Rode katten zijn meestal katers. Rode poezen schijnen veel minder vaak voor te komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Is dat zo? Een tijdje geleden stond marktplaats er vol mee
Het is wel un schatje![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Net de DA gebeld. Hij wordt pas morgen geopereerd. Heb alleen de assistente gesproken daar de de DA belt mij vanmiddag nog. Als mijn vriend hem morgen weg kan brengen haal ik hem vanavond nog op anders moet hij daar een nachtje blijven. De reden waarom hij nog niet geopereerd is is omdat het lang duurde voordat er contact was met de internist en er nu geen tijd meer voor is
da's idd balen, succes met flyeren en hoop dat goffer snel terecht isquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:Goffer, de kat van een vriendin van me is kwijt.
Ze woont nu bij haar zus in , bij mij om de hoek, en een van haar katten is op een of andere manier uit de flat ontsnapt gisteravond, van de bovenste etage![]()
Dus we gaan zo even flyeren en zoeken door de buurt.
Wat een ramp zeg...
quote:Beste dierenvriendin,
Stichting Vida Nueva, het wereldwijd unieke chinchilla zorgcentrum in Musselkanaal, dreigt financieel ten onder te gaan na het recente overlijden van mijn partner en medeoprichter Aard Prinsen. De hypotheek kan niet meer worden opgebracht.
Binnenkort staan wij op straat en moeten 170 chinchilla’s, voor het merendeel permanente bewoners, worden ingeslapen. Voor meer informatie: zie ons weblog www.vidanueva.web-log.nl. Voor acties en opnamen van TV Noord en SBS6: zie onze website www.vida-nueva.nl.
Dit is niet slechts een persoonlijk, locaal of regionaal drama, maar een drama dat tot ver over de grenzen reikt. Diverse media hebben dan ook aandacht aan de kwestie besteed, te weten: Dagblad van het Noorden, het Algemeen Dagblad, De Telegraaf, HP de Tijd, NRC Handelsblad, radio Westerwolde, TV Noord en SBB6. In de Tweede Kamer zijn vragen gesteld aan minister Verburg.
Laat het alsjeblieft niet zo ver komen dat onschuldige, gelukkige dieren het slachtoffer worden. Red dit unieke centrum, teken de petitie op www.vidanueva.petities.nl en breng zoveel mogelijk mensen op de hoogte van de nijpende situatie.
Namens ons en alle dieren: heel hartelijk bedankt!
Ellen Mulder, voorzitter
Stichting Vida Nueva
Chinchilla Zorg en Informatie Centrum
Schoolkade 93-94
9581 HE Musselkanaal
Tel. 0599 – 65 38 39
Mobiel: 06 – 23 25 67 89
www.vida-nueva.nl
www.chinchillavraagbaak.nl
www.vidanueva.web-log.nl
Help ons alstublieft ons goede werk voort te zetten!
Ieder bedrag, hoe klein ook, is welkom.
U kunt u gift overmaken op:
Rekeningnummer 53 46 71.772 bij de ANB AMRO of
Rekeningnummer 90 32 530 bij de ING Bank
Lief !quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de petitie getekend en m even meegenomen naar het chinezenforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |