Ooohhhh, dankjewelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat aantal max. meenemen als ze worden opgesloten heb ik begrepen
Ik denk dat Dries Roelvink nog wel een gooi doet naar TB2quote:
Sticky gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
heb ze vanochtend nog gelezen maar zie ze nu ook niet staan
Ik ga voor Stefan/Sunchaserquote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Welke Fokker met een grote bek wil voor 24 uur de bunker in?
dat lijkt mij sterk... in het begin stemde ik ook nooit op polls en kreeg gewoon nieuwe iig.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier moet posten , maar doe het toch maar.
Is het zo dat, als je niet stemt op een poll op de homepage of control panel, je geen nieuwe polls te zien krijgt?
Iedereen ziet dezelfde pollsquote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Is het zo dat, als je niet stemt op een poll op de homepage of control panel, je geen nieuwe polls te zien krijgt?
Kweenie, ik heb de drill- en de peukenpoll en heb al dagen niet gestemd.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Juist wel met Pim, dan voelen de anderen zich lekker lullig omdat ze niet aan hem kunnen tippenquote:
Nee, daarmee weten ze dat WIJ weten dat ze niet aan hem kunnen tippenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist wel met Pim, dan voelen de anderen zich lekker lullig omdat ze niet aan hem kunnen tippen
Owkeeeejjjjj, thanx.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Iedereen ziet dezelfde polls
Dus je krijgt vanzelf een nieuwe te zien
Mooi juist, tochquote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, daarmee weten ze dat WIJ weten dat ze niet aan hem kunnen tippen
Misschien dat je de uitslag kunt posten voor de mensen die niet (kunnen)stemmenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeejjjjj, thanx.
On Topic: Iedereen moet poepen maar er is nog steeds geen toiletpapier.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeejjjjj, thanx.
On Topic: Iedereen moet poepen maar er is nog steeds geen toiletpapier.
Er staat gewoon een E teveel en hij heeft een T vergeten. Een soort Walk of Fame maar dan op de tafel van TB.quote:
Een soorte van krasfoutjequote:Op maandag 4 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat gewoon een E teveel en hij heeft een T vergeten. Een soort Walk of Fame maar dan op de tafel van TB.
Zeker, streams uitquote:
Ik ben voor drillen, dan hebben wij hier ook weer iets te klagen omdat zij zo lopen te klagenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:53 schreef Disana het volgende:
Moeilijke poll... ik vind drillen niet leuk om naar te kijken, de fitness in DGK vond ik ook nooit wat. Aan de andere kant is het verder ondermijnen van de moraal wel weer leuk.
Dat kan ook nog.quote:
oh, dat dacht ik altijd. om 20 uur zet ik de radio altijd op 10quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou mensen... jullie hoeven niet TOT 8 uur stil te zijn hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, dat dacht ik altijd. om 20 uur zet ik de radio altijd op 10
Nogquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
ze hadden de audio uit gezet... netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |