vanaf het begin al ja ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
Hij had het over '45 dus ik denk dat ie beide bedoeld.quote:
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikkenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef snetje het volgende:
Eline doet het goed hoor .... wat nu als Amber of Marilien deze opdracht hadden ...
Amber zou om het half uur naar boven rennen en Marilien zou om het kwartier zeggen "ik heb maar 2 potjes "....
maar ja dit is dag 1 ... eens kijken hoe Eline het morgen doet ...
Ah so........ze kan zo in dat programma van Keith Bakker, je weet wel met die verslaafde kinders, en Jeroenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.
Niet met 'm eens. Bovendien gaat het tegenwoordig niet meer per se om de overledenen in de Tweede Wereldoorlog, maar ook bijv. over de mensen die momenteel op missie zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef snetje het volgende:
[..]
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...
ik heb liever dat Peter straks 2 minuten stilstaat .... dat gewiebel steeds van hem
O wauw, mevrouw heeft weinig keus lijkt me, ze wil het lieverdje van de groep blijven en snapt ook wel dat ze er niet mee weg komt als ze het verpest. Het blijft eenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
O ja die hebben we ook nogquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |