekt Jeroen aan op zijn humor: wat jij doet is zoooo kansloos, dat gaat dagen zo door
Jeroen: we moeten het er maar mee doen he
Ik ook, alleen jammer dat ze dan de camera weg gaan draaien.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
wooo iemand stemt Jeroen even van 6 naar 1.
vind ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef evaxsis het volgende:
ik vind niet dat ze een duel mogen weigeren, dat verziekt het spel toch?
Ik hoop dat ze er 1 laat en dat dan haar hele broek vol zit!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:40 schreef Pek het volgende:
Eline met haar "doewd"![]()
Wat een scheet is het toch
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:40 schreef snetje het volgende:
als ze slim zijn gaat er 1 gewoon op de pot zitten .. doet haar behoefte om dan te zeggen ik kom er pas vanaf als ik plee papier heb ...![]()
maar ja de regie kennende zit je er zo een paar uur
ik denk het ookquote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
volgens mij gaat Peter naar huis ... zijn gezicht zo te zien
Nee hoor, er zit ook een pakje sigaretten bij.quote:
ja maar zijn gel is even belangrijk voor hemquote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, er zit ook een pakje sigaretten bij.
zit er ook inquote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar zijn gel is even belangrijk voor hem
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Peter en Marielin moeten de isoleer in voor 24 uur?
verwarrend hè welke van deze komt nou het beste uitquote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef Tessio het volgende:
Jammer ergens...........nu kan Jeroen Peter hem niet op de kast jagen......of uit/in de kast......
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef NrTH het volgende:
Alsof Peter moeite gaat hebben met zo lang in een kleine ruimte, hij zit z'n hele leven al in een kast
Ze hadden Jeroen en Peter samen in die kast moeten doenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef lunareclipse het volgende:
Dit is errug goed voor Jeroen;
Hoeven we tenminste geen lastige keuzes te makenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:54 schreef lies1958 het volgende:
En nu is er maar een stream dus mis je altijd een gesprek.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
verwarrend hè welke van deze komt nou het beste uit
Ze roken alquote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef D. het volgende:
Amber heeft de asbak gejat
Nu kunnen ze 24 uur niet roken
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden Jeroen en Peter samen in die kast moeten doen
jah dan had je goede wrijvingen gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden Jeroen en Peter samen in die kast moeten doen
Ze zijn ook niet de slimsten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef lies1958 het volgende:
Ze hebben 12 peuken voor 24 uur en ze steken er allebei al gelijk een op. Niet slim lijkt mij.
ik zeg spreekverbod !!!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ze kunnen wel gewoon communiceren met de overige overlevers.
Een isoleercel van likmevessiequote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ze kunnen wel gewoon communiceren met de overige overlevers.
Neuh volgens mij op een hele emmerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Hoe groot is dat hok ongeveer?
en moeten ze echt op een potje plassen?
Volgens mij maar iets meer dan een vierkante meter ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Hoe groot is dat hok ongeveer?
en moeten ze echt op een potje plassen?
Ze heeft nog steeds de pest in over het toiletpapierquote:Op maandag 4 mei 2009 21:03 schreef snetje het volgende:
oehoooeeeeeeeeee die is boos ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
2 volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de pest in over het toiletpapier![]()
Ze hebben toch een rol gekregen?
Nee, die moesten ze weer terugleggenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee moesten ingeleverd wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is al eten, en ze kunnen ook in de luchtruimte, daar kan je best languit liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Is er eigenlijk ook ruimte om te liggen, en dat hokje?
En krijgen ze eten, of is dat er al?
Ik voorspel tweemaal een blaasontstekingquote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Is al eten, en ze kunnen ook in de luchtruimte, daar kan je best languit liggen
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Is er eigenlijk ook ruimte om te liggen, in dat hokje?
ze kunnen buiten liggen en ze hebben een knapzakje meegekregenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Is er eigenlijk ook ruimte om te liggen, in dat hokje?
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin gaat zittend slapen in het hokje en peter buiten ... allemaal beesten daar spinnen muggen ik zou ook voor in het hokje gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |