Ik ben ook benieuwd inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest opeens denken aan de katten van Litso. Hoe gaat het daarmee?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef Litso het volgende:
Met mijn katten gaat het heel goed
Nadat Djinn was aangereden in Oktober heb ik Cem opgevangen, die eerst bij Clumsy_Clown woonde. Ik ben toen verhuisd naar een soortgelijk flatje, maar dan een verdieping lager en in een rustige buurt, waar ze naar buiten kunnen. Ze staan nu 's ochtends vroeg te wachten tot ik de deur voor ze open doe, en af en toe komen ze voor de deur staan jammeren als ze weer willen eten. 's Avonds fluit ik een keertje en dan komen ze weer naar binnen
Ik zie ze niet zoveel meer de laatste tijd, maar volgens mij hebben ze het wel naar hun zin hier in de wijk
Ah... da klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Goed idee. Weet je welk merk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Lees ik dat nou goed? Naar de dierentuin met koninklijk bezoek?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Inge en Greys hebben PB, thnx
![]()
Haar tante ( die ik dus goed ken ) is eindelijk bij haar op bezoek geweest nu ze in Tilburg ligt.
Haar hele gezicht is bont en blauw en ze heeft een hele zware hersenschudding, een nare beenbreuk en een gebroken schouderblad. Haar hersenscan laat nog steeds donkere vlekken zien die niet kleiner zijn geworden ( maar ook niet groter gelukkig ) .
Ze krijgt nog veel morphine, maar steeds minder, dus ze is steeds meer bij nu.
Ze is dus zittend geland maar daarna voorover geslagen met haar gezicht op het asfalt en daarna door naar voren gerold.
Haar broertje stond naast haar en zag alles voor zijn ogen gebeuren en is ook zwaar getraumatiseerd.
Het koninklijk bezoek van zaterdag heeft haar wel heel erg goed gedaan en als leuk lichtpuntje is haar een dierentuinbezoek met haar bezoek van zaterdag in het vooruitzicht gesteld.
Koninginnedag aanslag #28quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Graag zelfs!
Ik weet niet of die man die marechaussee man is, het zou kunnen . Je ziet hem later op andere foto's ook nog liggen, ik vermoed eigenlijk dat dit een van de mensen is die gelijk dood waren.
Bah.
En ja, zoals ik het begreep gaat ze met de koninklijke posse naar de dierentuin.
![]()
Jij kunt alles!quote:
Zoooo....quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh gewoon, veel beterschap.
T gaat om het gebaar toch![]()
Haar tante zei dat ze vandaag de eerste kaarten al binnen had van vreemden en dat ze het heel erg leuk vindt
fijn dat ze het leuk vindt! en wat goed dat er gewoon al gepost is!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh gewoon, veel beterschap.
T gaat om het gebaar toch![]()
Haar tante zei dat ze vandaag de eerste kaarten al binnen had van vreemden en dat ze het heel erg leuk vindt
Nee hoor, daar hoef je nu nog niks mee, maar als ie een half jaar is wel. Nu is dat nog spel. Als ze beide 6 maanden zijn zou ik ze laten helpen als ik jou was. Is wel een boel geld ineens, maar daar kan je alvast wat voor opzij leggen, want kittens zijn duurder en er zijn er al teveel die minder goed terecht komen over het algemeen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef vamperotica het volgende:
Angel is er( poesje )
En Devil lijkt er gelijk bovenop te willen![]()
Moeten we daar iets mee doen? Of is dat normaal?
Omdat je in het verkeerde topic zit....quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoest nu met de nieuwe gezinsuitbreiding?
en waarom heb ik nog geen foto gezien?
en dat zeg je me niet eerder ha haquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat je in het verkeerde topic zit....
Kitten poes samen met Kitten katertje?
Of op hyves kijken, dat kan ook...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat je in het verkeerde topic zit....
hihihiquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of op hyves kijken, dat kan ook...
Daarom twijfel ik ook.... Aan de ene kant lijkt het me, over minimaal 2 jaar, best leuk om een nestje in huis te hebben, maar aan de andere kant zijn er inderdaad al zoveel kittens waar geen fijn plekje voor te vinden is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Oei, wil je echt een nestje terwijl er al zoveel ongewenste poesjes zijn???
Jammer is dat ...
Ze zijn wel cute. Maar dat zijn echt alle kittens
Geen specifieke reden, Ik wilde eik voor poesjes gaan, maar toen bleek Devil bij de eerste ontmoeting een katertje te zijn en de kids meteen verliefd en op Angel waren we ook meteen verliefd....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Bij twijfel niet doen is mijn motto!
Is er een specifieke reden waarom je nu een kater en poesje genomen hebt?
Lijkt me van te voren al zo onhandig, unisex huisdieren zijn zo handig!
Daar denk ik anders wel vaak over!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef nokwanda het volgende:
Nestjes zijn leuk, maar weet wel dat die kleintjes het best af zijn als ze tenminste tot 12 weken bij de mams zijn. Dat is een lange tijd en dan loop je aardig in de kosten. Het wettelijk minimum is wel 7 werken maar dat is eigenlijk schandalig. Je doet je eigen kind toch ook niet op zijn 10de het huis uit
heeft je eigen DA nog wat gezegd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb dat wel aangekaart dat wij het idee hadden dat hij pijn heeft. Maar als ze niet weten waar kunnen ze het denk ik moeilijk bepalen. Ik kon ook een prednisonspuit laten geven maar dit doe ik liever niet. Als hij toch FIP blijkt te hebben dan kan dit ervoor zorgen dat het virus veel sneller tot uiting komt.
als we buiten zijn gaat ronja dan op zoek om poep te etenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:Billy loopt altijd te ruften als ie heel blij en opgewonden is
Hij ligt wel heel opgewekt te snurken jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Billy loopt altijd te ruften als ie heel blij en opgewonden is
Het schijnt dat ze dan een tekort hebben aan een bepaald iets toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als we buiten zijn gaat ronja dan op zoek om poep te eten![]()
gelukkig begint ze wel minder te eten en reageert al veeeel beter op onze correcties maar toch
kan de wierrook er wel tegen op?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij ligt wel heel opgewekt te snurken ja![]()
Af en toe één oog op een kier als hij er één laat
ik heb er al zoveel overgehoordquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dan een tekort hebben aan een bepaald iets toch?
Tenminste dat heb ik wel eens gelezen geloof ik
Ik ga steeds ergens anders zitten maar hij schijnt toch wel heel graag naast me te willen liggen dus dan is de wierrook niet altijd afdoende neequote:
Elco heeft het als puber wel eens gedaan maar het is gelukkig nooit een gewoonte geworden want het is inderdaad best smerig. Bovendien lijkt het me niet echt gezond ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Poepeters zijn echt goor, ik heb er goddank nog nooit een gehad.
Whehehe, love in the airquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:27 schreef nokwanda het volgende:
Hier doen vooral de twee dames Purrr en Mudhle dat. Lief met opgeheven staartje en omhoog geduwd achterwerk langzaam voorbij paraderen om dan zo'n gifwolje achter te laten. Zuivere liefde
wij mensen vinden het idd goor, voor de hond maakt dat niks uit ha haquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:Poepeters zijn echt goor, ik heb er goddank nog nooit een gehad.
en dan duimen we hier gewoon meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze eigen DA zei dat diazepam idd ook pijnverlichtend is en eetlustbevorderend. Gisterenavond woog hij 4,9ik snap er niets meer van. Het is nog wel eten kattenbak eten kattenbak dus ergens in het proces gaat het nog niet zoals het moet. We geven de moed nog niet op
quote:
Spamnestaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Psssst Poll: voetenbad met je vriendin, romantisch? komen jullie ons jwtz of zoiets team ondersteunen?
Toppiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:16 schreef vamperotica het volgende:
Neue foto's.....![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Helemaal goed gegaan.
Blijft wonderlijk, zo'n nieuw mensje.
Wat wil ie gaan doen dan? ( solly, ik loop een eeuw achter gellof ik...)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:06 schreef nokwanda het volgende:Stoma. Nah.... doe maar gewoon fairy godmother van een mooi klein meisje.
EW heeft nog niks gehoord. Vanochtend heeft hij de tweede auditieronde gehad en een intakegesprek. Nu is het wachten op de beslissing van de school. Geen idee wanneer we dat gaan oren.
Volgende week beginnen wel zijn examens. Hij staat gelukkig voor alle vakken voldoende, dus dat moet hij kunnen redden, met geschiedenis als zwakste vak (hij luistert nooit naar mijn verhalen)
Knap vertederd en met lekkende traanbuizen. Call a plumberquote:
Ah oke...Cool!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef nokwanda het volgende:
Theaterschool. Algemene opleiding tot artiest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Knap vertederd en met lekkende traanbuizen. Call a plumber
Feli Oh-oh! En Chico natuurlijk. Moet je nu nog met zo'n buisje onder hem hangen of mag de natuur zijn werk doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier Nok!
Oh ja nav het ECVO onderzoek van Chico gisteren.
Hij mag dekken
Wat zul jij blij zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Hijs gevraagd voor die teef ja.
En nee dat mag ie allemaal zelf doen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke berichten allemaal!
Nok, ik vind tha schoenen super, al een leuk nagellakje uitgezocht?
Die Chico, ouwe snoeper
Gelukkig niet zo heel veel. De vloer bijwerken in de woonkamer. Twee dagen werk, ruim gerekend. Dag extra drogen. Ik wil de slaapkamer een ander kleurtje geven en de logeerkamer/mijn miniwerkkamertje moet gewoon wit. De enige kamer die echt aanpak behoeft is EW's kamer die door de vorige bewoners als hobby/werkruimte is gebruikt. Die moet echt een nieuwe vloer en die moet geschilderd worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:3 weken, das wel al heel bijna zeg!
Moeten jullie veel doen in de nieuwe hut?
Ik ga voor jullie duimenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy wordt maandag geopereerd. Ze gaan eerst bloed prikken om te kijken of de waardes nog in orde zijn. zoja dan wordt er in zijn buik gekeken zo niet dan is er op dit moment niets meer te doen.
Pics Greys. Picca's!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Er zitten koolmeesbabies in mijn vogelhuis!
Leuk detail: de kattenren staat pal naast het vogelhuis en terwijl Borie in de ren zat te suffen, vlogen de koolmezen - die dus in de gaten hebben dat hij achter gaas zit!- af en aan om de babies te voeren. Gewoon op nog geen 50 cm. afstand van de kat
Hopelijk kunnen ze iets voor hem doen. 'Gelukkig' gebeurt er nu in ieder geval weer iets en voelt hij zich na de OK wat beter. Sterkte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy wordt maandag geopereerd. Ze gaan eerst bloed prikken om te kijken of de waardes nog in orde zijn. zoja dan wordt er in zijn buik gekeken zo niet dan is er op dit moment niets meer te doen.
hihi da's ook weer zo maar tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:Yeps!
Hijs maar 3 keer papa geworden hoor, en dat is laaaaaaaang geleden.
hihi oost indisch doof dus?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:Ik ben er echt blij om ja.
Sowieso fijn om te weten dat zijn ogen nog tiptop zijn.
Ik dacht wel es dat ie niet meer zo goed ziet maar volgend die oogarts ziet ie alles nog.
Maar hij doet ook vaak of ie doof is , dat doet ie al zo lang ik m heb
gewoon heeel vaak blijven zeggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo spannend nu.
Ik denk zelfs ineens dat ik wel een puppy wil.
Maar ikneemgeenpupikneemgeenpup.
hihi kan ik zo voor je doen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:![]()
Tis maar goed dat de puppies ( als ze er al komen ) straks helemaal in Zwolle liggen en dat ik dus niet elke week ga kijken.
da's wel makkelijker jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja, ze moeten er eerst maar al eens komen he![]()
HIER kun je wel alvast de stamboom zien
Ik vind ze wel errug cute! ( ownee..... nieleuknieleuknieleuk )quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Haha arme gordijnen.
Ik heb geeeeeeeen idee wat die fokker vraagt voor pups, maar ik gok veel, ze zijn denk ik de duursten van NL pupsgewijs
da's al best snel in de buurt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Juni / juli ergens.
Laatste keer was eind december.
nog geen plantenspuit dus?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:39 schreef vamperotica het volgende:
Ik duim mee voor Snow en ik vinzenieleukikvinzenieleukikvinzenieleuk ( en vast ook erg duur)
Ghehe... Wij hadden een tijdje geleden eigenlijk als eerste opknapvanhethuisjestap nieuwe gordijnen..... drie keer raden waar onze monsters ( nee niet die op twee benen) telkens in hangen.....![]()
![]()
Angel is trouwens in een week 95 gram aangekomen, netjes toch?
Nee3, die zijn massaal op vakantiequote:
grrrrquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee3, die zijn massaal op vakantie
Ja hoor.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
grrrr
magt ik die van kids met ronja bij tante enzo plaatsen
Ja ghehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi
al vraag ik me af wie met wie aan het touwtrekken is
Sterkte vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen is de dag voor onze Snowy. ben er nu al een beetje nerveus voor ik ga de DA zeker stalken in mijn pauze met de telefoon. Hopelijk zijn de ll morgen een beetje lief want echt veel kan ik denk ik niet hebben.
*veegt stiekum traantje weg*quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Litso het volgende:
Tyler heeft gister zijn eerste vogel gevangen
De ene helft ligt in de gang en de ander op balkon. Zo te zien was het een koolmeesje, en niet eens zo'n kleine. De schat
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
we weten nog niets hij is nog niet geopereed. Ze wachten nog op contact met de internist.
Is dat zo? Een tijdje geleden stond marktplaats er vol meequote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:Een rood meisje? Dat is apart.
Leuke foto van Teddy
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
we weten nog niets hij is nog niet geopereed. Ze wachten nog op contact met de internist.
Rode katten zijn meestal katers. Rode poezen schijnen veel minder vaak voor te komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Is dat zo? Een tijdje geleden stond marktplaats er vol mee
Het is wel un schatje![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Net de DA gebeld. Hij wordt pas morgen geopereerd. Heb alleen de assistente gesproken daar de de DA belt mij vanmiddag nog. Als mijn vriend hem morgen weg kan brengen haal ik hem vanavond nog op anders moet hij daar een nachtje blijven. De reden waarom hij nog niet geopereerd is is omdat het lang duurde voordat er contact was met de internist en er nu geen tijd meer voor is
da's idd balen, succes met flyeren en hoop dat goffer snel terecht isquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:Goffer, de kat van een vriendin van me is kwijt.
Ze woont nu bij haar zus in , bij mij om de hoek, en een van haar katten is op een of andere manier uit de flat ontsnapt gisteravond, van de bovenste etage![]()
Dus we gaan zo even flyeren en zoeken door de buurt.
Wat een ramp zeg...
quote:Beste dierenvriendin,
Stichting Vida Nueva, het wereldwijd unieke chinchilla zorgcentrum in Musselkanaal, dreigt financieel ten onder te gaan na het recente overlijden van mijn partner en medeoprichter Aard Prinsen. De hypotheek kan niet meer worden opgebracht.
Binnenkort staan wij op straat en moeten 170 chinchilla’s, voor het merendeel permanente bewoners, worden ingeslapen. Voor meer informatie: zie ons weblog www.vidanueva.web-log.nl. Voor acties en opnamen van TV Noord en SBS6: zie onze website www.vida-nueva.nl.
Dit is niet slechts een persoonlijk, locaal of regionaal drama, maar een drama dat tot ver over de grenzen reikt. Diverse media hebben dan ook aandacht aan de kwestie besteed, te weten: Dagblad van het Noorden, het Algemeen Dagblad, De Telegraaf, HP de Tijd, NRC Handelsblad, radio Westerwolde, TV Noord en SBB6. In de Tweede Kamer zijn vragen gesteld aan minister Verburg.
Laat het alsjeblieft niet zo ver komen dat onschuldige, gelukkige dieren het slachtoffer worden. Red dit unieke centrum, teken de petitie op www.vidanueva.petities.nl en breng zoveel mogelijk mensen op de hoogte van de nijpende situatie.
Namens ons en alle dieren: heel hartelijk bedankt!
Ellen Mulder, voorzitter
Stichting Vida Nueva
Chinchilla Zorg en Informatie Centrum
Schoolkade 93-94
9581 HE Musselkanaal
Tel. 0599 – 65 38 39
Mobiel: 06 – 23 25 67 89
www.vida-nueva.nl
www.chinchillavraagbaak.nl
www.vidanueva.web-log.nl
Help ons alstublieft ons goede werk voort te zetten!
Ieder bedrag, hoe klein ook, is welkom.
U kunt u gift overmaken op:
Rekeningnummer 53 46 71.772 bij de ANB AMRO of
Rekeningnummer 90 32 530 bij de ING Bank
Lief !quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de petitie getekend en m even meegenomen naar het chinezenforum
Thanks!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:15 schreef Coraline. het volgende:
Gelukkig is er in de eerste instantie de WW nog natuurlijk, als soortement redmiddel. Solliciteer je al? Ik hoop dat je snel iets vindt!
Hij was groter dan een gewone meeuw zoals die daar verder voorkwamen. Ongeveer twee keer zo groot. En de tekening was echt anders met die zwarte bovenkant en wat slankere kop. Maar aan de andere kant horen albatrossen daar ook niet voor te komen. Dus ik kan er best helemaal naast ziten. ik ben ook niet zo'n held. Ik probeer het na te zoeken nu.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Cat ik hoop ook dat je snel wat vindt dat helemaal bij je past!
Het lijkt me geen fijne situatie, heel onzeker. Sterkte!
Nok, ik denk dat die paar pondjes extra je best goed zullen staan!
En het is dat je zegt dat het een albatros is, voor mij had het net zo goed 'gewoon' een meeuw kunnen zijn.
So much for Greys en d'r fauna![]()
Dat is gewoon het rottige. Vorig jaar zat ik ook in deze situatie: contract liep af per 1 januari. Via via kon ik toen nog voor een half jaar aan de slag. Maar ik ben nu dus al zowat een jaar aan het solliciteren! En waar ik eerst nog regelmatig op gesprek mocht en dan de eeuwige tweede wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:41 schreef nokwanda het volgende:
@Cat, weet er alles van. Zit nu alweer een paar maanden in de WW en het is dat ik sowieso aan de andere kant van het land moet solliciteren en nu een partner heb, maar een pretje is het niet echt. Solliciteer me te pletter, maar het is echt de ene na de andere afwijzing. Je zou ervan aan jezelf gaan twijfelen.
Wehehe, ik was al verbaasd: albatrossen zijn nog een maatje groter volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:49 schreef nokwanda het volgende:
Na wat zoeken kom ik tot de conclusie dat het wss een Grote Mantelmeeuw is geweest die in mijn ogen is uitgegroeid tot een enorme albatrosSukkeltje
mogguh vampquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Charmant Nok!
En nu een beejte bijlezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |