er staat didin , zo heet zijn vriendinquote:Op maandag 4 mei 2009 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn dat de kinderen van Jeroen, die op dat briefje staan? en lees ik het goed staat daar Dion?
Lekker rustigquote:
Staat gewoon aan hoor, je bent gewoon niet gewend dat ze zo stil zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
ze hadden de audio uit gezet... netjes
Nu weer wel ja. Maar de audio stond net echtwel uit. Ik hoorde geen zuchtje meer, zelfs de afzuiging hield ermee opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Staat gewoon aan hoor, je bent gewoon niet gewend dat ze zo stil zijn
Tsja, sjit happensquote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden dan beter minuut eerder kunnen beginnen ook want door streamvertraging waren hun nog te horen toen rest van land stil was.
Het gaat om het gebaar en de gedachtequote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden dan beter minuut eerder kunnen beginnen ook want door streamvertraging waren hun nog te horen toen rest van land stil was.
Joh. Ik bedoelde alleen van; als je ze dan toch 5 min stil laat zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar en de gedachte.
Dat bovenal, daarom vind ik die 2 minuten om 20:00u eigenlijk ook overbodigquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar en de gedachte.
Het is voorbestemdquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Pek het volgende:
Amber, Saffier, Onyx....sick fucks, die ouders
En dan Silver als achternaam, hoog pr0n-gehalte.
maar op een gegeven moment denk je toch heeeeee en tel je ff, dit duurde echt minuuuuten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zitten aftellen, je staat stil bij de doden
Dat dacht ik gelijk toen ik dat voor de eerste keer lasquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Pek het volgende:
Amber, Saffier, Onyx....sick fucks, die ouders
En dan Silver als achternaam, hoog pr0n-gehalte.
Ik mag aannemen dat het bij sommige na 3 minuten toch wel begon te dagen, en dan wachten ze nog maar voor de zekerheid, je wil tenslotte de stilte niet voortijdig verbrekenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op een gegeven moment denk je toch heeeeee en tel je ff, dit duurde echt minuuuuten.
Ze wouden wc papierquote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:
Ze willen meer wcpapier.
Marielin: krijgen we weer fanmails dat we te veel zeuren
Met een rol boterhamzakjes moet dan toch prima gaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Tessio het volgende:
Ze vinden het te ver gaan dat ze geen wc papier krijgen.
Overleven is overlevenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Tessio het volgende:
Ze vinden het te ver gaan dat ze geen wc papier krijgen.
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vondquote:
Het oude brood.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
Renate had ook niet gezeurd, die had wel een theedoek gepakt ofzo
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
Het was dan ook met name Calimero die piepte dat het te ver ging.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
En hoeveel vrouwen ben je tegengekomen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vond
Precies, niet lullen maar poetsen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met een rol boterhamzakjes moet dan toch prima gaan?
Mooi he.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
Peter spreekt Jeroen aan op zijn humor: wat jij doet is zoooo kansloos, dat gaat dagen zo door
Jeroen: we moeten het er maar mee doen he
Bij 40 ben ik de tel kwijt geraaktquote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen ben je tegengekomen?
Aaah ja, mijn verwekkingstijd zo'n beetje. Hoi Papquote:Op maandag 4 mei 2009 20:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Bij 40 ben ik de tel kwijt geraakt![]()
Geen grap, het was de 70/80's, aids bestond nog niet
Daar zit wat inquote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vond
Bouwt wat weerstand op bij ze.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:
Waarom drogen ze daar af? Opdrogen is schoner. Die theedoeken zijn zo goor, daar heef Amber haar ogen mee schoongemaakt en Eline haar oksels.
Peter wordt lastigquote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
iemand vraagt hoe het zit met het wcpapier
Marielin: dat zou ie overleggen
Peter: overleggen???
Daar kan ik zo van genieten hequote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
Peter spreekt Jeroen aan op zijn humor: wat jij doet is zoooo kansloos, dat gaat dagen zo door
Jeroen: we moeten het er maar mee doen he
Ik ook, alleen jammer dat ze dan de camera weg gaan draaien.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
wooo iemand stemt Jeroen even van 6 naar 1.
vind ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef evaxsis het volgende:
ik vind niet dat ze een duel mogen weigeren, dat verziekt het spel toch?
Ik hoop dat ze er 1 laat en dat dan haar hele broek vol zit!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:40 schreef Pek het volgende:
Eline met haar "doewd"![]()
Wat een scheet is het toch
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:40 schreef snetje het volgende:
als ze slim zijn gaat er 1 gewoon op de pot zitten .. doet haar behoefte om dan te zeggen ik kom er pas vanaf als ik plee papier heb ...![]()
maar ja de regie kennende zit je er zo een paar uur
ik denk het ookquote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
volgens mij gaat Peter naar huis ... zijn gezicht zo te zien
Nee hoor, er zit ook een pakje sigaretten bij.quote:
ja maar zijn gel is even belangrijk voor hemquote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, er zit ook een pakje sigaretten bij.
zit er ook inquote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar zijn gel is even belangrijk voor hem
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Peter en Marielin moeten de isoleer in voor 24 uur?
verwarrend hč welke van deze komt nou het beste uitquote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef Tessio het volgende:
Jammer ergens...........nu kan Jeroen Peter hem niet op de kast jagen......of uit/in de kast......
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef NrTH het volgende:
Alsof Peter moeite gaat hebben met zo lang in een kleine ruimte, hij zit z'n hele leven al in een kast
Ze hadden Jeroen en Peter samen in die kast moeten doenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef lunareclipse het volgende:
Dit is errug goed voor Jeroen;
Hoeven we tenminste geen lastige keuzes te makenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:54 schreef lies1958 het volgende:
En nu is er maar een stream dus mis je altijd een gesprek.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
verwarrend hč welke van deze komt nou het beste uit
Ze roken alquote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef D. het volgende:
Amber heeft de asbak gejat
Nu kunnen ze 24 uur niet roken
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden Jeroen en Peter samen in die kast moeten doen
jah dan had je goede wrijvingen gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden Jeroen en Peter samen in die kast moeten doen
Ze zijn ook niet de slimsten.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef lies1958 het volgende:
Ze hebben 12 peuken voor 24 uur en ze steken er allebei al gelijk een op. Niet slim lijkt mij.
ik zeg spreekverbod !!!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ze kunnen wel gewoon communiceren met de overige overlevers.
Een isoleercel van likmevessiequote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ze kunnen wel gewoon communiceren met de overige overlevers.
Neuh volgens mij op een hele emmerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Hoe groot is dat hok ongeveer?
en moeten ze echt op een potje plassen?
Volgens mij maar iets meer dan een vierkante meter ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Hoe groot is dat hok ongeveer?
en moeten ze echt op een potje plassen?
Ze heeft nog steeds de pest in over het toiletpapierquote:Op maandag 4 mei 2009 21:03 schreef snetje het volgende:
oehoooeeeeeeeeee die is boos ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
2 volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de pest in over het toiletpapier![]()
Ze hebben toch een rol gekregen?
Nee, die moesten ze weer terugleggenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee moesten ingeleverd wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is al eten, en ze kunnen ook in de luchtruimte, daar kan je best languit liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Is er eigenlijk ook ruimte om te liggen, en dat hokje?
En krijgen ze eten, of is dat er al?
Ik voorspel tweemaal een blaasontstekingquote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Is al eten, en ze kunnen ook in de luchtruimte, daar kan je best languit liggen
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Is er eigenlijk ook ruimte om te liggen, in dat hokje?
ze kunnen buiten liggen en ze hebben een knapzakje meegekregenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Is er eigenlijk ook ruimte om te liggen, in dat hokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |