Welke opmerking reageer je nou op?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Tessio het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar inmiddels, wat gaat er gebeuren vanavond?
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik krijg stiekem toch wel medelijden met Eline en Jeroen... Zo'n gehaktbal ruikt natuurlijk suuuuuperlekker
Wie weet, deze ontberingen scheppen een bandquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef Pek het volgende:
De relatie Eline-Jeroen wordt wel sterker door dit afzien, zou het nog batsen worden voor er een uitvliegt?
Oh sorry, hahaha, dat hoorde ik ze net op de stream zeggen.............quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welke opmerking reageer je nou op?![]()
Waneer krijgen ze nou die aanstekers?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Dementor het volgende:
Op basis van de boodschappenlijst is dit lekkere maaltje samengesteld.
Ze moeten nu wel weer even op krachten komen.
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet, deze ontberingen scheppen een band
Ja, Amber wrijft het er wel in, dat is best een pestkopje.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.
Amber huilt, Amber lacht.................totdat ze weer een opdracht krijgen en mevr weer naar boven moet om opgepept te worden.
Minstens het grote bed!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerk
Militairenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |