abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68596104
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 07:17 schreef Arn0 het volgende:
00:34: De eerste rare geluiden zijn een feit. De overlevers worden wakker. Peter maakt terug wazzaaaaa geluiden.
00:35: Wederom rare geluiden.. De overlevers hebben geen idee wat er gebeurt. Ze suggereren een foutje bij de redactie?
00:38: Ze beginnen te vermoeden dat de redactie "met hun loopt te fucken"
00:40: Eindelijk terug geluiden, het lijkt alsof iemand doucht oid.
00:43: Ze proberen te slapen, maar om de paar minuten komen er nieuwe geluiden.
00:43: En ja hoor, nu weer oorlogsgeluiden.
00:44: De redactie gooit er nog wat morsecode tussen.
00:46: De geluiden blijven nu continu afspelen.
00:50: De overlevers willen bellen, ze beginnen zich toch vragen te stellen.
00:52: Stilte. Voor hoelang?
00:57: En daar zijn de geluiden terug!
01:01: Het luchtalarm is er, eindelijk!
01:02: Iedereen staat op en Bobby gaat de opdracht voorlezen.
01:03:Om een 3 gangen menu te krijgen hebben ze tot 7 uur 's ochtends om een jigsaw puzzel op te lossen!
01:06: Het is een puzzel van Escher, en ze mogen enkel kaarsen als licht gebruiken.
01:10: Ze proberen de kaarsen aan te krijgen, en de hoekjes van de puzzel te zoeken, wat niet simpel is.
01:24: Ze werken in teams van twee om dan later de puzzel samen te voegen.
01:24: De voorbeeld afbeelding is afgeplakt
01:28: Iemand denkt dat het 12 uur is, ze hebben geen idee hoe laat het werkelijk is.
01:31: Voorlopig schieten ze niet echt op met hun puzzel.
01:38: Ze zitten al 5 minuten over de verhoudingen te discussiëren.
01:50: Bobby denkt dat hij grappig is. Niemand lacht.
02:08: Ze zijn al een beetje opgeschoten, maar nog erg veel puzzelstukjes te gaan!
02:11: Er wordt eten (pinda's en nootjes) bij gehaald.
02:21: Ze vragen zich af of het wel daadwerkelijk 1000 stukjes zijn.
02:23: Renate heeft buiten commentaar leveren nog niets gedaan, dat levert de eerste spanningen op. Alhoewel Renate wel beweert dat ze graag wilt helpen, maar niets kan doen.
02:31: Weer wat geblaat over de verhoudingen, los die puzzel nu gewoon op!
02:35: En het bunkerlied speelt af, maar de overlevers zijn niet echt enthousiast.
02:37: Marielin ergert zich aan Renate, lijkt het zo.
02:38: Bobby zegt iets van een 135 stukjes die al klaar zijn. Nog 865 te gaan dus.
02:46: De kaarsjes staan te ver weg, de overlevers willen ze dichter zetten.
02:51: Ze denken dat het 3/4 uur is. De rand is overigens bijna klaar, maar het eerste kaarsje gaat uit.
02:53: Een eerst dipmomentje, van Eline. Ze denkt dat er stukjes ontbreken / kwijt zijn.
02:55: Pim komt 'tot leven', bemerken de andere overlevers.
03:01: Renate wilt gaan fietsen voor licht te krijgen, de andere overlevers spotten met dat idee.
03:03: De motivatie wordt steeds minder. Zal het wel lukken?
03:06: Peter suggereert even dat hij wilt stoppen.
03:10: De groep schiet terug in actie.
03:12: Je zou het niet verwachten, maar Pim is overactief. Hij stoot iets om.
03:19: Een paar overlevers hebben de slappe lach, en Bobby kan daar niet tegen. Hij vraagt aan de lachers om weg te gaan als ze niet serieus kunnen zijn.
03:20: Er wordt tegen de regels in een aansteker gebruikt.
03:22: Bobby blijft tegen Peter en Jeroen zeiken omdat ze lachen.
03:25: Renate suggereert weeral haar fiets voor licht idee. Wederom wilt niemand het. De randen worden uit elkaar gehaald? Ze kloppen niet.
03:30: De overlevers willen toch echt meer licht.. Verder zijn de irritante geluiden terug.
03:33: Enkelen willen stoppen, anderen willen niet opgeven. Het wordt nu bijna onmogelijk om het te halen. Marielin geeft commentaar op de mensen die niets doen (oa Renate)
03:37: Ze kijken (tegen de regels in!) op de doos wat de voorbeeld afbeelding is.
03:41: Renate doet weer wat verkeerd en Jeroen masseert Eline.
03:43: De massage helpt, Eline heeft de onderrand compleet.
03:50: Marielin wilt misschien toch stoppen, maar Bobby (die zichzelf als een optimist beschouwt) zegt dat het nog wel kan lukken.
03:51: Ze kijken op de grond en er liggen een aantal stukjes.. Eline zegt dat er een 'missing link' gevonden is.
03:53: Er liggen nog steeds stukjes.
03:55: Ze hebben een Mission Impossible gevoel, en Jeroen heeft zijn eerst passend puzzelstukje gevonden
03:56: Bobby vindt dat Peter en Renate moeten gaan slapen, maar Renate is het er niet mee eens. Uiteindelijk gaat ze slapen, maar Peter gaat nog niet slapen.
04:01: Ze bellen nog een keer, voor meer licht.
04:03: Pim maakt zijn eerste geslaagde grap van de bunker?
04:05: Marielin wilt weer opgeven, want ze weet zeker dat het niet zal lukken (en ze heeft gelijk!)
04:08: Peter gaat uiteindelijk dan ook slapen.
04:13: Ze blijven goed bezig, met hun zessen.
04:23: Blijkbaar willen enkel Bobby en Amber willen doorgaan. Er is een hele discussie, Amber wilt absoluut niet opgeven en Bobby heeft gewoon plezier. Ondanks dat het nooit zal lukken (volgens Marielin)
04:29: Ze doen nog een laatste poging voor verlichting te krijgen.
04:30: Eline, Marielin en Pim gaan opgeven. Bobby gaat sowieso door, en Amber ook?
04:34: Nu zitten enkel Amber en Bobby (die net opschepte over zijn IQ) aan de tafel, best kansloos dit.
04:37: Terug wat achtergrondgeluiden.
04:44: Bobby en Amber blijven bezig. De overlevers die slapen irriteren zich mateloos aan de voortdurende geluiden.
04:50: Zoveelste poging om licht aan te krijgen, maar wordt wederom genegeerd door de redactie.
04:56: Door het geluid kan Marielin niet slapen, ze komt toch helpen.
05:17: Niets speciaals te melden, Bobby, Amber en Marielin blijven bezig.
05:24: De redactie brengt koffie naar de 3 die nog bezig zijn.
05:31: Dit keer liggen Eline en Jeroen heel wat minder close in bed..
05:38: Het is te donker voor de puzzel deftig af te werken, ze gaan nu gewoon wat praten.
05:43: En nu zitten ze te roddelen over de andere kandidaten. Er wordt vooral over Renate gepraat.
05:54: De poging om de puzzel af te krijgen lijkt wel opgegeven. Nu praten ze maar wat, en zijn er terug geluiden in de achtergrond.
06:00: Nog een uur en het zit erop. De opdracht gaat overduidelijk mislukken, maar toch blijven de 3 bikkels doorzetten.
06:16: Het licht gaat aan, maar het is nog geen 7 uur. Bobby wilt verderdoen met de puzzel zodat ze kunnen tonen aan de groep dat ze nog heel wat hebben gedaan.
06:20: De geluiden zijn nog niet weg..
06:24: Bobby telt even, en denkt dat er maar 300 stukjes zijn. Marielin oppert dat het met licht gemakkelijk haalbaar was.
06:27: Het licht gaat terug uit, maar ze krijgen buitenlicht.
06:28: De vrouwen willen nog een uur gaan slapen, Bobby niet.
06:40: Ze gaan even een luchtje scheppen.
04:45: Ze maken de overige overlevers op een luidruchtige manier wakker.
06:59: De redactie kondigt aan dat ze nog 1 minuut hebben.
07:15: Het alarm gaat eindelijk na een belletje van Marielin. Ze krijgen een briefje van de redactie dat de opdracht mislukt is, ze sinaasappelen krijgen en ze mogen slapen.

Zo, dat is het
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:42:43 #52
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68596117
Eline stoeit met Jeroen
Ze hebben honger
Ze hangen met zijn alllen rond het aanrecht
het licht is weer aan
De sfeer is uitgelaten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:44:45 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68596191
Op het menu staan aardappelen
Ze hebben geen plek genoeg op de picknicktafel
Ze schikken in
De dames zijn zenuwachtig voor een exit
Renate is bang dat ze niet naar huis gaat
Ze verwachten allemaal dat Renate eruit gaat.
Als Renate blijft zal dat commotie geven
pi_68599616
Door een hack op de site heeft de redactie besloten dat de stemming niet meer eerlijk was. Omdat Bobby en Renate onderaan stonden moest nu de groep beslissen wie van die twee er uit moest.
Peter heeft op de een of andere vage manier de groep weten te overtuigen dat ze Bobby eruit moesten gooien (i.v.m. concurrentie), dus Bobby is eruit.
En vervolgens zegt Renate doodleuk, 'nou, ik hoopte dat ik eruit moest. Ik ga nu ook.'
Dus Renate is ook weg, wat ze 2500 euro van de prijzenpot kost.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 22:44:03 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68605727

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 3 mei 2009 @ 06:13:45 #56
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68611032
Voor mensen die denken dat er weinig te doen is als de bewoners slapen; dat klopt. Maar de Bunker kent naast de nu zes overlevers nog andere bewoners waaronder een stel merels. Deze merels hebben pas gezinsuitbreiding gehad. Een prachtige jonge merel. En die jonge merel heeft honger. Pa en ma merel mogen daarom iedere ochtend teringvroeg hun nest uit om voor junior eten te zoeken.

Junior op de tak. "Honger!"

Pa of ma merel brengt iets te eten. "Meer!"

Echt, National Geographic is er niks bij.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68629845
Vandaag (zondag 03-05-09) is er een uitgebreide "aanval" op de bunker....

Allereerst moet er 300 km gefietst worden,
daarna moeten de bewoners 500 maal een push-up doen,
daarna houden Pim, Marielin en Peter een wagenwiel met een met water gevulde vissenkom een uur omhoog.

De volgende opdracht; Het maken van een kaartenhuis van 8 hoog, is op het moment van typen nog aan de gang. Er moet eten gekookt (warmgemaakt) worden op twee waxinelichtjes....

Oh, en de stroom, stromend water en het licht zijn afgesloten..... In totaal duurt de "aanval" 8 uur.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 23:32:30 #58
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68639951
Aangezien ik nog nooit in een RLS'zo verschrikkelijk weinig streamverslagen heb gezien even een foto van de bewoners .

zondag 3 mei 2009 @ 23:34:24 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640045
De deelnemers hebben het koud'
Peter ligt al in bed. Hij krijgt het niet warm
Ze fantaseren over dat ze morgen lekker op de bank een biertje gaan drinken, pizaatje, film, stekker uit de telefoon.
Sommige worden verkouden.
Ze hangen en zijn passief.
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 23:38:24 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68640206
Ze schijnen nu al naar bed *te moeten* en hebben het gevoel dat het belachelijk vroeg is ( rond 20.00)
Peter wil zijn peuken en is hardstikke blij dat er 2 uit zijn. Hij maakt terloops een subtiele opmerking tegen Marielin, *djeezus wat heb jij een enorme wallen onder je ogen zeg* Eline is van mening dat je dat soort dingen niet hoort te zeggen.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:40:13 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640271
Ze moeten UIT BED
Slaapkamerprotocol is van kracht.
Ze weten dat het 23.40 uur is
ZENDERS OM
Sfeer is lacherig.
Ze hebben elkaar weinig te vertellen
  zondag 3 mei 2009 @ 23:45:58 #62
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640486
Deelnemers snappen niet dat ze niet gematst worden voor 20 min
We hebben een zware dag gehad
laten ze ons eerst helemaal liggen
De deelnemers denken dat de redactie in een stuip ligt na 47 biertjes
Er wordt veel gesnotterd en gesnoven
En gelachen
Amber in BH
Ze denkt dat er nu wordt ingezoomd
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 23:46:05 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68640492
De sfeer (NOT) zit er goed in nadat Bart vertelde dat het nog géén bedtijd is. Zoals Stefan al schreef weten de bewoners exact hoelaat het is. Nadat ze in 1e instantie even 1 minuut wat lacherig waren slaat de verveling weer toe.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:50:50 #64
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640682
Verveling
ze tellen de tijd af
KOUD
Nog meer verveling
Ze klagen allemaal dat het KOUD is
Alleen Jeroen heeft het warm
Snotter
Snif
Marielin ziet er slecht uit, ze lijkt op Morticia adams
Verveling
Ze willen SLAPEN
Snif
Nog 10 min
Pim stookt: we hebben het protocol verbroken, de slaapzakken zouden ze moeten invorderen
Peter: ikd enk dat ze wel begrijpen dat we dachten dat het al zo laat was
Snotter
Eline: het is 23.50
  zondag 3 mei 2009 @ 23:56:41 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640906
Ze doden de tijd met wat geneurie
Moe
verveling
Snotter
Eline tiept
Peter zingt zijn liedje
Peter mist een biertje op het terras
verveling
  zondag 3 mei 2009 @ 23:57:39 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640943
Eline: nog 3 minuten
  zondag 3 mei 2009 @ 23:58:02 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68640956
Bart: Bedtijd
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 23:59:07 #68
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68640996
Ze mogen naar bed , er gaat dus niets veranderen, het blijft saai.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:09:03 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68641381
10 minuten later
Stilte
Ze slapen reeds
Bart draait de tune van van de Bunker
KEIHARD
Bewoners zijn not amused
Bewoners: ik hunker naar mijn nachtrust
Fuck eens op
Stilte...
pi_68643096
er lopen mensen door de bunker:

Iets met deze pot gedaan?

pi_68645349
Na een druk verjaardagsweekend, eindelijk weer tijd om om caps te maken...

bewoners worden wakker

boodschappen worden geleverd, er wordt geopperd om pannekoeken te gaan eten er zijn ook 4 eieren, amber : we hebben wel allemaal lekker een eitje.. Peter: we kunnen er ook 1 bewaren voor de anderen

pi_68645885
Er zijn 10 sigaretten gebracht, de rokers ieders 2 de rest 1. peter verkoopt zijn plek in het luxe bed aan jeroen voor een exta sigaret

ontbijten.. gebakken ei met brood en bruine bonen

na het eten en wegzetten van de bonen door jeroen begint hij volgens mij te twijfelen aan zich zelf, hij kijkt wat rond, inspecteerd voor een 2de keer de koelkast. Maar zegt niks

† In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 10:37:10 #73
137949 Disana
pi_68647577
Jeroen krijgt fanmail van biefstukje1 (Fok!) en Pim krijgt fanmail van iemand wiens naam ik niet kon verstaan.

De overlevers worden gemaand beter met de batterijen om te gaan, er schijnen niet alleen (bijna) lege ingeleverd te worden.

De briefjes van de redactie schijnen nogal veel spelfouten te bevatten.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 10:44:22 #74
137949 Disana
pi_68647805
Amber krijgt telefoon en zegt daarna 'Sorry jongens, ik ga effe naar boven, ik trek het écht niet meer'. Ze huilt.

Na drie kwartier komt ze terug. Ze ziet er 'schoongehuild' uit. De was mag in het voorraadhok gezet worden, vertelt ze. Het is niet de bedoeling dat iedereen elke dag boven gaat zitten, maar het kan wel als iemand er echt doorheen zit.

[ Bericht 52% gewijzigd door Disana op 04-05-2009 11:36:14 ]
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 10:58:14 #75
137949 Disana
pi_68648253
Er is wat spanning tussen Jeroen en Peter. Jeroen vindt Peter een pussy en Peter vindt Jeroen een sukkel.

Peter klaagt dat hij de hele dag in de kou zit maar Marielin zegt 'zit niet de hele dag niet zo te zeiken man!'

Jeroen vermaakt zich kostelijk om Peter en vindt dat Peter niets aan durft te gaan (niet eens een battle voor een douche).

Peter klaagt verder over sigaretten en vraagt zich af of ze er wel komen. De luxe artikelen die hij heeft opgeschreven 'interesseren me geen fuck!' en bovendien, de streamers bepalen de battles. Jeroen zegt dat Peter helemaal niets doet. Peter echter vindt dat je niets moet doen om aan de luxe artikelen te komen. Marielin wil kijken hoe ver ze zelf kan gaan (zichzelf tegenkomen), maar Peter ziet niet wat je daaraan hebt. Het komt er steeds op neer dat Peter niet inziet waarom hij zich in moet spannen.

Jeroen wijst Peter op de stemmers, maar Peter denkt niet dat die zich iets aan een douche battle gelegen laten liggen. Het moet interessant zijn om een battle te doen, vindt hij. De stemmers moeten iets bedenken waardoor de overlever de battle ook wil doen. Jeroen is het hier niet mee eens.

Het gesprek gaat verder over Amber die al ruim tien minuten weg is. Marielin denkt dat het wel goed komt.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 11:05:06 #76
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68648483
Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand, jij komt echt uit een paasei, je hebt een gebrek aan woorden (enkele cliché zinnen van Peter tegen Jeroen)

Eline had het erover dat ze *mooie TV kunnen maken ( tv weten ze nog steeds niet dat het real time is en verder niets )
pi_68648609
Amber zit er een beetje doorheen en is naar boven..

In de bunker zelf is er een klein beetje herrie ontstaan over het aangaan van battles en wat je er voor terug krijgt. Voornamelijk tussen Jeroen en Peter. Peter wil niet battlen om een warme douche/luxe bed of andere luxe artikelen die hij opgeschreven heeft. Die heeft hij niet nodig en heeft geen zin om daarvoor zich in te spannen. Marielin ziet het anders en wil oa zien hoever ze kan gaan in bepaalde situaties, ook daar ziet peter helemaal niets in. Jeroen vind dat de battles bij de regels horen en dat het van invloed is op oa stemmers/streamers. Peter houd voet bij stuk en wil geen battles om dit soort dingen aangaan. Als hij daardoor er uit moet zal hij dat doen met opgeheven hoofd.

jeroen: volgens mij zit jij in het verkeerde lichaam
peter: ben blij dat jij het zegt en niet iemand die bij het volle verstand is... volgens mij kom jij uit een paasei

Amber is nog steeds boven
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 11:25:54 #78
137949 Disana
pi_68649206
Peter klaagt weer over de kou en wil dan ook niet nog eens een koude douche nemen. Jeroen vindt een paar dagen zonder douche geen probleem.

Er wordt over de zure was geklaagd, Marielin denkt dat zure onderbroeken niet gezond zijn. Jeroen vindt dat je best een paar dagen dezelfde onderbroek kunt dragen.

Peter wil vitaminepillen en daarop wordt instemmend gereageerd.

Marielin denkt erover haar sigaretten nu op te roken voor het geval het duel over roken zou gaan.

Jeroen en Peter kibbelen tussendoor nog steeds... Peter vindt Jeroen een paasei dat ondoordachte opmerkingen maakt.

Jeroen: Snap je het nou echt niet? Ik probeer jou een beetje te triggeren en dat lukt.
Peter: Dan moet je ook voor de gevolgen instaan.
Jeroen: Dat moet dan maar, ik ben wie ik ben.

Peter begint over slaan ingeval iemand hem blijft sarren. De vrouwen lachen.

Jeroen: Tijd om aan jezelf te werken, het kan je geld kosten.
Peter: Ik heb een kort lontje.
Marielin: Als jij slaat bepaalt de kijker of dat terecht is geweest.
Jeroen: Als jij mij mishandelt doe ik aangifte.
Peter: Nou dan doe je toch lekker aangifte?
Jeroen: Jij bent een sukkel, een echte sukkel.
Peter: Jij bent mij zwaar aan het uitlokken.
Jeroen: Ik laat zien wie jij bent.
Peter: Je moet iemand respecteren om wie hij is.
Eline: Dat hoort bij het spelletje.
Pim: Het is niet echt super uitlokken.
Jeroen tegen Peter: Jij bent meer van woorden dan daden.

Er valt een stilte en het onderwerp verandert.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 11:28:48 #79
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68649319
Het totaal aan prijzengeld is op dit moment ¤ 8100, Eline zwijmelde even weg *ohhhh, dat lijkt mij fijn hoor, even 8100 op je bankrekening* Ze hebben het er even kort over dat er dan 2500 afgaat als bijvoorbeeld Amber besluit om weg te gaan (niemand die de snelle som kan maken wat er dan overblijft )

De kijkers hebben volgens Peter allemaal een laag niveau qua opleiding. Jeroen haakt daar direct op in en is het daar niet mee eens en zegt tevens dat het geen slimme zet is van Peter om dit soort dingen te zeggen.

Peter: Het interesseert mij helemaal geen reet wat anderen van mij denken (ah vandaar die gel en sjaaltjes )

Peter voelt zich onwijs aangevallen door Jeroen, *je bent alleen maar bezig op allerlei manieren om mij aan te vallen* * je zit mij elke keer uit te lokken en als ik dan strax iemand ga slaan...
Jeroen geeft wel toe dat hij bezig is om Peter uit de tent te lokken.

Peter blijft dreigende dingen zeggen *ja want als ik dan strax zover ben dat ik iemand een klap geef dan weet ik zeker dat ik eruit moet en kost dat 2500 euro* De rest reageert vrij gelaten en neemt Peter niet serieus.

Peter lijkt bang te zijn dat hij opdrachten krijgt waarbij hij niet kan/mag roken ( vandaar de Renate dreigtaal wellicht?)
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 11:43:47 #80
137949 Disana
pi_68649897
Eline wil haar hondje in de bunker (dat dan wel kleertjes zou moeten dragen vanwege de kou). Amber gunt Eline haar hondje wel maar vindt het niet helemaal eerlijk. Ze moet er van Pim maar over nadenken (de stemmen staken). Eline: Ze is zó leuk, zó leuk!

Op de site verschijnt prompt een poll:

Mag Joey troosten?
Ja, wat een lief hondje
Nee, geen dieren in The Bunker

[ Bericht 22% gewijzigd door Disana op 04-05-2009 12:07:01 ]
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 12:01:48 #81
137949 Disana
pi_68650568
Voortbordurend op het hondje zegt Amber dat ze best wat meer plezier gegund zou mogen worden. Er wordt het idee geopperd een BN-ner voor 24 uur het huis in te laten... Amber stelt Terror Jaap voor maar Marielin vindt Jaap maar niets. Een streamer met een grote mond is ook een optie.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 12:55:40 #82
137949 Disana
pi_68652395
Eline's ouders zijn 60 en 62. Haar vader heeft nog wel eens seks 'maar echt heel weinig'.

Anekdote van Eline:

Op een dag ging ze koffie en thee langs brengen maar mevrouw X was, heel ongewoon, niet op haar kamer. Een verdieping hoger gekomen klopte ze bij meneer Y aan, met zoals gewoonlijk een klop en dan meteen naar binnen lopen.

Tot haar grote verbazing lag meneer Y op mevrouw X, die heftig probeerde haar bovenlijf te bedekken (haar borsten hingen volgens Eline op haar knieën). Eline bood koffie en thee aan en wist zich verder geen raad.

Omdat mevrouw X en meneer Y vaker bij elkaar zouden zijn, was het vanaf dat moment kloppen en niet naar binnen gaan voor er werd geantwoord.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 13:08:17 #83
137949 Disana
pi_68652838
Pim en Amber krijgen fanmail, Pim van verschillende mensen en Amber van iemand van 26 die bewondering voor haar heeft omdat ze het zelf nog geen dag vol zou houden.

Er zijn pannenkoeken gegeten zonder beleg door iedereen behalve natuurlijk Jeroen en Eline.
pi_68654453
De Bunkers moesten een A-locatie uitzoeken, in de bunker, en daar een sticker opplakken van Prince Coffins.
Ja, die van die kist die in de Bunker staat.
Nu moeten ze dus, omstebeurt, aangeven of ze begraven of gecremeerd willen worden.
Marielin wil NIET begraven worden, want ze is bang dat haar schedel dan te koop zal staan op Marktplaats.
Amber wil gecremeerd worden en dan het liefst in Schagen omdat het daar zo vredig, mooi is.
Ze wil ook al haar organen afstaan.
pi_68654601
Peter wil gecremeerd worden, vind het maar luguber, smerig om onder de grond te liggen, hoeft er ook niemand naar om te kijken.
Peter wil samen, met zijn moeder, in dezelfde urn. En dan misschien bij iemand op de schouw staan.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 14:14:54 #86
137949 Disana
pi_68654759
Zo'n tien minuten geleden ging het alarm: een sticker en een discussiestuk.

De overlevers moeten de sticker van Prince Coffins ophangen en een discussie voeren over begraven of cremeren.

Pim wil wel verstrooid worden 'in een weiland ofzo'.

Jeroen wil begraven worden maar eigenlijk maakt het hem niet veel uit. Misschien is begraven wel beter voor het milieu dan verbranden. Jeroen heeft niets geregeld.

Marielin weet het niet. Ze wilde begraven worden, maar ze heeft op tv gezien dat er skeletten op Marktplaats worden verkocht. Ze wil geen kerkdienst want ze is niet gelovig. Verder heeft ze er niet over nagedacht, ze vindt het eng om ermee bezig te zijn.

Amber wil gecremeerd worden maar weet niet precies waarom. Ze vond de crematie van haar opa vorige zomer mooi. Schagen heeft een mooi crematorium. Een kerkdienst vindt ze poeha. Haar organen zijn beschikbaar.

Peter wil heel graag gecremeerd worden, hij heeft niets met begraven en je moet altijd maar afwachten of iemand je graf onderhoudt. Hij wil graag met zijn moeder in een urn, als hij een vriendin zou hebben zou zij maar moeten bepalen wat er met de urn gebeurt.

(Eline heb ik gemist)
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 14:31:03 #87
137949 Disana
pi_68655196
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Disana op 04-05-2009 14:39:48 ]
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 14:39:30 #88
137949 Disana
pi_68655497
14.20 De sirene gaat opnieuw.

Peter, Jeroen, Pim en Amber krijgen post. Ook is er een schrijven van Bobby voor iedereen, hij heeft weer tijd om aan zijn scriptie te werken.

Een fan schrijft dat Jeroen de enige is die het spel snapt.

'Bunkerpim, de gedoodverfde winnaar.' Schrijver is 'als een gek' voor Pim aan het lobbyen en stemmen.

Peter is een bikkel. Het schrijven is van 1 tot 4 mei. Schrijver (vriend of famielie?) wenst Peter veel liefs.

Amber huilt weer als ze wil gaan voorlezen. Eline leest Ambers mail van papa voor. De familie heeft de hele dag de stream aan staan. Ze vinden het niet zo slim dat ze Bobby eruit hebben gestemd.
pi_68670651
Vanavond hebben de bunkers aardappelen, spercieboontjes en een bal gehakt gegeten.
Het heeft ze goed gesmaakt. Alleen jeroen en Eline niet, die zitten nog op de bonen.
Desondanks slaan zij zich daar kranig doorheen, mag gezegt worden.
Tussen Peter en Jeroen blijft wat wrijving.
Peter zijn lontje is merkbaar korter aan het worden en Jeroen haakt daar handig op in.

De Bunkers houden ook nog 2 minuten stilte nadat ze deze brief hadden gekregen.
4 mei
20.02 uur

Beste Overlevers,
Het is vandaag 4 mei. Dit houdt in dat er vanavond om 8 uur twee minuten stilte wordt gehouden. Men herdenkt alle burgers en militairen van het Koninkrijk der Nederlanden, die waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.
Twee minuten, waarin we ons realiseren dat we hier in vrijheid twee minuten stil kunnen en mogen zijn.
Als de teller op de computer op nul staat, is het precies 20.00 uur.

The Bunker

En dan gaat wederom het alarm af en kan het nieuwe duel beginnen, dit keer zijn Peter en Marielin aan de beurt.
Hieronder de brief (Even van De Bunkersite gegrist)
Maandag 4-5-2009, 20.46 uur

Het is weer tijd voor het Dagduel. Dit keer gaat de strijd tussen Marielin en Peter. Deze twee Overlevers zullen de komende tijd voldoende frisse lucht krijgen.

De brief:

Beste Overlevers,
De kijker heeft beslist dat de strijders van het Dagduel de komende vierentwintig uur in de isolatieruimte moeten doorbrengen. Peter en Marielin krijgen de beschikking over de isolatiecel en de luchtruimte. Neem mee:
- twee slaapzakken
- een kleine voorraad proviand
- alternatief toilet
- voldoende warme kleding

De winnaar is degene die het de komende vierentwintig uur volhoudt. Die krijgt de gebruikelijke vijf minuten warm douchen, beschikking over het grote bed en een privé-artikel naar keuze. Als jullie allebei volhouden, moeten jullie de prijs delen. Beiden twee en een halve minuut douchen, beiden een privé artikel en samen het bed delen.
Als geen van beiden de vierentwintig uur volmaakt, wordt de hele groep gestraft. Jullie worden dan weer voor onbepaalde tijd in het donker gezet en de rantsoenen worden aangescherpt.

Veel succes

The Bunker

Peter keek er niet bepaald vrolijk mee, maar ze ogen lichtten alweer wat op toen hij hoorde dat zijn gel en de sigaretten mee mochten de isoleer in.
Nadat Peter en Marielin hun intrek hebben genomen in de isoleer steken ze maar meteen een sigaret op.
De andere Bunkers communiceren naar hun toe door wat hard te praten.
pi_68671117
Marielin en Peter zitten inmiddels in de isoleer voor 24 uur (ze hebben 12 sigaretten bij zich 2 blikjes bier wat crackers, ranja, brood, fruit, wc papier, zaklamp, een emmer als wc en slaapzakken.

Voor de overige 4 is inmiddels de drillinstructor gearriveerd.

buikspieren, beetje joggen, en vooral opdrukken voeren op dit moment tijdens de warming-up de boventoon

pi_68671897

pi_68673286

In de isoleer hebben ze ongeveer fulltime zitten eten, alleen het droge brood, de worstjes en een sinasappel zijn nog over voor de komen 22 uur
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 22:53:38 #93
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68674262
Ze hebben warm water en gaan gillend onder de douche.
Peter en Marielin hebben streams zonder beeld en *genieten* mee van het douchefestijn.
pi_68674586
de drillinstructor is inmiddels weg en de 4 mogen warm douchen

Vanuit de isoleer genieten ze mee

[ Bericht 5% gewijzigd door knorretje op 04-05-2009 23:06:14 ]
pi_68681745
bewoners zijn inmiddels weer wakker (met spierpijn)

voor het ontbijt staan er droge boterhammen en warme bruine bonen op het menu.

(huub heeft ondertussen telefonisch ook nog gecheckt wat hun voorraad eten is)

[ Bericht 0% gewijzigd door knorretje op 05-05-2009 09:03:18 ]
  † In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 09:07:29 #96
137949 Disana
pi_68682020
Dinsdagochtend rond negenen

Iedereen is op en Jeroen heeft zijn allerlaatste bonen opgewarmd. Eline prikt de hare een voor een. Of Jeroen inmiddels in de gaten heeft dat zijn voorraad is verminderd door de redactie, is nergens uit gebleken.

Marielin en Peter in isolatie zijn ook wakker... gezamenlijk hebben ze nog 5 sigaretten, 4 boterhammen, een blik worstjes en een sinaasappel. Peter heeft in de buitenlucht geslapen en Marielin in een hoekje van de binnenruimte.

De sirene gaat en er komen zenders binnen en een teiltje met voedsel, waarin o.a. eieren, sinaasappelsap, 6 vitaminepillen, en een groot blik zonder etiket dat iets nats lijkt te bevatten.

Amber hoopt niet dat er soep in het blik zonder etiket zit, want hoe moeten ze dat eten, vraagt ze zich af. De vitaminepil smaakt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 09:19:45 #97
137949 Disana
pi_68682260
Dinsdagochtend

9.15
Peters neus zit behoorlijk dicht en hij denkt dat hij wel eens verkouden zou kunnen worden. Ze zijn allebei moe en zouden nog wel een paar uur kunnen slapen. Marielin denkt dat sommige mensen in hun situatie zouden kunnen flippen vanwege claustrofobie. Marielin: Daar word je heel moe van. Peter denkt dat dat de uitdaging ook is.

Peter denkt dat 'ze' een dag achter lopen met het dagduel, er moeten nog steeds mensen in het grote bed slapen. Hij wil weer een sigaret roken maar Marielin waarschuwt dat hij het er nog tot acht uur vanavond mee moet doen.

9.20
Binnen zitten de overige overlevers om de tafel. Het gaat over Hyves, het gemompel is niet goed te verstaan. Eline over haar bonen, ongerust: Die pot hoeft toch niet op he! Ik hoef nooit meer bruine bonen, in ieder geval drie jaar niet. Ze vragen zich af wat voor product ze zullen kiezen, Eline weet het nog niet. Jeroen denkt aan sigaretten, zegt hij lachend.

9.25
Eline heeft vroeger ratjes gehad, de eerste heette Ratman. Op een gegeven moment had ze er vier. Pim vertelt over zijn hamster die op een dag dood lag. Ambers hamster stond 's nachts in de badkamer omdat hij zoveel lawaai maakte. Eline en Amber hebben als kind kikkers en salamanders gevangen. Bij Eline thuis hadden ze ook vissen.

Eline's moeders hebben een rat met kanker een nacht in de vrieskist gezet en de volgende dag terug in de kooi... het dier had een grote open wond op zijn buik door kanker. Eline zelf is er toen mee naar de dierenarts geweest en hoefde niets te betalen.

Pims konijn had een hersenbloeding, het kostte 80 euro om hem te opereren maar ze hebben het wel gedaan.

9.40
Eline zegt dat ze een embarrassing verhaal heeft, het gaat over de bioscoop en een ex en Grolsch beugels en moeten plassen. Het is een onduidelijk verhaal, maar Eline was 'volkomen ondergepist' en ze moesten zo lachen dat ze de film niet helemaal gezien hebben. De moeder van het vriendje was ook lesbisch.

9.46
Eline valt na een paar anekdotes stil en Jeroen bladert wat wild door een blad. Hij merkt op dat het een vrouwenblad is maar eigenlijk een en al reclame. Hij en Eline beoordelen wat vrouwen op foto's. Amber en Pim zijn helemaal stil.

9.54
Jeroen heeft wel eens een vriendinnetje gehad met nepborsten en vond dat wel mooi. Ook Amber vindt het wel mooi. Implantaten schijnen tegenwoordig ook via de oksel geimplanteerd te kunnen worden. Jeroen kan zich niet voorstellen dat knappe mensen plastische chirurgie willen, dat moet tussen de oren zitten.

10.00
De sirene gaat en er is fanmail. Eline krijgt de groeten van Pimmetje van Fok!. Ook is er post van MeraViglioSa. Peter en Marielin hebben ook post en Eline leest het voor bij het rolluik. Marielin barst in tranen uit bij de post van Micha (familie). Eline is blij met het compliment uit fanmail dat ze leuke verhalen vertelt. Ze is 'echt blij met die dingetjes'.

[ Bericht 16% gewijzigd door Disana op 05-05-2009 10:15:48 ]
  † In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 10:26:21 #98
137949 Disana
pi_68683660
Dinsdagochtend

10.21
De binnenblijvers tellen hun fanmails. Amber heeft er onderhand vier gekregen, Eline een paar, Pim zes, Jeroen vier. 'We wisten wel dat je een mongool bent, wel leuk dat de rest van de wereld het ook ziet' is een van de teksten voor Pim.

'Vanavond niet luchten' zegt Jeroen. Hij stelt Amber een vraag en ze zegt dat ze iemand is die zich het liefst heel sterk houdt omdat ze bepaalde dingen heeft meegemaakt. Ze vindt haar gehuil een zwaktebod.

10.25
De telefoon gaat en Jeroen neemt op. Hij vertelt de overige drie dat ze meer water moeten drinken. Prompt vult hij een lege (bonen?)pot en begint te drinken. Dan vult hij een glas en nog twee potten voor de anderen.

10.33
Peter plakt van verveling speelkaarten op de wand. Hij spreekt de kijkers toe als belspelhost en we mogen voor tachtig cent gokken welke kaart er als eerste gaat vallen.

10.45
Er is alweer fanmail. Jeroen krijgt mail van Nowlive en Eline heeft een emo-momentje.

10.55
De telefoon gaat. Vervolgens roept Amber naar Marielin dat ze haar tas moet doorzoeken, en Marielin vindt tot haar verbazing weed. Zij en Peter draaien meteen een jointje. 'Maar hee, je krijgt er wel honger van, of niet', zegt Peter. Volgens Marielin valt dat wel mee.

[ Bericht 6% gewijzigd door Disana op 05-05-2009 11:01:28 ]
pi_68684116

† In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 10:57:36 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68684567
Peter en Marielin hebben wiet gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')