Ja, Amber wrijft het er wel in, dat is best een pestkopje.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar ze laten zich absoluut niet kennen, moet gezegt worden..........ondanks dat Amber wel iedere keer zegt dat het zo superlekker smaakt enz.
Amber huilt, Amber lacht.................totdat ze weer een opdracht krijgen en mevr weer naar boven moet om opgepept te worden.
Minstens het grote bed!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Pcies, en als ze het volhouden krijgen ze misschien wel het grote bed? Vuurwerk
Militairenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft nog niet echt een windje gelaten in de bunker, maar wel een beetje
Meisjes laten geen windjes, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft nog niet echt een windje gelaten in de bunker, maar wel een beetje
OMGquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
Toen ik in dienst zat hebben we zo'n ventje verteld dat je sambal op je eikel moet smeren om het langer vol te houden, die stond 's nachts gillend bij de ziekenboeg
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes
wiki
oh die is te erg dat hij daar intraptquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
Toen ik in dienst zat hebben we zo'n ventje verteld dat je sambal op je eikel moet smeren om het langer vol te houden, die stond 's nachts gillend bij de ziekenboeg
iddquote:
O wat vreselijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Militairen![]()
maw, roken is al duur genoegquote:Op maandag 4 mei 2009 18:57 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: "ik rook de peuken het liefst tot en met de filter"
Jeroen: "lekker he"
en anders ruiken ze naar bloemetjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meisjes laten geen windjes, dat weet je toch wel?
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
vanaf het begin al ja ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Toen de Bunker net van start ging had Marielin toen ook al wallen onder haar ogen?
Bij haar is het wel heel erg, ik heb de eerste 2 dagen niet gezien nl en toen ik ging kijken had ze het al zo erg.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef Spooky4u het volgende:
Discussie over het afschaffen van bevrijdingsdag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |